|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
 |
Nasze Śmigiełka - [E30] Piotr_1
Piotr_1 - 2008-01-03, 03:02 Temat postu: [E30] Piotr_1 Kilka godzin temu kupiłem e30 Wczoraj podjąłem decyzję o zakupie nowego używanego auta bo skończył mi się przegląd. Szukanie nie trwało dłużej niż 24h Jest to diamantscharz coupe z chromowanymi listwami na szybach. Całkowicie fabryczna wersja z kołpaczkami 318i, nie mam jeszcze żadnej koncepcji, najwprzód będzie czyszczenie i polerowanie Zależało mi na ładnej budzie. Lakier jest jeszcze bardzo ciemny, znaczy nie wyblaknięty. Rocznik 91.
Biluch - 2008-01-03, 07:19
No panie kolego mam nadzieje że przygotujesz auto do BMW-Challenge i pokażesz jak się RWD
Piotr_1 - 2008-01-03, 15:38
To jest opcja, ale trochę jej szkoda. Chciałbym mieć w końcu auto o które będę mógł dbać
kafarek - 2008-01-03, 15:56
i gdzie tu projekt?
Piotr_1 napisał/a: | nie mam jeszcze żadnej koncepcji, najwprzód będzie czyszczenie i polerowanie |
aha... no to rzeczywiście się tutaj nadaje..
Piotr_1 - 2008-01-04, 01:15
Dzisiaj wypolerowałem dach i maskę wygląda super. Błotniki przednie nawet nie były zdejmowane, bo są fabryczne uszczelnienia żeby nie naciekało tam gdzie zawsze nacieka.
Meine neue Freundin:
CyRyL - 2008-01-04, 07:10
pokaż całe auto
mam pytanko Cytat: | Błotniki przednie nawet nie były zdejmowane, bo są fabryczne uszczelnienia żeby nie naciekało tam gdzie zawsze nacieka. |
każda e30 nowa miała coś takiego ?
inne beemki z tych lat również ? pytam bo nie widziałem widocznie jeszcze nierozkładanej
Biluch - 2008-01-04, 07:44
Piotr jak jest w tak dobrym stanie to przynajmniej się tak szybko nie rozjedzie i sobie trochę pośmigasz a jak chciałeś coś kolekcjonerskiego to trzeba było zainwestować w jakąś M3 E30
Pietrek - 2008-01-04, 14:17
hmmm nawet rudej zabardzo nie widac
wypucuj i zrób jakieś porządne zdjęcia na dworze
Piotr_1 - 2008-01-04, 15:41
Wyczyszczę wszystko i dam fotony. Te uszczelnienia może dopiero w 91r. wprowadzili?
mattim_bmw - 2008-01-04, 16:08
Piotr_1 napisał/a: | Wyczyszczę wszystko i dam fotony. Te uszczelnienia może dopiero w 91r. wprowadzili? |
Raczej nie bo ja mam waska lampe 87 rok i tez mam te gluty na błotnikach
Rafał - 2008-01-04, 22:04 Temat postu: Re: Piotr_1 -->> 318i coupe diamantschwarz
Piotr_1 napisał/a: | Wczoraj podjąłem decyzję o zakupie nowego używanego auta bo skończył mi się przegląd.. |
dobre dobre chyba teaz sobie jakis samochod kupie bo nie pali mi sie pozycyjna a i przeglad niedlugo mi sie konczy
Piotr_1 - 2008-01-05, 17:04
Jak mam doinwestowywać moją starą żeby przeszła przegląd to mi się odechciewa po prostu. Przed chwilą zrobiłem fotki. Nie wyszły zbyt ładnie, krajobraz się odbija w lakierze i jest przez to wrażenie jak by był pofalowany No i nie zdążyłem wyczyścić przodu no i maska nie jest wyregulowana.
misza - 2008-01-05, 17:14
jak już wyregulujesz masek to wyklep rejestracje
wygląda jakby dała komuś całusa
ale ogolnie autko bardzo miłe a jak srodek?
pozdro
Piotr_1 - 2008-01-05, 17:24
Nie, przód z rejestracją jest brudny, wszędzie lakier jest ori i nie było nic całowane. W środku nic ciekawego w sumie bo fotel kierowcy jest popękany. Definitywnie kupię zestaw sportsitz, może ktoś ma na sprzedaż?
Pietrek - 2008-01-05, 21:31
Wygląda na zdrową baze
PS. Na glebe z nią !
Rafał - 2008-01-06, 11:23
Piotr_1 napisał/a: | Rocznik 91. |
hmm bez zagłowkow tylnej kanapy
Piotr_1 - 2008-01-06, 19:52
golasek, ale vin się zdadza
mattim_bmw - 2008-01-06, 21:33
Rafał napisał/a: | Piotr_1 napisał/a: | Rocznik 91. |
hmm bez zagłowkow tylnej kanapy |
A co to ma do rzeczy?
Rafał - 2008-01-06, 22:10
a to ze wiekszosc e30 zeby nie powiedziec ze wszyskie tylko nie jestem pewien od którego roku mialy juz zaglowki
nie sprawdzilem tego ale sadze ze chodzi o przepisy zwiazane z bezpieczenstwem
BTW
tak bylo tez z poduszka powietrzna
a kolega mattim ma jakies precyzyjne informacje w temacie ??
chetnie posluchamy
mattim_bmw - 2008-01-06, 22:24
Nie mam, wiem tylko tyle ze miałem coupe 91r ze wspomaganiem absem i innymi pierdołami i orginalnie tez nie miałem zagłowkow
Tylko dlatego zwrociłem uwage, spoko
Piotr_1 - 2008-01-07, 00:24
Projekt jest taki, że ma to być sportowy cywil na co dzień, na ulicę i tor, ale bez zbędnej masy i bez niepotrzebnych udogodnień, z tylną kanapą. Bez żadnych elektrycznych szyb i centralnego. Radio zostanie. Przeróbki jedynie mające uzasadniony techniczny cel, ale również żeby to ładnie wyglądało. Zbudowany na najlepszych możliwych częściach, z pewnymi ograniczeniami budżetowymi oczywiście. Zastanawiam się czy odbudować moje m20b25 z dużym tuningiem czy poczekać z tym silnikiem m40 i za jakiś czas zrobić swap. W końcu mam wszystkie części od 2,5, ze sprawną skrzynią i szperą, przekładnia kierownicza e36 czeka w garażu. Trzeba będzie przełożyć wahaczce tylne na tarcze i stabilizator z tyłu. Przełożyć wspomę. Czy wspoma od m20 pasuje do m40 mocowania? Co do założeń, to uważam że lepiej się skoncentrować na samochodzie bez dziwnych udogodnień typu koputerki, wycieraczki itd., bo i tak jest dużo rzeczy do zrobienia. Zawieszenie ma być -40mm na twardych sprężynach, ładne duże felgi. Dokładek żadnych raczej nie chcę, bo mtech1 jest ładny, ale do wąskiej lampy, a mtech2 wygląda zbyt futurystycznie dla mnie.
