|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
Nasze Śmigiełka - [E30] Bloody
Bloody - 2009-11-30, 15:59 Temat postu: [E30] Bloody Witam!
Przedstawiam Wam moją E30, rocznik 1983, kwiecień. Czyli początek produkcji Jest to tzw. wąska lampa, w wersji chromline, na klasycznych chromowanych zderzakach.
Auto w kolorze bronzitbeige metallic, oryginalnie 320i z 125 konnym silnikiem 2.0 L-Jetronic.
W moich rękach jakoś od czerwca. Od tamtej pory sporo się pozmieniało, głównie silnik - pod maskę wparował 2,5 litrowy, 170konny m20b25, czyli chyba najbardziej klasyczny z 6cylindrowców BMW
Zresztą, co tu dużo gadać, daję wypis części zmienionych od zakupu, i liczę na komentarze/pytania.
Części eksploatacyjne:
- akumulator
- pompa wody
- termostat
- zimeringi na wale
- paluch
- kopułka
- olej
- rozrząd
- filtr powietrza
- przepływomierz
- drążki kierownicze
- wszystkie sworznie i tuleje przednich wahaczy
- pompa sprzęgła (3 razy!)
- płyn hamulcowy
- wysprzęglnik
- manetka kierunkowskazów (;) )
- wymontowana instalacja gazowa
- przewody hamulcowe
Tuning:
- felgi Keskin KT1 4x9j (zimowy setup to oryginalne alufelgi 14")
- auto kupiłem z amortyzatorami TA Technix oraz sprężynami 60/40
- zmiana silnika na m20b25
- nowe, w pełni zregenerowane i odmalowane zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono
- klocki hamulcowe ATE
- nacinane, wentylowaner tarcze ATE Powerdisc
- tłumik Ulter (auto kupiłem z zamontowanym)
- w garażu leży przednia oraz tylna dokładka m-technik 1
Narazie to chyba na tyle, auto po kupnie wyglądało tak:
Teraz (zanim zmieniłem felgi na zimowe):
tomeczek - 2009-11-30, 16:09
zakłądaj Mtecha i jest ogień
gratuluje - śliczna
gdzieś tam daleko w moich marzeniach siedzi taka bardzo podobna beżowa coupe w wąskiej z m30b35... moze za jakis czas
pzdr
Bloody - 2009-11-30, 16:12
M-tech przedni i tylny leży już od dawna w garażu. Brakuje tylko progów, a przednia dokładka jest pęknięta. Czekają na lepsze czasy (czyli przypływ kasy, w dziale sprzedam widać, że mam trochę rzeczy do sprzedania...), wtedy przywędrują na auto.
CyRyL - 2009-11-30, 16:42
zawias trochę taki enduro z tyłu bynajmniej
poza tym świetny kolorek
wąska
i pasuje to kółko
zobaczymy wnętrze
Bloody - 2009-11-30, 17:10
CyRyL napisał/a: | zobaczymy wnętrze |
Z pociętą wykładziną, dywanikami M3 i w ogólnie kiepskim stanie? Chcecie?
Jak złożę deskę rozdzielczą to pokażę
marcinek_89 - 2009-12-01, 18:58
Wydaje się być w super stanie blacharski jak na taki rocznik
A myślałem że KT1 nie pasowałoby do wąskiej, a tu widzę i muszę zmienić zdanie
jaka opona jest naciągnięta?
Bloody - 2009-12-01, 20:53
marcinek_89 napisał/a: | Wydaje się być w super stanie blacharski jak na taki rocznik |
Bo jest, delikatne rdzawki na nadkolach, troszeczkę na jednym progu w miejscu gdzie podstawia się podnośnik i... to wszystko
marcinek_89 napisał/a: | jaka opona jest naciągnięta? |
Bodajże 205/45 R16 z tego co pamiętam. Na przyszły sezon z tyłu będzie 215/40
Tutaj rozkodowany VINik:
Numer podwozia WBAAA3102D8486574
Kod typu 1131
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor BRONZITBEIGE METALLIC (139)
Tapicerka NUTRIA (0152)
Data prod. 1983-04-07
S280A BMW LM RAD/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S325A REAR SPOILER Tylny spoiler
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
Po 26 latach niemal wszystko się zgadza
Łukasz - 2009-12-02, 10:55
nie chcę być złą wróżką ale zazwyczaj rdzawki na zewnątrz wskazują, że element od środka jest już dość zjedzony przez rudziawkę....
