| |
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
 |
TECHNICZNE - Wentylator i lusterka nie działają E30
cucu2020 - 2009-03-02, 11:48 Temat postu: Wentylator i lusterka nie działają E30 Witam.
Wymieniliśmy z kumplem rozrusznik i tarcze sprzeglowe w tej bejcy. Od tamtej pory lusterka elektryczne które mam w aucie oraz nawiew nie działąją.
Co może być przyczyną? Myślę ze raczej napewno ma to związek z naprawa auta.
Szajbaa - 2009-03-02, 11:52
a bezpiecznik przekaźnik???
cucu2020 - 2009-03-02, 11:56
Sprawdziłem optycznie bespieczniki pod maska to wyglądają ok. Przekaźnik? Który? Ja mu tylko pomagalem przy robocie Sam nie znam się na mechanice więc nie bardzo wiem co gdzie się znajduję.
tombr21 - 2009-03-02, 14:09
Bezpieczniki wizualnie mogą być ok, ale się zdarza że nie łączą, można poruszać, albo wziąć miernik i sprawdzić czy jest przejście.
Gepard - 2009-03-02, 22:59
To chyba naczestszy przypadek w e30 mam to samo zaczelo sie stopniowo czasem dzialalo czasem nie nie mam czasu z miernikiem do tego podejsc a po za tym na czas zimy zrobilem rozwiazanie chwilowe i teraz cizko sie zebrac
Szajbaa - 2009-03-02, 23:53
| Gepard napisa³/a: | czas zimy zrobilem rozwiazanie chwilowe i teraz cizko sie zebrac |
hyhy patenty najlepiej słurzą ; ]
tombr21 - 2009-03-03, 13:58
| Szajbaa napisa³/a: | | Gepard napisa³/a: | czas zimy zrobilem rozwiazanie chwilowe i teraz cizko sie zebrac |
hyhy patenty najlepiej słurzą ; ] |
Druciarstwo
kemot324 - 2009-03-03, 15:32
Do rozrusznika przekręciliście wszystkie przewody?
Rafał - 2009-03-03, 23:47
a wsteczne swiatlo wam dzala ?
malem kedys taka akcje ze przetarl mi sie przewod do wlaczanika swiatla wstecznego ten co biegnie do skrzyni i dotykal do masy
i jak sie potem okazalo przez ten przelacznik plynie biegun dodatni z bezpiecznika wspolnego z dmuchawa i chyba tez lusterkami (e30)
przewod przetarty dotykal masy, spiecie, palil sie bezpiecznik ...
znalazlem tez sposób na diagnoze