Biluch - 2008-01-07, 07:12
No to widzę że kolega powoli odchodzi od sportu i przechodzi w lans
ale autko bardzo fajne przynajmniej tak wygląda na fotach
Piotr_1 - 2008-01-07, 09:01
Ja Ci dam lans! Gardzę pozerstwem. Stare autko to przyjemna inwestycja. Nawet jeżeli się traci, to część pieniędzy można odzyskać. Na sport chwilowo mnie nie stać, bo to jak wrzucanie banknotów do ogniska, zajęcie dla bardzo bogatych ludzi jeżeli chce się być najlepszym. A jeżeli czegoś nie można robić dobrze, to się tego nie robi po prostu. W rajdach ciągle ładujesz pieniądze i wszystko znika, zamienia się w proch, dym i dwutlenek węgla!!!
LUKAS - 2008-01-17, 20:20
No no no
Bardzo ładna baza hoho
Gratuluję
SWAPuj na M52
Piotr_1 - 2008-01-17, 21:25
nowy zakup
LUKAS - 2008-01-17, 21:52
ulalaa
No proszę, z wyścigówki przesiadasz się na lansowego klasyczka
BARABUS - 2008-01-17, 22:44
Piotr_1 napisał/a: | nowy zakup
Obrazek |
hm... jakieś znajome mi te felaszki
Piotr_1 - 2008-01-17, 22:54
Ale zastanawiam się nad rantem o 0.5 cala szerszym do tyłu. Czy warto to zmieniać? A jeżeli tak, to gdzie zakupić i czy taki nowy rant trzeba klarem lakierować?
BARABUS - 2008-01-17, 22:56
Piotr_1 napisał/a: | Ale zastanawiam się nad rantem o 0.5 cala szerszym do tyłu. Czy warto to zmieniać? A jeżeli tak, to gdzie zakupić i czy taki nowy rant trzeba klarem lakierować? |
jak nowy to trzeba lakierować bo będzie w polerce... nowy z ebay.de to cena 80 e za szt.... czyli za dwa koło 750zł z wysyłką
Jak już poszerzasz to kup 2".... tył wyjdzie ci 8 a przód 7 bedzie to miało ręce i nogi
[ Dodano: 2008-01-17, 22:01 ]
tu masz opcje 8.5 / 9.5 x 15"
przód to 2" rancik a tył 3" ( u ciebie taki zestaw daje 8" i 9")
Piotr_1 - 2008-01-17, 23:01
Tak sobie myślę że 1,5 cala będzie bardziej subtelny do opony 225/50, bo jeżeli z tyłu bedą o 1 cal szersze niż z przodu, to może to wyglądać jak jakiś różowy vw golf z klepanymi błotnikami jak jakiś pussy wagon
BARABUS - 2008-01-17, 23:04
Piotr_1 napisał/a: | Tak sobie myślę że 1,5 cala będzie bardziej subtelny do opony 225/50, bo jeżeli z tyłu bedą o 1 cal szersze niż z przodu, to może to wyglądać jak jakiś różowy vw golf z klepanymi błotnikami jak jakiś pussy wagon |
nie lamentuj, jak dasz 2" to ci wyjdzie 8x15" ET 13... czyli nawet jak naciągniesz taką dędke to i tak ci pewnie wejdzie
Piotr_1 - 2008-01-17, 23:08
Nie chodzi o dętkę i upchanie koła w błotnik, tylko żeby obwód koła idealnie się komponował z błotnikiem i nie wystawał już na pewno. Skoro najlepsi tunerzy e30 stosowali szerokość 7,5 cala, to znaczy że tak jest najlepiej dla mnie
RoboCop - 2008-01-19, 10:06
Piotrek -fajna 3/podobna do mojej pierwszej e30... z szerokością felg nie przesadzaj bo będziesz walczył z koleinami / szerokość odbiera przyjemność z jazdy na naszych pseudodrogach - poza wyglądem nic nie daje...
Piotr_1 - 2008-01-21, 20:01
Ale chyba zdecyduję się na te ranty 2'' z tyłu. Czyli z przodu będzie 15x7, a z tyłu 15x8. Opony i tak planuję z tyłu 225/50 (ponieważ mam takich kilka) oraz 205/55 z przodu. Rozpocząłem pastwienie się nad felgą nr 1 Jest powiedzmy wyczyszczona, lakier jest oryginalny. Tylko te kapsle 6-kątne aluminiowe przelecę na tokarce pastą polerską bo lakier jest na nich tragicznie zniszczony. Śrubki świetnie się czyści elektryczną szczoteczką do zębów braun
Auto utknęło w garażu, na razie będe robił zaprawki elementów widocznych i inne syfy. Światła już wypolerowałem i wymyłem
BARABUS - 2008-01-21, 21:13
niby zwykły RSik, ale oko cieszy
kiloff - 2008-01-21, 21:20
w jakim rozstawie te RS-y ? 4x100 ?
BARABUS - 2008-01-21, 21:24
kiloff napisał/a: | w jakim rozstawie te RS-y ? 4x100 ? |
7x15 ET25 4x100, bbs rs 001
Miro - 2008-01-21, 21:42
Czy to te w idealnym wzorcowym stanie BARABUS,
BARABUS - 2008-01-21, 21:44
Miro napisał/a: | Czy to te w idealnym wzorcowym stanie BARABUS, |
a wątpisz w ich stan idealny ? dla mnie to były RSy w najlepszym stanie z wszystkich które mi się przez ręce przewinęły.... a było już ich parenaście kompletów
Piotr_1 - 2008-01-21, 21:44
A co to za dyskusje w moim temacie! WON! (dot. dyskusji nie związanych z samochodem. ps felgi są ładne Miro i są to felgi od Felgenmana, czyli z najlepszego źródła )
kiloff - 2008-01-21, 21:52
kurde .. male troche .. ale przynajmniej rozstaw dobry ..
