|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
MotorSport - Puchar Jesieni - Tor "Kielce"
Pancin - 2006-11-06, 13:51 Temat postu: Puchar Jesieni - Tor "Kielce" Zapraszam w najbliższą sobotę (11 listopada) na Tor "Kielce" w Miedzianej Górze na Puchar Jesieni. Impreza zostanie rozegrana w formie Super OESu.
Mapka próby:
lagadula - 2006-11-06, 14:42
To sobie pojechałem.....
Pancin - 2006-11-06, 20:06
Kuba, rozwiń temat. Jakiś wyjazdowy rajdzik na gorącym masz w tym terminie?
lagadula - 2006-11-06, 20:37
"babcia" z 1985 czyli moja e30 pochłonęła budżet. Postawiłem do kolegi warsztatu na przeglad, który za bardzo zaszalał w wymianie czesci. I tak spłacam w ratach
Szkoda bo tak bym sie przejechał. A rajd to dopiero 9 grudzień, w Wawie - Barbórka.
Andrzej540 - 2006-11-06, 22:22
lagadula jak prawdziwy rajdowiec ma zawsze problem z budzetem tak na marginesie jaka sliczna wypowiedz w OES lagadula masz moze tego onboarda co byl nagrywany w przejezdzie finalowym ( bo cos tam chyba podpinali w kabinie )?
SmasherE30 - 2006-11-06, 22:33
no własnie ... zostawiłęm Ci płytkę to zrób z niej użytek
jurek - 2006-11-06, 22:49
zapraszam wszystkich na super zabawe zapewniam ze organizacja bedzie extra, poniewaz Marcin to wszystko przygotowywuje;) mam nadzieje ze pojawie sie swoim ISem(jeszcze nie wiem ktorym-na co kasa pozwoli,,,) bo jak narazie zbieram fundusze na ta sama impreze co Lagadula mam nadzieje ze bedzie duzo E30teki bedzie slisko cobysmy mogli pokazac jak sie lata bokami:)
Pancin - 2006-11-07, 00:07
Jak się nie uda 11 listopada, to może się uda przyjechać na ostatnią eliminację Super OES'u - 25 listopada.
LUKAS - 2006-11-07, 09:48
NIestety ja również niebee mógł przyjechać 11go
Mam nadzieje ze 25go sięstawie na ostatniej eliminacji
jak zwykle bardzo ciekawa trasa Pancin Takie długie przejazdy jak na SuperOesie są najciekawsze
buni - 2006-11-08, 09:48
akurat wrocilem z wakacji i bede w sobote
p.s.
moze jakis wspoln wyjazd dla osob z warszawy ? np: sobota o 6.45 ?
do zobaczenia
Pawełm5 - 2006-11-08, 20:15
trasa bardzo szybka, ciekawa , jak będzie padać to raczej nie startuję ze wzgledu na opony letnie i nowe amortyzatory, mam takie pytanie czy będzie klasa RWD ?
Felix BMW - 2006-11-08, 21:22
Ja też odpadam , mam KJSik w Białymstoku i musze pojechać coś w końcu w swojej Gminie
buni - 2006-11-09, 07:34
Pawle - nie pekaj...::) u mnie na mokrym rowniez "0" trakcji... a o sniegu to wole nie myslec... bede sie bal z domu wyjechac
jurek - 2006-11-09, 23:39
ciekawe Pawel ze nowe amory sa pretekstem do tego by nie jezdzic, nie rozumiem...:(
SmasherE30 - 2006-11-10, 01:16
a ja poniekąd rozumiem ... bo jak jest sucho to sie śmiga po czarnym bo jest najbardziej przyczepnie, a jak pada to się jedzie po jak najłagodniejszej linii (czytaj tnie) wlatując w dziury na torze kartingowym
Pawełm5 - 2006-11-10, 22:53
jurek napisał/a: | ciekawe Pawel ze nowe amory sa pretekstem do tego by nie jezdzic, nie rozumiem...:( |
PRETEKSTEM ? napisałem że mam jeszcze na przodzie letnie a to przy opadach deszczu i temp.4 st.C jest niebezpieczne , bo sam wiesz że opona robi się plastikowa
będze suchoto pojadę ale w tej chwili przelotny śnieg z deszczem od czasu do czasu pada, zobaczymy jutro
jurek - 2006-11-11, 18:09
luzik fajnie ze przyjechales
chcielismy z Ania b.podzienkowac Marcinowi ,za super impreze,swietna atmosfere, i dobry zurek, organizacja byla na b. wysokim poziomie ciesze sie ze pojechalem,towarzysko extra, ale wogle sie nie wyjezdzilem:( coz jak bedzie taka frekfencja 25 to trzeba zawody zaczac o 8 by byl 4 przejazd:) milo , ze osobiscie poznalem Buniego , ktory na wypasiona futre ,jeszcze raz dzieki
buni - 2006-11-11, 19:38
impreza jak zwykle PROFI...
