|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - uszczelniacze zaworkow m20b25 ????
Gość - 2004-04-21, 20:14 Temat postu: uszczelniacze zaworkow m20b25 ???? kto wie czy da sie wymienic uszczelniacze na zaworach w tym motorku bez sciagania glowicy wielkie dzieki za info z gory
loko - 2004-04-21, 22:18
nie da się.... musiałbyć jakimś cudem zdjąć zprężynę zaworową bez podparcia zaworu od spodu.... możnaby próbować opierać go o cylinder ale to partyzantka i myślę że łatwiej zdjąć głowice...
Gość - 2004-04-22, 21:22
a gdyby zdjac kielbase dolotowa to nie dalo by sie tam jakiego kindybala wetknac i przytrzymac?
(wiem ze tak sie nie powinno. Tylko tak hipotetycznie)
loko - 2004-04-23, 08:05
jak zdejmiesz kolektor to przez kanały dolotowe zobaczysz gładki trzpień zawora który na dodatek rozszerza się na samym dole. więs po pierwsze go nie złapiesz a po drugie jak ci się uda to się wyśliźnie, a naprawdę trzeba go porządnie przytrzymać tym bardziej ze b25 powinno mieć 2 sprężynki na każdym zaworku.
ech... no niedowiarek jak mówię że się nie da to się nie da... i prościej zdjąć głowicę...
Gość - 2004-04-23, 08:57
JASNE
Potrzaskalo mi sie wszystko - przecie wloty to jeszcze nie cylinder...
Gość - 2004-04-23, 09:15
dzieki za odpowiedz wiec bede musial dzwignac glowice i to zrobic bo rano puszczam chmurke jak zapalam
loko - 2004-04-23, 10:28
no to co z tego że puszczasz chmurkę? to nie jest powód to zdejmowania głowicy i bawienia się z tym, bo koszta to minimum 500zł... pod warunkiem że sam robisz (bielenie głowicy to około 250zł + uszczelka minimum 170zł + uszczelniacze (oryginalne 7zł/szt. - intercars 2-3zł/szt.))
ja też mam niezły kopeć białego dymku ale spowodowane jest to tym że olej nie do końca dopłynął na poaczątku do wszystkich zakamarków i nie uszczelnia dokładnie wszystkiego...
chyba że solidnie wali spalinami jak naciśniesz gaz to wtedy jest sens... a tak zapomnij... chyba że przy okazji trochę pobawisz się z głowicą celem zwiększenia mocy autka... w inym wypadku wogóle sobie nie zawrcaj głowy
Gość - 2004-04-23, 17:47
a jeszcze jedno bo chmurka jest mala i tylko chwilke okolo 3-5 sek. ale jak jade i wkrece nagle do maksa obrotow to tez zostawiam za soba chmureczke szaro ciemna to tez jest normalne w tych autkach ? sorki ze pytam o takie zeczy ale bmw mam dopiero niecaly miesiac
loko - 2004-04-23, 18:06
nic się nie martw... z kolei przy maksymalnych obrotach normalny jest czarny dymek który jest wynikiem niedokładnego spalenia ogromnej ilości mieszanki jaka się dostaje do cylindra przy takim obciążeniu
Gość - 2004-04-24, 08:36
ok spoczko dzieki wielkie
|
|