BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

Projekty i realizacja - [E-36] Luk325 ->> S50 3.2l

luk325 - 2007-01-09, 21:39
Temat postu: [E-36] Luk325 ->> S50 3.2l
Witam.
Chce zaprezetowac moja bunie ktora posiadam od ponad 3 lat i systematycznie cos zmieniam.
Jest to BMW E36 sedan z motorem m50b25 bez vanosa z '92roku

Buda w 2004 przeszla grunowny remont lacznie z malowaniem. Przu tej okazji wprowadzilem kilka modyfikacji nadwozia.
W 2006r pojawily sie zderzaki i lusteka z m pakietu.
Zawieszenie bilstein b8 i sprezyny -60/40. Gumy stab z poliuretanu.
Silinik w 2006 rozlozony i zlozony na nowych czesciach + obrobka i polerka glowicy tlokow zaworow +kilka drobnych pomyslow.
Auto na 1/4 uzyskalo na zawodach 14,705s na seryjnym wydechu i dolocie
Srodem prawie seryjny .Zmienoine fotele na kubelki i kierownica o srednicy 35cm polerowana.
Wyposazenie : 4 el szyby , el lusterka, el szyber,

Obecnie autko stoi sobie w garazu rozebrane i czeka na pare nowych "zabawek" .
Zdjecia robione przed wyscigiem , wszystko wyciagniete ze srodka dlatego tak wysoko stoi.









Oto jedna z paru nowych "zabawek" mozna by rzec najwazniejsza :cool:




--==maly==-- - 2007-01-09, 21:45

Bardzo ładnie.
Silnik KOZAK!!
A teraz to co mi się nie podoba:
-brak listew bocznych lipa straszna
-brak halogenów
-czarne felgi
-za wysoki profil opon

P.S. Nie masz czasem lamp FK? Jeżeli tak dodaj jakieś dokładniejsze fotki jak możesz bo ja jutro próbuje swoje FK przerobić na wersję BLACK czyli tak jak u Ciebie.

luk325 - 2007-01-09, 21:52

Tak lampy FK black , fot z bliska niestety nie mam.

Co do zarzutow to listwy beda na wiosne razem z nowymi drzwiami a halogeny sa za ciezkie. fele czarne bardzo mi sie podobaja a co do profilu to jest to 45 . mialem juz 18x8 i 17x10 a teraz mam 17x8 z m5e34 ale beda kiedys skrecane sznycle oczywiscie czarne!

Kujon - 2007-01-09, 21:55

Łukasz z tą M3 to ci sie trafiło jak ślepej kurze ziarno :mrgreen: , już 2,5 ci wymiatalo bardzo sympatycznie , a teraz 3,2 to już będzie ogromny przeskok
Gasper - 2007-01-09, 22:00

Fele czarne ok :wink: , ale mocno mi się wydaje, że obcierają... Te fele z e34 wyglądają trochę jakby były na sztukę wsadzone.

Co do silnika to nie mam pytań. Zazdroszczę Ci!!! :mrgreen:

--==maly==-- - 2007-01-09, 22:11

Przez te czarne felgi myślałem,że profil masz ok 55 ale Tobie ma się podobać.
Co do listew fajnie że wrócą a silnik sam wiesz.

świr E-36 - 2007-01-09, 22:18

Widzę że tak jak ja lubisz zmieniać i dobrze, o ile się nie myle to ten MPowerek to z cabrio anglika.
Co do auta: czarne felgi mają napewno swój urok, najważniejsze że tobie się podoba i tyle.
Ładne i będzie szybkie, czeka cię w pizdu pracy ale się opłaci.
Takie pytanie układ hamulcowy też wymieniasz od M3 czy zostawiasz to co masz?

Tomek3er - 2007-01-09, 22:22

No silnik robi wrazenie :cool:
Kujon - 2007-01-09, 22:28

świr E-36 napisał/a:
Widzę że tak jak ja lubisz zmieniać i dobrze, o ile się nie myle to ten MPowerek to z cabrio anglika.
Co do auta: czarne felgi mają napewno swój urok, najważniejsze że tobie się podoba i tyle.
Ładne i będzie szybkie, czeka cię w pizdu pracy ale się opłaci.
Takie pytanie układ hamulcowy też wymieniasz od M3 czy zostawiasz to co masz?

cale flaki przekłada łącznie z zawiasem, M3 na brejkach z 325 to by szybko skonczyło na jakimś drzewie...

