BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

Projekty i realizacja - [E30] Adzik 318is ->> M-POWER

Adzik - 2009-01-14, 01:14
Temat postu: [E30] Adzik 318is ->> M-POWER
Drodzy forumowicze,
jako że to mój pierwszy post witam wszystkich.

Chciałem wam przedstawić moja E30 do zabawy,street,drift i radość z jazdy.
Fabrycznie był to 318is zawieszenie m-technic ,środek także.
Is-ik dostał chipa i został delikatnie wypatroszony z tylnych tapicerek, kanap,worków na narty,audio,pasów itp i zawartości bagażnika,krótszy most ze szperą s4.27


Całkiem fajnie przyspieszał i do ok 140km/h dawał rade moim byłym ex-beemką 535i i 525i 24v


które przeszły w posiadanie moich dobrych kolegów.

Ale brakowało mi dźwięku i pracy 6-garów no i mocy, dlatego odwiedziłem naszego kolegę Łukasza (Luk325) celem wymiany motoru,
w opcje wchodziło :
1.m52b28
2.m54b30
3.s50b30
4.s50b32

- Do wyboru do koloru -wszystko fajnie dopóki Luk nie przewiózł mnie na suchym swoja pomarańcza 3.2 na semi-sliku + szperunek s3.25 na trójce zrywał przyczepność - dla mnie szok :wow: i decyzja zapadła ja chce taki power!!!

Także mój cichociemny IS-ik dostał:
-silnik s50b32: +nowa pompa oleju,pompa wody,termostat,pasek,Tws-a
-dyfer, duża głowę typ 188 s3.25 60% spięcia.
-gwint FK (wkłady koni z reg.twardości)
-przekładnia z3 1.9 < 2.7 obrotu >
-konwersja 5x120
-hamulce przód m3 3.2 tył 318ti
-ori wydech m3 3.2 z metalowymi katami
-nowa chłodnica behr + płyn Motul gell
-k&N
-pompa walbro 255l/h
-licznik alpina 270km/h by Luk325
-wszystkie nowe przewody hamulcowe + stalowe oploty Goodridge
-hydrauliczny ręczny by Luk325
-short shift z3m
-3 dodatkowe zegary(ciśnienie oleju,temp.oleju i wody)
-część zwieszenia by olkusz
-pasy 3" LICO Fia
-kubełek 7kg
-krótsza o 2cm gałka z m-pakietu e46
-nowe felgi 8x17 Torra (oponki 205/45 i 235/40)


Komora silnika ,Luk pozbawił ją zbędnych mocowań i ABS-u



A tak wygląda dzieło z M-GARAGE,naprawdę chłopak ma talent :brawo:


Na 17" lato




Miejsce z którego najchętniej bym nie wysiadał. :jupi:


Jeżeli chodzi o power silnika to hamownia wypluła (na starych swiecach które kwalifikuja sie do wymiany)
311km/7100 rpm
348NM/3550 rpm

Pozdrawiam wszystkich.

ANDRZEJ-BIELAK - 2009-01-14, 07:15

Nic tylko pogratulować e30. Efekt końcowy robi wrażenie :spoko:
adrian e30 - 2009-01-14, 09:24

a gdzie visco?????????????
Tymon - 2009-01-14, 09:29

Fajny "śmigacz" :mg:
Przyczepności życzę :D

Gepard - 2009-01-14, 10:07

Bardzo fajnie wrazenie zrobil na mne reczny hydrauliczny :)
Adzik - 2009-01-14, 10:54

adrian e30: apropo visco - nie chciałem visca, jest elektryczny z 330d,aczkolwiek Luk325 zostawił tam miejsca jakby kiedyś w extremalnych warunkach potrzebne było
alexil - 2009-01-14, 11:02

Super autko. Nie ma nic lepszego niż cichociemne E30, któremu niewiele aut na polskich drogach jest w stanie podskoczyć :twisted:
MAJSU - 2009-01-14, 11:28

O w morde no szczęka mi opadła :shock: Książkowe podejście do sprawy :spoko: A efekt końcowy powala na kolana... Gratuluję super bryczki ! Luk się chyba nieźle spisał :)
bono20002 - 2009-01-14, 11:31

