BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - stopnie -regulacja zawieszenia gwintowanego..

Helmut76 - 2008-01-25, 23:33
Temat postu: stopnie -regulacja zawieszenia gwintowanego..
Zawieszenie gwintowane, Koni, KW, Bilstein B14 ?? ?
Witam miłosników sztywnej jazdy.. Nie specjalnie widzę konkretnie tematu o którym bym chciał napisac wiec proponuję rozpocząc nowy temat poswiecony tylko zawieszeniu gwintowanemu i jego elastycznosci- sztywnosci lub komforcie jaki jeszcvze pozostawia..
Na co dzien jeżdzę e30 touring na b. sztywnym KW. otóż mam problem bo nie wiem co wsadzic teraz .. mam oprzerobione zawieszenie na 5x120 wiec odpada mi temat włożen9ia powiedzmy Bilsteina b8 bo takiego zawiasu szukam . chciałbym pozostac przy 5 szpilkach a jednoczesnie miec komfort jaki daje amor powiedzmy Bilstein b8.. moze ktos juz sie uporał z takim doborem .. duzo jezdze po dobrych drogach i jest ok a le jesli mampojezdzic po miescie to mnie szlag trafia i nie moge jak mi sie auto łamie.. serce mnie boli.. Moze macie jakies pomysły - doswiadczenie..

slawo - 2008-01-26, 21:26

ja w tej chwili jezdze gwincie ds-motorsport, znaczki gdzies na odbojach widzialem H&R i powiem Ci ze jest bardziej komfortowo niz w e30 na springach czerwonych H&R plus bilstein b6 amory
jaqub - 2008-01-26, 22:03

sa amorki z regulacja.. ja mam KONI (nie gwint ale jest tez taka opcja przy gwincie) i z przodu zakladasz sobie takie sliczne plastikowe pokretelka i skrecasz albo na sztwyno albo miekko (jest duzo mozliwosci od miekko do "hardcore" jako ze preferuje "hardcore" to nie korzystam z tego pokretelka) niestety tyl trzeba wyjac amor, scisnac i przekrecic ( w zaleznosci od preferencji o odpowiedni kat, w instrukcji jest opisane o ile jakie parametry)...
slawo - 2008-01-26, 22:14

moj nie ma regulacji twardosci niestety
Mauser - 2010-08-07, 21:38

Nie zakładając kolejnego tematu ...

Zastanawiam się mocno na gwintem do E30, rozstaw napewno zostaje 4x100, koniecznie musi mieć regulację twardości, nie musi mieć regul. kąta pochylenia, i tutaj moje " widzi mi się":

- który gwint wybrać, żeby można było jeździć normalnie po drodze ( czyt. w miare komfortowo ), i ustawić go na tyle twardo aby można było pośmigać np. na torze ?

Z tego co czytam, ustawienie niektórych gwintów na "soft" nie daje absolutnie żadnego komfortu a tego chcę uniknąć.

Samochód jest na weekend.... obecnie czerwone H&R & B6....

HAMANN E30 - 2010-08-08, 01:26

Ja w swojej mam czerwonego H&R i b8.W miescie na dziurach ping-pong,ale na trasie(równej nawierzchni) bardzo przyjemnie.Ciezko bedzie wyegzekwowac komfort na "glebie" przy naszych fantastycznych drogach.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group