świr E-36 - 2007-01-09, 22:47

Kujon napisał/a:
świr E-36 napisał/a:
Widzę że tak jak ja lubisz zmieniać i dobrze, o ile się nie myle to ten MPowerek to z cabrio anglika.
Co do auta: czarne felgi mają napewno swój urok, najważniejsze że tobie się podoba i tyle.
Ładne i będzie szybkie, czeka cię w pizdu pracy ale się opłaci.
Takie pytanie układ hamulcowy też wymieniasz od M3 czy zostawiasz to co masz?

cale flaki przekłada łącznie z zawiasem, M3 na brejkach z 325 to by szybko skonczyło na jakimś drzewie...


Kujon nie wszyscy jeżdżą po drzewach :mrgreen: drifterze :lol:

Kujon - 2007-01-09, 22:59

świr E-36 napisał/a:
Kujon napisał/a:
świr E-36 napisał/a:
Widzę że tak jak ja lubisz zmieniać i dobrze, o ile się nie myle to ten MPowerek to z cabrio anglika.
Co do auta: czarne felgi mają napewno swój urok, najważniejsze że tobie się podoba i tyle.
Ładne i będzie szybkie, czeka cię w pizdu pracy ale się opłaci.
Takie pytanie układ hamulcowy też wymieniasz od M3 czy zostawiasz to co masz?

cale flaki przekłada łącznie z zawiasem, M3 na brejkach z 325 to by szybko skonczyło na jakimś drzewie...


Kujon nie wszyscy jeżdżą po drzewach :mrgreen: drifterze :lol:

Świru cicho tam bo zgłosze do obrońców praw zwierząt ile żeś psów wykończył za 1 razem :P

świr E-36 - 2007-01-09, 23:01

Kujon napisał/a:
świr E-36 napisał/a:
Kujon napisał/a:
świr E-36 napisał/a:
Widzę że tak jak ja lubisz zmieniać i dobrze, o ile się nie myle to ten MPowerek to z cabrio anglika.
Co do auta: czarne felgi mają napewno swój urok, najważniejsze że tobie się podoba i tyle.
Ładne i będzie szybkie, czeka cię w pizdu pracy ale się opłaci.
Takie pytanie układ hamulcowy też wymieniasz od M3 czy zostawiasz to co masz?

cale flaki przekłada łącznie z zawiasem, M3 na brejkach z 325 to by szybko skonczyło na jakimś drzewie...


Kujon nie wszyscy jeżdżą po drzewach :mrgreen: drifterze :lol:

Świru cicho tam bo zgłosze do obrońców praw zwierząt ile żeś psów wykończył za 1 razem :P


Buahahahaha ok dobra już siedze cicho :mrgreen: .

daniel325 - 2007-01-09, 23:55

tak zastanawiałem się kiedy wrzucisz zdjęcia myślałem już ze nie będziesz się chwalił ale jednak nie wytrzymałeś :mrgreen: a tak poważnie nieraz miałem okazje rywalizować z tobą w klasie 2.5 Szkoda ze ta wyrównana rywalizacja ucieka dużymi krokami bo w klasie 3.0 i wyżej raczej już cię nie dogonię nie mówiąc już o przegonieniu. :oops: Powodzenia w pracy i udanego szybkiego swapu czekam na więcej zdjęć.
BADYL - 2007-01-10, 07:14

A ja mam nadzieje ze nie rozbierasz tego mpowerka.
luk325 - 2007-01-10, 10:08

świr E-36 napisał/a:

Takie pytanie układ hamulcowy też wymieniasz od M3 czy zostawiasz to co masz?


Tak jak napisal Kujon cale zawieszenie i ukl przeniesienia napedu bedzie od m3.

kirek napisał/a:

A ja mam nadzieje ze nie rozbierasz tego mpowerka.


Nie wiem o co kaman?

Lord Lukasz - 2007-01-10, 10:29

Te czarne kolory to oni wszyscy w TBG mają z Urbim na czele, co do samej betki to widziałem ją w akcji i igiełka, silnik m50 do wzięcia ?? ? Tak czy tak po zamontowaniu m-powerka zapraszam na lotnisko do arłamowa, pojawiła sie m3 w Sanoku więc będzie sie z kim pościgać :mrgreen:
urbi - 2007-01-10, 13:53

auto jest bezkonkurencyjne ! czarna mamba po calosci ! z 2,5 zamiatalo niesamowicie strach pomyslec co bedzie dzialo sie teraz :) bardziej zadbanej e36 i w lepszym stanie nie widzialem nigdy na oczy... wszystko w oryginale, zero drutu, zero kompromisu !!
powodzenia Łukasz z robota ! :)

Cytat:
Te czarne kolory to oni wszyscy w TBG mają z Urbim na czele


hehe mi tez milo :mrgreen:

pozdro

Łukasz - 2007-01-10, 13:59

bo czarne są najwścieklejsze :twisted:
BMWkowal - 2007-01-10, 16:50

LUK:
Czy ten silnik jest z czarnej kabrio z okolic Łoniowa?