Bloody - 2009-12-02, 18:14
Łukasz napisał/a: | ale zazwyczaj rdzawki na zewnątrz wskazują, że element od środka jest już dość zjedzony przez rudziawkę.... |
Z tego co gadałem z kolegą co się zna na blacharce, to mówił, że to jest rdza powierzchniowa, nadaje się do zeszlifowania, ewentuanie w najgorszym wypadku reparturka Podwozie napewno jest całe, niezgnite, byłem pod autem niejednokrotnie i jest w naprawdę dobrym stanie! Widać jakiś Niemiec dodatkowo zabezpieczał antykorozyjnie
Łukasz - 2009-12-02, 21:04
zadbaj o nią w takim razie
DaVido - 2009-12-02, 21:50
bardzo ładny klasyk M paket nie koniecznie musi się znaleźć..
Bloody - 2009-12-03, 00:01
DaVido napisał/a: | M paket nie koniecznie musi się znaleźć.. |
Ale się znajdzie O ile przód jest ładny, na ten tył patrzeć nie mogę.. Od zderzaka do ziemi to chyba z 30cm jest...
Przemass - 2009-12-03, 17:00
i to jest naj naj naj w wąskiej
damiano_e30 - 2009-12-03, 20:09
Piękna, ciężko znaleźć e30 w takim stanie blacharskim z tego rocznika
Jeszcze w dodatku coupe i 2.5 pod machą, jakby była czarna to by był mój ideał e30
Bloody - 2009-12-06, 22:40
damiano_e30 napisał/a: | jakby była czarna to by był mój ideał e30 |
Czarne jest nuuuudne Chociaż w wąskiej na pełnym chromie... Robi wrażenie
Przemass napisał/a: | i to jest naj naj naj w wąskiej |
Wąska w MT1 to jest naj naj
I tak przy okazji:
Jaki ten zimowy setup jest brzydki
mattim_bmw - 2009-12-07, 08:46
Hmm... bmw e30 325i coupe 1983r bronzit... nie mam pytań Jest idealnie, nic tylko dbać dbać i jeszcze raz dbać Moim skromnym zdaniem mtech to tak nie bardzo, ale twoje auto twój wybór Tak czy sieaj jest super auto choć przyznam że felge bym zmienił... pozdrooo i gratki pięknego auta
Bloody - 2009-12-07, 11:35
mattim_bmw napisał/a: | felge bym zmienił... |
BBS RS/RM 16 lub 17"... Marzenie... W cenie połowy całego auta Może kiedyś...
TomekZG1 - 2009-12-07, 21:49
Ładna, zadbana, widac że trafiła w dobre ręce. Na tych keskinach wygląda elegancko
Pozdrawiam
cichecki0511 - 2009-12-07, 22:13
Przepiękna e30 - kolor {biiiiip}, wersja nadwozia zajebista, motor {biiiiip}, rocznik też - po prostu idealna - żaden german, z black hellą i MT2 się nie umywa - zazdroszczę wozu
Bloody - 2009-12-07, 23:30
Akurat Black Hella u mnie będzie. Aktualne, oryginalne 26 letnie lampy świecą tak, że mogłoby ich nie być, postanowiłem więc że wparuje soczewka + black hella (robiona jak najbliżej oryginału). Do tego MT1, kiedyś halogeny, oryginalny wydech + końcówka z polerowanej kwasówki, większe obniżenie z tyłu (-50, może -60) i to w zasadzie wszystko z zewnątrz. Czyli będzie zgodnie z epoką.
mariusz_ek - 2009-12-09, 21:52
nie zakładaj jej MT! ani BH! w tej chwili to już tylko nie liczne beemki zostały w serii...
