BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

OFFTOPIC MOTORYZACYJNY - WINIETY

Kujon - 2006-07-31, 17:02
Temat postu: WINIETY
Od razu mówie że jestem zielony w temacie :mrgreen: , powiedzcie mi drodzy koledzy jak sprawa wyglada z tymi winietami, w czwartek wyjeżdzam na wczasy na Węgry, dokłądnie to do Hajduszoboszlo i nie wiem czy musze kupować czy nie , jak tak to gdzie , jakie i za ile ?? Będe bardzo wdzieczny za pomoc :D
Sosen - 2006-07-31, 17:23

Ale czym ty jedziesz na te wczasy? ciężarówką? :wink: bo jeśli się nie mylę to winiety potrzebne są jakbyś latał po drogach krajowych ciężarówką o DMC>3.5t
Kujon - 2006-07-31, 17:46

Sosen napisa³/a:
Ale czym ty jedziesz na te wczasy? ciężarówką? :wink: bo jeśli się nie mylę to winiety potrzebne są jakbyś latał po drogach krajowych ciężarówką o DMC>3.5t

Cabrio waży 1,5 tony więc jeszcze nie cieżarówka, wiem że dla niektórych to może laickie pytanie ale ja sie nie znam w tym temacie dlatego pytam

Mariusz - 2006-07-31, 19:21

W Czechach podobno winiety są potrzebne na autostradzie, ale upewnij się jeszcze ... poza tym kodeks drogowy w Czechach (pewnie będziesz tędy jechać) strasznie się zaostrzył ...
-Światła przez całą dobę
-Odblaskowa kamizelka
-Kierunkowskaz przy wyprzedzaniu rowerzysty
-Zakaz rozmowy przez telefon w czasie jazdy
-Fotelik dla dziecka
-Zakaz używania antyradaru
-Zero alkoholu

jaqub - 2006-07-31, 20:53

na slowacji tez sa potrzebne bo tam sa takie automatyczne systemy wykrywania (przez kamery) winietek... winietki kupisz bez problemu na granicy i cena jest zalezna od czasu na jaki wykupujesz sa dniowe, tygoniowe, miesieczne itd...
Kujon - 2006-07-31, 21:51

jaqub napisa³/a:
na slowacji tez sa potrzebne bo tam sa takie automatyczne systemy wykrywania (przez kamery) winietek... winietki kupisz bez problemu na granicy i cena jest zalezna od czasu na jaki wykupujesz sa dniowe, tygoniowe, miesieczne itd...

noi o taką odpowiedz mi chodziło , wielkie dzieki :D

urbi - 2006-08-01, 01:18