czarek - 2007-01-10, 16:57

teraz juz wiem dlaczego nie chciales tego M52B28

czekam na relacje z przeszczepu

Miki - 2007-01-10, 17:38

gdyby nie to ze nie przepadam za e36 to nawet niezla taka czarna mamba :cool:
Yakuzatti - 2007-01-10, 18:12

:o bajerancko, slicznie i szybko.
Wersja wyscigowo lansowa :-)

luk325 - 2007-01-10, 20:25

Lord Lukasz napisał/a:
... silnik m50 do wzięcia ?? ? :mrgreen:


Niestety silnik sprzedalem z tego co sie okazalo strasznemu katownikowi :mad:



BMWkowal napisał/a:
LUK:
Czy ten silnik jest z czarnej kabrio z okolic Łoniowa?


:mrgreen:


Tak, kupilem od kolegi

W miare mozliwosci postaram sie wklejac zdjecia z prac nad autkiem.
Dzis np. zostalo wsadzone kpl zawieszenie przenie od m3

Mlody - 2007-01-10, 20:34

Jest zarabista :mrgreen: Bardzo podoba mi sie tak wszystko w czerni :cool: :cool:
Powodzenia w modyfikacjach :wink:

kamil328 - 2007-01-10, 21:38

Jesli chodzi o autko to nie mam zastrzezen. Widzialem kilka razy i 100 % profesjonalizm i oryginal . A co mowic jak bedzie ten silnik , skrecany sznycel , wroca listwy , i zawiecha jeszcze w dol bo takie sa plany. EEHHHHH juz sie nie moge doczekac efektu !!

PS.
dasz kajta ??

urbi - 2007-01-10, 21:45




CWAJ BLAK MAMBEN w rzeszowie pod tesko w podrozy do Lorda Lukasza a pozniej na lotnisko do Arlamowa :)

BMWkowal - 2007-01-11, 12:35

LUK:
Odpalaliśmy ten silnik zanim kupiłeś i trochę nierówno chdził - czy to była jakas pierdoła czy coś poważniejszego?
Co do twojego kolegi to też go znam bo byłem u niego kilka razy po różne rzeczy, min. M50B25 z osprzętem a od tego kabrio co masz silnik to zderzak przedni i kilka innych części. Kabrio było fajne, aż szkoda rozbierać ale co zrobić jak to anglik. No i ta skrzynia 6 manualna- rarytas. Chciałem kupić od niej jeszcze zegary ale miały prędkość w milach a w kilometrach w środku i nie za ładnie to wyglądało. W każdym razie powodzenia w swapie, bo sam ostatnio to przerabiałem przekładając 1.8is na 2.5i.

luk325 - 2007-01-11, 18:49

BMWkowal napisał/a:
LUK:
Odpalaliśmy ten silnik zanim kupiłeś i trochę nierówno chdził - czy to była jakas pierdoła czy coś poważniejszego?
Co do twojego kolegi to też go znam bo byłem u niego kilka razy po różne rzeczy, min. M50B25 z osprzętem a od tego kabrio co masz silnik to zderzak przedni i kilka innych części. Kabrio było fajne, aż szkoda rozbierać ale co zrobić jak to anglik. No i ta skrzynia 6 manualna- rarytas. Chciałem kupić od niej jeszcze zegary ale miały prędkość w milach a w kilometrach w środku i nie za ładnie to wyglądało. W każdym razie powodzenia w swapie, bo sam ostatnio to przerabiałem przekładając 1.8is na 2.5i.


Jesli chodzi o nierowna prace silnika to byla drobnostka . silnik po diagnostyce komputerowej chodzi idealnie rowno.

Swap niby prosta rzecz ale czasochlonna :smile:

[ Dodano: 2007-01-13, 21:29 ]
Korzystajac z wolego podgonilem troszke prace przy autku
Pare fot z prac :



Cale zawieszenie i uklad napedowy z m3 juz na swoim miejscu


Kolumna kierownicy wraz ze stacyjka i immobilizerem tez juz przerzucona z m3




Silnik wraz z nowym sprzeglem i paroma nowymi uszelniaczami skrecony i gotowy do wlozenia.

urbi - 2007-01-13, 20:53

no no prace ostro do przodu. hehe dawno nie widzialialem BCT .. jak zawsze balagan 8)
czekam az silnik bedzie na miejscu ! siema jo i pozdro i powodzenia !