W takiej postaci jest 100% rewelacja!!! eM pakiety są ładne ale...to jest wąska w chromie! jej nic już więcej nie potrzeba!!!
Ewentualnie jakaś mała gleba ale też bez szaleństw...góra -40
cichecki0511 - 2009-12-09, 22:22
mariusz_ek napisał/a: | nie zakładaj jej MT! ani BH! w tej chwili to już tylko nie liczne beemki zostały w serii...
W takiej postaci jest 100% rewelacja!!! eM pakiety są ładne ale...to jest wąska w chromie! jej nic już więcej nie potrzeba!!!
Ewentualnie jakaś mała gleba ale też bez szaleństw...góra -40 |
Jestem tego samego zdania, tak jak jest wygląda rewelacyjnie.
Bloody - 2009-12-09, 22:27
mariusz_ek napisał/a: | Ewentualnie jakaś mała gleba ale też bez szaleństw...góra -40 |
Gleba jest już przecież 60/40
A wąska w chromie i MT1 dla mnie jest najpiękniejsza
mariusz_ek - 2009-12-09, 22:56
Bloody napisał/a: | Gleba jest już przecież 60/40
|
no właśnie tak mi się zdawało że jest niżej niż seria...ale tyłek ciuń można jeszcze dać...i tylko to!
Pietrek - 2009-12-10, 00:20
bloody u Ciebie -40 jest tylko katalogowo ... bo stoi jak seria niestety
ps. w tygodniu wysle tą wykładzine obiecuje
globi - 2009-12-10, 17:44
bardzo ładny egzemplarz, choruje na wąską od długiego czasu i kolorek jest w kite no i gleba obowiązkowa
bekkouche - 2009-12-10, 22:40
Popełniasz błąd robiąc jej BH... Mariusz_ek ma rację. Mało już serii wąskich a Ty masz naprawdę piękny egzemplarz... W dodatku qp... Ech, jak mówią Twój cyrk, Twoje małpy, ale wyrazić opinię mogę i muszę.
Bloody - 2009-12-10, 22:49
bekkouche napisał/a: | Popełniasz błąd robiąc jej BH... Mariusz_ek ma rację. Mało już serii wąskich a Ty masz naprawdę piękny egzemplarz... W dodatku qp... Ech, jak mówią Twój cyrk, Twoje małpy, ale wyrazić opinię mogę i muszę. |
Panowie (i Panie), przecież robiąc BH, kupuję nowe lampy, stare zdejmuję, kładę w piwnicy i... sobie leżą, w każdej chwili mogę wrócić do oryginalnego wyglądu
To samo z MT1, jak mi się nie spodoba/znudzi czy z jakiegokolwiek innego powodu zawsze mogę go zdjąć bez większego problemu.
mattim_bmw - 2009-12-11, 08:33
No nie zupełnie, bo chyba zapomniałeś o otworach które pozostaną po spinkach mocujących progi mtecha a to już jest porażka po całości, chyba że coś innego wymyślisz jesli chodzi o mocowanie prgów...
Ja bym zostawił tak jak jest a kase przeznaczył na ciekawsze teile...
pozdrooo
Pietrek - 2009-12-11, 13:18
A zakładając soczewki trzeba ciąć wiązke żeby wpasować kostki z nowszej wersji, chyba że masz przejściówki
Bloody - 2009-12-21, 14:39
Trudno, trzeba to trzeba. Chcę soczewki i m-pakiet.
http://www.youtube.com/watch?v=XdC7oV3Mt4k
Jak wiadomo, zima to ulubiona pora właścicieli BMW.
PS. Uprzedzam komentarze - to nie jest drift!
damiano_e30 - 2009-12-21, 23:37
Bloody napisał/a: | Jak wiadomo, zima to ulubiona pora właścicieli BMW. |
I przeklęta pora dla właścicieli opli gdy każdego ranka odkrywają nowy purchel na nadwoziu
Co BH to zgadzam się z kolegą bekkouche- BH pasuje do germana a twoja e30 to klasyk i ja bym zostawił zwykłe lampy
SmasherE30 - 2009-12-22, 01:12
miód furka
popieram mariuszka i następców
tak jak jest teraz jest super ... troszkę tyłek do ziemi i dla konesera to będzie auto prowokujące automatyczny karkoskręt z odwróceniem uwagi
Reflektory zregeneruj poprostu, lub załatw w lepszym stanie
Dbaj o nią, jest piękna! Szkoda ze nie oryginał, ale trudno...
