BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

Nasze Śmigiełka - [E30] TOMASZ Z NAMYSŁOWA

Kalina - 2008-11-05, 22:52
Temat postu: [E30] TOMASZ Z NAMYSŁOWA
NA PROSBE MOJEGO ZNAJOMEGO TOMKA Z NAMYSŁOWA WSTAWIAM FOTY JEGO PIEKNEJ EMECZKI .Z TEGO CO WIESCI NIOSA NIEDŁUGO CZEKA JA KONKRETNY SWAP .. W TLE MOJA BYŁA KOCHANKA :mg:







Grzesiek2290 - 2008-11-05, 23:15

Fajne :D

Takie a'la Sport Evo

btw.na co swap?

Paul - 2008-11-05, 23:59

Strzelam że s50 :)

o aucie sie nie wypowiadam, M to M wszystko jest jasne :)

Miro - 2008-11-06, 03:58

po co te bra nie pasujące pod znaczek ??
tomash - 2008-11-06, 06:53

Oglądałem na paru śląskich zlotach. Piękna jest! :prosze:
CyRyL - 2008-11-06, 07:02

czarna emka e30 .... :spoko:
śni mi sie taka po nocach :mg:
ten kondon na masce rzeczywiście nie pasuje ....

Kruczek - 2008-11-06, 08:18

szkoda w takiej piękności ruszać serduszko, chyba że to będzie naprawdę coś mocnego a nie jakieś tam S50 których pełno w e30 :]
adrian e30 - 2008-11-06, 08:25

hmmmm nie ma co gadac marzenie...
jak swap do tego to tylko s50alekoniecznie z jakims "psssssssssssttt"; samo s50szalu nierobi;];]

kris/// - 2008-11-06, 08:40

ladna emka ,znajomo wyglada,to jest ta z pyskowic z sercem m52??
miroll - 2008-11-06, 09:19

Bawicie sie chlopaki na calego :)
Rafals - 2008-11-06, 12:39

kris/// napisał/a:
ladna emka ,znajomo wyglada,to jest ta z pyskowic z sercem m52??

To jest dokladnie ta wiec sie nie dziwie ze bedzie swap ;)
Szkoda ze nie ma zdjec z klataka w srodku

Tymon - 2008-11-06, 12:45

Hmm.... szkoda, że klasyczne już S14 nie jest pod maską.
Autko śliczne :)

Łukasz - 2008-11-06, 13:33

mi się podoba ta ochronka na masce - fajnie by to w białej wyglądalo :)
Enzo - 2008-11-06, 14:05

A ja slyszalem, ze serduszko bedzie z M3 E46 :wink:
Jacek E30 - 2008-11-06, 14:29

Znam te auto od bardzo dawna-fakt prezenci się fajnie ale przeszłość ma obfitą :wink:
Tymon - 2008-11-06, 14:31

Jacek E30, możesz jaśniej :?: Unfall :?:
Jacek E30 - 2008-11-06, 14:53

Tymon napisał/a:
Jacek E30, możesz jaśniej :?: Unfall :?:


Jakoś tak będzie :)

Marcin - 2008-11-06, 15:10

Nie chce nikogo urazic ale dla mie E30 M3 bez S14-tki to juz nie E30 M3.
Tymon - 2008-11-06, 15:12

Marcin napisał/a:
Nie chce nikogo urazic ale dla mie E30 M3 bez S14-tki to juz nie E30 M3.

Zgadzam się z tobą w 100%

RoboCop - 2008-11-06, 16:29

Tymon napisał/a:
Marcin napisał/a:
Nie chce nikogo urazic ale dla mie E30 M3 bez S14-tki to juz nie E30 M3.

Zgadzam się z tobą w 100%


S14 leży w garażu u Tomka, z tego co mówił na Zlocie w Chorzowie...
eeeh...szkoda, że przespałem jak to auto sprzedawał Adam ;/ ;/ ;/

SuT - 2008-11-06, 16:38

Wyglada pieknie:] mam tylko nadzieje ze bedzie cos lepszego od m52 :)
Enzo - 2008-11-06, 16:57

Tymon napisał/a:
Marcin napisał/a:
Nie chce nikogo urazic ale dla mie E30 M3 bez S14-tki to juz nie E30 M3.

Zgadzam się z tobą w 100%


Jak wyzej :wink:

Jacek E30 - 2008-11-06, 17:01

Enzo napisał/a:
Tymon napisał/a:
Marcin napisał/a:
Nie chce nikogo urazic ale dla mie E30 M3 bez S14-tki to juz nie E30 M3.

Zgadzam się z tobą w 100%


Jak wyzej :wink:


Zdecydowanie nad wyraz :]

Stammek86 - 2008-11-06, 18:08

Marcin napisał/a:
Nie chce nikogo urazic ale dla mie E30 M3 bez S14-tki to juz nie E30 M3


A ja tak nie uwazam...bo według mnie to po co komu m3 ktore nie ma piorunojących osiagow a z s14 nie ma.M3 musi :cenzura: wiec s50 jest jak najbardziej odpowiednie albo lepiej i s62 wsadzić.Ale oczywiscie zrobić to tak zeby s14 ktore stoi na polce zawsze mogło wrocić pod maskę.

Jacek E30 - 2008-11-06, 18:16

Stammek86 napisał/a:
Marcin napisał/a:
Nie chce nikogo urazic ale dla mie E30 M3 bez S14-tki to juz nie E30 M3


A ja tak nie uwazam...bo według mnie to po co komu m3 ktore nie ma piorunojących osiagow a z s14 nie ma.M3 musi :cenzura: wiec s50 jest jak najbardziej odpowiednie albo lepiej i s62 wsadzić.Ale oczywiscie zrobić to tak zeby s14 ktore stoi na polce zawsze mogło wrocić pod maskę.


STAMMEK wszystko się zgadza!! Ale M3 to sam wiesz nie będę przecież tłumaczył to musi mieć S14-na owe czasy było to szybkie auto nie wspominając o prowadzeniu... a jak nie starcza to zawsze można świstaka wetknąć :wink: i będzie GIT.