Miro - 2008-01-21, 21:53
Piotr_1 napisał/a: | (dot. dyskusji nie związanych z samochodem. ps felgi są ładne Miro) | Nie wątpie że są ładne tylko pytałem czy to te... A wy od razu do mnie WON
Piotr_1 - 2008-01-21, 21:53
będą kozak, zobaczysz kiloff, sory Miro, ale jestem spity jak świnia
LUKAS - 2008-01-31, 18:27
Piotrek jak tam idą prace nad E30
Dokupiłeś coś ciekawego
Piotr_1 - 2008-01-31, 19:34
Kompletuję nowe rzeczy, auto cały czas w garażu, powoli wszystko czyszczę
Springi AP 40/30 średnio twarde:
Recaro Speed skóra:
b8 sprint:
rozpórka m3 e30 firmy matthes:
kierownica momo, Podoba mi się nakładka w standardzie epoki, ale wolałbym 4 ramienną dużą hartge jak u Barabusa, ta jest raczej kompromisowa
zbieram też różne środki zanim się wezmę:
RoboCop - 2008-01-31, 19:37
Piotrek fotele powalają
skąd Ty je wytargałeś??
a kiera chyba najfajniejsza do e30 - jeździłem z taką
LUKAS - 2008-01-31, 19:44
Fotele i kiera mnie powaliły
Piotrek, jak Ci tak nielezy ta kiera to mogę Ci ją zabrać, ehh niech będzie moja strata
Piotr_1 - 2008-01-31, 19:54
fotele nowe są natomiast kierę najpierw przetestuję i zobaczym
BARABUS - 2008-01-31, 21:28
no kiera fajna... skąd ja ja pamiętam
a fotele to mega miazga
Stammek86 - 2008-01-31, 22:13
Jak mozna wiedziec to ile dałeś za bilsteiny i rozpórke???
mattim_bmw - 2008-01-31, 22:14
Fajne klocki kompletujesz. podoba mi sie Gdzie i za ile takie fotele mozna nabyć??? Switne sa
Piotr_1 - 2008-01-31, 23:01
Stammek86 napisał/a: | Jak mozna wiedziec to ile dałeś za bilsteiny i rozpórke??? |
Bilsteiny mają pół roku, rozpóra też używana z Niemiec. 900zł i 65euro. Pozostałe informacje, również o fotelach odpiszę na PW.
Gasper - 2008-01-31, 23:21
lubię takie gadżety
powodzenia w modyfikacjach!
piotrek528 - 2008-02-01, 08:10
te foteliki są łamane ? bardzo ładne
RoboCop - 2008-02-01, 10:38
Amorki kupiłeś pod 4 czy 6 cylindrów, a może pod S14
Piotr_1 - 2008-02-01, 16:08
Amory są na wąską lagę bo silnik na razie zostaje.
BARABUS - 2008-02-28, 21:48
a ta rozpóreczka to chyba pod kiejde zakupiona no nie
Piotr_1 - 2008-02-28, 22:15
Kierownica i rozpórka są tej samej firmy, ale kierownicę na pewno zmienię. Zdecydowanie wolę dużą.
Zawias o którym pisałem wcześniej jest już zamontowany, geometria jest ustawiona komputerowo na zawias mtech. Z tyłu dodatkowo zmieniłem zupełnie wszystko na częściach lemf/meyle oraz założyłem standardowy stabilizator, a z przodu to co trzeba było + tuleje m3.
Po raz pierwszy mam idealnie sprawny, lepiący się zawias, a na badaniu amory wykazały 70..75pkt. Jeździ się niesamowicie sportowo i bez żadnych stuków Auto pracuje mocniej na oponach, cały czas czuć jak przechylają się opony, szczególnie te tylne kichy.
Obniżenie mi odpowiada, bo jest tak 2cm niżej niż mtech, czyli tak jak mówił producent springów.
Ranty 2'' na tył już mam opony też na tył. Przednie ranty też poszły w polerkę.
Opony kupuję takie rozmiary jak planowałem.
Kilka fot:
BARABUS - 2008-02-29, 06:38
a nie mówiłem że 2" na tył i będzie grubo , oponki piękne ale zawias mógł być niżej
kamil.k - 2008-02-29, 08:57
no własnie zawias cos wysoko stoi jak na to obnizenie ile cm masz do rantów błotników z przodu i z tyłu
Piotr_1 - 2008-02-29, 09:51
Spokojniocha, z tyłu jest prawie pusto i bez paliwa. Na efekt trzeba będzie poczekać aż założę trochę większe koła. Jak na mnie jest nisko, poza tym i tak już jest beton jak na codzienną jazdę.
damiano_e30 - 2008-03-01, 06:27
Piotr czemu ostatnio nie przyjeżdżasz na spoty? Przyjedź kiedyś pochwalić się nową beemką
pozdro
BARABUS - 2008-03-04, 15:22
Mam nadzieje ze nie będą odbiegać od tych nowych
Piotr_1 - 2008-03-04, 18:03
Brak słów Widać rękę Felgenmana Ciekawe jak często trzeba będzie czyścić
BARABUS - 2008-03-04, 18:07
Piotr_1 napisał/a: | Brak słów Widać rękę Felgenmana Ciekawe jak często trzeba będzie czyścić |
Autosol raz na tydzień, dwa, uważać na myjnie automatyczne i różne agresywne szampony bo sie zrobią białe
Piotr_1 - 2008-03-06, 22:53
Mam już założony nowy rozrząd. Zmieniłem wszystko, tzn wałek Febi, dźwigienki Febi, popychacze EVR, 3 rolki i pasek. Stary wałek był wszędzie równo wytarty około 0,3..0,4mm. Dlaczego? Nie wiem. Może kiedyś zbyt niski poziom oleju był?? Silnik ma przebiegu 240kkm i chodzi ekstra, naprawdę jestem bardzo zadowolony. Równiutko, nie gubi żadnego cyklu, odpala od pierwszego, ciągnie jak rakieta jak na tą pojemność i mało pali. Nie wiem czemu, ale niby zwykłe m40, a daje sporo radości, szczególnie, że człowieka nie martwi ekonomia podczas jazdy. Chętnie bym się ustawił z jakimś isem i postarał się go zjeść.
BARABUS - 2008-03-07, 06:46
Piotr_1 napisał/a: | Mam już założony nowy rozrząd. Zmieniłem wszystko, tzn wałek Febi, dźwigienki Febi, popychacze EVR, 3 rolki i pasek. Stary wałek był wszędzie równo wytarty około 0,3..0,4mm. Dlaczego? Nie wiem. Może kiedyś zbyt niski poziom oleju był?? Silnik ma przebiegu 240kkm i chodzi ekstra, naprawdę jestem bardzo zadowolony. Równiutko, nie gubi żadnego cyklu, odpala od pierwszego, ciągnie jak rakieta jak na tą pojemność i mało pali. Nie wiem czemu, ale niby zwykłe m40, a daje sporo radości, szczególnie, że człowieka nie martwi ekonomia podczas jazdy. Chętnie bym się ustawił z jakimś isem i postarał się go zjeść. |
z tym ISem trochę przegiołeś , pamiętam dawne czasy jak się postawiłem z 2.0... i przegrała
Piotr_1 - 2008-03-07, 18:51
Przesadziłem? To patrz teraz!! :
Teraz już nie będzie wątpliwości
Pietrek - 2008-03-07, 19:34
Sam robiłeś ? Widze skalpel po prawej
Piotr_1 - 2008-03-10, 20:20
Pietrek, wycinane na ploterze...
