|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
FELUNEK - Pytanie o parametry felgi -pilne
kemot324 - 2007-02-11, 13:12 Temat postu: Pytanie o parametry felgi -pilne Witam.
Panowie mam pytanie, mam do kupienia felgi AEZV A i na nich sa oznaczenia 9Jx16 H2, czy to mi podejdzie do e30?
Menel - 2007-02-11, 13:31
bylo juz i to sporo na forum.
opcja "szukaj"
ps. tak
kuzyn - 2007-02-11, 14:07
podejdzie, podejdzie. z tyłu przy obniźeniu -40 na 100%.
Z przodu ten rozmiar wchodzi przy -60 ale z nie większą oponą niż 215/40 R16.
No chyba że chcesz rozciągać, rozklepywac i Bóg wie co jeszcze robić z błotnikami
PS: jeśli masz na myśli te z allegro za 399 to odpuść sobie.
Mają druciarsko chałupniczym sposobem nawiercone nowe otwory
kemot324 - 2007-02-11, 21:11
Dzięki za odpowiedź
Mam seryjne zawieszenie i raczej go nie zmienie. Jakie moge założyć na te felgi najszersze oponki przy tym zawiasie (chwilowo są na nich właśnie 215/40)?
Te felgi nie są z allegro,.
adamm - 2007-02-11, 21:30
Oznaczenie H2 tu nie ma znaczenia, bo chodzi w tym o parametry które dotyczą rodzaju stopki itd.
Musisz sprawdzić jakie mają odsadzenie, czyli ET.
Ja niedawno kupiłem 16 i jest tak:
Przód: 7,5" ET 20
Tył: 9" ET 15
a oponki mam wszystkie 215/40 ZR16
Tylko musiałem z tyłu lekko zgwałcić błotniki młotkiem, ale i tak idzie do blacharki.
Jak nie masz wspomagania to ci współczuje
Ja nie mam. Poza tym na koleinach to chce ręce połamać ale za to będzie lans jak się ciepło zrobi 8)
kemot324 - 2007-02-11, 21:40
Przed chwilą popatrzyłem pod dekiel i pisze ET15?
Nie będą wystawać czy ocierać od środka?
Wspomaganie się jakieś tam znajdzie A co lans to lans
Są na nich oponki Dunlop SP SPORT 2000, czy są czegoś warte?
kuzyn - 2007-02-11, 22:21
mam takie w rozmiarze 215/40 R16
i sa ok. w końc to Dunlop.
PS: Chętnie odkupie od Ciebie dwie szt w tym samym rozmiarze.
Oczywiście jeśli nie są łyse
kemot324 - 2007-02-11, 22:32
Oponki jak nówki zostają na felgach.
A co z tym obcieraniem czy wystawaniem felgi przy ET15?
adamm - 2007-02-11, 22:57
9" i ET 15 z przodu nie przymierzałem, ale widziałem że dasię. Teraz fele są w regeneracji, więc nawet nie mam jak sprawdzić.
Tu masz fotke jakby to wyglądało:
Z tyłu lekko mi obcierało, ale jak już pisałem, troche je młotkiem poszerzyłem a prawdopodobnie na dniach autko idzie do blacharza i lakiernika to zrobi te błotniki pod felgi.
Tylko zastanawiam się teraz, czy nie dać z tyłu dystansów. Byłby hardcore tylko przy blacharce trzebaby wcześniej to uwzględnić
kuzyn - 2007-02-11, 23:14
kemot324 napisał/a: | Oponki jak nówki zostają na felgach.
A co z tym obcieraniem czy wystawaniem felgi przy ET15? |
sugeruję podgiąć rant błotnika. to wystarczy.
mam tak u siebie i jest ok.
kemot324 - 2007-02-12, 11:46
No i przymierzyłem Wyglądają super moim zdaniem, chociaż chyba faktycznie przydałoby się obniżenie auta.