Kalina - 2008-11-06, 19:06

http://www.bmwpassion.com...t=93567&page=49

[ Dodano: 2008-11-06, 18:09 ]
Fotki z klatka sa w linku .

pammm - 2008-11-06, 19:16

Bardzo mi się podoba e30 M3, ma swój niepowtarzalny charakter i ponadczasowy wygląd :spoko:
daniel325 - 2008-11-06, 21:09

moim zdaniem m3 e30 z ori s14 jest ok bo klasyczne itd. ale we mnie nie wzbudza w takiej konfiguracji żadnych emocji, po e46 planowałem zrobić m3 e30 w barwach werstei... wygrałem niby taką biała m3 w californi w fajnym stanie ale pierwszą rzeczą jaka bym w niej zmienił byłby właśnie silnik, dobrze zeswapowane m3 e30 z silnikiem od m nieistotne jakim osiagaja na zachodzie niesamowite ceny nie ma już mega tendencji spadkowej po swapie no chyba ze jest to swap na m20-m50
BARABUS - 2008-11-06, 21:14

S14 niestety nie jedzie prawie wcale :wink: ,

dobry swap na jakiegoś S jest słuszną drogą wiec teksty typu że to profanacja są śmieszne, w końcu auto jest dla nas, a nie po to by zadawalać czyjeś ego :]

eMe Tomka podziwiałem na żywo, Tomek równy gość ! eMa również prze kozacka co tu dużo pisać :] ,

a czy po przejściach czy nie to nieistotne... jak to mówią nie ma beemek nie bitych, nie każdy może mieć igłę za 20-30 tyś euro :] :lol:

daniel325 - 2008-11-06, 21:37

najgorsze jest to ze jak dasz 30 tys euro to nie znaczy że bedziesz miał igłe ;/
Grzesiek2290 - 2008-11-06, 21:46

Nie bede inny i tez powiem ze faktycznie-szkoda ze nie ma juz S14 (nie po to kastrowano M88 o dwa gary zeby luźniej pod maska bylo czy co ;] )


A jak komus S14 za wolne to bardzo przyjemnie sie modzi w n/a :D ...kosztami jak przy dobrym turbo xP

Nie no stop kastrowaniu M3 E30 z S14! :P

Tymon - 2008-11-06, 22:01

BARABUS, wcale nie są śmieszne, po prostu wiele osób uważa, że jak auto jest klasyczne, to winno być w takim stanie utrzymane.
G-R-Z-E-Ś - 2008-11-06, 22:20

Widziałem ją na paru zlotach jest ładna jak to M3 co tu dużo gadać :]

A co do profanacji to nie powinno się tak kultowego serducha zmieniać wszystko powinno zostać na swoim miejscu w końcu to jest klasyczne M3

BARABUS - 2008-11-07, 07:30

heheee.... kultowe niekultowe, każdy robi to co lubi :wink:

mieć M3 tylko po to by było posągiem w garażu to bzdurne myślenie, nie po to kupuje sie auto za tyle szmalu żeby tylko na nie patrzeć, auto jest do jeżdżenia a nie to stania :wink:

Mam swoje zdanie na ten temat i nie mam zamiaru zmieniać jego tylko po to by zaspokoić czyjeś EGO :roll:

speed - 2008-11-07, 08:27

BARABUS napisał/a:
heheee.... kultowe niekultowe, każdy robi to co lubi :wink:

mieć M3 tylko po to by było posągiem w garażu to bzdurne myślenie, nie po to kupuje sie auto za tyle szmalu żeby tylko na nie patrzeć, auto jest do jeżdżenia a nie to stania :wink:

Mam swoje zdanie na ten temat i nie mam zamiaru zmieniać jego tylko po to by zaspokoić czyjeś EGO :roll:


Popieram :) :spoko:

adrian e30 - 2008-11-07, 08:32

wbic doniego s14, uturbic, wszyscy beda zadowoleni... a ze koszty spore!!!!kogo to obchodzi;];]
Łukasz - 2008-11-07, 09:33

BARABUS napisał/a:
heheee.... kultowe niekultowe, każdy robi to co lubi :wink:

mieć M3 tylko po to by było posągiem w garażu to bzdurne myślenie, nie po to kupuje sie auto za tyle szmalu żeby tylko na nie patrzeć, auto jest do jeżdżenia a nie to stania :wink:

Mam swoje zdanie na ten temat i nie mam zamiaru zmieniać jego tylko po to by zaspokoić czyjeś EGO :roll:


o Stary, zmiennny jesteś jak chorągiewka na wietrze, nie zliczę postów w których zapierałeś się na NIE SWAPOM, tylko ORI, a teraz?

S14 nie jedzie :?: :mg:

Chciałbym Cię zobaczyć na torze w s14, sądzę, że LUKAS wsiadłby do m20b20 i Ci włoił, więc nie chodzi tutaj o osiągi tylko o umiejetności. A wcisnąc pedał na prostej na maxa to każdy umie.

no offence :wink:

Marcin - 2008-11-07, 10:20

Moim skromnym zdaniem silnik S14 jest dzis rownie kultowy jak E30 M3, te dwa elementy tworza nierozerwalna calosc. S14 jest taki cudny przez swoja nietypowosc, poza tym byl pomyslany ze wzgledu na idealny rozklad masy na osie w E30 M3.

W kwestii S14 i E30 M3 pozostaje ortodoksem w mocherowym berecie z literka M :D

tomcat944 - 2008-11-07, 10:27

hej,
a ja bym chcial s14 i to nie koniecznie do m3 e30.... moze byc do zwyklej e30'ki...

poprostu podoba mi sie ten silnik... i tak jak Lukasz powiedzial, to nie jest auto i silnik na prosta tylko na tor...

Kalina - 2008-11-07, 10:47

Podzielam słowa Barabusa ten motor naprwde nie jedzie a w dodatku brzmienie ma jak kibel . Osobiscie jakbym dalej miał emke napewno wywalił bym s14 . Wiadomo ze oryginał to oryginał ale napewno nie daje tyle przyjemnosci jak konkretny 6 cylindrowy motor ...
BARABUS - 2008-11-07, 10:53

Łukasz napisał/a:

Chciałbym Cię zobaczyć na torze w s14, sądzę, że LUKAS wsiadłby do m20b20 i Ci włoił, więc nie chodzi tutaj o osiągi tylko o umiejetności. A wcisnąc pedał na prostej na maxa to każdy umie.

no offence :wink:



hehee.... kogo do kogo ty tu porównujesz, widziałem jak LUKAS w Borsku objechał wszystkich e30 w dislu :wink: mi tego nie musisz mówić , ja nie ścigam sie po torze, po prostu czasem chce sie przycisnąć, a S14 jechałem... rzekomą igłą ! i jestem bardzo rozczarowany możliwościami tego silnika... Lukas zwykłym ISem by mnie porobił :lol:

silnik bardzo ładnie wygląda... nic poza tym , dosłownie czułem sie jak w moim starym czerwonym ISie, ten sam dzwięk silnika... minimalnie lepsze osiągi, no i kręcił się do 8 tyś :wink: , tylko tyle

nie mówię, jakbym miał egzemplarz kolekcjonerski, stan perfekt to wiadomo, żal dotykać niech stoi jak posąg, ale nie oszukujmy się, tych których stać na takie M jest niewielu, tych co stać na te gorsze trochę więcej, ale nie każdy chce wyrzucać taką kasę na auto które nie jedzie, stąd 50% albo i więcej M3 E30 nie ma już S14 :]

tomcat944 - 2008-11-07, 10:56

hej,
Barabus, glowy nie zawracaj.... kup sobie z powrotem iS'a i bedziesz szczesliwy.... :brawo: :drunk:

ja pewnie tez bym byl....

