|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
MotorSport - BMW CHALLENGE 2008
Biluch - 2007-11-30, 12:27 Temat postu: BMW CHALLENGE 2008 Chciałem poinformować o nowym Pomyśle Ekipy z Automobilklubu Bydgoskiego, tym razem postanowiliśmy zrobić coś w rodzaju pucharu markowego parę osób zmieniło samochody na super RWD czyli BMW, i takim cudem mamy już 9 osobową ekipe.
Założenia są proste tanio, w miarę równe samochody, i jedziemy fajne imprezy.
BMW CHALLENGE jest dla wszystkich tych co maja i licencje jak i dla tych co licencji nie posiadają ponieważ licencja nie jest wyznacznikiem umiejętności.
Jedziemy na oponach Markgum żeby było sprawiedliwie.
Resztę można sobie doczytać w regulaminie na stronie zawodów.
Jak ktoś ma jakieś pytania wątpliwości lub chce się zgłosić do rywalizacji to proszę o stosowne info na maila
Pozdrawiam wszystkich !
WWW BMW CHALLENGE 2008
LUKAS - 2007-11-30, 20:05
Super pomysł
Bardzo mi się to podoba
Wszelkie info proszę natomiast zamieszczać na forum, żeby każdy był jednakowo poinformowany, sądzę że dla Ciebie to również będzie łatwiejsze zadanie, aby odpowiadać na pytania publicznie.
Regulamin dotyczący samochodu...
Przyklejam temat ...
puz - 2007-11-30, 20:56
rozumiem, ze max pojemnosc 2.0 z wyłaczeniem is. a auta z nowszym piecykiem jak np M54B20? czy mozliwe jest dopuszczenie auta po swapie
Piotr_1 - 2007-11-30, 22:09
Myślę że będzie kilku więcej chętnych z większymi pojemnościami
[ Dodano: 2007-11-30, 22:10 ]
Jezu, wreszcie jakiś ciekawy temat
Pietrek - 2007-12-01, 15:07
było by świetnie gdyby taka impreza osiągnęła większą skale w Polsce Dużo ludzi w beemkach mierzących się na torze a nie na toruńskim paleniu gumy podczas majówki
Auta przygotowywane specjalnie na coroczne zawody...
Ech rozmarzyłem się.
Biluch - 2007-12-18, 19:56
Sprawa wygląda tak to pierwsza taka inicjatywa w Polsce i 2008 będzie sezonem doświadczalnym mam nadzieje że impreza wypali gdyż chce przełamać stereotypy że BMW to auto do palenia gumy i do driftu ja uważam że to świetna rajdówka i paru znajomych podziela moje zdanie w tej chwili już mamy 10 osób które chcą się ścigać. Narazie klasyfikacja startuje w naszym regionie z jednej strony to Bydgoszcz leży powiedzmy w centrum więc każdy powiedzmy ma podobną liczbę kilometrów do przebycia.
Postanowiliśmy że w 2008 jadą auta o pojemności do 2000cm3 ponieważ są one zbliżone mocami a 325 niestety już sporo odbiega od pozostałości tak samo 320IS to już Mka więc również przepaść w mocy. No i cena E30 320 można dostać naprawdę za małe pieniądze a z jednaj strony te zawody mają być tanie.
Jeżeli sezon 2008 zakończy się sukcesem to można pomyśleć o rozszerzeniu tej imprezy na format ogólno Polski.