:shock: :shock: :shock:


Pięknie....bajecznie wręcz.... m50 to teraz chyba powoli standart w e30 :) dobrze wybrałes....
masakra pod maską. 8-)

kamil328 - 2009-01-14, 12:12

no piekny projekt rozpaczal swoj zywot. Widze profi robote pod maska.
mafia - 2009-01-14, 13:09

projekt wysokobudżetowy widzę :) kurde łukasz, rozwijasz sie :spoko:
damiano_e30 - 2009-01-14, 14:18

Świetny projekt, gratulacje. Po prostu coś pięknego... :spoko:

311 kucy w e30 :wow: przecież to nie jeździ, to musi latać :D

mattim_bmw - 2009-01-14, 16:24

co to za lakier?

zmiany jak najbardziej na plus oprócz felg wg mnie nie pasują :roll:


pozdrooo

southOFheaven - 2009-01-14, 16:41

super!

daje rade z e46 m3?

Adzik - 2009-01-14, 16:46

mattim_bmw :
z felg nowych w dostępnej dla mnie cenie te tory najbardziej mi pasowały wzór prawie BBS,tylko dekielki wymienię na ori bmw.

kolor : laurblaumetalic

[ Dodano: 2009-01-14, 16:52 ]
southOFheaven:
przyjdzie wiosna to się sprawdzi :D ale wydaje mi się ze nie będzie problemu
bo kolega Buni była e30 m54b30 szedł równo, a u mnie bardziej chodzi o trakcje.

[ Dodano: 2009-01-14, 16:59 ]
Zegarki i gałeczka która ze względu na to że jest 2cm krótsza dodatkowo skróciła skok short shifta.



Wbrew pozorom wygodne miejsce dowodzenia

Enzo - 2009-01-14, 17:31

Piekny projekcik, o widze z tylu pusto, czyzby autko na tor? :twisted: :wink:
I temacik chyba powienien wyaldowac w projektach :wink: :!:

woytek13 - 2009-01-14, 18:49

Piękne.... ten ład pod maską, przecież fabrycznie jest gorzej... :wow:
daniel325 - 2009-01-14, 20:46

fajnie czysto zrobione autko
G-R-Z-E-Ś - 2009-01-14, 20:53

Macie racje nawet z fabryki nie wychodzi tak pięknie pod maską
A co do samego projektu to pierwsza klasa :spoko:

luk325 - 2009-01-15, 08:19

Panowie, za mile slowa dziekuje. Staram sie jak moge :wink:
southOFheaven - 2009-01-15, 09:51

az sie prosi o emblemat "316i" na klape :!:
Pawel735 - 2009-01-15, 13:29

southOFheaven napisał/a:
az sie prosi o emblemat "316i" na klape :!:


a po co to 316 ?

piotrekk - 2009-01-15, 16:26

oj furmanka pierwsza klasa...widzialem na zywo..jechalem na fotelu pasazera daje rade :jupi: ...reczny pierwsza klasa...caly projekt pierwsza klasa...i oczywiscie robota pierwsza klasa...Luk daje rade...:) :jupi:
southOFheaven - 2009-01-15, 17:21

Pawel735 napisał/a:
southOFheaven napisał/a:
az sie prosi o emblemat "316i" na klape :!:


a po co to 316 ?



az dziwne, ze jeszcze sie pytasz :lol:

daniel325 - 2009-01-15, 19:16

piotrekk napisał/a:
oj furmanka pierwsza klasa...widzialem na zywo..jechalem na fotelu pasazera daje rade :jupi: ...reczny pierwsza klasa...caly projekt pierwsza klasa...i oczywiscie robota pierwsza klasa...Luk daje rade...:) :jupi:


a ty co juz nie pracujesz z lukiem ?

luk325 - 2009-01-15, 19:20

Niestety , Piotrek wybral paczki :wink:
brus_ik - 2009-01-15, 22:12

Gratuluje bardzo fajnej zabawki. Buda wygląda na na prawdę zadbaną a całość po modyfikacji przedstawia się obiecująco. Kompleksowe i profesjonalne podejście do tematu, a nie kolejny mocny "ponton" bez hamulców i zawieszenia.

