|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
Projekty i realizacja - [Stage 1] e36 m50b25vanos +eaton m62
sierRKA - 2009-01-07, 21:56 Temat postu: [Stage 1] e36 m50b25vanos +eaton m62 Witam.jestem u Was no forum od nowego roku.kiedys bylem ma innym ale dobra...
posiadam e36 coupe 93r. z vanosem i od momentu jak koles z miasta mnie scignal kilka razy (do dzisiaj sie zastanawiam czemu) doszedlem do wniosku, ze to jednak ja musze byc gora. w swoich projektach mam juz kilka zabawek mniej juz bardziej owocnych, ale zawsze:
1- ford sierra 1,8 cvh+turbo vw1,8t- jezdzilo tylko 2 m-ce z powodu braku wiedzy.totalny jej brak objawil sie tym ze 4-ty tlok lezal w misce a 3-go uciekly wszystkie pierscienie, auto jednak przez te dwa miesiace zapinalo ladnie jak na sierrke
2-pogrzebana astra gsi c20xe, lamala 0-100km/h w 6.5sek praktycznie seria.i pojechala do W-wy
od pewnego momentu stalem sie posiadaczem m 50b25 vanos i po dwoch tygodniach juz mi sie znudzilo;(((
jestem teraz w pewnym etapie wstawiania kompressora eaton m62.
pewnie jako klasyczny kebab dostalbym od Was bicze np. za brewki i pomalowane na czarno pomaranczowe czesci tylnych lamp, ale na swoje usprawiedliwienie moge dodac tylko ze auto przyjechalo tak z germaniii.i to na 16-tkach obsranych
na dzien dzisiejszy juz mam na polerowanych rantach BBS-ki 17-tki a reszta wizualu czeka tylko na skonczenie projektu z eatonem...(takich jak chocby tylne lampiony m-tech)
OD RAZU WSPOMINAM ZE BEZ POMOCY KOLEGI BRUS-IKA I KORONY TEN PROJEKT NAWET BY NIE RUSZYL Z POWODU BRAKU WIEDZY CZYSTO TEORETYCZNEJ NA TEMAT DMUCHANIA BMW.DLATEGO WIELKIE DZIEKI DLA TYCH PANOW W ETAPIE 10% ZAANWASOWANIA PROJEKTU.
co zrobione:
1-nadwozie-nic (nie chce zadnego m-pakietu, za duuuuzzzoo tego.ma by cichociemny)
2-silnik+naped- uszczelnione oryginalnie 170 tys.km, sprzeglo kpl. od 3,0d, od soboty zalany valvoline vr1 10w60
3-zawias+hamule- kpl. zawiesze biltein 60/40 b8+sprezyny bilstein, poczatkowo hamule kpl.
ATE power disc.
sorki za brak zdjec ale pracuje w delegacji i w weckend napewno sie pojawia jak tylko sie uporam z ich wrzuceniem.pozdro
SullyE36 - 2009-01-07, 22:15
Witamy na forum.
Z góry miałbym prośbe, jeżeli twoi koledzy sie zgodzą to prosiłbym o szczegółowy opis montażu SC do M50, mam w planach to samo i bardzo zależy mi na takim opisie. jakie problemy podczas montażu, jaka rzeźba pod kompresor, kompresor od strony ssącej czy wydechowej, czym to bedzie sterowane, dodatkowe wtryski , intercooler itp itd.
Pozdrawiam i powodzenia w projekcie
sierRKA - 2009-01-07, 22:27
eatonek bedzie w miejscu klimy od klimy. jaj je nie mialem i problem sam sie rozwiazal.
najwiekszy problem to ustawienie osiowe kola napedowego i tego od SC (ale ten niuans mam juz za soba), IC w zasadzie tylko zachowczo ale jednak, wtryski 315ccm przy doladowaniu 0,4-0,5 bar w zupelnosci sobie poradza (wiecej jak na razie nie bede eksperymentowal), oczywiscie BOV i cala reszta wskaznikow EGT, AFR+sonda i boost.
wszystko w zasadzie juz kupione i lezy na polce zostaly tylko wtryski ale juz czekaja cierpliwie na przyprzyw pieniazka.pozdro
sierRKA - 2009-01-07, 22:28
sterowane bedzie ECU master-em.
sierRKA - 2009-01-08, 18:38
żołądkowa gorzka z miętą jednak podzialala hehe
zapomnialem napisac ze kat-y wywalone, kolektory wydechowe TA-Technix (z wejsciem na czujnik EGT) a reszta seria. jest coprawda troche inaczej ale i tak przyjemnie cicho.
w sobote wrzuce fotki bo jak narazie to opowiesci z drzewa sandałowego.pzdr
Yakuzatti - 2009-01-10, 20:22
spoko spoko, zapowiada się ekstra!
potem na hamownię skocz.
sierRKA - 2009-01-11, 00:11
Tak jak obiecalem kilka fotek.