Felgi przygotowane. Polerka małych rantów i chrom na śrubkach to robota Barabusa. Oto zdjęcia :
BARABUS - 2008-03-10, 20:25
uffff..... na szczęście nie odstają od nowych wyszło przekozak
reso - 2008-03-10, 20:36
ELEGANCJA , może kiedyś umnie zagoszczą takie kółka
Piotr_1 - 2008-03-11, 12:07
Napotkałem problem z oponami fulda, ponieważ pomimo oznaczenia 225/50 miały 240/50 (zmierzone i porównane z innymi oponami), więc wyglądał na nich jak dragster. Musiałem założyć swoje stare SP 9000 na tył o tym samym rozmiarze (lecz mniejsze oczywiście). Z przodu siedzą nowe 205/55 contipremiumcontact i kierownicą kręci się tak samo jak na 14'' 175mm, czyli przyzwoicie jeszcze w miarę. Siedzi też nowy kierat, którego wreszcie udało mi się zdobyć za rozsądną kasę (hartge momo a38 38cm)
Łukasz - 2008-03-11, 13:20
bravo, jest naprawdę nieźle. Mimo, że miło jest mieć pod butem więcej, to nawet taki klasyk z m40 cieszy oko i serducho. Felgi pierwsza klasa. Co do kierownicy zgadzam się, że fajnie się kieruje takim "kołem" (Piotrek, ja swoją w końcu zostawiłem, poczeka na auto......).
jedynie szerokość opon jak dla mnie zbyt duża.
Powodzenia Stary!!!
kamil.k - 2008-03-11, 15:38
Łukasz napisał/a: |
jedynie szerokość opon jak dla mnie zbyt duża.
|
chyba chciałes napisac wysokosc opon balony jakich mało psujom troche wyglad
Łukasz - 2008-03-11, 15:45
kamil.k napisał/a: | Łukasz napisał/a: |
jedynie szerokość opon jak dla mnie zbyt duża.
|
chyba chciałes napisac wysokosc opon balony jakich mało psujom troche wyglad |
balony są oldschoolowe
Piotr_1 - 2008-03-11, 16:12
Hehe, dzięki Łukasz. Miałem już wszystkie rozmiary na 15'' i taki efekt mi najbardziej odpowiada. Niestety to nie jest 16'' i niższe profile za mało wypełniają mi błotnik moim zdaniem bo to nie fiat uno, a w dodatku przy optymalnym profilu 205/55 obręcz 15 wygląda bardziej jak 16 cali. A balonik jest kulturalny jak dla mnie, wystaje sprzodu równolegle do obręczy prawie równo, z tyłu podobnie około 1cm. W hartge czy alpinie na koło tylne 7,5x16 zakładali też 225 więc balonik był jeszcze większy.
kamil.k - 2008-03-11, 16:24
jak kupiłem swoje poprzednie e30 to tez byly tam opnki 225/50R15 i nie dosyc ze to byly balony to jeszcze takie szerokie walce ze z tylu kiepsko to wygladało . opony tez jakies takie byly ze miały wiecej niz 225 szerokosci
misza - 2008-03-12, 00:05
a mi sie bardzo podoba, naprawde mimo ze to 55 profil lepszy wydaje mi sie byłby 50 ale naprawde super
to co teraz? rs'y są wiec?
wojtaq - 2008-03-12, 08:02
troszke wysoko stoi wg mnie
lesiek - 2008-03-12, 08:21
ale fajnie Podoba mi sie, naprwde
A ten drążek zmniany biegów - hehehe
High-Tech - 2008-03-12, 08:30
Eeee no, furka pierwsza klasa.
Co rs to rs, nawet w 15"
Tylko te balony z tyłu są jakby mniejsze niż z przodu, ale to chyba tymczasowo.
Piękna
BARABUS - 2008-03-12, 08:41
musi być większa gleba, bo wygląda trochę jak dragster gleba i inne opony, za wielka być balona
Tymon - 2008-03-12, 11:09
IMO RS pasuje jak autko jest bardziej obniżone.
Tak czy siak, fajna sztuka.
Piotr_1 - 2008-03-12, 14:09
Zgodnie z forumową teorią zawias może przysiąść jeszcze, choć nie sądze, bo nie są to sprężyny za 300zł. Poza tym jeżdżę nim na co dzień i beton jest już spory (billstein b8), musiałem sobie zatruć zęba Wiedziałem, że większość osób będzie mówiło mocniej na glebę i inne opony , sam bym wolał żeby ostatecznie było 2cm niżej, wiadomo, byłby bardziej agresywny, jednak mam tylko jedną awaryjną miskę w bagażniku, a dziur w Bydgoszczy sporo. Mam nadzieję, że cały czas coś nowego będzie się tu pojawiało i coraz więcej rzeczy zbliżę do idealnego stanu. Mieszek jest w obszywaniu a gałka będzie ori mtech prawie nowa, choć bym wolał skórzaną bez znaczka ///M, ale 190zł mi się nie uśmiecha za bardzo za gałkę w aso. Zobaczymy też jak wyjdzie kierownica alpiny, taka jak ma Barabus, ale po regeneracji - obszywaniu. Co do silnika, to naprawdę na razie mi wystarcza, na mieście do 2500rpm jest przyjemny moment, z resztą ten silnik do 4500rpm to to samo co is. Nie trzeba go tytrać do 4000rpm jak 316i żeby przyspieszać. Jakoś po tych rajdach nie odczuwam głodu mocy w ogóle, za to rozkoszuje się prowadzeniem
RoboCop - 2008-03-25, 12:55
kamil.k napisał/a: | Łukasz napisał/a: |
jedynie szerokość opon jak dla mnie zbyt duża.
|
chyba chciałes napisac wysokosc opon balony jakich mało psujom troche wyglad |
a mnie się to podoba -zobaczcie jak fajnie wygląda to auto na balonach -cały efekt to ten balon:
southOFheaven - 2008-03-25, 15:10
ekstra. balony to wyznacznik w potworach i kulcie rdza riders, musclecary lat 60 itp
widze ze fanatykow balonow coraz wiecej nie ma jak zardzewiala niska E36 z opona 205/60/15 na feldze od e34 z et20
Adi - 2008-03-25, 16:20
RoboCop w przypadku stalówek jak najbardziej jeśli chodzi o alu to już troszkę nie pasuje.
Łukasz - 2008-03-25, 16:21
E30 jest z epoki balonów, a nie z epoki naleśników, więc wszystko na swoim miejscu
Sosen - 2008-03-27, 09:33
Mi się bardzo podoba na balonach
lesiek - 2008-03-27, 09:41
Mi też dodaje takiego old-skulowego smaczku
Gasper - 2008-03-27, 12:09
Pięknie wyglądają BBS na balonach. Z resztą już kiedyś o tym pisałem w temacie Barabusa.