Pozdro!
Bloody - 2009-12-22, 12:41
Jakby nie fakt, że oryginalny silnik był w stanie tzw. "padaka zanieczyszczona gazem", to pewnie zostałby oryginał... A tak jak już silnik jest nieoryginalny, to nie korci mnie by trzymać stan 100% ori. Chcę jedynie zachować stan z epoki (za wyjątkiem mechaniki oraz car audio).
Tym niemniej cieszę się, że auto się podoba i dzięki za wszystkie rady!
SmasherE30 - 2009-12-22, 17:03
Tzn nie w tym rzecz. Przed '85 nie było 325i. Z M20 tylko B20 i B23.
Ale autko i tak jest kozak!
Pietrek - 2009-12-22, 18:39
Bloody napisał/a: | A tak jak już silnik jest nieoryginalny, to nie korci mnie by trzymać stan 100% ori. |
podejrzewam że jeszcze zmienisz zdanie
Sosen - 2009-12-23, 09:09
Fajny sprzęt, ale soczewa? Bleeee
Bloody - 2009-12-23, 12:15
Skoro wszyscy tak negatywnie nastawieni do soczewki, to pogadajmy inaczej.
Jak mam sobie poprawić jakość świecenia, jeśli nie przez montaż soczewki + ksenonu? Do halogenowej lampy ksenonów nie założę, bo nie chcę odwalać fuszery i trzaskać światłem zamiast po drodze to po oczach
Poza tym, jak już zrobię te Black Hella, uznam że jednak nie pasują to zawsze można zdjąć i sprzedać wręcz z zyskiem... Czyż nie prawda?
Łukasz - 2009-12-23, 13:45
ksenon w wąskiej to moim zdaniem nieporozumienie. Ja mam w wąskiej zwykłe, oryginalne lampy i jakoś strasznie na jakość świcenia nie narzekam... No fakt, że przy 200 km/h po wioskach dość słabo widzę pobocze....
żartowałem oczywiście
Tors - 2009-12-23, 14:19
ja w swojej wąskiej miałem soczewki ori black hella z M3 e30 i xenon! Nie zamienił bym tego zestawu za nic innego!
Pietrek - 2009-12-23, 14:21
Bloody napisał/a: | Jak mam sobie poprawić jakość świecenia, jeśli nie przez montaż soczewki + ksenonu? |
http://sklepy.allegro.pl/...swietlenia.html
PS. Ksenon w wąskiej to zuo
Bloody - 2009-12-23, 14:47
Zuo bo...? Świeci na kolor inny niż bladożółty? Nie przesadzajmy Panowie, klasyczny wyglad/styl itp to jedno, ale bezpieczeństwo jazdy i wygoda użytkowania to drugie... Ja jednak lubie widzieć gdzie jadę, i jak przesiadam się z mojego e30 na ojca Focusa, to normalnie czuję się jakbym jechał w dzień... Jak tu jasno!
Jeśli reflektor seryjnie był słaby, to nawet po zregenerowaniu słaby pozostanie... Więc soczewka + ksenon to jedyne rozsądne wyjście. No chyba, że kupię super lampy DEPO z ringami
Sosen - 2009-12-23, 20:34
To Twoje auto i założysz co się Tobie będzie podobało to proste, ale faktycznie taki zestaw pasuje po prostu średnio
Grunt, żeby właściciel był zadowolony
pozdro
Sosen
Kamill - 2009-12-23, 21:11
Widzę że nie tylko mnie denerwuje oświetlenie w wąskiej
Dlatego prawdopodobnie do siebie zakładam soczewkę tyle że bez uśmiechu
cichecki0511 - 2009-12-23, 22:14
Bloody napisał/a: | Zuo bo...? Świeci na kolor inny niż bladożółty? Nie przesadzajmy Panowie, klasyczny wyglad/styl itp to jedno, ale bezpieczeństwo jazdy i wygoda użytkowania to drugie... Ja jednak lubie widzieć gdzie jadę, i jak przesiadam się z mojego e30 na ojca Focusa, to normalnie czuję się jakbym jechał w dzień... Jak tu jasno!