BARABUS - 2008-11-07, 11:01

tomcat944 napisał/a:
hej,
Barabus, glowy nie zawracaj.... kup sobie z powrotem iS'a i bedziesz szczesliwy.... :brawo: :drunk:

ja pewnie tez bym byl....


kiedyś byłem przeciwnikiem swapa, dziś zmieniłem zdanie, jak to mówią tylko krowa na rowie nie zmienia zdania :lol:

chwilę gadałem z Tomkiem, piękne M3, chwilowo z M52 zdaje się, w trakcie swapa na S50 (chyba :roll: ), mówił że ma S14 ze skrzynią, cały komplet gotowy do montażu..... tylko po co ? autem jeździ dla przyjemności, a z S14 jej nie ma :]

znacie moje zdanie, nie będę gdybał czy jest słuszne czy nie, takie jest :wink:

koniec śmiecenia w tym temacie :drunk:

Stammek86 - 2008-11-07, 13:12

ja sie podpisuje pod tym co barabus napisał.
mafia - 2008-11-07, 16:05

pomijając wersje silnikowe... auto oglądałem na żywo i jak dla mnie duży minus. na zdjęciach wszystko fajnie ale ta ema ma kilka tak z :cenzura: wzietych tjuningowych gadżetów że aż mnie zabolało. jakaś ciemna folia na szybach na przykład.
RoboCop - 2008-11-07, 18:20

ale się podpalacie :lol:

Tak jak pisał Barabus, silnik do tego auta (S14!)jest w garażu, a ten z którym jest teraz to po to żeby była jazda bezstresowa :)

BARABUS - 2008-11-07, 18:26

zacytuje samego właściciela tej eMeczki :wink:

"widzę ze sie rozpętała niezła draka na forum, ale co tu dużo mówić są zwolennicy i przeciwnicy swapów, ale ja wiem że S14 to gówno i tyle

(...) 321 KM wystarczy i będzie zapier.... :mg: a S14 to dziadkom "


no to wszystko jasne :lol:

RoboCop - 2008-11-07, 18:29

ja bym mógł tym autem jeździć nawet z M40...
BARABUS - 2008-11-07, 18:31

RoboCop napisał/a:
ja bym mógł tym autem jeździć nawet z M40...



:mg:

daniel325 - 2008-11-07, 20:12

tomcat944 napisał/a:
hej,
a ja bym chcial s14 i to nie koniecznie do m3 e30.... moze byc do zwyklej e30'ki...

poprostu podoba mi sie ten silnik... i tak jak Lukasz powiedzial, to nie jest auto i silnik na prosta tylko na tor...


m3 e30 z seryinym silnikiem na torze jeżdzi jak e36 2,8 z dobrym zawiasem więc nic nadzwyczajnego o prostej to nawet nie wspominajmy

uturbione s14 to dobre rozwiązanie ale wielu uważa to za równie wielka profanacja jak swap- a z tym się nie zgadzam

Łukasz - 2008-11-07, 22:09

BARABUS napisał/a:
zacytuje samego właściciela tej eMeczki :wink:

"widzę ze sie rozpętała niezła draka na forum, ale co tu dużo mówić są zwolennicy i przeciwnicy swapów, ale ja wiem że S14 to gówno i tyle

(...) 321 KM wystarczy i będzie zapier.... :mg: a S14 to dziadkom "


no to wszystko jasne :lol:


szkoda, że właściciel jest pozerem

WIKTOR - 2008-11-07, 23:50

BARABUS napisał/a:
zacytuje samego właściciela tej eMeczki :wink:

"widzę ze sie rozpętała niezła draka na forum, ale co tu dużo mówić są zwolennicy i przeciwnicy swapów, ale ja wiem że S14 to gówno i tyle

(...) 321 KM wystarczy i będzie zapier.... :mg: a S14 to dziadkom "


no to wszystko jasne :lol:


Sa lepsze silniki od s14 wiadomo. Ale zadna 6-tka nie zapewni takiego rozkladu mas jak 4-ro garowiec a tym samym prowadzenia. S14 to nie gowno a LEGENDA :!: DTM, rajdy, wyscigi plaskie w latach 80' 90' tam nie jezdzily swapowane ///M3 :spoko:

BARABUS - 2008-11-08, 07:44

Łukasz napisał/a:

szkoda, że właściciel jest pozerem



pozerem jest każdy z nas, jedni bardziej drudzy mniej... tylko niektórzy się do tego nie umieją przyznać :lol:

Tymon - 2008-11-08, 08:29

Może warto założyć "stowarzyszenie miłośników SWAP-u" :?:
Nie ma co, tak jak napisał WIKTOR, M3 E30 z S14 zostało zaprojektowane przez ludzi, którzy wiedzieli co robią i się na tym znają, jakby chcieli to mogliby wsadzić mocniejszy silnik, ale dla nich ważne było prowadzenie samochodu seryjnego ze stajni M.
Co z tego, że jakaś tam E30 z S50 i z super zawiasem czy E36M52 z dobrym zawiasem będzie lepsze jak to i tak nie są auta seryjne.

BARABUS - 2008-11-08, 08:37

są ludzie którzy chcą mieć oryginał, który stoi jak posąg w domu za szkłem i nie boli ich to ze auto nie jedzie, bo M3 E30 to po prostu dobra lokata :)


ale są też ludzie którzy chcą M3 bo ma wygląd którego nie można porównać z niczym innym ale chcą też żeby to jechało... nie koniecznie prosto i w zakrętach :wink:


więc przestańcie podsumowywać i krytykować ludzi tylko dlatego że robią inaczej niż wy byście chcieli :!: proszę bardzo, jak jesteście tacy cwani to dalej, kupcie sobie M3 i sobie go oglądajcie i róbcie co wam sie podoba, auto to rzecz prywatna, jakim prawem wymuszacie na właścicielu to co ma z nim robić ?? !