Piotr_1 - 2008-03-27, 14:50
To fajnie że się podoba Myslałem, że będzie nawet mniej zwolenników balonów
Teraz nowa kierownica, znaczy nie nowa, ponieważ nowa kosztuje ponad 300 euro, więc jednak dałem używkę do obszywania z dość sprecyzowanymi wytycznymi. Znaczek czarno-biały miał być założony tymczasowo (wycięty z folii), ale chyba jednak zostanie taki lub podobny na stałę...
LUKAS - 2008-03-27, 15:09
No wreszacie RSy z nienaciągnietymi gumami
Piotrek jest idealnie, opony zostaw, zawias 2-3cm nizej i będzie bajka
RoboCop - 2008-03-27, 15:35
LUKAS napisał/a: | No wreszacie RSy z nienaciągnietymi gumami |
moje nie były naciagane (muszę zrobić jakiś temacik o moim byłym aucie )...
Piotrek jak dawałeś do obszywania, to trzeba było dać nitke a kolorach Alpiny (w tych starych zdajesie nie było, ale co to ma do rzeczy)...
Piotr_1 - 2008-03-27, 15:44
Jak to, ale właśnie biała nitka jest w ori???
Łukasz - 2008-03-27, 16:19
W mojej kierze Hartge jest biała nitka, w Alpinie bodajże czerwona
Piotrek poproszę o PW za ile i gdzie dałeś do obszycia tą kierę - muszę to samo zrobić ze swoją - prawie taką samą
RoboCop - 2008-03-27, 16:25
ani biała ani czerwona:
B12
ścieg też dałeś typowo BMW (ale on jest ładniejszy), bo powinna być prosta nitka...
swoją drogą myślałem, że to problem przeszyć kierownice tym ściegiem jak w ori kierownicach BMW:
mattim_bmw - 2008-03-27, 21:08
Łukasz napisał/a: | Piotrek poproszę o PW za ile i gdzie dałeś do obszycia tą kierę |
Jezeli to nie problem napisz tutaj, pewnie wiecej osob to interesuje. pozdro
BARABUS - 2008-03-27, 21:15
mattim_bmw napisał/a: | Łukasz napisał/a: | Piotrek poproszę o PW za ile i gdzie dałeś do obszycia tą kierę |
Jezeli to nie problem napisz tutaj, pewnie wiecej osob to interesuje. pozdro |
http://allegro.pl/item333...nic_firma_.html
Piotr_1 - 2008-03-27, 22:52
Jest tak:
- namiar już podał Barabus
- w tym modelu a38 nitki są oryginalnie białe, niżej zamieszczam fotki nowej kieraty
- co do ściegu, to też trochę mnie zmartwił że nie zrobili prostego, ponieważ prosiłem o zgodne z ori. Prawdopodobnie było to niemożliwe technicznie lub zbyt trudne, bo scieg idzie jednym cięgiem do tyłu za ramiona i obszywa zmyślnie klapki skóry schodzące się do ramion. A w oryginale z tyłu chyba jest to tylko sklejone i bez nici. Jak pewnie widzieliście, niektórzy obszywacze ramiona przyszywają oddzielnie i te szwy widać z przodu - u mnie wszystko jest z jednego kawałka skóry więc z przodu nici nie szpecą. W dodatku specjalnie prosiłem o ładne wycieniowane i zaklejenie tam, gdzie się łączy skóra z metalem, bo niektórzy obszywacze w kierownicach sportowych robią to grubą skórą albo obszywają końcówki na około i sterczą paprochy jak kłaki spod bikini 20 lat temu. Już przyzwyczaiłem się do tego ściegu i nawet zaczął mi się podobać
- skórka jest wysokiej jakości, dość delikatna i przyczepna, świetnie się jeździ
- z mieszkiem i wysyłkami był łączny koszt 180zł
- pamiętajcie przy dawaniu zlecenia, że wszystko o czym dokładnie nie powiecie, może zostać pominięte, nie wystarczy powiedzieć że ma być ładnie lub jak w ori. Wszystko trzeba ustalić żeby nie było niedomówień i ewentualnie szukać kogo innego jak będzie kręcenie nosem.
misza - 2008-03-28, 00:33
jest piekna nie ma co, ile cię kosztowała i w jakim była stanie, a taka podejdzie do e21??
Piotr_1 - 2008-03-28, 00:42
To jest kierownica właśnie typowo do e21. Tylko kwestia naby pozostaje, być może taka sama naba jak do e30. Moja była w stanie agonalnym i bez klaksonu w ogóle. Stan jakby leżała na dworze 2 lata i w aukcji ją wygrałem za 78euro także ciężko coś znaleźć i drogo...
BARABUS - 2008-03-28, 08:05
Piotr_1 napisał/a: | :) To jest kierownica właśnie typowo do e21. Tylko kwestia naby pozostaje, być może taka sama naba jak do e30. Moja była w stanie agonalnym i bez klaksonu w ogóle. Stan jakby leżała na dworze 2 lata i w aukcji ją wygrałem za 78euro także ciężko coś znaleźć i drogo... |
a ja jedną na allegro kupiłem za 50zł , ale szwaby na ebay leją się do 300 euro
Łukasz - 2008-03-28, 09:10
a ja chciałem sprzedać za 150-200 PLN i nikt nie chciał mojej Hartge
Ale teraz już nie chcę, sorry
RoboCop - 2008-03-28, 17:53
Piotrek, żeby nie było - ten ścieg jest bardzo ładny, ładniejszy, że ten który dałeś na powyższym zdjęciu, ale nitki wolałbym seledynowo-fiołkowe, czy jak tam nazwać - ALPINOWSKIE cena pewnie byłaby taka sama...
chyba moja znajoma robi w tej fabryczce z Kamiennej Góry.
Piotr_1 - 2008-07-19, 23:49
Aby was zachęcić do picowania bryczek, umieszczam małe foto story. Wystarczy odpuścić sobie 2 odcinki M jak Miłość, a efekty cieszą. Felaki szykuję na sezon jesienny. Nabyłem alpiny ori 4x100 16x7 + 16x8. Felgi są jak nowe, tylko w dekle weszła korozja.
szlifowanie ręczne dość uciążliwe
maskowanie
mój snobistyczny grunt Wurth
baza i lakier
potem znów poprawki dla dwóch delki bo się popsuły
szlifowanie papierkiem 2500 fisher razem z emblematami
usuwanie paprochów
polerka farecla g3
efekt końcowy
rozdanie nagród końcowych
generalnie dobry lakiernik w tym czasie by pomalował 2 auta
Pietrek - 2008-07-20, 00:16
masz numer orginalnego lakieru z felg Alpiny ? czy malowałeś zwyklym zsebrym ? widać różnice pomiedzy felga a dekielkiem ?