Jeśli reflektor seryjnie był słaby, to nawet po zregenerowaniu słaby pozostanie... Więc soczewka + ksenon to jedyne rozsądne wyjście. No chyba, że kupię super lampy DEPO z ringami |
Tu się muszę zgodzić, jeśli to nie ma być egzemplarz kolekcjonerski trzymany w szopie to zakładaj soczewkę i xenon tylko góra 6000K a najlepiej 4300K. Jak chcesz tym jeździć na co dzień to tak naprawdę lepszej opcji na dobre oświetlenie nie ma. Ale BH bym odpuścił.
Zawsze lampy można zmienić.
Bloody - 2010-01-10, 16:36
Sprzedam lub zamienię moją e30:
http://beemka-klub.pl/for...p=371408#371408
[ Dodano: 2010-01-20, 21:45 ]
Takie zdjęcie jak się auto prezentuje na parkingu pod blokiem - znalazłem na dysku
Pietrek - 2010-01-20, 22:46
Fajny ten Twój passat, tylko kołpaki bym zmienił
Mateusz - 2010-01-21, 21:46
Pietrek, przeca to vento
Pietrek - 2010-01-23, 01:13
Nieprawda
Bloody - 2010-03-19, 12:45
Gwoli informacji, w aucie znalazły się nowe przewody zapłonowe Bremi, oraz w końcu zaczęła działać sonda lambda Okazało się, że od początku nie miała grzania...
Czyli: auto jeździ dużo lepiej (ostatnio Audi A3 1.8T nie mogło mi odejść ), ale jeszcze nie jest idealnie...
Może ktoś miał takie objawy: poniżej 1500obr, gdy obroty spadają (zwalniam) auto przez chwile "szarpie" tak jakby się dławiło. Także zawartość benzyny w spalinach jest zbyt duża (380 na dopuszczalne 100j). Regulacja przepływomierza - chyba nie?
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2010-03-25, 21:25 ]
Wiosennie
Pietrek - 2010-03-25, 22:37
Aleś obrócił ten kadr
MAJSU - 2010-03-25, 22:42
Gdzie kupiłeś przewody ? Możesz dać jakiś namiar ?
Bloody - 2010-03-25, 22:46
MAJSU napisał/a: | Gdzie kupiłeś przewody ? Możesz dać jakiś namiar ? |
Sam dałeś mi przecież link do aukcji
http://allegro.pl/show_user.php?uid=5030219
MAJSU - 2010-03-25, 22:49
Aaaa zapomnaiłem kompletnie
Bloody - 2010-04-12, 16:20
Shit happens...
Cofałem, żeby przepuścić ciężarówkę, bo inny koleś zaparkował w taki sposób, że nie mogła przejechać, to postanowiłem wspomóc dostawcę, no i niestety trafiłem na bramę (ustawioną równolegle, nie prostopadle do mnie) której nie było widać w lusterkach...
/Spotkanie%20z%20brama/th_20100412670.jpg[/IMG][/URL]
Parę godzin roboty, i jest lepiej... Nie jest idealnie i nie będzie, bo to raczej niemożliwe, ale zawsze lepsze to niż ogromna wgniota...
Jakby ktoś pytał, wyprostowaliśmy to za pomocą beli drewna oraz kawałka szyny kolejowej
Teraz muszę znaleźć gdzieś tanio prawą lampę
Aaa, i tak gwoli informacji, auto dostało 4 "nowe" letnie opony. 4x 205/45/16 firmy "made in china" Używane, chińskie, ale tak czy siak lepsze niż prawie łyse Falkeny.
Grucha Jr - 2010-04-12, 18:34
Po wyprostowaniu nie wygląda najgorzej, dobrze że blachy nie ucierpiały...
