| |
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
 |
OFFTOPIC MOTORYZACYJNY - Moja Stronka ? POPRAWIONA!!!
Filos51 - 2006-02-18, 19:48 Temat postu: Moja Stronka ? POPRAWIONA!!! Witam.
Generalnie jeśli chodzi o tworzenie stron www to jestem Kompletnie zielony, ale cos tam mi wyszło i nawet chyba w miare działa więc chciałem zaprezentować moją skromną twórczość.
Wszystkie Uwagi Tak Negatywne jak i Pozytywne oraz sugestje mile widziane.
OTO adres: http://mojebmw.ovh.org
Pozdrawiam.
P.S. Oczywiście cały czas coś tam dodaje, zmieniam, testuje itp. itd. jednym słowem kombinuje żeby wyglądało coraz lepiej.
Gniewek89 - 2006-02-18, 19:54
stronka taka sobie wymaga dopieszczenia i ja bym stawial na styl bialo czarny wiesz kolory jednolite bo tak to troche malo stylowo
Filos51 - 2006-02-18, 20:03
Witam
Na początku robiłem mniej kolorową ,ale wydawało mi się że jakoś tak pusto wygląda.
Fakt że teraz kolorystyka może troszke przytłaczać a nad stylem musze cały czas pracować.
Pozdrawiam.
Mc - 2006-02-18, 20:09
Ja zrobiłem kilka stron w swoim życiu, i patrząc na to okiem człowieka trochę doświadczonego, to napiszę, że zmierzasz w dobrym kierunku, ale... (zawsze jest to "ale" ):
- Trochę mało tam treści (napisz jakąś historię swojej beci)
- jak to napisał Gniewek89 zmień kolorystykę strony, ponieważ ta jest trochę nieczytelna (zdjęcia zlewają się z tłem - gra kolorów też jest ważna, może zrób stronę w kolorach BMW np. czarne tło, a czcionka jasno niebieska i biała lub żólta)
Nie zniechęcaj się... za pół roku będziesz nie takie strony robił ...
Filos51 - 2006-02-18, 20:32
Witam
Nad treścia i materiałami cały czas pracuję tzn. zbieram bo niechcę iść na skróty i powielać czyjejś pracy.
Widze po waszych opiniach że kolory wybitnie wam niepodpasowały
Pomyśle nad zmianą.
To naprawde moja PIERWSZA strona więc błędy są nieuniknione.
Pozdrawiam.
duchPW - 2006-02-18, 21:19