Wyszło bardzo dobrze Spoko maskowanie
Brawo
Piotr_1 - 2008-07-20, 19:53
Prawie nie widać różnicy. Jest to spray z palety Motip, jak potrzeba to mam numer koloru.
Pietrek - 2008-07-20, 19:59
Piotr_1 napisał/a: | jak potrzeba to mam numer koloru. |
Nie no, nie mam Felg alpiny także
Mauser - 2008-07-20, 20:47
Skrobnij ten numer koloru, no i skąd go masz, ja szukałem, ale chyba za słabo . . .
BARABUS - 2008-07-20, 21:08
pochwal sie jeszcze skędy masz te alpiny .... wyszło przepięknie
Pietrek - 2008-07-20, 21:17
Mauser napisał/a: | Skrobnij ten numer koloru, no i skąd go masz, ja szukałem, ale chyba za słabo . . . |
Obstawiam lakier z palety Fiata ewentualnie Daewoo
Piotr_1 - 2008-07-21, 13:00
BARABUS napisał/a: | pochwal sie jeszcze skędy masz te alpiny .... wyszło przepięknie |
Ma się k rozumić najgorętszy towar zawsze od Barabusa
A kod koloru MOTiP to 55310. Różnica jest malutka bo się człowiek zastanawia czy ją widać czy nie... ziarno podobne.
Mauser - 2008-07-21, 13:13
Tego własnie było mi trzeba, teraz tylko odpowiednik RAL musze obczaić.
Barabus - załatwiasz Alpiny, a gdzie moje motorsport'y?
Piotr_1 - 2009-05-30, 02:52
Po obejrzeniu kilku projektów wzięło mnie na wspominki i postanowiłem odgrzać swojego kotleta Na początek kilka fotek z sezonu zimowego.
Tymczasem auto właśnie zagościło w PUZmeister garrage i nastąpi kilka istotnych zmian
Sosen - 2009-05-30, 08:25
No to śpiewaj co tam wrzucasz?
Piotr_1 - 2009-05-30, 11:14
s50b32, S3,45, wspom od e36, hamulce 312mm z przodu już założyłem, musiałem też zmienić koła na bk racing alpina 17'' ze względu na duże hamulce Koncepcja auta ma zostać taka sama, ma pozostać zwartym czarnym pociskiem do jazdy na co dzień, z tym że teraz trochę szybszym i mam nadzieję że zmiany pod maską zmotywują mnie do dalszych prac nad estetyką, bo jeżdżenie z m40 przez ponad rok było dość ciężkim doświadczeniem
Łukasz - 2009-05-30, 13:49
Piotr_1 napisał/a: | s50b32, S3,45, wspom od e36, hamulce 312mm z przodu już założyłem, musiałem też zmienić koła na bk racing alpina 17'' ze względu na duże hamulce Koncepcja auta ma zostać taka sama, ma pozostać zwartym czarnym pociskiem do jazdy na co dzień, z tym że teraz trochę szybszym i mam nadzieję że zmiany pod maską zmotywują mnie do dalszych prac nad estetyką, bo jeżdżenie z m40 przez ponad rok było dość ciężkim doświadczeniem |
umiesz jeździć po suchym, czy w deszczu też wyjeżdżasz?
mattim_bmw - 2009-05-30, 14:45
Pamietam jak w niej siedziałem Fotele i kierownica tworza niezapomniany klimat pozdrawiam
p.s. a tej starej 3.2 od Adriana nie dało rady upchnąć?? wtedy była by baardzo alpinowata
Piotr_1 - 2009-05-30, 16:27
Też myślałem o alpinie 3.2 Adriana, ale jednak mpower ma sporo więcej momentu obrotowego i sporo "niżej". O wrażeniach z deszczu dopiero napiszę Jeszcze ciekawiej chyba będzie zimą No trochę się boję, ale przynajmniej jest obudowa i 4 koła w stosunku do ścigacza
BARABUS - 2009-06-14, 15:24
no i jak tam, kiedy można sie spodziewać tej eSki pod maską ?
LUKAS - 2009-06-14, 16:04
Piotr dawaj foty foty foty
Piotr_1 - 2009-06-14, 17:06
Wczoraj odebrałem. Może zacznę od pierwszych wrażeń. Wkładamy kluczyk, silnik odpala na dotyk. Chodzi jak nowy po prostu. Skrzynia 6 też idealnie. Nic nie przycina. Wspomaganie i zawieszenie chodzi super, choć sprężyny zrobiły się za miekkie jak na ciężki silnik i czasem lubi dobić jak hopnie. Jedzie się jak zupełnie nowym autem.
Wrażeń nie potrafię opisać słowami. Nie spodziewałem się aż takiego powera i elastyczności. Jazda wymaga pełnej koncentracji, ale zarazem subtelności w ruchach. Dlatego trzeba być mocno przytwierdzonym do fotela. Nie można mieć złego dnia żeby jechać tym autem. Nawet przy paczce trzeba dokładnie patrzeć na drogę, czy nie ma jakiejś plamy, większej dziury czy kałuży bo można polecieć. Drugi bieg, 3000 obr., wciskamy gaz i słychać lekki skowyt opon (szperka ładnie zaciska, koła lekko i równo uślizgują się, jedziemy prosto), mamy od razu 100km/h, wrzucamy trójkę i mamy zaraz 150 i tak dalej. To co się dzieje jest nie do opisania żadnym filmikiem. Dowolny bieg, dowolne obroty i silnik od razu ładuje jak złoto. Na niskich obrotach słychać równy warkot podobny jak v8. Duża elastyczność. Można jechać na niskim biegu i nie wajchować sobie biegami. Nawet z 4 osobami na pokładzie można zapiąć szóstkę przy 60km/h i równo lecimy do przodu.
Dźwięk ma niesamowity. Mpowerowy, gardłowy, ale bardziej jak messerschmitt. Na niskich obrotach lub bez obciążenia jest cichutko. Jak damy w palnik, to słychać go dwie wsie dalej jakby zbliżała się wojna. Komora silnika jest zawoskowana, stożek tymczasowo bo może założę puszkę. Foty zaraz wkleję.
[ Dodano: 2009-06-14, 17:10 ]
puz - 2009-06-14, 17:24
jedno z lepszych aut jakie udało nam sie stworzyc prowadzi sie genialnie kwintesencja sloganu reklamowego BMW
kamil.k - 2009-06-14, 17:26
co to za rozpórka jest
Piotr_1 - 2009-06-14, 17:37
Mattes model M3 e30
slawo - 2009-06-14, 18:38
czemu aku z przodu?
przeniescie go do bagaznika gdzie jego miescie w r6
rewelka pod maska,jak fabryka
MAJSU - 2009-06-14, 19:07
Łooo Panie ale przecinak ! Tylko nie wiem czy te manżety na trytytkach to się sprawdzą
dzidziusbmw - 2009-06-14, 19:21
piekna jest . Z zewnatrz niepozorne autko ale pod maska maly potworek . Lubie takie projekty
Łukasz - 2009-06-14, 21:44
puz napisał/a: | jedno z lepszych aut jakie udało nam sie stworzyc prowadzi sie genialnie kwintesencja sloganu reklamowego BMW |
z czystej ciekawości - dlaczego jedno z lepszych?