Klasyfikacja będzie prowadzona na zawodach:
- AB CUP prawdopodobnie w Toruniu na Torze Rallycrosowym
- Mini Max Toruń Poligon Wojskowy
- RSS (Rajdowy Super Sprint) Bydgoszcz, Lipka, Włocławek
Ogółem ma Być 11 eliminacji z czego 6 najlepszych liczonych jest do końcowej klasyfikacji
jak macie jakieś pytania albo są chętni by się zapisać zapraszam można pisać na maila biluch@rwdidits.pl
jak już będę miał wszystkie regulaminy imprez oraz wstępny kalendarz napewno zaraz go umieszczę na forum myślę że przed świętami wszystko powinno być już jasne
Co do wyposażenia samochodów to w AB CUP i Mini Max obowiązuje regulamin KJS a co do RSS są trochę większe wymagania trzeba mieć klatkę Kubeł i Pasy szelkowe ale wszystko bez homologacji. Dodam że RSS będą tylko trzy eliminacje w BMW Challenge a więc żeby wygrać nie trzeba w nich startować
Ale się rozpisałem jak coś to zadawajcie pytania na wszystkie będę się starał odpowiedzieć
INFO PRASOWE NA HODZE
ChriS - 2007-12-19, 20:43
Pomysł bardzo fajny,ale nie dla mnie.Nie będę specjalnie zmieniał silnika,żeby móc wystartować.
Max - 2007-12-19, 23:03
Jeśli chodzi o silnik, to niestety tak jak ChriS .
A jeśli chodzi o same zawody, to na jakich nawierzchniach ma to być rozgrywane?
Biluch - 2008-01-03, 07:18
Kalendarz na sezon 2008
I Runda Mini Max 02.03.2008 Toruń (poligon)
II Runda Mini Max 06.04.2008 Toruń (poligon)
III Runda AB CUP 01.05.2008 Toruń (tor rallycrossowy)
IV Runda WMK 31.05.2008 Włocławek
V Runda AB CUP 22.06.2008 Toruń (tor rallycrossowy)
VI Runda WMK 27.07.2008 Włocławek
VII Runda RSMO 16-17.08.2008 Bydgoszcz
VIII Runda AB CUP 07.09.2008 Toruń (tor rallycrossowy)
IX Runda AB CUP 19.10.2008 Toruń (tor rallycrossowy)
X Runda Mini Max 09.11.2008 Toruń (poligon)
XI Runda Mini Max 14.12.2008 Toruń (poligon)
Wpisowe na AB CUP, Mini Max, WMK 50zł na RSMO jeszcze nie ustalono
Nawierzchnia:
- AB CUP (tor Rallycross Toruń) szutrowo-betonowa
- Mini Max (Toruń Poligon Wojskowy) beton (brudny śliski)
- WMK (Włocławek Stara Celuloza) beton (brudny śliski)
- RSMO (Bydgoszcz) Prawdopodobnie rajd będzie na nawierzchni szutrowej (będą dopuszczone szutrówki )
Została powołana do życia nowa klasyfikacja coś dla sponsorów zawodników ale nie tylko dokładnie jest napisane w KOMUNIKACIE NR1/2008
Piotr_1 - 2008-01-03, 15:34
Niezły schemat z tymi zespołami Szykuje się niezła rzeź.
LUKAS - 2008-01-03, 22:41
REGULAMIN TECHNICZNY napisał/a: | ZAWIESZENIE
Dowolne - nakazuje sięjedynie stosowanie nie więcej niż 1 sprężyny na dane koło. |
Rozumiem przez to, że niewolno stosować zawieszenia gwintowanego
Biluch - 2008-01-04, 07:06
LUKAS napisał/a: | REGULAMIN TECHNICZNY napisał/a: | ZAWIESZENIE
Dowolne - nakazuje sięjedynie stosowanie nie więcej niż 1 sprężyny na dane koło. |
Rozumiem przez to, że niewolno stosować zawieszenia gwintowanego |
Niepowiedziane można stosować gwinty ale na jednej sprężynie, chodzi oto żeby zawieszenia też były zbliżone kosztami z Tych ludzi co się zgłosili nikt narazie niema gwintów
LUKAS - 2008-01-04, 22:17
Kurcze, koszta wychodzą naprawdę bardzo przyziemne szkoda że niemam w swoim parku maszyn zadnej 320i
A czy 325i jako np. gość mogłoby wystartować ...
Biluch - 2008-01-06, 11:59
LUKAS napisał/a: | Kurcze, koszta wychodzą naprawdę bardzo przyziemne szkoda że niemam w swoim parku maszyn zadnej 320i
A czy 325i jako np. gość mogłoby wystartować ... |
LUKAS to nie tylko odpowiedz dla Ciebie ale dla wszystkie imprezy wpisane w Kalendarzu BMW-Challenge to normalne zawody i w nich może każdy startować, każdym samochodem a BMW-Challenge to tak jakby była dodatkowa Klasyfikacja w zawodach.