moj wynalazek:
glowny kierownik zamieszania z dorobionym uchwytem:
kolo napedowe:
dzisiaj odebralem flansze do wspawania pod bov:
TA Technix:
IC i napinacz:
reszta fotek na bierzaco.pozdrawiam
Admin Edit: Foto naprawione
sierRKA - 2009-01-11, 00:14
k...wa znowu spiepszylem fotki sie same nie otwieraja.moze ktos mnie poinstruuje bo nie kumam.pozdr
Stammek86 - 2009-01-11, 01:07
link do fotki umieszczasz miedzy [img] a [/img] czyli [img] link[/img] i powinno banglać
adrian e30 - 2009-01-13, 10:33
IC nie za maly??????????????????
sierRKA - 2009-01-13, 18:37
adrian e30 napisał/a: | IC nie za maly?????????????????? |
powinien udzwignac
Beny2010 - 2009-02-11, 16:42
Jak sprawują się te heble ATE power disc ???
Bo mi po paru konkretnych hamowaniach coś nie teges , chyba pokrzywiło
bo bije troche kierownicą
kamil.k - 2009-02-11, 21:48
z tego TA technix odłazi ten chrom czy mi sie tylko wydaje dało wogule cos założenie kolektora tej firmy
slawo - 2009-02-11, 21:51
kamil.k napisał/a: | z tego TA technix odłazi ten chrom czy mi sie tylko wydaje dało wogule cos założenie kolektora tej firmy |
i ruda wylazi
sierRKA - 2009-02-19, 19:29
Beny2010 napisał/a: | Jak sprawują się te heble ATE power disc ???
Bo mi po paru konkretnych hamowaniach coś nie teges , chyba pokrzywiło
bo bije troche kierownicą |
heble sprawuja sie ok, przez pierwsze 1000km delikatnie je tylko muskalem.
sierRKA - 2009-02-19, 19:32
faktycznie na kolektorach jakies oczka rudej wychodza
zalozenie kolektorow hmm zadnej roznicy na dupohamowni nie wyczulem.
duzo kolejnych rzeczy juz zrobione, niedlugo zapodam fotki.pzdr
sierRKA - 2009-03-30, 19:22
juz niedlugo koniec projektu i wrzucam fotki. sorki ze tak zadko wrzucam, juz niedlugo sie pochwale...pzdr
dzidziusbmw - 2009-03-30, 20:20
podoba mi sie projekt, czekam na efekty
nommad86 - 2009-03-30, 20:22
Jakbym widział swój samochód. Kolor ten sam, środek tez. Fajny projekt jak skończysz to obowiązkowo jakiś filmik zapodaj z jazd
daniel325 - 2009-03-30, 21:48
adrian e30 napisał/a: | IC nie za maly?????????????????? |
adrian a po co ci większy ?
widze że dość spore to kółko masz, czekam na efekt eaton to fajna sprawa
sierRKA - 2009-03-30, 22:22
[quote="daniel325"] adrian e30 napisał/a: | IC nie za maly?????????????????? |
adrian a po co ci większy
tez mi sie tak wydywalo, wymiary dopasowana zeby w max wydajnosci produkowal 0,5 bara. narazie nie otwieralem silnika, zobaczymy jakie pomysly beda potem
LUCAS_M3 - 2009-03-31, 12:35
Sorki za OT ale jaki jest koszt samych zabawek (części) nie licząc roboty
Ciekawy jestem jak to wychodzi w porównaniu ze swapem np. na b28
sierRKA - 2009-03-31, 17:37
LUCAS_M3 napisał/a: | Sorki za OT ale jaki jest koszt samych zabawek (części) nie licząc roboty
Ciekawy jestem jak to wychodzi w porównaniu ze swapem np. na b28 |
swap na b28 napewno wyszedlby duzo mniej. wszystkie klamoty wyszly okolo 5,5 tys. zl.
zastanawialem sie nad swapem na m54b30 i nawet chcialem swoja bume zamienic na byla daniela 325 wlasnie z takim silnikiem.bylem juz w trakcie projektu dlatego z zamiany zrezygnowalem. na np 30 swapow robi sie 1-2 doladowania, dlatego wybralem ta mniej przetarta droge tym bardziej z kompresorem. zobaczymy co wypluje, na strojenie jade 18 kwietnia, podobno b28+eaton kolegi brus_a na doladowaniu 0,4 bara na prostej bez problemu rywalizowal z e36 s50b30 a w zakretach z s50b32.
u mnie bedzie 0,5-0,55 bara wiec moze byc calkiem przyjemnie.
nie lubie grzebac w kompie ale jak juz sie zbiore to wrzuce fotki.
pzdr
sierRKA - 2009-04-15, 18:37
18 kwietnia strojenie. jak juz bedzie wszystko dopiete na 100% wrzuce fotki, generalnie wypadam slabo czasowo bo pracuje na delegacji
77royal - 2009-06-16, 02:04
Czekam z niecierpliwościa na dalszą relacje. Jak tam postepy?
sierRKA - 2010-04-18, 09:01
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=298
przepraszam za brak poświęcenia czasu na opis tutaj na forum ale jestem bardzo ograniczony czasowo.pozdrawiam
|
|