BMWkowal - 2007-01-14, 15:10

LUK:
Jeśli przykręciłeś już belkę od zawieszenia to silnik razem ze skrzynią ci nie wejdą. Wkładasz najpierw sinik a potem skrzynię. Przedni pas niepotrzebnie odkręcałeś bo silnik bez problemu wchodzi, chyba że cos tam robiłeś.
Na marginesie byłem dzisiaj u naszego wspólnego znajomego i kupiłem dyfer 3,15 z półośkami i wałem i kilka innych rzeczy bo 3,45 był dla mnie za krótki.

luk325 - 2007-01-14, 15:24

BMWkowal napisał/a:
LUK:
Jeśli przykręciłeś już belkę od zawieszenia to silnik razem ze skrzynią ci nie wejdą. Wkładasz najpierw sinik a potem skrzynię. Przedni pas niepotrzebnie odkręcałeś bo silnik bez problemu wchodzi, chyba że cos tam robiłeś.
Na marginesie byłem dzisiaj u naszego wspólnego znajomego i kupiłem dyfer 3,15 z półośkami i wałem i kilka innych rzeczy bo 3,45 był dla mnie za krótki.


Spokojnie , nie pierwszy silnik wkladamy do bmw :wink:
Silnik ze skrzynia elegancko wchodzi jak jest belka .
My zawsze wkladamy silnik ze skrzynia bo nie chce nam sie meczyc z przykrecaniem skrzyni pod autem a 2 kg ona nie wazy.
ps. dlaczego zmieniasz dyfer? na 3,45 lepiej przyspiesza.

BMWkowal - 2007-01-14, 15:44

Co do silnika jak masz sposób to ok. A na 3,45 lepiej przyspiesza ale ja dużo jeżdżę na trasie i praktycznie cały czas mam 4,5-5 tys obr. Jakbym miał skrzynie 6 to dyfra nie zmieniałbym a tak to musze zrezygnować z lepszego przyspieszenia na rzecz spadku obrotów silnika w całym zakresie. Jakbyś słyszał gdzieś o skrzyni 6 z E36 to biorę od ręki. Przy okazji jak wiesz jakie twoja skrzynia ma przełożenia, zwłaszcza na 5 i 6 biegu to napisz.
świr E-36 - 2007-01-14, 16:11

Zgadza się silnik łącznie ze skrzynią wchodzi i jest o wiele lepiej gdyż skręcanie później skrzyni do silnika jest tragiczne pod autem, zważywszy że ciężko tam ręke wcisnąć a co dopiero klucze(a do tego mniejsze większe). Ja u siebie mam dyfer ze szperą 3.45 przy silniku 2.5 i przyspieszenie jest super bo zdrowe 328 dostaje na starcie, ale niestety później trace na 400m długość auta.


Mam takie pytanko, o ile się nie myle to teraz będziesz miał dwie sondy lambda, jak wygląda rozwiązanie tego problemu gdyż zastanawiam się nad kolektorem wydechowym(barany) od M3 u siebie i jak to rozwiązać. Chce najpierw wsadzić kolektor potem jakiś program zrobić, aby to fajnie chodziło.
Powodzenia w pracach bo wiem ile jest roboty sam przez to przechodziłem.

Pozdrawiam

luk325 - 2007-01-14, 23:00

BMWkowal napisał/a:
Co do silnika jak masz sposób to ok. A na 3,45 lepiej przyspiesza ale ja dużo jeżdżę na trasie i praktycznie cały czas mam 4,5-5 tys obr. Jakbym miał skrzynie 6 to dyfra nie zmieniałbym a tak to musze zrezygnować z lepszego przyspieszenia na rzecz spadku obrotów silnika w całym zakresie. Jakbyś słyszał gdzieś o skrzyni 6 z E36 to biorę od ręki. Przy okazji jak wiesz jakie twoja skrzynia ma przełożenia, zwłaszcza na 5 i 6 biegu to napisz.


co do skrzyni 6cio biegowej to pasuje od e46 koszt ok 1200-1500zl . przy tej modyfikacji musisz skrocic wal reszta pasi.

Odezwij sie tez do tego kolesia ma cala e36 m 3.2 na czesci moze kupisz od niego skrzynie
link: http://moto.allegro.pl/it...6_sedan_m3.html


świr E-36 napisał/a:
.Mam takie pytanko, o ile się nie myle to teraz będziesz miał dwie sondy lambda, jak wygląda rozwiązanie tego problemu gdyż zastanawiam się nad kolektorem wydechowym(barany) od M3 u siebie i jak to rozwiązać. Chce najpierw wsadzić kolektor potem jakiś program zrobić, aby to fajnie chodziło.


W kolektorze od m3 3.0 nie ma miejsc na sondy a w kolektorze od m3 3.2 sa miejsca na sondy wiec lepiej kup od 3.0.
rozwiazaniem dla jednej sondy w 2u rurowum wydechu jest zastosowanie x-pipe'a lub wadzenie sondy w jedna z rur (tansze rozwiazanie i tez sie sprawdza).