Bloody - 2010-04-12, 19:37
Grucha Jr napisał/a: | dobrze że blachy nie ucierpiały... |
Ucierpiała ta blacha między lampą a zderzakiem... Na szczęście tylko delikatnie się pofałdowała
Mateusz - 2010-04-12, 21:35
Bloody, bardzo uwazaj na mokrej nawierzchni, chinszczyzna w ogole nie trzyma.
Bloody - 2010-04-12, 21:41
Mateusz napisał/a: | chinszczyzna w ogole nie trzyma. |
W ogóle to nie trzymały moje Falkeny Sprawdziłem nowe na suchym, i trzyma napewno lepiej niż poprzednie opony, więc myślę że na mokrym tak czy siak będzie lepiej (co nie znaczy, że dobrze). Te opony to bodajże "Cooper" czy jakaś taka marka.
Tak jak mówiłem, lepsze to niż łyse markowe opony...
Pietrek - 2010-04-13, 11:05
Tylna klapa chyba też dostała co ?
Bloody - 2010-04-13, 12:24
Pietrek napisał/a: |
Tylna klapa chyba też dostała co ? |
O dziwo nie, na tylnej klapie oraz spoilerze nie ma żadnego śladu
Mateusz - 2010-04-13, 15:49
Ja mam Nankangi u siebie na przedzie i na suchym jest w miare ok, ale po deszczu to juz masakra. Teraz juz szybko nie jezdze bo sie nie da, ale zaufaj i badz w pogotowiu.
Bloody - 2010-04-21, 14:13
Po jeździe po deszczu, stwierdzam, że na moje potrzeby te oponki wystarczą, nawet na mokrym trzymają wystarczająco
Nowy nabytek, tłumik od 325i - Bosal. Teraz pytanie, czy środkowy od 323i (na 2 rurach) będzie pasował do końcowego od 325i?
KwitoE30 - 2010-04-21, 14:20
jesli masz ori 323i to NIE,inne łączenie środkowy - koncowy, inna długosc środkowego ,schyl sie pod auto a bedziesz wiedział o co chodzi,spojrz na jakiej długosci masz łączenie koncowego
Bloody - 2010-04-21, 14:26
Ja narazie mam ori od 320 l-jetronic na pojedynczej rurze Więc muszę coś wrzucić, co ma wyjście na dwie rury. I myślałem o środkowym z 323i, takim:
http://moto.allegro.pl/it...i_gratissy.html
Ale skoro nie będzie pasować, to co mogę zastosować? Ori od 325i odpada, katalizator to nie na moją kasę
beem_e30 - 2010-04-21, 16:17
Jakoś musi pasować bo ja mam właśnie taki tłumik tylko nie pamiętam co tam za rzeźba jest
przem - 2010-04-21, 16:41
może coś takiego: tłumik środkowy
nie wiem co to warte poprostu zauważyłem na aukcji (wersja bez kata)
KwitoE30 - 2010-04-22, 08:52
Bloody napisał/a: | Ja narazie mam ori od 320 l-jetronic na pojedynczej rurze Więc muszę coś wrzucić, co ma wyjście na dwie rury. I myślałem o środkowym z 323i, takim:
http://moto.allegro.pl/it...i_gratissy.html
Ale skoro nie będzie pasować, to co mogę zastosować? Ori od 325i odpada, katalizator to nie na moją kasę | mozesz go kupic, i przyżeźbić pod koncowy 325i
Marcin323 - 2010-04-22, 16:47
Już dawno go kupił
Bloody - 2010-04-27, 20:00
No i mam środkowy od 325i (ten z linku który jest podany wyżej) oraz końcowy. Teraz trzeba będzie wszystko połączyć/pospawać, i powinno być okej.
czapka_e30 - 2010-04-28, 23:00
http://picasaweb.google.p...720204744215762
Bloody - 2010-04-29, 22:26
A i owszem, byłem w Rothenburgu
A tutaj taka sobie sesja z kolegą Bartasem (autor fot) oraz projektem Eos4love.pl
jaro 535 - 2010-04-30, 16:40
bardzo ładnie się prezentuje
Bloody - 2010-05-13, 14:19
A w międzyczasie...:
Soczewka bez uśmiechu + handmade Black Hella. Jutro zakładam na auto
Yakuzatti - 2010-05-13, 15:25
dobry klasyk, a ruda sie tylko na jedno zdjecie zalapala widze ze swoim VW.