Wszyscy zawodnicy zgłoszeni w BMW-Challenge startują normalnie w zawodach i są klasyfikowani w normalnych klasach pojemnościowych według regulaminu danej imprezy.
A więc jak ktoś ma 325 to może sobie spokojnie przyjechać na każde zawody i normalnie startować z nami tylko nie będzie klasyfikowany w BMW-Challenge ale może wygrać zawody.
Piotr_1 - 2008-01-06, 20:35
Ale Lukas jak wygrasz to się nasłuchasz się jakie to masz lepsze auto
madcar - 2008-01-06, 22:16
z tymi silnikami to troszke bezsensu...
ze swoim 2,3 litra mam niewiele wiecej konikow niz 320i...a nie moge juz startowac
pomijam fakt ze przez szambo mam aktualnie jakies 118KM
LUKAS - 2008-01-07, 00:42
madcar, możesz startować, lecz niebędziesz sklasyfikowany ... tak to rozumiem
W zwiazku z powyższym szykuję się na 2 marca
Biluch - 2008-01-07, 07:06
Sprawa wygląda tak są zawody np Minimax w Toruniu i są normalne klasy pojemnościowe klasy od 1 do 5 oraz klasyfikacja Generalna oraz Klasyfikacja BMW-Challenge 2008 tak samo jest na innych zawodach jak AB CUP czy WMK my nie organizujemy osobnych zawodów my się podpinamy z klasyfikacja ale normalnie rywalizujemy ze wszystkimi więc jak ktoś przyjedzie 323 czy 325 to spokojnie jedzie w zawodach i może je wygrać.
Co do tych silników to tak zostało zadecydowane i tak jest zawsze wszystkim się nie dogodzi niestety
madcar - 2008-01-07, 08:42
Biluch napisał/a: | Sprawa wygląda tak są zawody np Minimax w Toruniu i są normalne klasy pojemnościowe klasy od 1 do 5 oraz klasyfikacja Generalna oraz Klasyfikacja BMW-Challenge 2008 tak samo jest na innych zawodach jak AB CUP czy WMK my nie organizujemy osobnych zawodów my się podpinamy z klasyfikacja ale normalnie rywalizujemy ze wszystkimi więc jak ktoś przyjedzie 323 czy 325 to spokojnie jedzie w zawodach i może je wygrać.
Co do tych silników to tak zostało zadecydowane i tak jest zawsze wszystkim się nie dogodzi niestety |
to zrozumiale ze mozna startowac...tyle tylko ze do tego nigdy nie bylo potrzebne BMW Challenge
a jadac w klasie >2000ccm...startuje sie z subaru (ktorych zawsze kilka sztuk przyjedzie...i kilkoma innymi potforakami...np z rallycrosu)
organizator BMW Challenge mogl to przewidziec ze sporo byloby chetnych aut BMW...ale bardziej seryjnych niz przygotowanych tylko do sportu...i mogł wprowadzic jakies klasy...nawet dwie jesli rzeczywiscie sa dopuszczone tylko BMW e30 (do 2000ccm i powyzej)... i wogole wg mnie jesli dopuszczaja tylko E30...to powinno sie to nazywac nie BMW a E30-challenge
LUKAS - 2008-01-07, 10:31
madcar, to jest poprostu kolejna klasa, Zawsze startujesz ze wszystkimi, ale klasyfikowany jestes w swojej klasie/grupie.
Niemając 320i E30 byłbyśtak samo jak ja sklasyfikowany w grupie pojemnościowej.
Ja chcę wystartować dlatego, żeby mieć porownanie z podobnymi samochodami (BMW), mimo różnej pojemności, wiem że 320i potrafi byćszybkie z dobrym kierowcą zwłaszcza na techniczym odcinku.