BMWkowal - 2007-01-15, 08:36

Skontaktuję się z sprzedawcą a skrócić wał (bo to miałeś na myśli) to nie problem.
A co do dwóch sond to można przecież zastosować kompa od jakiegos M52.

luk325 - 2007-01-21, 20:25

Silnik siedzi juz w ramie . Weze wodne dopasowane. Magiel zalozony (nie ma na foto).
Zostalo zalozyc kolektor ssacy , zmodernizowac ukl. paliwowy , zamontowc ukl. wydechowy no i poskladac przod autka. Na koniec podpiecie ewuesu i JAZDA!

Foto ze srody.




puz - 2007-01-21, 22:50

auto ladne no i projekt konkreto :brawo:
Piotr_1 - 2007-01-22, 11:54

Mi się wizualnie bardzo podoba :) Czarne, lekkie, mocne. Bedziesz musiał zamieścić filmy jak się odpycha...
BARABUS - 2007-01-22, 14:45

Kujon napisał/a:
cholera zazdrośc mi dupe ściska :wink: :mg:


... a to dziwne bo mi też :cry:

naprawde pełen podziw... to się nazywa swap 8)

KOZAK :]

daniel325 - 2007-01-31, 12:05

Piotr_1 napisał/a:
Mi się wizualnie bardzo podoba :) Czarne, lekkie, mocne. Bedziesz musiał zamieścić filmy jak się odpycha...

skladaj i dawaj bo cos czuje ze powoli konczysz :wink:

urbi - 2007-02-01, 21:43














luk325 - 2007-02-01, 21:52

Na poczatku dzieki dla urbiego za "szybkie " wrzucenie.

Autko dzis zostalo skonczone !! jest prawie gotowe do jazdy (brakuje linki gazu).
Foto z czwartu wiec nie wszystko bylo jeszcze wtedy zrobione.
Najwiecej czasu zajelo nam podpiecie EWSu i odpalenie silnika.
Pierwotnie autko mialo byc dane do fachowca na podlaczenie ewsu i odpalenie ale niestety krzykna 1 tys zl . wkur... sie i postanowilem ze sami odpalimy... i sie udalo .
Silnik pracuje jak marzenie. Problemy byly jeszcze przy "przerzuceniu" wiazki na prawa stone gdyz silnik jest z anglika.
Ze stony mechanicznej wszystko poszla jak po masle.

Niedlugo pare fot "w ruchu".

Przemass - 2007-02-01, 22:48

wielkie brawa za pracę i umiejętności
Menel - 2007-02-01, 23:48

Cytat:
Pierwotnie autko mialo byc dane do fachowca na podlaczenie ewsu i odpalenie ale niestety krzykna 1 tys zl . wkur... sie i postanowilem ze sami odpalimy... i sie udalo .
Silnik pracuje jak marzenie

bardzo dobrze ze nie daliscie zarobic jakiemus lamusowi za robote ktora wykonaliscie sami.
:spoko:

marekfl - 2007-02-02, 06:31

Siemka
Też mi się marzy żeby zrobić coś takiego z moja e30 :-D może nie aż taki silnik ale żeby zrobić samemu 8)
Bezecenne przeżycie :wink:

:beer: :beer: :beer: :beer: :drunk:

ADC - 2007-02-02, 07:35

No to teraz czekamy na relacje i jakis filmik :D
tomcat944 - 2007-02-02, 13:02

hej,
no to bedzie wiadomo do kogo udarzac po rady przy wsadzaniu takiego silniczka do e30.... hihihi... mam nadzieje, ze podzielisz sie informacjami....
gratuluje SWAPu i BMW - jest super.... :twisted:

daniel325 - 2007-02-02, 13:50

moje zdanie znasz :D czekam teraz na te obiecane zdjecia z "ruchu" :wink:
kamil.k - 2007-02-02, 14:04

nie ma co najszybsiejsze auto na forum :)
emaloo - 2007-02-02, 14:20

Oj będzie zamiatać... Zazdroszcze :roll:
Yakuzatti - 2007-02-02, 20:19

Kozak :-)
casus maximus - 2007-02-02, 21:57

jestem pelen podziwu. patrzac na fotki mysle ze wlozono tam mase pracy. swap to jednak skomplikowana operacja.
fura mega kozak 8)

marvin-86 - 2007-02-03, 13:04

chce je zobaczyc wypastowane :] a silnik heh co tu duzo mowic 3.2 L same cyferki robia wrazenie 8) :brawo:
fil - 2007-02-03, 20:29

ukradles mi moje marzenie :D :shock:
czekam na raport z jazdy..

skotniol - 2007-02-03, 22:25

pieknie sie prezentuje na tych felgach z m5, straszny agresor :) i brawo za swap

Pozdr

Menel - 2007-02-03, 22:58

kamil.k napisał/a:
nie ma co najszybsiejsze auto na forum :)

a buniego E30 3.0 z dolozonym kompresorem ? teraz chyba ma tam 620 Nm i 270 KM :wink:
z tym textem o najszybszym bym sie wstrzymal...

