BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

Nasze Śmigiełka - [E36] jarek ->> 318is

Jarek - 2008-06-25, 20:02
Temat postu: [E36] jarek ->> 318is
Auto sprowadzone rok temu.Zdjęty został spojler z tylniej klapy,spolerowany lakier,felgi z 15 zamienione na 17".Z planach była także blenda na tylną szybe ale w końcu rozmyśliłem sie i chyba dobrze zrobiłem.Mam zamiar obniżyć zawias,biały kierunek na tył i xenon na przód.Jakieś rady mile widziani :spoko:






Brakuje tylko klimy i zagłówków z tyłu

Grucha Jr - 2008-06-25, 20:20

Bardzo fajna coupetka!! Zrób to co masz w planach i będzie elegancko :spoko: Pokaż zdjęcia środka!
Jarek - 2008-06-25, 20:29



Radio juz dawno wynienione bo tamto to lipa byla

nommad86 - 2008-06-25, 20:44

Do pełnego M pakietu brakuje kręconych progów jeszcze. Poza tym ładne autko, widać, że zadbane. Moim zdaniem gleba, lampy z tyłu z białym kierunkiem, jakaś ładna felga i będzie zajebiście :)
piotrek528 - 2008-06-25, 20:47

Przód trochę w dół i będzie dobrze :spoko:
Jarek - 2008-06-25, 20:53

Dla mnie ta felga jest ładna,nie mam zamiaru zmieniać.Progi są kręcone ale na tych zdjęciach slabo widać(robione telefonem-wiem wstyd...)
Gasper - 2008-06-25, 20:57

Piękna sztuka! Bardzo mi się podoba kolor. Ogólnie rzecz biorąc trafia w mój gust :spoko:
Jarek - 2008-06-25, 20:58


Może na tym zdjęciu lepiej widac progi :wink:

[ Dodano: 2008-06-26, 17:03 ]
mam takie putank co do przedniego zderzaka.Wiekszość z m pakietu widze ze na samym dole ma jeszcze małą czarna listwę,u mnie jej brak.Czym sie to ma?i jakie mogę wstawiś springi di seryjnych amortyzatorów bo te mam prawie nówki i szkoda ich narazie zmieniać. -40 to chyba max...

miroll - 2008-06-26, 23:14

Jarek napisał/a:

mam takie putank co do przedniego zderzaka.Wiekszość z m pakietu widze ze na samym dole ma jeszcze małą czarna listwę,u mnie jej brak.Czym sie to ma?i jakie mogę wstawiś springi di seryjnych amortyzatorów bo te mam prawie nówki i szkoda ich narazie zmieniać. -40 to chyba max...


Temat walkowany pierdylion razy. To na dole czarne to jest spojler fabryczny (kup sobie w aso). Co do amorkow to jak masz jakies gazowki w miare dobre to nawet i -80 mozesz miec tyle ze ci bedzie czesto amor skladac i dobijac (jest po prostu za dlugi) niemniej jednak da sie z tym jezdzic o ile nie bedziesz prul za mocno przez wyjeby. Jednak do is`a to i -60 jest za wiele (nisko miska). Wiec moze byc niebezpiecznie...

kiloff - 2008-06-27, 07:29

miroll napisał/a:

Temat walkowany pierdylion razy. To na dole czarne to jest spojler fabryczny (kup sobie w aso). Co do amorkow to jak masz jakies gazowki w miare dobre to nawet i -80 mozesz miec tyle ze ci bedzie czesto amor skladac i dobijac (jest po prostu za dlugi) niemniej jednak da sie z tym jezdzic o ile nie bedziesz prul za mocno przez wyjeby. Jednak do is`a to i -60 jest za wiele (nisko miska). Wiec moze byc niebezpiecznie...


jasne ze da sie .. szkoda tylko ze sprezyna w granicach -60 + seryjny amor nawet jak sie nie wyjebie po chwili, to wspanial wybiera wszelkiego rodzaju dziury ..

miroll - 2008-06-27, 14:18

kiloff napisał/a:
miroll napisał/a:

Temat walkowany pierdylion razy. To na dole czarne to jest spojler fabryczny (kup sobie w aso). Co do amorkow to jak masz jakies gazowki w miare dobre to nawet i -80 mozesz miec tyle ze ci bedzie czesto amor skladac i dobijac (jest po prostu za dlugi) niemniej jednak da sie z tym jezdzic o ile nie bedziesz prul za mocno przez wyjeby. Jednak do is`a to i -60 jest za wiele (nisko miska). Wiec moze byc niebezpiecznie...


jasne ze da sie .. szkoda tylko ze sprezyna w granicach -60 + seryjny amor nawet jak sie nie wyjebie po chwili, to wspanial wybiera wszelkiego rodzaju dziury ..


Na ten temat jest teorii pelno... Jedni mowia ze amor kleka inni mowia ze nie kleka - ja mam sachsy od m technika i glebe taka jaka widac i nadal amorki wykazuja po 78% ani ja specjalnie nie czuje zeby auto podskakiwalo. Wiadomo ze to nie jest regulowane koni albo bilstein b6/b8 ale tez nikt mi nie bedzie wmawial ze niska sprezyna to gwarantowana smierc dla amorka... Po prostu trzeba umiec jezdzic , uwazac na dziurach i mowiac prosto miec olej w glowie. Zreszta e36 to nie jest pancerna konstrukcja jak e30 i zawias w stylu taczka + nasze dziury = pekniete kielony...wiec tak czy owak warto uwazac...

Jarek - 2008-06-27, 15:48

Mirrol widzialem twoja sztukę,ladnioe nisk siedzi ale z moja miska olejowa może byc w zime nie ciekawie i wogóle nie ciekawie patrzą jaki mam dojazd do siebie i drogi w okolo!A dużo jeżdze i na niskim zawieszeniu samochod szybko by sie wytlukl.Pomyśle nad jakimiś sprężynami -40 na przód a na tył jeszcze nie wiem,poczekam na jakies sugestie z waszej strony.No i może zainwestuję w spojler na przedni zderzak :spoko: podoba mnie sie
kiloff - 2008-06-27, 15:51

miroll napisał/a:
Na ten temat jest teorii pelno... Jedni mowia ze amor kleka inni mowia ze nie kleka - ja mam sachsy od m technika i glebe taka jaka widac i nadal amorki wykazuja po 78% ani ja specjalnie nie czuje zeby auto podskakiwalo. Wiadomo ze to nie jest regulowane koni albo bilstein b6/b8 ale tez nikt mi nie bedzie wmawial ze niska sprezyna to gwarantowana smierc dla amorka... Po prostu trzeba umiec jezdzic , uwazac na dziurach i mowiac prosto miec olej w glowie. Zreszta e36 to nie jest pancerna konstrukcja jak e30 i zawias w stylu taczka + nasze dziury = pekniete kielony...wiec tak czy owak warto uwazac...


moje mialy po 75% a po wyciagnieciu amortyzatorow okazalo sie ze sa na smietnik .. na twardch springach, z gumami w zawiasie i duza felga kazdy amor ci wykaze sprawnosc jak nowy .. zreszta to kiedy amor kleknie to jedno a jak sie jezdzi na niskiej sportowej sprezynie z seryjnym amorkiem to drugie ..

mialem i od siebie dodam - nie polecam .. najlepszy zestaw - sportowy amor + sportowy spring .. i nawet glupi TA Technix sprawuje sie lepiej z -70 niz seryjny amor ..

miroll - 2008-06-27, 19:00

kiloff napisał/a:

moje mialy po 75% a po wyciagnieciu amortyzatorow okazalo sie ze sa na smietnik ..


A jak niby dokonales tej genialnej oceny ? Wylane byly czy sobie je mogles pompowac w rekach tam i spowrotem ? Chyba ze masz rentgen w oczach tudziez rece ktore leczą i potrafisz od samego macania to stwierdzic ?