Pozatym auta jadące w BMW Challange, rowniez będą klasyfikowane w swojej klasie pojemnościowej z innymi markami.
Jesli cośpokręciłem to niech organizator to wyprostuje
PZDR!
Biluch - 2008-01-07, 13:13
Lukas wszystko zrozumiałeś prawidłowo
madcar nie trzeba mieć nic przygotowanego by wystartować w BMW Challenge masz 320 albo 318 albo 316 i wszystko zgłaszasz się umnie na maila zamawiasz komplet opon dopuszczonych do zawodów i rura,
Podział na klasy pojemnościowe w BMW Challenge są bez sensu bo co to za sens ścigać się w generalce pucharu z 325, przyjechał by Piotr_1 i już pozamiatane nawet największy kozak w 320 go nie dorwie
W zeszłym roku miałem porównanie co Piotr w swojej 325 robi na AB CUP z 320 i 318IS i dlatego została podjeta taka a nie inna decyzja ze jedziemy autami do 2000cm ponieważ niestety 170KM a 136KM robi różnice tym bardziej że będziemy się ścigać raczej bo nawierzchniach twardych (choć śliskich)
madcar - 2008-01-07, 15:34
Biluch napisał/a: |
madcar nie trzeba mieć nic przygotowanego by wystartować w BMW Challenge masz 320 albo 318 albo 316 i wszystko zgłaszasz się umnie na maila zamawiasz komplet opon dopuszczonych do zawodów i rura,
|
no wlasnie nie mam...
mam 323i
i mocy mniej niz 2,0 ... po zdemontowaniu "szamba"...bedzie tyle co zdrowy IS...ale nadal bede liczony z "subarkami" i tylko w generalce...
Teodor - 2008-01-09, 11:49
ajjjjjjjjjjjjj ależ ciekawie sie zapowida...szkoda ze nie mam rajdówki
noi szkoda że wszystko hen hen na pólnocy
Piotr_1 - 2008-01-09, 12:06
Biluch napisał/a: | Lukas wszystko zrozumiałeś prawidłowo
madcar nie trzeba mieć nic przygotowanego by wystartować w BMW Challenge masz 320 albo 318 albo 316 i wszystko zgłaszasz się umnie na maila zamawiasz komplet opon dopuszczonych do zawodów i rura,
Podział na klasy pojemnościowe w BMW Challenge są bez sensu bo co to za sens ścigać się w generalce pucharu z 325, przyjechał by Piotr_1 i już pozamiatane nawet największy kozak w 320 go nie dorwie
W zeszłym roku miałem porównanie co Piotr w swojej 325 robi na AB CUP z 320 i 318IS i dlatego została podjeta taka a nie inna decyzja ze jedziemy autami do 2000cm ponieważ niestety 170KM a 136KM robi różnice tym bardziej że będziemy się ścigać raczej bo nawierzchniach twardych (choć śliskich) |
Najmilej jest słuchać pochlebstwa od osób, które doskonale znają się na rzeczy
Biluch - 2008-01-09, 18:24
Teodor napisał/a: | ajjjjjjjjjjjjj ależ ciekawie sie zapowida...szkoda ze nie mam rajdówki
noi szkoda że wszystko hen hen na pólnocy |
Aby startować nie trzeba mieć rajdówki wystarczy zwykły cywil tylko wymagane są opony opisane w regulaminie
i dodam że właśnie jest zamawiana partia opon i jak ktoś chce je zakupić z zniżką 20% to jeszcze jest szansa na to potem następna partia będzie zamawiana w połowie sezonu oczywiście opony można kupić sobie na własną rękę zgodne z wymaganiami regulaminu jak ktoś by się zdecydował to proszę pisać na maila
Piotr_1 - 2008-01-11, 15:32
Madcar, bez paniki, wyniki są zawsze czytelne, możesz się sklasyfikować we własnej wyobraźni i przyznać sobie sam ocenę występu.
Biluch - 2008-02-07, 14:56
Nowa odsłona strony www.bmw-challenge.pl zapraszam
[ Dodano: 2008-01-29, 22:39 ]
Zapraszam na pierwsze testy zawodników BMW-Challenge które odbędę się 02.02.2008 na lotnisku w Pile więcej szczegółów na stronie BMW-Challenge.