Prezes_ - 2007-02-03, 23:28

piękny projekt... już nie mogę się doczekać relacji z jazd.... :]
puz - 2007-02-04, 03:36

tomcat944 napisał/a:
hej,
no to bedzie wiadomo do kogo udarzac po rady przy wsadzaniu takiego silniczka do e30.... hihihi... mam nadzieje, ze podzielisz sie informacjami....
gratuluje SWAPu i BMW - jest super.... :twisted:



no i musze kolege zasmucic bo 3,2 do e30 z tego co mi wiadomo nie jest tak łatwo wsadzic najwiekrzym problemem jest kolektor ssacy, ktory sie nie miesci!!!!!!!!!

El Menello napisał/a:
kamil.k napisał/a:
nie ma co najszybsiejsze auto na forum :)

a buniego E30 3.0 z dolozonym kompresorem ? teraz chyba ma tam 620 Nm i 270 KM :wink:
z tym textem o najszybszym bym sie wstrzymal...


no i nie zapominajcie o 330i kolegi Skotniola z tego co wiem mozna sie sadzic juz taka e30 na Mke



gratuluje i czekam na fimik z testowania

Ostry - 2007-02-04, 04:00

Luk a powiedz mi jedna rzecz...czy pojdziesz za najnowszym trendem mody i wrzucisz wtrysk elpidzi :?: :mg: :mg: :mg:
luk325 - 2007-02-04, 10:59

Ostry napisał/a:
Luk a powiedz mi jedna rzecz...czy pojdziesz za najnowszym trendem mody i wrzucisz wtrysk elpidzi :?: :mg: :mg: :mg:


Niestety nie podarze za tym trendem :wink:

Menel - 2007-02-04, 11:03

Cytat:
no i nie zapominajcie o 330i kolegi Skotniola z tego co wiem mozna sie sadzic juz taka e30 na Mke

o skotniolu jak najbardziej pamietam.jak bym mogl pominac kozacka matowa e30 :wink: ale on chyba narazie zadnej turbinki nie dolozyl...

skotniol - 2007-02-04, 11:06

Cytat:
o skotniolu jak najbardziej pamietam.jak bym mogl pominac kozacka matowa e30 ale on chyba narazie zadnej turbinki nie dolozyl...


narazie się na to niezapowiada :wink:

Kujon - 2007-02-04, 20:33

puz napisał/a:
tomcat944 napisał/a:
hej,
no to bedzie wiadomo do kogo udarzac po rady przy wsadzaniu takiego silniczka do e30.... hihihi... mam nadzieje, ze podzielisz sie informacjami....
gratuluje SWAPu i BMW - jest super.... :twisted:



no i musze kolege zasmucic bo 3,2 do e30 z tego co mi wiadomo nie jest tak łatwo wsadzic najwiekrzym problemem jest kolektor ssacy, ktory sie nie miesci!!!!!!!!!


TUTAJ jest wsadzone S50 B30 do E30 i musieli troszkę bude "ponaciągać" ;)

Pietrek - 2007-02-04, 20:53

Nic tylko gratulować świetnego swapa i czekać na filmik tudzież przejażdzke :mg:
daniel325 - 2007-02-06, 10:22

„a buniego E30 3.0 z dolozonym kompresorem ? teraz chyba ma tam 620 Nm i 270 KM
z tym textem o najszybszym bym sie wstrzymal...”
„no i nie zapominajcie o 330i kolegi Skotniola z tego co wiem mozna sie sadzic juz taka e30 na Mke”
proponuje się na razie wstrzymać jeszcze chwilkę w tej kwestii :D w kwietniu mamy nadzieje zorganoizowac okoliczny spęd na lotnisku w Rykach tam rozstrzygniemy na żywo kto jest najszybszy na forum :wink: jeżeli oczywiście wszyscy zainteresowani się pojawia nie jest daleko (nie wiem tylko z kąd jest ten kolega Skotniola ;/ )wiec zapraszamy

skotniol - 2007-02-06, 14:27

Cytat:
nie wiem tylko z kąd jest ten kolega Skotniola )wiec zapraszamy


z zabrza ;) jak czas, srodki i skończone auto pozwolą to z miłą checią przyjade :)

pozdr

Rafals - 2007-02-06, 15:03

puz napisał/a:

tomcat944 napisał/a:

hej,
no to bedzie wiadomo do kogo udarzac po rady przy wsadzaniu takiego silniczka do e30.... hihihi... mam nadzieje, ze podzielisz sie informacjami....
gratuluje SWAPu i BMW - jest super.... :twisted:




no i musze kolege zasmucic bo 3,2 do e30 z tego co mi wiadomo nie jest tak łatwo wsadzic najwiekrzym problemem jest kolektor ssacy, ktory sie nie miesci!!!!!!!!!