Tymon napisał/a:
M3 E30 z S14 zostało zaprojektowane przez ludzi, którzy wiedzieli co robią i się na tym znają, jakby chcieli to mogliby wsadzić mocniejszy silnik, ale dla nich ważne było prowadzenie samochodu


skoro uważasz że seryjne najlepsze, to załóż oryginalne springi i BBS 15j w oryginale...

ja też mogę powiedzieć że każda ingerencja w auto inna niż oryginał to profanacja, ale tak nie jest :]

Tymon - 2008-11-08, 08:50

BARABUS, nie obracaj kota ogonem, bo chyba nikt tutaj na właścicielu niczego nie wymusza.
Do wyrażania opinii jest forum.
Co do mojego samochodu, to silnik jest seryjny a zawieszenie dedykowane do tego samochodu. Borbety na sprzedaż. M52 czy S50 jest dedykowane do E30-M3 :?:

BARABUS - 2008-11-08, 08:55

a ja myślę ze czas tu posprzątać bo tego typu dyskusje do niczego nie prowadzą... no jedynie do kłótni i niezgody :wink:

nic więcej nie dodam :)

Grzesiek2290 - 2008-11-08, 10:36

hah i jak zwykle powstały spinki i nagonki na temat swapów i i oryginalności pod maska...


A ja dalej mowie ze S14 bo z tego parcha idzie wydusic poje***ne moce jak na n/a i ta pojemnosc :]

Ale nie no luzik...10-15 lat i ceny M3 E30 z S14 wzrosną 2-3 korotnie i potem kazdy bedzie chciał swapowac Swoje S50 czy cos na S14 :P



btw.zeby nie bylo OT mozna prosic fotki wnetrza? :D

MAJSU - 2008-11-08, 11:45

Co wy ludzie pitolicie ? E30 M3 jest szybkie ? :| Heeeeloł mamy 2008 rok Panowie ! Jak ktoś dalej chce się sprzeczac to proszę jaka to torpeda http://pl.youtube.com/watch?v=DaK7KhQADSs Mitsubishi Colt CZT 140 koni je na TORZE ruch.... A Ford SportKa jest wolniejszy ciutkę.

Czy tak trudno zrozumiec że ktoś może kochac E30 M3 za jego linię i wygląd ale nie jego osiągi które w dzisiejszych czasach są marne... Robi się swapa i wtedy ma się w 100% to co się chce wygląd + osiągi. S14 to była rewelacja ale 20 lat temu.

Kto tu na kimś coś wymusza ? To forum a jak się komentarze na temat samaochodu nie podobają to może temat skasowac prawda ? No.

Mam E28 z M20 na pokładzie i chociaż ten silnik jest w takiej kondycji jak opuszczał fabrykę 21 lat temu i wtedy jego osiągi budziły szacunek to dzisiaj dostaje baty od byle Astry 1.6. Wszyscy mówią wsadzaj M30 będzie jak fabryka dała ! A ja choruje na M62B44 w manualu bo kocham dźwięk V8`ki i co będę pozerem bo wsadzę ten silnik a nie M30 ? :roll:Taaaa.

BARABUS - 2008-11-08, 14:31

MAJSU napisał/a:
Co wy ludzie pitolicie ? E30 M3 jest szybkie ? :| Heeeeloł mamy 2008 rok Panowie ! Jak ktoś dalej chce się sprzeczac to proszę jaka to torpeda http://pl.youtube.com/watch?v=DaK7KhQADSs Mitsubishi Colt CZT 140 koni je na TORZE ruch.... A Ford SportKa jest wolniejszy ciutkę.

Czy tak trudno zrozumiec że ktoś może kochac E30 M3 za jego linię i wygląd ale nie jego osiągi które w dzisiejszych czasach są marne... Robi się swapa i wtedy ma się w 100% to co się chce wygląd + osiągi. S14 to była rewelacja ale 20 lat temu.

Kto tu na kimś coś wymusza ? To forum a jak się komentarze na temat samaochodu nie podobają to może temat skasowac prawda ? No.

Mam E28 z M20 na pokładzie i chociaż ten silnik jest w takiej kondycji jak opuszczał fabrykę 21 lat temu i wtedy jego osiągi budziły szacunek to dzisiaj dostaje baty od byle Astry 1.6. Wszyscy mówią wsadzaj M30 będzie jak fabryka dała ! A ja choruje na M62B44 w manualu bo kocham dźwięk V8`ki i co będę pozerem bo wsadzę ten silnik a nie M30 ? :roll:Taaaa.



popieram :spoko: :drunk:

ANDRZEJ-BIELAK - 2008-11-08, 14:48

MAJSU napisał/a:
Jak ktoś dalej chce się sprzeczac to proszę jaka to torpeda http://pl.youtube.com/watch?v=DaK7KhQADSs Mitsubishi Colt CZT 140 koni je na TORZE ruch.... A Ford SportKa jest wolniejszy ciutkę.
Majsu zależy jak patrzeć na te porównanie, Głównie są tam auta w miarę współczesne, a ponad 20-letnie auta dotrzymują im kroku.
Grzesiek2290 napisał/a:
Ale nie no luzik...10-15 lat i ceny M3 E30 z S14 wzrosną 2-3 korotnie i potem kazdy bedzie chciał swapowac Swoje S50 czy cos na S14
To jest prawda, ile jest takich s14 w pełni sprawnych?????? Ile będzie za 10-15 lat.

BARABUS napisał/a:
są ludzie którzy chcą mieć oryginał, który stoi jak posąg w domu za szkłem i nie boli ich to ze auto nie jedzie, bo M3 E30 to po prostu dobra lokata
Masz tutaj trochę racji, ale nie wszyscy którzy chcą mieć bądź mają oryginał trzymają go odrazu w gablocie w próżni.
jasiel - 2008-11-08, 17:37

Moim zdaniem e30 m3 powinno być szybkie nawet na dzisiejsze czasy dlatego wolał bym mieć te auto z czymś takim pod maską niż s14 ( oczywiście nic nie mam do orginału) http://suchen.mobile.de/f...ng=&tabNumber=2
BARABUS - 2008-11-08, 17:39

jasiel napisał/a:
Moim zdaniem e30 m3 powinno być szybkie nawet na dzisiejsze czasy dlatego wolał bym mieć te auto z czymś takim pod maską niż s14 ( oczywiście nic nie mam do orginału) http://suchen.mobile.de/f...ng=&tabNumber=2



te będzie szybkie i to jeszcze przez kolejne 100 lat :lol: :lol: :lol: , coś pięknego :!:

Paul - 2008-11-08, 23:38

Panowie... zamiast się sprzeczać cieszmy się dużymi silnikami póki możemy, sądząc po nowych trendach za 10-20 lat wszyscy będziemy jeździli 1.2 - 1.4 turbo ze średnią mocną 150 hp... wtedy stare poczciwe S50 czy M60 będą stały na półkach jako zabytki czy lokaty...
e30domin - 2008-11-09, 11:04
Temat postu: BMW E30 M3
Witam forumowiczów,widze że zdania są podzielone na temat BMW E30 M3 ale można było się tego spodziewać,znam osobiście ten samochód bo jest to auto mojego kolegi i to co myśli o S14 to po części ma rację bo w dzisiejszych czasach te osiągi to nic specjalnego,a żeby dobrze się bawić na drodze to trzeba SWAPOWAĆ,ale z takim smakiem żeby to wszystko kręciło się wookół marki ze stajni M.
Blazer - 2008-11-09, 13:47
Temat postu: Re: BMW E30 M3
e30domin napisał/a:
Witam forumowiczów,widze że zdania są podzielone na temat BMW E30 M3 ale można było się tego spodziewać,znam osobiście ten samochód bo jest to auto mojego kolegi i to co myśli o S14 to po części ma rację bo w dzisiejszych czasach te osiągi to nic specjalnego,a żeby dobrze się bawić na drodze to trzeba SWAPOWAĆ,ale z takim smakiem żeby to wszystko kręciło się wookół marki ze stajni M.