Ja jeszcze auta nie skończyłem ale jadę jako zaplecze techniczne i fotoreporter
[ Dodano: 2008-02-07, 14:55 ]
Zapraszam na stronę BMW Challenge gdzie można pooglądać fotki z pierwszych testów zawodników które odbyły sie w Pile na Lotnisku
LUKAS - 2008-02-07, 23:05
Po relacji zdjęciowej widzę że było naprawdę ciekawie
jak nawierzchnia przeważała, luźna czy twarda
Biluch - 2008-02-27, 07:07
Ogólnie beton i asfalt ale miejscami po paru przejazdach zaczął się robić piękny syfek i raz strasznie mnie sponiewierało przy 140km na wyjściu na PAS Startowy i wylądowałem w Polu całe szczęście że nie było nic twardego bo by była ROLA jak nic
Dnia 23.02.2008 odbędzie się drugie spotkanie dla zawodników BMW-challenge tym razem jedziemy do Torunia zaczynamy o godzinie 10:00 na Poligonie Wojskowym. Wszystkie informacje łącznie z mapkami dojazdu na stronie www.bmw-challenge.pl zapraszam
Już w najbliższą niedzielę tj. 2 marca na terenie Poligonu Wojskowego w Toruniu (Wjazd od ul. Okólnej i gen. Andersa.) odbędzie się I runda BMW-Challenge.
W zawodach wystartuje 27 uczestników na samochodach BMW E-30. Zawody rozpoczną się o godz. 9.00 i uczestnicy będą musieli pokonać 8 prób oesowych. Łączny czas przejazdu pozwoli wyłonić zwycięzcę zawodów.
Automobilklub Bydgoski serdecznie zaprasza wszystkich kibiców do oglądania zawodów – gwarantujemy mnóstwo sportowych wrażeń a oglądanie zawodów na żywo pozwoli porównać umiejętności poszczególnych zawodników.
Szczegóły na temat BMW-Challenge dostępne na stronie cyklu www.bmw-challenge.pl .
Do zobaczenia 2 marca!!!
Harmonogram czasowy imprezy: 02.03.2008r,.
7:00 - 08:20 Badanie Kontrolne Pojazdów
08:30 wywieszenie listy startowej i odprawa zawodników
7:00 - 08:30 zapoznanie z trasą
9:00 start pierwszej załogi
13:00 start pierwszej załogi do „SUPER PRÓBA”
ok. 15:00 ogłoszenie wyników/rozdanie nagród
Lista Startowa:
1 Struensee Dawid BMW E30 320
2 Złomańczuk Michał BMW E30 318IS
3 Figel Maciej BMW E30 320
4 Michalski Maciej BMW E30 320
5 Sztomberski Maciej BMW E36 320
6 Wolf Paweł BMW E30 318IS
7 Bilski Marcin BMW E30 318IS
8 Szulc Radosław BMW E30 318IS
9 Magrowski Marek BMW E30 318IS
10 Rzepka Maciej BMW E30 320
11 Zbrzeźniak Rafał BMW E30 318IS
12 Kubiński Łukasz BMW E30 318IS
13 Sosnowski Michał BMW E30 320
14 Rutkowski Mariusz BMW E30 320
15 Dąbrowski Michał BMW E30 318IS
16 Roszek Paweł BMW E30 318IS
17 Danilczuk Paweł BMW E30 318IS
18 Starobrat Witold BMW E30 318IS
19 Bartoszewicz Paweł BMW E30 318IS
20 Żochowski Wojciech BMW E30 318IS
21 Kaczmarek Lech BMW E30 318IS
22 Melwiński Sławek BMW E30 318IS
23 Szatkowski Krzysztof BMW E30 318IS
24 Worotnik Marcin BMW E30 318IS
25 Michalski Bartosz BMW E36 318IS
26 Szczepankowski Artur BMW E30 318IS
27 Ugorek Maciej BMW E30 320
|
|