| |
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
 |
TECHNICZNE - [e36] M50 zmulenie na niskich obr.
Radek_ZG - 2007-04-15, 15:27 Temat postu: [e36] M50 zmulenie na niskich obr. Witam. Od paru miesięcy mam problem z moją beemką. Przy ruszaniu albo po zmianie biegu gdy dodaję gazu lekko (tak połowę) to auto przy 2tys.obr przymula się na chwilę po czym zaskakuje i przyspiesza normalnie. Czasem potrafi się tak zmulić że w ogołe nie przyśpiesza.Na biegu jałowym rzuca całym silnikiem i na każedj cewce widać iskierki. Kupiłem drugi komplet cewek z fajkami i jest to samo. Gdy dodam gazu do dechy nie zamula się. Wymieniłem już sonde i świece. Auto nie bierze oleju. Druga sprawa to taka że auto nie przyśpiesza normalnym ciągiem tylko pulsacyjnie. Co to może być? Jestem z Zielonej Góry i może ktoś mi doradzić gdzie najlepiej i niedrogo podłączyć pod kompa i zczytać błędy, bo u Fiałkowskiego chcą 180zł. pozdrawiam
southOFheaven - 2007-04-15, 15:33
hm ja czasami tak mam w m50. nie wiem od czego to zalezy. przydaloby sie wymienic filtr paliwa- w m50 e36 jest umiejscowiony w koszmarnym miejscu i pewnie nikt nie wyminial od nowosci. ja u siebie mam jeszcze oryginal i podejrzewam filtr ale nie jestem pewny.
jaqub - 2007-04-15, 22:27
jak masz tak ze depniesz w podloge (na jalowych) i jest chwilka zawachania i dopiero pozniej sie rozkreca ale nie ma powera to moze masz czujnik polozenia walka rozrzadu padniety... druga opcja moze byc taka ze pompa paliwa ciagnie juz ostatkami (ew tak jak wczesniej kolega napisal moze filter przytkany ale watpie)... najlepiej jak podjedziesz na skaner/komputer bo to moze Ci oszczedzic sporo niepotrzebnych wydatkow...
Radek_ZG - 2007-04-16, 13:47
Po 3 godz. mordęgi wymieniłem filtr paliwa ale nic się nie zmieniło
Teraz najbardziej podejrzanymi będą: fajki cewek, czujnik wałka rozdządu, a na końcu same cewki.
jaqub - 2007-04-16, 21:53
| Radek_ZG napisa³/a: | | czujnik waÅ‚ka rozdzÄ…du | !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!