Wiem o kim mówisz lecz on raczej traktuje to jako lokate i tego nie kryje i stan jest perfekcyjny aż szkoda tego zmieniać a dla zabawy dłubie e30 daniela325 a na codzień porusza się dieslem w X5 i go poprostu na to stać.

BARABUS - 2008-11-09, 14:25
Temat postu: Re: BMW E30 M3
Blazer napisał/a:
e30domin napisał/a:
Witam forumowiczów,widze że zdania są podzielone na temat BMW E30 M3 ale można było się tego spodziewać,znam osobiście ten samochód bo jest to auto mojego kolegi i to co myśli o S14 to po części ma rację bo w dzisiejszych czasach te osiągi to nic specjalnego,a żeby dobrze się bawić na drodze to trzeba SWAPOWAĆ,ale z takim smakiem żeby to wszystko kręciło się wookół marki ze stajni M.


Wiem o kim mówisz lecz on raczej traktuje to jako lokate i tego nie kryje i stan jest perfekcyjny aż szkoda tego zmieniać a dla zabawy dłubie e30 daniela325 a na codzień porusza się dieslem w X5 i go poprostu na to stać.


chyba pomyliłeś osoby :mg: bo e30domin to ten pan od tej która jest lokatą, e30 daniela325 i jeździ X5 :wink:

Pawel735 - 2008-11-09, 14:40

Ależ się chłopaki spuszczacie nad tematem.Ktoś kupił sobie auto to jest to jego decyzja co on z tym zrobi bo ma do tego pełne prawo.On płacił - on robi co mu się podoba.Jeżeli właścicielowi podobają sie zmiany to niech to robi - niech cieszy się z życia - auto jest dla ludzi a nie ludzie dla auta.Nie można być niewolnikiem samochodu.W życiu są ważniejsze wartości.............
Blazer - 2008-11-10, 04:52
Temat postu: Re: BMW E30 M3
BARABUS napisał/a:
Blazer napisał/a:
e30domin napisał/a:
Witam forumowiczów,widze że zdania są podzielone na temat BMW E30 M3 ale można było się tego spodziewać,znam osobiście ten samochód bo jest to auto mojego kolegi i to co myśli o S14 to po części ma rację bo w dzisiejszych czasach te osiągi to nic specjalnego,a żeby dobrze się bawić na drodze to trzeba SWAPOWAĆ,ale z takim smakiem żeby to wszystko kręciło się wookół marki ze stajni M.


Wiem o kim mówisz lecz on raczej traktuje to jako lokate i tego nie kryje i stan jest perfekcyjny aż szkoda tego zmieniać a dla zabawy dłubie e30 daniela325 a na codzień porusza się dieslem w X5 i go poprostu na to stać.


chyba pomyliłeś osoby :mg: bo e30domin to ten pan od tej która jest lokatą, e30 daniela325 i jeździ X5 :wink:


aaaaaa "to taka zamiana" mylić się rzeczą ludzką :oops: sory poznałem e30domin-a osobiście brałem od niego M-techa z e 30 daniela325 a i widziałem jego M3 na Rs-ach stan zajebiaszczy

BARABUS - 2008-11-10, 07:42

a no bo Domin ma takie same RSy jak TOmek, w sumie eMki są prawie jak dwie krople wody :)
e30domin - 2008-11-10, 11:56
Temat postu: BMW E30 M3
Wizualnie już teraz się róznią bo u Tomka zostały dwa fotele a tył zajęła pół klatka WEICHERSA i ma czerwone paski na zderzakach jak w SPORT EVO a RS-y są idenyczne.Ta m-ka to jak m-ka ale teraz obok niej u Tomka w garażu zagościł kolejny kultowy wynalazek,a mianowicie LANCIA DELTA INTEGRALE HF-TURBO EVO3,jeszcze szerszy sprzęt od E30 M3,szkoda że 4x4,nie ma to jak naped na TYŁ.W tamtych latach wiedzieli jak auto nadmuchać :D
cichecki0511 - 2008-11-10, 20:20

e30domin napisał/a:
u Tomka w garażu zagościł kolejny kultowy wynalazek,a mianowicie LANCIA DELTA INTEGRALE HF-TURBO EVO3

uuuu, to jest jedno z aut które koniecznie chciałbym mieć w swoim garażu marzeń :) klasyk nad klasykami

Pawel735 - 2008-11-10, 20:57
Temat postu: Re: BMW E30 M3
e30domin napisał/a:
Wizualnie już teraz się róznią bo u Tomka zostały dwa fotele a tył zajęła pół klatka WEICHERSA i ma czerwone paski na zderzakach jak w SPORT EVO a RS-y są idenyczne.Ta m-ka to jak m-ka ale teraz obok niej u Tomka w garażu zagościł kolejny kultowy wynalazek,a mianowicie LANCIA DELTA INTEGRALE HF-TURBO EVO3,jeszcze szerszy sprzęt od E30 M3,szkoda że 4x4,nie ma to jak naped na TYŁ.W tamtych latach wiedzieli jak auto nadmuchać :D


Chyba ten kolega naogląda się za dużo razy tego filmiku z Fifth Gear w ktorym porównywali e30 m3 z hf turbo integrale :)

daniel325 - 2008-11-10, 21:49

jakiś czas temu zastanawiałem się nad tą Lancią ale doszedłem do wniosku że to jednak nie dla mnie
Tymon napisał/a:
M3 E30 z S14 zostało zaprojektowane przez ludzi, którzy wiedzieli co robią i się na tym znają, jakby chcieli to mogliby wsadzić mocniejszy silnik

widocznie wypuszczając kolejną wersje m3 e36 dali jej więcej mocy bo uznali że wcześniej popełnili błąd i auto jechało tak jak corrado vr6, :wink: prawda według mnie jest taka że zrobili najlepsze auto jakie potrafili gdyby umieli zbudować s50 to napewno by się tam znalazło :)

slawo - 2008-11-10, 22:26

tez mi sie zawsze snila integrale ale dopiero po sierra cosworth i najlepiej jakby palce maczal tam wolf ;)
Tymon - 2008-11-11, 13:10

daniel325, idąc twoim tokiem myślenia to wszyscy producenci aut zakończyliby produkcję na pierwszym egzemplarzu, który wypuścili, więc IMO bez sensu.
daniel325 - 2008-11-11, 13:26