Tymon - 2009-06-14, 21:55
Jak czytam o wrażeniach.... to brak słów jak to musi zapinać
Mauser - 2009-06-14, 22:11
Panie Piotrze, wklej Pan filmy jak to śmiga . . .
Pytanie - gdzie jest czujnik poziomu płynu chłodzącego ? Nie widać na fotce
Ehmmmmm . . . nie żebym się czepiał, aleeeee . . . . . opaski pcv na gumowej osłonie na przekładni, akuś z przodu, i oponki z różnym bieżnikiem z tyłu, to rozwiązania tymczasowe prawda ?
Piotr_1 - 2009-06-14, 23:41
Auto nie jest jeszcze gotowe Na pewno nie jest perfekcyjne. Nie jest to samochód budowany od podstaw przez rok. Swap był zrobiony przez 2 tygodnie. Nie należę do cierpliwych dłubaczy ani osób mających zbyt wiele czasu i tylko jedną pasję . Auto chciałem mieć jak najszybciej. Aku może być z przodu. Jest 20 ważniejszych spraw w takim aucie Co powiecie na hamulce bębnowe z tyłu Checka nie ma, także poziomu płynu trzeba pilnować samemu. Co do opasek na gumach przekładni to nie mam pojęcia czy to dobre rozwiązanie. Koło jest z tyłu założone awaryjne. Jest jeszcze sporo pracy przy aucie i będą wychodziły na pewno nowe problemy, bo wszystko się niszczy 3x szybciej kiedy w momencie ruszenia mamy już 80km/h, to trudno omijać większe dziury w drodze. Nie bójta się, może już niedługo projekt osiągnie jakiś średni poziom Perfekcyjne auta od podstaw będe sobie robił, jak będę miał dużo pieniędzy i duży garaż ze sprzętem.
puz - 2009-06-15, 00:50
Mauser napisał/a: | Panie Piotrze, wklej Pan filmy jak to śmiga . . .
Pytanie - gdzie jest czujnik poziomu płynu chłodzącego ? Nie widać na fotce
Ehmmmmm . . . nie żebym się czepiał, aleeeee . . . . . opaski pcv na gumowej osłonie na przekładni, akuś z przodu, i oponki z różnym bieżnikiem z tyłu, to rozwiązania tymczasowe prawda ? |
Panie Mauser spróbuj pan włozyc jakies serwo i pompe które bedzie jakos hamowac a nie tylko wygladac w S50, opaski na gumach sa dlatego bo maglownica jest po regeneracji i jakos nie widze zeby przeszkadzały no mogłem zalozyc czarne, mało ze opony sa rózne to jeszcze koła jedno 16 drugie 17 bo druga 17 lezy wbagazniku
Piotr_1 - 2009-06-15, 02:46
No właśnie Serwo działa z siłą taką samą jak fabrycznie. Aluminiowy kolektor dolotowy musiał być dość poważnie przerobiony przez Krzycha. Przy tej średnicy hamulców daje to bardzo czuły pedał hamulca i stopą można operować bardzo delikatnie. Ma to niebagatelne znaczenie, szczególnie że dosłownie cały czas jeżdżę już z lewą stopą na hamulcu. Nie można inaczej jeździć jeżeli chce się korzystać z osiągów, ponieważ nie ma czasu na ciągłe przekładanie prawej nogi z gazu na hamulec, tym bardziej że lubię równolegle panować nad gazem. Jak na te osiągi jest moim zdaniem bardzo ekonomiczne. Po mieście zrobiłem 150km dość ostrych jazd a jest jeszcze ponad połowa w baku (55l)
PE_2004 - 2009-06-15, 08:05
Wydech oryginalny z katami? Bo wisi cos w miare wysoko...
sarna1 - 2009-06-16, 20:05
super autko, gratuluje bo wyglada bardzo fajnie szkoda ze nie kombi...
Rafal_e30 - 2009-06-16, 22:04
no no Piotrze gratulacje projektu! W Bydgoszczy już krążą legendy o czarnej, niepozornej, potwornie szybkiej e30 coupe Szkoda, że nie miałem okazji jej obejrzec na żywo Podjedź na spocik się pochwalic. Pozdro
brus_ik - 2009-06-17, 23:55
Piotr_1 napisał/a: | ... Aku może być z przodu. Jest 20 ważniejszych spraw w takim aucie Co powiecie na hamulce bębnowe z tyłu Checka nie ma, także poziomu płynu trzeba pilnować samemu. Co do opasek na gumach przekładni to nie mam pojęcia czy to dobre rozwiązanie... |
Samochód bardzo ładnie się prezentuje.
Ciekawe dlaczego się tak tych opasek uczepili To w tym miejscu całkiem częste, a przede wszystkim wygodne i bezawaryjne rozwiązanie.
Hamulce może i przydały by się z tyłu lepsze, ale na pewno więcej pożytku z przeniesienia akumulatora do bagażnika jeżeli chodzi o właściwości trakcyjne samochodu niż z checka - no chyba ze pod maskę zaglądasz tylko żeby pajęczyny "obmieść" przed świętami
Piotr_1 napisał/a: | ...Ma to niebagatelne znaczenie, szczególnie że dosłownie cały czas jeżdżę już z lewą stopą na hamulcu. Nie można inaczej jeździć jeżeli chce się korzystać z osiągów, ponieważ nie ma czasu na ciągłe przekładanie prawej nogi z gazu na hamulec...
|
Jesteś hardkorem No po prostu nie mogłem się powstrzymać - poprawiłeś mi humor na wieczór
Piotr_1 - 2009-06-18, 01:23
Dzięki za miłe słowa! Zabrałem się za remont nadwozia. Mam już w tym doświadczenie ale idzie jak krew z nosa A właściwie to łapy zakrwawione Pewnie skończy się na lakierowaniu góry u lakiernika. Tak, wydech jest kompletny z M3 e36 z katalizatorami. Pas przedni pamiątka po psie. Godzina młotkowania i efekt średni. Może ma ktoś igiełkę na zbyciu?
AxB - 2009-06-23, 22:31
No, po dłuższej forumowej absencji przejażdżka "nową" gablotą Piotra mnie zmotywowała... Już założyłem skarbonkę - też chcę takie coś
Jak przyjechał tym "niepozornym" autem i na luzie dodał gazu to połowę Krakowa obudził tym messerschmittowym motorem - ma się wrażenie, że to auto chce kogoś pożreć żywcem!