Ja wiem jedno swoje sprezyny zmieniam co sezon na wysokie i amorki ani nie ciekna jak rowniez odbijaja dobrze po wcisnieciu a wcisnac tez nie jest je latwo. Takze nie wiem jak Ty ale dla mnie to jest wyznacznik ich malego zuzycia. Pisalem ze nie ejst to gorna polka (nie sa typowo twarde) ale zeby byly do wyrzucenia to tez zbyt daleko idaca diagnoza.

P.S. Jak chcesz podywagowac na ten temat to znasz moje GG... bo tutaj to mysle nie jest miejsce na to...

Kujon - 2008-06-27, 23:15

kiloff napisał/a:
moje mialy po 75% a po wyciagnieciu amortyzatorow okazalo sie ze sa na smietnik .. na twardch springach, z gumami w zawiasie i duza felga kazdy amor ci wykaze sprawnosc jak nowy .. zreszta to kiedy amor kleknie to jedno a jak sie jezdzi na niskiej sportowej sprezynie z seryjnym amorkiem to drugie ..

święte słowa :!: sprawdzone na włąsnej skórze

miroll - 2008-06-28, 08:35

Kujon napisał/a:
kiloff napisał/a:
moje mialy po 75% a po wyciagnieciu amortyzatorow okazalo sie ze sa na smietnik .. na twardch springach, z gumami w zawiasie i duza felga kazdy amor ci wykaze sprawnosc jak nowy .. zreszta to kiedy amor kleknie to jedno a jak sie jezdzi na niskiej sportowej sprezynie z seryjnym amorkiem to drugie ..

święte słowa :!: sprawdzone na włąsnej skórze


:)

bono20002 - 2008-08-04, 17:18

Siemasz.
Widzę że w końcu odnalazłeś odpowiednie forum :D

No to teraz trzymaj sie mocno, i zacznij oszczędzać jak sie napatrzysz na prawdziwe nazistowskie germańce :D ... zajrzyj troche w galerię Kamila (German Boy) albo po prostu ww te najczęściej komentowane to będziesz wiedział co z kebabem poczynić dalej :D ...

PS.. uważaj bo ci zrobią pranie mózgu i nim sie obejrzysz bedzie ciemno, nisko, i szeroko...a twoj kebab nadaje sie do tego.. ;D no moze serducho by sie zmienić przydało ale...kolor masz w pytke wiec kolejny unikat może być :D Nazi styl rządzi :D :D ..
...tak nawiasem..porobiłeś sprzegło , simmeringi itd ??
pozdro.

Jarek - 2008-08-08, 22:44

A no siemasz.Sprzegło nowe luka :spoko: Mial być niższy zawias ale max -40 na przód ale są inne wydatki:(Przez to że tyle jeżdzę znowu mam zawieszenie do roboty,ale tym razem pewnie tylko sworznie albo końcówki :) no i skrzynia daje znać już o sobie...Silnik daję rade ale to nie 6 cyl...chociaż zwykłe 2.0 objechalem nawet na tych walcach na tyle które sa do wymiany,kolejny wydatek ;/

[ Dodano: 2008-11-16, 00:07 ]
Rozkodowałem sobie VIN:
VIN long WBABE51080JG22006

Type code BE51

Type 318IS (EUR)

Dev. series E36 (2)

Line 3

Body type COUPE

Steering LL

Door count 2

Engine M42

Cubical capacity 1.80

Power 103

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour DAYTONA-VIOLETT METALLIC (283)

Upholstery ANTHRAZIT SPORT (0518)

Prod. date 1993-11-03


Order options
No. Description
255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

428 WARNING TRIANGLE

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

520 FOGLIGHTS

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY

564 INTERIOR LIGHT PACKAGE

661 BMW BAV. CASS. III

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

704 M SPORT SUSPENSION

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

785 INDIVIDUALSERIE NAPPATEX

801 GERMANY VERSION

860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT

Ale co znaczy to to nie wiem,może ktoś zna odp:
Upholstery ANTHRAZIT SPORT (0518)?
785 INDIVIDUALSERIE NAPPATEX?
860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT?


Jest i xenon 6000k,ładnie świeci:)

[ Dodano: 2008-11-16, 00:12 ]

[ Dodano: 2009-02-05, 16:16 ]
Niestety zmuszony byłem sprzdac auto:(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group