Tymon napisał/a:
daniel325, idąc twoim tokiem myślenia to wszyscy producenci aut zakończyliby produkcję na pierwszym egzemplarzu, który wypuścili, więc IMO bez sensu.


tak gdyby nie zdobywali doświadczenia i nie starali się robić coraz lepszych aut a spoczywali tylko na laurach i nie dopuszczali do siebie wiadomości że auto które zrobili jest za mało sportowe -to by tak właśnie było 'bez sensu"



warto było by chyba wyciąc część tematu i przeniesc go do off to.. jako podtemat

Tymon - 2008-11-11, 13:40

daniel325, no i dlatego powstało E36, które już ma inny rozkład masy itp.
Przecież to jest logiczne.

BARABUS - 2008-11-11, 13:43

a ja kupie sobie M3 E30 i ja wypatroszę jak dziką świnię, bo mam taki kaprys i nic wam do tego, zrobię to chociażby po to by dopiec co niektórym bo jestem pozorantem :lol: :]

ludzie skończcie tą bezsensowną przepychankę, każdy robi to co lubi :!: :!:

daniel325 - 2008-11-11, 15:21

Tymon napisał/a:
daniel325, no i dlatego powstało E36, które już ma inny rozkład masy itp.
Przecież to jest logiczne.


widocznie to ty mnie nie rozumiesz napisałeś że e30 stwożyli inżynierowie więc lepiej jej się zrobić nie dało, a ja napisałem ci że zrobili ją tak jak wtedy umieli i jak musieli zrobić tz. robili bmw seri 3 które miało być niewielkim autem ze sportowym zacięciem pozostającym nadal w segmencie 3, jak by mogli wsadzić wiekszy silnik to by wsadzili :lol: i kropka;)

a jak jest różnica % w rozkładzie maszy e30 e36 m?
jest kilka modeli bmw po m3 e30 które miały lepszy rozkład masy

brabus napisz na pw do jakiej kasy szukasz m3 e30 może się dogadamy

Tymon - 2008-11-11, 16:13

daniel325 napisał/a:
jak by mogli wsadzić wiekszy silnik to by wsadzili :lol: i kropka;)


Ty tak uważasz :wink:

Stammek86 - 2008-11-11, 17:56

A według mnie dało sie zrobić lepiej skoro Alpina to zrobila i stworzyla B6s na bazie m3 z porzadnym piecem m30 :twisted:
BARABUS - 2008-11-11, 18:08

Stammek86 napisał/a:
A według mnie dało sie zrobić lepiej skoro Alpina to zrobila i stworzyla B6s na bazie m3 z porzadnym piecem m30 :twisted:


polać mu 8-)

nie tylko Alpina poprawiła M3, również Hartge tzw H35-24 :]
Hartge
http://wp1016621.wp027.we...0622/f00622.htm
Alpina B6 3.5s
http://wp1016621.wp027.we...0342/f00342.htm
Schnitzer
http://wp1016621.wp027.we...0890/f00890.htm

Pawel-e30 - 2008-11-11, 19:04

pokażcie mi e30 eksploatowaną na co dzień z m30 która się nie przełamała...

w tej kwestii chyba kiras miał by sporo do powiedzenia :|

Alpina nie stety przekombinowała :D

Tymon - 2008-11-11, 19:06

Pawel-e30, tzn, że co pękała buda czy coś tak :?:
Pawel-e30 - 2008-11-11, 19:26

Tymon napisał/a:
Pawel-e30, tzn, że co pękała buda czy coś tak :?:


oczywiście że tak... m30 jest za ciężkim klocem w e30 nadaje się tylko do latania bokami w żadnym wypadku na tor :lol:

kafarek - 2008-11-11, 19:34

M20 - Straight 6 cylinder SOHC 12V. Baby Six. 1977-1992. 117kg 258lbs
M50/M50TU - Straight 6 DOHC 24V/Straight 6 DOHC 24V with Single VANOS. 136kg 299lbs
M30 - Straight 6 cylinder SOHC 12V. Big Six. 1973-1993. 143kg 315lbs

m50 jest cięższe od m20 o 19kg, a m30 o 26kg. Czy różnica 7kg wystarczy by łamać budę? :twisted: bo o złamanym E30 z sercem m50 nie słyszałem ;)

Tymon - 2008-11-11, 19:35

kafarek, z czystej ciekawości zapytam o wag S14, masz może :?:
kafarek - 2008-11-11, 19:41

s14b20 - 106kg
s14b23 - 106kg
s14b23 EVO - 106kg
s14b25 - 106kg

Pawel-e30 - 2008-11-11, 19:49

chyba coś ci się źle policzyło specjalisto :beer:
Tymon - 2008-11-11, 19:52

Dzięki kafarek, za info.

Fakt faktem, że można by już ten temat wydzielić.

kafarek - 2008-11-11, 20:00

Pawel-e30 napisał/a:
chyba coś ci się źle policzyło specjalisto :beer:


Fakt pomieszałem troszkę ;) ale już naprawione ;)

slawo - 2008-11-11, 21:38

bylo tez hartge H45 chyba - cos 450KM w e30
nie moge znalesc scanow...moze a starym kompie mam,bylo na bazie m3 e30

kamil328 - 2008-11-11, 23:14

piekne te m3 e30 szkoda ze nie stac mnie miec kilka modeli. ehhh czlowiek glupieje
Marcin - 2008-11-11, 23:25

To ja jeszcze wyjasnie dlaczego S14 jest tak fajne i istotne w E30 M3 (z mojego punktu widzenia). E30 M3 jako jedyne ze wszystkich M3 powstalo tylko i wylacznie po to aby homologowac wyscigowe M3. Jest to najprawdziwsza z M3 bo jako jedyna zostala zbudowana na bazie wyscigowki. Wszystkie inne M3 choc niebywale wspaniale sa budowane po prostu na ulice. E30 M3 zbudowano na tor. I dlatego powninna miec S14, bo tworza jedna kultowa calosc stworzona do zabijania na torze a nie do lansu spod swiatel.

Oczywiscie Barabus ma racje, ze kazy ze swoim autem moze robic co chce a my forumowicze mamy prawo pisac czy nam sie to podoba czy nie.