fajnie ze nie padalo... chodz tor byl dosc wilgotny , co utrudnialo opanowanie fury
p.s.
dzieki Jurek. pieknie jezdziles i super czasy osiagales..pozdrowenia dla beemkowiczow
Andrzej540 - 2006-11-12, 12:33
Jak zwykle fajna impreza. Fajnie, ze poznalem Jurka ( milo popatrzec jaki jezdzisz na torze ). Mnie niestety jakos sie nie ukladalo ( bedac w srode na treningu w Ulezu zepsolem silnik w Mandarynie, wystartowalem dzieki uprzejmosci Wienka jego samochodem ale tez nie obylo sie bez przygod, zrobila sie dziurka w wezu do chlodnicy i tutaj z pomoca przyszed Buni , dzieki bardzo ). Mysle, ze 4 przejazd byl mozliwy nawet przy tej godzinie startu, pierwsza seria przejazdow trwala chyba z godzine dluzej niz ostatnia, chyba mozna w krotszych odstepach czasu startowac kolejne samochody ( inna sprawa, ze slonce zachodzi teraz ok.15-15.30 a i ilosc zawodnikow byla masakryczna, moze trzeba wprowadzic ograniczenie do 50 samochodow? ). Kolejna sprawa to bezpieczenstwo w parku maszyn. To co wczoraj wyrabiali tam ludzie to po prostu glupota ( np. czerwony lancer ). Goscie zjada z toru i paluja 100 km/h miedzy widzami, samochodami, to sie musi skonczyc wypadkiem ( oby tylko pogientymi blachami ). Mysle, ze na odprawie trzeba uczulic zawodnikow i sedziow na przestrzeganie ograniczen predkosci w praku maszyn. Mam nadzieje, ze do 25 listopada naprawie samochod i sie poscigamy . Tak przy okazji zmierzylem jakiej dlugosic byla trasa, 2500 m, calkiem niezle
LUKAS - 2006-11-12, 13:24
Ahh żałuję że niemogłem przyjechać
CO do zachowania w parklu maszyn to zawsze trafiaja sie jacyś idiociu stwarzajacy duze niebezpieczenstwo. Trzeba cośz tym zrobićpuki nic nikomu jeszcze sie nie stalo.
Jesli chodzi o dlugosc trasy to w sierpniu mierzyla okolo 3km
[ Dodano: Nie Lis 12, 2006 2:45 pm ]
PS.
Czemu nie było klasy RWD Przecież jest wpisana w regulamin zawodów a aut było wystarczająco dużo ...
Pawełm5 - 2006-11-12, 23:18
odnośnie trasy to można mieć zastrzeżenia do tego że w niektórych miejscach było bardzo dużo błota i piachu i były z tym spore problemy, dla mnie dodatkowo doszła awaria hamulców , nieprzewidywalne hamowanie raz mocno blokowały się hamulce innym razem nierównomiernie brały raz działał abs a raz nie i za każdym razem sytacja się powtarzała i cieszę się że nie rozbiłem auta. Co do zachowania niektórych w parku maszyn i tego lancera to poniekąt moja i moich kolegów wina bo przecięgały się zawody i palneliśmy trochę 1,2 browary w przerwie i jego akurat roznosiło , na następną eliminację będze spora poprawa w tym względzie . Ale trzeba powiedzieć że był bardzo dobry występ kierowcy m5 którą naprawdę przygotował doskonale , obniżył przód , zrobiony wydech i silnik ,do tego na slickach auto trzymało rewelacyjnie i przejazdy miał bardzo szczęśliwe i zaprezentowł doskonałą technikę jazdy za co mu szczerze gratulowałem i szkoda że nie było klasy RWD bo należało mu się 1 miejsce bezapelacyjnie, gratulacje
buni - 2006-11-13, 07:35
niektore ciecia byly przegieciem... przez co wieksosc zakretow byla pokryta blotem... szczeolnie pierwsza czesc malej petli... i pojawily sie mega dziury w kilku miejscach
mysle ze powinno byc nieco wiecej slupkow ...
nie wszyscy maja plyty pod silnikiem , co po niektorzy maja bardzo niski zawias.. i ciecie zakretow jest niemozliwe... musza jechac bardzo na okraglo.... co odbija sie na czasie przejazdu
jurek - 2006-11-13, 19:16
zgadzam sie z Bunim ze to by wyrownalo rywalizacje... mam nadzieje ze pojawie sie 25to..ale raczej treningowka...:(
|
|