to nic tylko wsadzac s54 i po problemie :wink: tak jak TU
Luk325 super projekt nic tylko pogratulowac :brawo:

Łukasz - 2007-02-06, 15:08

El Menello napisał/a:
Cytat:
no i nie zapominajcie o 330i kolegi Skotniola z tego co wiem mozna sie sadzic juz taka e30 na Mke

o skotniolu jak najbardziej pamietam.jak bym mogl pominac kozacka matowa e30 :wink: ale on chyba narazie zadnej turbinki nie dolozyl...


ale subru wrx-a łoi :!:

Lord Lukasz - 2007-02-06, 16:33

Kozakowa bmke, pisalem wiele razy i napisze jeszcze raz, z wcześniejszym silnikiem zrobila na mnie ogromne wrażenie a teraz to już naprawde.

Co do ciekawych projektów to z pewnego żódła wiem że nasz kolega swapowicz Puz z jeszcze jednym kolegom z forum szykują jakies wymiatacze :) :) :)

kamil.k - 2007-02-06, 17:44

to co moze jakies zakłady :?: :D
daniel325 - 2007-02-06, 18:15

kamil.k napisał/a:
to co moze jakies zakłady :?: :D

wrescie cos zaczyna sie dziac :D chyba bedzie wiosna :)

luk325 - 2007-02-06, 19:40

ojjj panowie dzis byly male proby autka. powiem ze nie moge go ogarnac za bardzo. mieli na 3 pierwszych biegach .

tak jak daniel pisze trzeba zrobic sped i sie poscigac. :mg:

buni - 2007-02-06, 20:24

pojedz koniecznie na hamownie... i fdaj znac w jakiej kondycji jest motorek...
rzadko ktory trzyma serie... nietsety

gratuluje swapika.. :twisted: :twisted:

luk325 - 2007-02-06, 21:03

buni napisał/a:
pojedz koniecznie na hamownie... i fdaj znac w jakiej kondycji jest motorek...
rzadko ktory trzyma serie... nietsety

gratuluje swapika.. :twisted: :twisted:



no niestety to prawda ,jade sie shamowac w przyszlym tygodniu jak wszystko doprowadze do git stanu. zobaczymy co wyjdzie

urbi - 2007-02-11, 20:45

wieje nuda to na prosbe lukasza zarzucam focisze !















:)

luk325 - 2007-02-11, 20:53

Bejka juz cala poskladana. Okazalo sie ze poszla mocno do gory na zawieszce od m3.
Chcialem zrobic testy na g techu ale nie da rady na oponach 215. trzeba ruchac z 1,5 tys obr zeby jakos w miare ruszyc . do 96 wyszlo raz 5,6 s a srednio to ok 5.8s a na 1/4 wychodzilo 14s wiec kiszka .

daniel325 - 2007-02-11, 21:29

nie pekaj wkladaj konkretne laczki i czekaj na susze
southOFheaven - 2007-02-11, 22:12

luk325 napisał/a:
Bejka juz cala poskladana. Okazalo sie ze poszla mocno do gory na zawieszcze od m3.
Chcialem zrobic testy na g techu ale nie da rady na oponach 215. trzeba ruchac z 1,5 tys obr zeby jakos w miare ruszyc . do 96 wyszlo raz 5,6 s a srednio to ok 5.8s a na 1/4 wychodzilo 14s wiec kiszka .


malo Ci 5s? :hyhy:

Yakuzatti - 2007-02-11, 22:24

285 wkladaj :)

5s i tak przeciez zamiatasz wszystko co sie rusza.

Łukasz - 2007-02-11, 22:52

Yakuzatti napisał/a:
285 wkladaj :)

5s i tak przeciez zamiatasz wszystko co sie rusza.

co się rusza i na drzewo nie ucieka :brawo: :lol:

spróbuj z dobrym koniem :mg:

luk325 - 2007-02-11, 23:06

Yakuzatti napisał/a:
285 wkladaj :)

.



na poczatek planuje 245/35. mysle ze wystarczy

Piotr_1 - 2007-02-11, 23:38

Zapodaj semi slicka, a polecam nawet dzisiaj jak jest mróz i wilgotno dobrze trzyma guma
lepiej niż zwykłe opony, chyba że kałuże ale kto szaleje po jeziorach.... Pomimo że jest mgławo auto się tak klei że aż nadwozie się wygina.