BARABUS - 2008-11-12, 08:35

Marcin napisał/a:
To ja jeszcze wyjasnie dlaczego S14 jest tak fajne i istotne w E30 M3 (z mojego punktu widzenia). E30 M3 jako jedyne ze wszystkich M3 powstalo tylko i wylacznie po to aby homologowac wyscigowe M3. Jest to najprawdziwsza z M3 bo jako jedyna zostala zbudowana na bazie wyscigowki. Wszystkie inne M3 choc niebywale wspaniale sa budowane po prostu na ulice. E30 M3 zbudowano na tor. I dlatego powninna miec S14, bo tworza jedna kultowa calosc stworzona do zabijania na torze a nie do lansu spod swiatel.

Oczywiscie Barabus ma racje, ze kazy ze swoim autem moze robic co chce a my forumowicze mamy prawo pisac czy nam sie to podoba czy nie.



i tym pięknym akcentem zakończmy ten spór, bo się zrobiło niezłe śmietnisko w tym temacie :mg:

RoboCop - 2008-11-12, 19:12

Marcin napisał/a:
To ja jeszcze wyjasnie dlaczego S14 jest tak fajne i istotne w E30 M3 (z mojego punktu widzenia). E30 M3 jako jedyne ze wszystkich M3 powstalo tylko i wylacznie po to aby homologowac wyscigowe M3. Jest to najprawdziwsza z M3 bo jako jedyna zostala zbudowana na bazie wyscigowki. Wszystkie inne M3 choc niebywale wspaniale sa budowane po prostu na ulice. E30 M3 zbudowano na tor. I dlatego powninna miec S14, bo tworza jedna kultowa calosc stworzona do zabijania na torze a nie do lansu spod swiatel.


Nie chce mi się komentować tych wszystkich bredni jakie tu co niektórzy wypisują 8-)
Poziom wypowiedzi jak w jakimś tuningowym forum - świadczącym o kompletnym braku wiedzy, historii, osiągnieć, genezy powstania najwaspanialszego moedlu M3 jakim było e30 - do tej pory następcy nie widać ...
Podpisuję się pod wypowiedzią Marcina obydwoma rękami.

Co byście chłopaki zmienili z tej padaczce S14?
http://www.autoscout24.pl...id=ldarjjqfpzki

kris/// - 2008-11-12, 20:00

RoboCop napisał/a:

Co byście chłopaki zmienili z tej padaczce S14?
http://www.autoscout24.pl...id=ldarjjqfpzki

ja bym zmienil cene!!! a tak powaznie to ideal spelnienie marzen

kafarek - 2008-11-12, 20:11

RoboCop napisał/a:
Co byście chłopaki zmienili z tej padaczce S14?
http://www.autoscout24.pl...id=ldarjjqfpzki


Wywaliłbym tempomat :lol: :lol: :lol: :lol: E30 M3 bez s14 to jak BMW z LPG ;)

Nie każde M3 to M3.. Co najwyżej M3 look ;)

BARABUS - 2008-11-12, 20:19

RObo co ty pokazujesz... pokazujesz auto za absurdalne pieniądze, wersje SPORT EVO 238KM która jest przepaścią do zwykłego S14 193KM .... to tak jakbyś porównał E30 318is do 325i :wink: EVO już jedzie :!: :!: :!:


są setki innych aut do których kult M3 nie sięga pięt, auta które nie tylko wyglądają ale i jadą !

więc nie nazywaj ludzi wieś tuningowcami tylko dlatego że oczekują czegoś więcej od auta za kilka-kilkadziesiąt tyś. euro :]

a co do następcy to się mylisz, bo już jest, model E90 M3 jest kosmos, nie dość że wygląda to i :cenzura: .......... :mg: , wystarczy klapki z oczu ściągnąć :spoko:

MAJSU - 2008-11-12, 20:21

RoboCop napisał/a:

Co byście chłopaki zmienili z tej padaczce S14?
http://www.autoscout24.pl...id=ldarjjqfpzki


- Przednie kierunki na białe
- zbiorniczek wyrównawczy na nowy bo wiocha jeździc z takim w samochodzie za dziesiąt tyś ojro
- tylne lampy
- jakieś ładne końcówki wydechu
- felga 17'

To tak na początek...

RoboCop - 2008-11-12, 20:34

Myślę, że trzeba wyciąć Monalise i wkleić zdjęcie Dody -bo ma fajniejsze cycki i jest wogóle cool - idąc tym tokiem rozumowania...

Barabus -co jest świetnego w najnowszym M3? jest mnóstwo porównywalnych aut poza Mercedesem Audi w ostatnich latach doszła japońska konkurencja -która w testach na torze robi najnowsze M3 na szmaty, bo to właśnie auta przygotowane z myslą o dawaniu sobie rady w sporcie a nie o lansie po miescie...

Tymon - 2008-11-12, 20:54

RoboCop, dobrze prawisz.
Osobiście uważam, że nie ma sensu już przemawiać niektórym, że E30 M to klasyk i auto sportowe.

Pozdarwiam

BARABUS - 2008-11-12, 21:23

RoboCop napisał/a:
Myślę, że trzeba wyciąć Monalise i wkleić zdjęcie Dody -bo ma fajniejsze cycki i jest wogóle cool - idąc tym tokiem rozumowania...

Barabus -co jest świetnego w najnowszym M3? jest mnóstwo porównywalnych aut poza Mercedesem Audi w ostatnich latach doszła japońska konkurencja -która w testach na torze robi najnowsze M3 na szmaty, bo to właśnie auta przygotowane z myslą o dawaniu sobie rady w sporcie a nie o lansie po miescie...



oj ROboRObo.... czego ty sie spodziewałeś, niestety wszystko ma kiedyś swój koniec, są granice których się nie da przekroczyć, dziwi cię fakt ze inne auta są porównywalne, ze w sumie to prawie wszystkie z wyższej półki są takie same ? ja zdziwiłbym się że gdyby dziś jeździły takie auta jak 20 lat temu, to by świadczyło o tym że postęp techniczny sie zatrzymał :wink:

skończmy skakać sobie do gardeł.... jeden lubi słodycze a drugi jak mu skarpetki śmierdzą :P ja nikogo nie obraziłem, nikogo nie nazwałem wieś tjuningowcem... :!: trochę więcej ogłady panowie

z waszych wypowiedzi można wywnioskować że tacy ludzie jak np. PUZ to wieś Tjuningowcy, bo niszczą ORYGINALNE ( :lol: ) autka swapując je bez granic :roll:


wyczerpałem się, bez odbioru.... :]

RoboCop - 2008-11-13, 07:36

BARABUS napisał/a:

wyczerpałem się, bez odbioru.... :]


ja również - a co do SWAPu to nie jestem jego przeciwnikiem, ale pamiętaj co pisałem o Mona Lisie 8-)


Paul - 2008-11-13, 14:00

RoboCop napisał/a:
bo to właśnie auta przygotowane z myslą o dawaniu sobie rady w sporcie a nie o lansie po miescie...


