BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - temperaturka nie wzrasta.

Gość - 2004-03-20, 20:03
Temat postu: temperaturka nie wzrasta.
pamietacie jak pisałam, ze wskazowka temp ledwie wykracza za niebieska linie??

Wystarczyło sie przejechac z 300km z przyczepą, odrazu temperaturki zlapala, a jak sie odetkala.

Ps. to byl koszmar :cry: nie wiecej niz 100km/h o piatce trzeba bylo zapomniec, bo wogole nie reagowala na gaz no i chyba sie przegrzala, bo cos wanialo.

A teraz powiem, ze znowu ciezko jej sie rozgrzac, ale juz jest lepiej niz przed wyprawa.

pozdro.

loko - 2004-03-20, 23:30

ja sie ma momentu ze 150 i to jeszcze przy 4500obr to tak to już bywa z piątką... ja nigdy nie miałem z nią problemów nawet z jednotonową dwuosiową przyczepą 8)
SmasherE30 - 2004-03-21, 00:03

Nareszcie ktoś kto nie posiada sam dwulitrówki zrozumiał co jest nie tak z ta jednostką. Można ja porównać do Vti jakiegoś, albo mniejszej pojemności z duuużą dmuchafką, która sie wysoko załącza... serio ... taki efekt ... takiego to ma LAGa :lol:

Jade w trasie 100 na 5tce i chce wyprzedzić autko. But i nic się nie dzieje. Redukcja na 4ry, but i nic się nie dzieje. Redukcja na 3 but ... łohohoho minąłem całą kolumnę :twisted:

Póki jeszcze mam ten silnik (modle się aby to długo nie potrwało) to będe chciał wszelkimi chałupniczymi sposobami poprawić dół. JAk się uda to powiem, bo póki co to w mieście pali mnustwo wachy i wogóle nie jeździ. Żółwie się przez cały tydzień, patrze ... zjadł 12 -13 ... kolejny tydzień śmigam na wyższych obrotach zużo żwawiej ... zjada 13-14 ...

Może Loko pamiętasz jak po zmianie przepustnicy ścignąłem się z Drackiem...
1) Wyszedłem długość do przodu
2) Dziura w obrotach, przewaga zosaje ta sama
3) znowu dół w obrotach ... potem go więcej i już dalej przewaga się zwiększa ...

Teraz będzie już tylko lepiej :twisted:

Pozdrowienia dla przymulonych posiadaczy 320i :!:

P.S.Jest jeden plus... wysoko położony moment i moc sprawiają, że jak się to już rozbuja ... to ładne wskazania można odczytać na prędkościomierzu (A jeszcze lepsze są w rzeczywistości) :twisted:

kaprys - 2004-03-21, 00:25

czy wy piszecie o tym samym silniku który ma Jonas ?? ?
bo jeśli tak to jakies bajki chyba :)

SmasherE30 - 2004-03-21, 01:04

Kaprys ... a od czego jest tuning (nie mylić z tjuninkiem) :twisted:
loko - 2004-03-21, 01:09

no co do jonasa 2.0 to nie mam pytań :-) zamyka obrotomierz 8)
SmasherE30 - 2004-03-21, 02:25

Ja bym się wcale nie zdziwił gdyby moja zamknęła ... :twisted: przełożenie 4.10 daje Vmaxa 226km/h. Przy moim ogumieniu to będzie jakieś 235 km/h . Sądzę ze do licznikowych 220 bym doszedł :twisted: Kwestia doboru pewnych parametrów. A z resztą ... wiem, że 320 Jonasa zapitala ostro :twisted: Pozdro!

Kaprys ... Ty widziałes Jonasa tylko pod odcięciem ... tam kazdy samochód ma mnustwo mocy. A spróbuj się z nim z rollingu, bez redukcji. Dawid miałby bardzo duże szanse go objechać :!: Serio serio!! Nie blefuje!!

kaprys - 2004-03-21, 08:16

już nie przesadzaj :D chyba żeby Jonas mial przyczepe przyczepiona to tak ( co do rollingu :wink: )
ale jego silnik akura wkręca się niesamowicie...
a i jeszcze ma dźwięk super...prawie taki jak mój :wink:

loko - 2004-03-21, 10:30

SmasherE30 napisał/a:
Ja bym się wcale nie zdziwił gdyby moja zamknęła ...



smasche, ale co zamknęła? widziałeś co napisałem? OBROTOMIERZ... twoja nigdy go nie zamknie.. (chyba że ostatni raz) 8)

kaprys - 2004-03-22, 08:43

obrotomierz ma znaczenie jeśli chodzi o temperature przecież...dyskutujemy o silnkach m20 i o tym do której kreski dochodzą na obrotach i jaki ma to wpływ na temperature silnika...
na temat


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group