BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - Jaki klucz do kół ??

Kujon - 2008-01-25, 15:03
Temat postu: Jaki klucz do kół ??
Więc tak oryginalny klucz BMW jest za krótki i nie da sie nim odkręcić moich nowych felg, tak wogole to on jest bardzo miękki, potrzebuje jakiś fajny mocny krzyżak, zaznaczam mocny bo juz jeden udało mi sie złamać a też podobno miał byc mocny . Jakie firmy polecacie ?? Jakieś konkretne modele allegro itp :?: Musze sie zaopatrzyć na lato.
sarna1 - 2008-01-25, 21:35

ja moge ci polecic dobry klucz, ba nawet moge ci go sprzedac
--==maly==-- - 2008-01-25, 21:48

Kujon kup sobie zwykly teleskopowy klucz wysuwany.
Zajmuje malo miejsca a odkręcisz nim wszystko bez wysilku.

jaqub - 2008-01-25, 21:52

w makro kupilem jakis taki zwykly krzyzak... nie do zarabania... a jak trzeba to i "gas rurke" jako przedluzke sie zaklada :mg:
Piotr_1 - 2008-01-26, 13:01

Są przypadki, że krzyżakiem można się podetrzeć, nawet z metrową przedłużką - dlatego że te badziewia są za miękkie. Najlepszy efekt daje sztywny gruby klucz, najlepiej własnej roboty
Kujon - 2008-01-26, 21:35

no właśnie już mi sie kiedyś udało na drodze złamać krzyżaka na zapieczonej śrubie , spędziłem 2 godziny na jakimś odludziu przy przystanku autobusowym , gdyby nie jakiś "wieśniaczek" który ulitowal sie nademną i przyszedł z naprawde mocnym krzyżakiem i dużym młotkiem to pewnie czekałaby mnie laweta .
Sarna co to masz za klucz i hał macz za niego ??

jaqub - 2008-01-26, 21:59

Kujon napisał/a:
no właśnie już mi sie kiedyś udało na drodze złamać krzyżaka na zapieczonej śrubie


ludzie jak Wy sruby dokrecacie? toz tam max z sila 115-120N..... albo pajace na wulkanizacjach co alufelgi dopierd*laja pneumatami tak ze pozniej bez 1.5 metrowej rury nawet nie ma co probowac...

Kujon - 2008-01-26, 23:07

Tak śruba była dokrecona pistoletem, mam już nauczke i zawsze pilnuje mechanika itp żeby dokręcali kluczem, wracajac do tematu to ma być krzyżak żadną wajhą itp wynalazkami nie odkecicie Hamannów :!:
metaldaw - 2008-01-27, 12:16

TUTAJ możesz poszukać. Ja już od nich brałem kilka rzeczy i jest ok
sarna1 - 2008-01-27, 14:38

klucz wurtha - cena w zaleznosci od rozmiaru

poszukaj http://www.wurth.pl/katalog2/katalog/index.php wpisz klucz do kół i bedziesz mial wszytskie.

Kujon - 2008-01-27, 17:38

sarna1 napisał/a:
klucz wurtha - cena w zaleznosci od rozmiaru

poszukaj http://www.wurth.pl/katalog2/katalog/index.php wpisz klucz do kół i bedziesz mial wszytskie.

a gdzie można sprawdzić ceny tych kluczy ??

świr E-36 - 2008-01-27, 18:27

Kup sobie komplet kluczy choćby np Honiton na allegro po 230zł za całą walizkę ja nimi zawsze odkręcam felgi choćby były pneumatykiem na maxa zakręcone, a taki komplet zawsze ci się przyda.
Kujon - 2008-01-27, 18:30

świr E-36 napisał/a:
Kup sobie komplet kluczy choćby np Honiton na allegro po 230zł za całą walizkę ja nimi zawsze odkręcam felgi choćby były pneumatykiem na maxa zakręcone, a taki komplet zawsze ci się przyda.

Świr kwestia w tym zeby klucz mial długośc ramienia między śrubą a zagięciem klucza min 20 cm bo inaczej nie odkręcisz bezpiecznie koła, a te wszystkie walizkowe wynalazki są za krótkie, ja chce po prostu dobry krzyżak bo ma ramie długości 25cm spokojnie i nie musze sie bać że przy odkęcaniu przejade po rancie itp.

świr E-36 - 2008-01-27, 18:51

Podjedź do lepszego motoryzacyjnego lub hurtowni na Ochronek i kup krzyżaka wzmacnianego, ja mam taki w iveco i odkręci wszystko.
wrona - 2008-01-27, 19:40

kujon kup sobie pneumata na 24 v :mg: ostatnio szwagier przywlokl cos takiego z niemiec za 180 zl komplet nasadek, pistolet, ladowarka i 2 baterie sprawdzalismy na starym fiacie w ktorym kola nie byly odkrecane napewno ze 4 lata ( tyle juz stoi w krzakach) i odkrecilismy wszystkie sruby w przeciagu 3 minut, pozniej sprawdzilo sie w trasie jak zlapali gume w sprinterze :mg:

pozdrawiam wrona

Kujon - 2008-01-27, 19:56

Wrona daj jakiegoś linka do takiej pneumatyki.
kazik - 2008-01-27, 20:13

Robie na wulkanizacji wiec z doświadczenia mogę Ci polecić klucz rurkowy i do tego mocny hartowany pręt.Krzyżaki łamią się w miejscu spawania a klucze teleskopowe poprostu się wyginają lub urywają przy nasadce.Pozatym jeśli ostro ganiasz to dobrze raz na miesiac lub dwa poprostu poluzować i dokrecić kułka bo mają tendencje do samodociagania(dlatego nie powinno się ich smarować żadnym smarem)
No i oczywiście pilnuj jełopów na wulkanizacji bo przeważnie łebek który zmienia Ci koła pracuje tam tylko na sezon i wali go to że dokreca koła na pełnym zakresie klucza udarowego>nie on je będzie odkrecał a tak jest szybciej
Klucz elektryczny sobie daruj a zwłaszcza takie pod gniazdo zapalniczki>nadają się do śrubek 6mm i to nie zapieczonych.
W robocie robie na pneumatycznym kluczu udarowym który ma niby siłe 640Nm i nieraz wymięka na zapieczonych śrubach

sarna1 - 2008-01-27, 21:16

ceny kluczy samochodowych z podawanej przeze mnie wyzej stronki od 120-180 pln jak dla ciebie
tez wieksze 1800 Nm (do ciezarowek ;) ) to cena ok 1 tysiaca :D

gwarancja na rok.

kiloff - 2008-01-27, 22:00

nie znacie sie :P ja mam klucz który mi "został" jak sprzedawałem siostry corse, jest najlepszy .. każde kółko odkręci, coprawda się troche powyginał .. ale i tak jest idealny :wink:
Rafał - 2008-01-28, 16:44

Piotr_1 napisał/a:
Są przypadki, że krzyżakiem można się podetrzeć, nawet z metrową przedłużką

jejj to musi boleć !! !!!!!!!

polecam odwiedzac dobra wulkanizacje gdzie przed montazem wszystko czyszcza i smaruja smarem np miedzianym a pneumatyka uzywaja tylko do wstepnego montazu

moim zdaniem krzyzak jest bardzo dobry do srub zabezpieczajacych
do reszty srub i do ewentualnej obrony najlepsza dobra wajcha :)

tapczan - 2015-10-30, 11:57

Ja mam Klucz krzyżowy do kół dokładnie ten: http://produkty-z-bdr.blo...rzesuwnymi.html Dobrze się sprawuje.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group