Miałem okazję oglądać na żywo na trackdayach i superoesach kilka E30 po swapie Łukasza i innych osób z forum oraz spoza niego - jeżeli chodzi o szczegóły pod maską, niektóre zastosowane rozwiązania, oraz wykończenie to moim zdaniem bardzo dobrze wybrałeś :spoko:

O tym, że wygląda jak by z s50b32 opuścił fabrykę kilka osób już pisało, ale tu na przykład rzuciło mi się w oczy, że po odmalowaniu komory wszystko zostało przemyślane i porozkładane od nowa, a nie wrzucone tak jak było czy akurat "wydało" przewodów (schowane przetwornice, a nie porzucone gdzie akurat wyszło itd...)

Mam nadzieje, że jak wszystko pójdzie po mojej myśli to na wiosnę też będę mógł zaprezentować na forum coś ciekawego z naklejką M-GARAGE ;)

Życzę radości z użytkowania i jak najmniej awarii.

PS. To ze Piotrek wybrał paczki to pół biedy. On wybrał dywan... ;)

kamil328 - 2009-01-16, 18:58
Temat postu: Re: Adzik 318is -> M-POWER
Adzik napisał/a:

-hamulce przód m3 3.2 tył 318ti
.


Kurcze zastanawiam sie dlaczego tak biednie z tylu ? Jesli byla mozliwosc wykozystac z 3,2

woytek13 - 2009-01-16, 19:14

Bo chyba z compacta musiały być. Tak mi się wydaje :|
luk325 - 2009-01-17, 11:05

Kamil , jesli nie widac roznicy po co przeplacac? chyba ze dla lansu i braku mozliwosci wlozenia 15 do palenia.
Pawel-e30 - 2009-01-17, 12:39

Umyjcie zbiorniczek od spryskiwaczy trochę szpeci resztę wykonania.

No no Luk masz pojęcie o tym co robisz :) Kawał dobrej roboty :beer:


motoroil się nie świeci??

Takie pytanko: Sam wszystko od podstaw robisz czy zatrudniasz ludzi??

piotrekk - 2009-01-17, 14:01

brus_ik napisał/a:
Gratuluje bardzo fajnej zabawki. Buda wygląda na na prawdę zadbaną a całość po modyfikacji przedstawia się obiecująco. Kompleksowe i profesjonalne podejście do tematu, a nie kolejny mocny "ponton" bez hamulców i zawieszenia.

Miałem okazję oglądać na żywo na trackdayach i superoesach kilka E30 po swapie Łukasza i innych osób z forum oraz spoza niego - jeżeli chodzi o szczegóły pod maską, niektóre zastosowane rozwiązania, oraz wykończenie to moim zdaniem bardzo dobrze wybrałeś :spoko:

O tym, że wygląda jak by z s50b32 opuścił fabrykę kilka osób już pisało, ale tu na przykład rzuciło mi się w oczy, że po odmalowaniu komory wszystko zostało przemyślane i porozkładane od nowa, a nie wrzucone tak jak było czy akurat "wydało" przewodów (schowane przetwornice, a nie porzucone gdzie akurat wyszło itd...)

Mam nadzieje, że jak wszystko pójdzie po mojej myśli to na wiosnę też będę mógł zaprezentować na forum coś ciekawego z naklejką M-GARAGE ;)

Życzę radości z użytkowania i jak najmniej awarii.

PS. To ze Piotrek wybrał paczki to pół biedy. On wybrał dywan... ;)



o nie za te paczki i ten dywan sie obrazam... :|

luk325 - 2009-01-17, 16:26

Pawel , wszystko robie sam . :wink:
Pawel-e30 - 2009-01-18, 10:43

Luk to rzeczywiście masz zacięcie i wiesz co robisz Gratuluje :beer:
kamilino19 - 2009-01-19, 18:12

PIEKIELNIE PIĘKNIE PANOWIE :wow: :jupi:
pytanko : '' jak rozwiązano zmiane na 5x120''??


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group