Kowal - 2007-02-12, 10:03

:slina: śliczność!!! Pełen repect!!! Wygląda jak by z takim silnikiem z fabryki wyjechała. Gratuluje wysiłku i owocnej roboty :wink: .
SmasherE30 - 2007-02-13, 01:30

wielkie joł ... gratuluje stworzenia idealnego stymulatora ślinotoku i tików nerwowych karku.
Życzę bezawaryjnej eksploatacji oraz aby nigdy nie zdarzyło się wygiąć blachy i zawartości.
Pozdro :wink:

WKLEJCIE JAKIEŚ FILMY DO @#!$%^$ @^!^#!& ... WSZYSTKO JEDNO JAKIE ... BYLE BY POKAZYWAŁY JAK TO BRZMI I SIĘ ODPYCHA K@%#$%* :evil: :lol: :wink:

daniel325 - 2007-02-18, 23:18

slyszalem ze masz juz ine laczki pochwal sie jakie czasy krecisz teraz bo cos tu nudno! pozdro
luk325 - 2007-02-19, 13:42

daniel325 napisał/a:
slyszalem ze masz juz ine laczki pochwal sie jakie czasy krecisz teraz bo cos tu nudno! pozdro


heheh, dzieki ze dbasz o moj temat :wink:

czasy z g techa ale zawsze cos

0-96 - 5.04s
1/4 - 13.45s.

niestey fot w ruchu nie ma mi kto narazie zrobic :(

Gohan - 2007-02-27, 22:18

super czytalem juz u nas na pswu ze masz taki motorek i wreszcie sie zmobilizowalem i poszukalem zdjec :-) naprawde respekt , jeszcze taki maly OT
moglbys mi na pow skrobnac co miales podlubane w m50 wczesniej ze jezdzilo Ci na 14,7XX ?:> z gory dzieki :-)

Łukasz - 2007-02-28, 08:44

luk325 napisał/a:
daniel325 napisał/a:
slyszalem ze masz juz ine laczki pochwal sie jakie czasy krecisz teraz bo cos tu nudno! pozdro


heheh, dziwki ze dbasz o moj temat :wink:

czasy z g techa ale zawsze cos

0-96 - 5.04s
1/4 - 13.45s.

niestey fot w ruchu nie ma mi kto narazie zrobic :(


co do fotek to dawaj cynk - nie ma sprawy :roll:

luk325 - 2007-06-16, 17:18

ostatnio sprawdzilem ile zostalo kucykow .
niestety hamowanie robione w temp 30st i bez jakiegokolwiek nawiewu.
widac ze powyzej 6750 wykrs sie dziwnie zalamuje. moze spowodowane jest to brakiem nawiewu.



daniel325 - 2007-06-18, 15:14

gdyby nie koncowka obrotow to wykres bylby jak dlamnie idealny
buni - 2007-06-18, 18:01

jaka jest waga tego auta z tym motorem ?
RoboCop - 2007-12-10, 10:38

co się działo nowego z autem przez ostatnie pare miesięcy?
ogłoszenie o sprzedaży czytałem :?

luk325 - 2007-12-10, 22:33

glownym celem przez ten sezon bylo zejscie ponizej 13stu sekund na 1/4 mili. wszybtko bylo robione zeby to zrealizowac i udalo sie. teraz chce powalczyc o jeszcze wiecej wiec zmieniam bude. to tyle z grubsza
luk325 - 2007-12-21, 15:50

Wrzucam pare fot z sezonu.

Wizualnie auto dostalo maske i klape z laminatu. mechanicznie zostalu poczynione drobne modyfikacje a raczej usprawnienia.
Auto zostanie poskladane tak zeby bylo wpelni funkcjonalne, silnik zostanie zmieniony ma m52b28 a nastepnie sprzedane.









AUTO DO SPRZEDANIA - 15 TYS

mattim_bmw - 2007-12-21, 21:19

A silnik ktory po niej ci zostanie wrzucisz do... :?:
puz - 2007-12-21, 23:19

jedynego godnego modelu :lol: E30
arizoschwartz - 2009-07-25, 07:10

Jak wypada takie e36 po swapie ( z seyjnym wnetrzem ) z oryginalna m3 3.2 ?

Tak z ciekawosci , ile wazy m3 3.2 coupe ?

luk325 - 2009-07-25, 21:28

Wszystko zalezy z jakim wyposazeniem bedzie docelowa karoseria .m3 e36 jest sama w sobie ciezka dzieki wyposazeniu (klima ,vadery, skora ,itp ) . Moja byla prawie "gola" i robila 12.9 na 1/4 i ok 5,5 do 100 kiedy seryjne mki robily w granicach 13,5 - 13,7 na 1/4.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group