Tylko jedno je niestety dyskwalifikuje, niestety ranty wystają poza obrys błotników Będę szukał jakiś 7,5 cala
urbi - 2007-02-12, 13:46
to nie jest super
kolka fajne ale bez gleby wygladaja ragicznie !
a co do oponek dunlop sp sport2000 - tragedia !!! jezdzilem na takich przez 1 sezon i nie polecam, strasznie sliskie - za to polecam opony firmy TOYO ! za rozsadna cene super oponka i swietnie sie trzyma !
Menel - 2007-02-12, 15:15
kemot324 napisał/a: | No i przymierzyłem Wyglądają super moim zdaniem, chociaż chyba faktycznie przydałoby się obniżenie auta.
Obrazek
Tylko jedno je niestety dyskwalifikuje, niestety ranty wystają poza obrys błotników Będę szukał jakiś 7,5 cala |
o zesz w mordke, ale traktor
felgi spoko ale ten przeswit
jak zglebujesz to zrobi sie troche negatyw i bedzie prawie rowno z rantami..
adamm - 2007-02-12, 15:57
Dawaj fotki z innego ujęcia, bo tu widać tylko zawias od Fergusona
Nie widać ile to wystaje.
Może kolega wyżej ma racje, ze jak dasz go na ziemie to nie będzie.
kemot324 - 2007-02-12, 23:25
Hehehe Wy się tu śmiejecie a mi się tu płakać chce że będę musiał je oddać.
Że mam diesla pod maską to nie znaczy że odrazu traktor
Może wyższy profil by wypełnił te dziury, ale i tak wystają poza obrys (z przodu ponad 2cm, a z tyłu ponad 1cm), a obniżać nie zamierzam (bo w bruzdy nie wjade ) więc zmuszony będę je oddać.
Jak myślicie z 7,5 cala na wyższym profilu chyba nie powinno być takich problemów?
kuzyn - 2007-02-12, 23:30
kemot324 napisał/a: | Jak myślicie z 7,5 cala na wyższym profilu chyba nie powinno być takich problemów? |
nie... pozostanie jedynie niedosyt że to nie 9J
PS: obniż ją na miłość Boską chociaż 40/40
Menel - 2007-02-12, 23:35
Cytat: | obniż ją na miłość Boską |
buaahahahhahahaha
nie widzisz ze ingerencja w kosciol juz idzie?
kemot324 - 2007-02-13, 12:34
JacekG napisał/a: | obniż ją na miłość Boską |
Niestety nie da rady, jeżdżę codziennie 40 km do pracy w cztery osoby niezbyt pięknymi polskimi drogami i podejrzewam że nie wyrobiłbym na podzespoły zawieszenia.
adamm - 2007-02-13, 21:48
kemot324 napisał/a: | jeżdżę codziennie 40 km do pracy w cztery osoby |
to reszte wygoń na busa
Ja już postanowiłem, że do mnie max 2 osoby (razem ze mnom)
w moim przypadku auto jest do zabawy dla mnie a nie dla innych i wozić nikogo nie zamierzam.
Na wiosne planuje zmiane zawiasu na niższy (może -60/-40) + osłona miski.
Ale to tylko plany
kemot324 - 2007-02-13, 23:04
Felgi już oddane i od razu sprzedały się następnemu chętnemu (do golfa III)
Ja mam tylko taką zasadę że w nigdy w pięciu, a do pracy niestety muszę jeździć. Może w przyszłości pojawi się jakiś kabriolecik e30 to będzie i gleba i 9 cali Pozdrawiam.
Stammek86 - 2007-02-14, 02:45
NA glebe ja!!!! -40 mozesz dac spokojnie i nawet jezdzic w 5 osob.
kuzyn - 2007-02-14, 13:30
Stammek86 napisał/a: | NA glebe ja!!!! -40 mozesz dac spokojnie i nawet jezdzic w 5 osob. |
prawda
obniżaj
PS: Masz super kolorek tej E30stki. To jeden z nielicznch,
które akceptuje zaraz po czarnym
|
|