a ja bym dużo dał żeby się polansować E92 M3 bo na tor bym pojechał raz czy dwa w życiu i miałbym głęboko gdzieś czy mnie jakiś GT-R robi o kilka s czy nie, bo na dzielni i tak byłbym najszybszy i nikt by nie miał carbonowego dachu :mg: :mg:

A jakbym chciał robić wyścigówki to bym zaczął zbierać na Formułe 1, może kubica by odsprzedał jakiś z poprzedniego sezonu...
To nie zawsze chodzi o to kto jest najszybszy w milisekundach - życie to nie F1

daniel325 - 2008-11-13, 14:33

RoboCop napisał/a:
Marcin napisał/a:
To ja jeszcze wyjasnie dlaczego S14 jest tak fajne i istotne w E30 M3 (z mojego punktu widzenia). E30 M3 jako jedyne ze wszystkich M3 powstalo tylko i wylacznie po to aby homologowac wyscigowe M3. Jest to najprawdziwsza z M3 bo jako jedyna zostala zbudowana na bazie wyscigowki. Wszystkie inne M3 choc niebywale wspaniale sa budowane po prostu na ulice. E30 M3 zbudowano na tor. I dlatego powninna miec S14, bo tworza jedna kultowa calosc stworzona do zabijania na torze a nie do lansu spod swiatel.


Nie chce mi się komentować tych wszystkich bredni jakie tu co niektórzy wypisują 8-)
Poziom wypowiedzi jak w jakimś tuningowym forum - świadczącym o kompletnym braku wiedzy, historii, osiągnieć, genezy powstania najwaspanialszego moedlu M3 jakim było e30 - do tej pory następcy nie widać ...
Podpisuję się pod wypowiedzią Marcina obydwoma rękami.




panowie wszystko pięknie itd. jestem wielkim miłośnikiem m3 e30 ale nie jestem ślepy skończcie :cenzura: .... mozna kupić e30 za 50 tysiecy włożyć jeszcze trochę żeby była igłą a przyjedzie pierwszy lepszy lamus m3 czy to e36 czy e46 i zrobi was nie tylko na prostej- co jest oczywiste, ale co gorsza w zakrętach mało tego skoro zrobi was w tych zakrętach nawet coś takiego

http://pl.youtube.com/watch?v=DaK7KhQADSs
to chyba mega dramat i czas uświadomić sobie że to auto które powstało 20 lat temu do sportu jest wolniejsze od 150 konnego auta wyprodukowanego teraz na ulicę ... i przestańcie pieprzyć o rozkładzie masy itd bo tak jak pisałem wsród nowszych modeli wyglada to ciekawiej zejdźmy ma ziemie i kochajmy e30 za jej klasykę i historię ale nie ośmieszajmy się pisząc brednie o jej fenomenalnym i ponadczasowym i bezkonkurencyjnym prowadzeniu w zakretach

e30 m3 to mega kult i tylko dlatego próbuję zamienić swoją e46 (która i tak jest szybsza od m3 e30) na m3 e30 :wink: i nie ma co palić się ze wstydu gdy na torze objedzie nas colt, czy mini cuper bo poprostu są szybsze :*

Kruczek - 2008-11-13, 14:33

podsumowując nie moc a technika zrobi z Ciebie zawodnika :P
dużo koni i momentu to nie wszystko, dużo zależy od kierowcy i niejednokrotnie można spotkać przypadki gdzie auto o większej mocy przegrywa ze słabszym.

slawo - 2008-11-13, 16:20

kazdy inaczej podchodzi do tematu ;)
ale z takim piecem jak ma fluery 306KM to juz bym pojezdzil ;)

http://pl.youtube.com/wat...feature=related

sowin19 - 2008-11-13, 22:23

e92 m3 jest cienka :P http://www.youtube.com/wa...EL5ABddZ0k&NR=1
BARABUS - 2008-11-14, 11:00

sowin19 napisał/a:
e92 m3 jest cienka :P http://www.youtube.com/wa...EL5ABddZ0k&NR=1


buhehee.... co ty porównujesz, to porównanie jest cienkie :lol:

Marcin323 - 2008-11-14, 21:55

Panowie a co na takie cos powiecie:


http://cgi.ebay.com/ebaym...A1%7C240%3A1318

Wanat - 2008-11-14, 22:18

slawo napisał/a:
bylo tez hartge H45 chyba - cos 450KM w e30


Google milczy na ten temat.

slawo - 2008-11-14, 22:30

milczy milczy...mam gdzies to na kompie, jak znajde napewno zapodam
dzidziusbmw - 2008-11-14, 22:43

marcin325 napisał/a:
Panowie a co na takie cos powiecie:


http://cgi.ebay.com/ebaym...A1%7C240%3A1318



bardzo ciekawe rozwiazanie (dlaczego turbina jest po stronie dolotu??? dziwne!!! )

slawo - 2008-11-14, 23:17

a wiecie ze schnitzer robil np. e21 323i turbo?
mialo to 200KM (147KW), turbina byla od KKK typ K26,stpien sprezaniza z 9,5 zjechali na 7,0 ;)

528_driver - 2008-11-14, 23:43

slawo napisał/a:
a wiecie ze schnitzer robil np. e21 323i turbo?
mialo to 200KM (147KW), turbina byla od KKK typ K26,stpien sprezaniza z 9,5 zjechali na 7,0 ;)

a no robil,porzadny kawal miesa jak na tamte czasy...

BARABUS - 2008-11-21, 20:17

M3 H35-24 .............. bez komentarza ;]
http://cgi.ebay.co.uk/199...A1%7C240%3A1318

Pietrek - 2008-11-21, 21:25

BARB, nie wiesz moze co to jest za pojemnik na osłonie akumlatora ?
BARABUS - 2008-11-21, 21:28

Pietrek napisał/a:
BARB, nie wiesz moze co to jest za pojemnik na osłonie akumlatora ?


no właśnie nie wiem ;/ wygląda jakby jakiś dodatkowy zbiornik :mg:

jaqub - 2008-11-21, 21:38

chyba na spryskiwacz (takie samo zamkniecie)
528_driver - 2008-11-21, 21:58

to jest dodatkowy zbiornik paliwa ;)
kafarek - 2008-11-21, 22:12

W miejscu na aku? Widziałem taki ale na grodzi bagaznika.. Metaldaw taki miał..
@lfred - 2009-05-08, 18:53

heh , czas chyba zakonczyc wasze spory , Tomek zakupil nastepna m3 e30 , i ta juz bedzie w oryginale , lipiec sierpien na zlotach napewno sie nia pojawi , inny kolor bo czerwony ale M ma byc w oryginale.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group