Niestety plucha nie pozwoliła w pełni poszaleć, mimo wszystko parę ładnych boczurów i nawrotów się udało zapiąć
Fajne w tym aucie jest to, że praktycznie zawsze, niezależnie od obrotów można zawstydzić inne auta - zarówno na światłach jak i w trasie... Piotr przekonuje też, że to całkiem ekonomiczny potwór... no cóż, jak mu zabraknie siana na paliwo, w garażu mam instalację lpg, to mu ją dam... se zamontuje blosa, będzie jak rakieta
Piotr_1 - 2009-07-03, 23:15
Trochę byle jaki filmik z przyspieszania:
http://www.youtube.com/watch?v=YMkWWYeQjgw
damiano_e30 - 2009-07-03, 23:39
łooooo panie niezły potwór opisz jakieś ciekawe starcia jakie ci się zdarzyły na ulicach, pewnie nie jeden się mocno zdziwił
mam nadzieję że załapię się na jakąś małą przejażdżkę kiedyś
Piotr_1 - 2009-07-04, 00:02
Jadę już piąty bak. Przy zrównoważonej jeździe w trasie pali 11 litrów, w mieście 17. Starć nie ma zbytnio co opisywać, są nudne i przewidywalne Najlepsze było, jak przyspieszałem sobie spokojnie w deszczu na 6 biegu i przy 100kmh i mnie postawiło na prostej bo przy 2200obr jest pierwsze uderzenie momentu. Po prostu był gorszy asfalt i trochę się naciąłem A opon wcale nie mam złych, sport maxxy.
Mauser - 2009-07-04, 03:46
Gorszy asfalt = śliski, taki "papierowaty" . . . . oj bywa i tak . . . .:-) i wtedy jest JAZDA . . . . .
Piotr_1 - 2009-08-14, 02:11
Zakupiłem dzisiaj polerkę mechaniczną i od razu zabrałem się do akcji... nie obyło się bez kilku strat No ale pierwsze koty za płoty... Choć w sumie mogłem się pouczyć na aucie sąsiada ... Ma ktoś może ładne listewki boczne na zbyciu? Bo trochę mi się poprzypalały Chińska szmata, która była w komplecie od razu zniszczyła mi lakier w jednym miejscu. Po czym kupiłem tarczę Farecla G-mop i świetnie się spisała, polecam!
bono20002 - 2009-08-14, 08:05
To auto i wygląda i zapie....
Tak powinno sie robić auta.
Naprawde pięknie..
mattim_bmw - 2009-08-14, 08:52
Wspaniała jest ta e30stka... mimo ze nie jestem wielkim fanem szerokiej lampy tak ta mi sie niesamowicie podoba
Lakier naprawde pieknie wygląda, przynajmniej na fotach Mam nadzieje oblukać na live w niedługim czasie
A tak wogóle to mógłbyś zrobić jakieś ładne foty całości tzn zeby pokazac wszystkie detale auta które tworza super auto.
Tak jak bono20002, pisze bo dla mnie bardzo ważne jest żeby auto sie jakoś prezentowało. A wiem ze dla Ciebie najistotniejsze są osiągi, dlatego tez mam pełen podziw ze dbasz o auto wizualnie i jest wszystko naprawde swietnie dograne i nic bym nie zmienił... Tylko te elipsy z półki wywalił
Gratuluje
p.s. jakie listewki potrzeba??
adrian e30 - 2009-08-14, 08:55
no ładne ładne, nie ma totamto, no i niezle.
Mauser - 2009-08-14, 11:35
Swieci się jak psu... wiadomo co
Ile Cię kosztował zestaw - tzn polerka, jakieś pasty, filce etc . . .?
MAJSU - 2009-08-14, 11:45
Piotr_1 napisał/a: | Ma ktoś może ładne listewki boczne na zbyciu? Bo trochę mi się poprzypalały Chińska szmata, która była w komplecie od razu zniszczyła mi lakier w jednym miejscu. Po czym kupiłem tarczę Farecla G-mop i świetnie się spisała, polecam! |
Trzeba było wszytsko okleić przed polerką Chyba też trochę hologramów się narobiło ?
Piotr_1 - 2009-08-14, 12:27
Senk ju No.. na żywo lakier wcale nie jest aż taki piękny. Jak to w 18 letnim aucie. Jakieś odbicia, rysy, zaprawki... denerwuje mnie to już. Najlepiej by było polakierować całe auto... pewnie w końcu tak zrobię, ale jeszcze nie teraz. Może bym założył shadow lina bo coś mnie już w oczy kolą te chromy. Polerka taka chińska:
http://prakta.com.pl/7895..._180mm-169.html - około 200zł
pasta farecla g3 - około 30zł
jednoczęściowa tarcza farecla g-mop - 20zł
trzeba jechać na wilgotno, ale jak już wyschnie, to dalej się jedzie aż do błysku i nie robią się żadne artefakty. http://www.youtube.com/watch?v=2A56acHlFQ8
[ Dodano: 2009-08-14, 12:31 ]
I uwaga na te chińskie tarcze w komplecie futerko zaraz odleciało i plastik z boku zrobił...
Tymon - 2009-10-26, 10:54
Piotr_1, jak tam E30 śmiga
Piotr_1 - 2010-03-13, 19:33
A lato jak gołębico Nie szczypię się z nią, jeżdżę na co dzień, nawet teraz przez zimę to mój cywil. Chodzi jak nowa. Zmieniłem tylko pompę wody i termostat. Niedługo zmienię świece. Zabieram się za nią jak zrobi się ciepło.
KszyszekN - 2010-03-14, 13:39
elegancko ci wyszlo ja mialem okazje sie przejechac na tylniej kanapie w sezonie i od swiatel do swiatel jeszcze tak szybko niejechalem i do tego dzwiek silnika powyzej 2700rpm bezcenne pozdro
Piotr_1 - 2018-09-26, 12:23
Czołem ekipa! Dawno mnie tu nie było, ale o auto dbałem. Wystawiam ją właśnie na sprzedaż. Aktualne fotki poniżej. Zdjęcie wydechu nie jest już aktualne bo jest przybrudzony. Pełen opis, specyfikacja i kontakt do mnie na Alledrogo. Cena 55tyś.
TONY H. - 2018-09-27, 07:19
właśnie widziałem na fejsie i wspominkę o Beemka klubie
Piotr_1 - 2018-09-28, 11:03
Tak, jest też na FB. Widzę że mało osób tu teraz pisze. Forum widmo?
TONY H. - 2018-09-29, 19:41
niestety dziwne że to jeszcze istnieje.....
BM 6 - 2018-10-01, 16:36
TONY H. napisał/a: | dziwne że to jeszcze istnieje..... |
Istnieje, ponieważ jest opłacone do 2020 roku
TONY H. - 2018-10-03, 09:54
jeszcze 2 lata żeby ożyło lub koniec?
|
|