Bloody - 2010-05-14, 21:17
Takie foto na szybko
[ Dodano: 2010-06-13, 00:30 ]
No i nareszcie w aucie zagościł wydech z 325i Jest o wieeelee ciszej, auto zrobiło się trochę żwawsze.
W trakcie prac:
No i efekt finalny:
Pietrek - 2010-06-13, 14:11
poka jak gada
Bloody - 2010-07-22, 18:56
No i auto doczekało się remontu silnika... Jak już robić, to robić kompleksowo więc głowica aktualnie znajduje się w warsztacie specjalizującym sie w ich regeneracji, a ja szukam taniego źródła w którym mogę nabyć pierścienie na tłoki...
Mam nadzieję, że efekt finalny w postaci braku niebieskich spalin oraz podwyższenia mocy (teraz napewno tych 170KM nie było...) zostanie osiągnięty
[ Dodano: 2010-11-15, 19:57 ]
WRESZCIE!
Autko jeździ, silnik pracuje normalnie. Po 4 miesiącach postoju autko znowu w eksploatacji. Teraz 2000km docierania, o ile autka nikt nie kupi, gdyż za około tydzień będzie wystawione na sprzedaż
Jeszcze wszystko nie jest tak jak powinno:
- pomalować kolektor dolotowy, rozlało się paliwo i farba zeszła
- ustawić skład mieszanki paliwowej - ewidentnie jest niewłaściwy
Pietrek - 2010-11-16, 00:01
nareszcie
deusss - 2010-11-16, 09:16
Dobra Beti ; ) tez mysle nad keskinami ale to w przyszłym roku narazie musze doprowadzic moja do ładu i załozyc temat ; D
tomcat944 - 2010-11-16, 11:46
hej,
jak tam silnik, ogarniety??
dalej dlubiesz z tata czy dales go do kogos kto sie zna??
Bloody - 2010-11-16, 13:38
Taak silnik w końcu ogarnięty Tak jak pisałem, muszę ustawić skład mieszanki, ale poza tym wygląda na to, że wszystko jest okej.
Składałem go z tatą (dzięki!) oraz ze słowną pomocą warsztatu samochodowego (dzięki BUS-Auto Sulechów!) i przede wszystkim nieocenioną pomocą Artura. W tym miejscu muszę mu ogromnie podziękować - gdyby nie on wszystko szłoby o wiele dłużej. Dzięki!!
[ Dodano: 2010-12-17, 21:55 ]
E30 się nie sprzedała, więc zostaje. No i niedługo wlecą do niej nowe graty:
Pietrek - 2010-12-17, 22:16
Szkoda że halogen wypiaskowany, spoleruj
Lotki bym nie zakładał.
dzidziusbmw - 2010-12-17, 22:17
zakladaj i pokaz jak to wyglada
KwitoE30 - 2010-12-18, 08:08
lotka pfeby jest napewno żadsza,ale duzo brzydsza od "objechanej" MT1,miałem i bym nie zakładał
G-R-Z-E-Ś - 2010-12-18, 11:00
Zakładaj
golum22 - 2010-12-18, 12:36
pfeba wygląda kozak zakładaj
Bloody - 2010-12-22, 18:48
Niestety spoiler prędko na auto nie wleci, pisze że klej należy używać powyżej 5st celsjusza, a mamy -3 więc poczekam..:P
Tym niemniej, dzisiaj doszła paczuszka z Mapet Tuning Sklepu
Uploaded with ImageShack.us
golum22 - 2010-12-22, 18:56
to ile pójdzie na glebę
Bloody - 2010-12-22, 19:10
Sprężynki FK 75/50
Amorki MTS-Technik
Ogólnie ciekawej rzeczy się dowiedziałem, od kupna byłem przekonany, że skoro to 1983r auta to mam wąską lagę, przed kupnem zmierzyłem suwmiarką i się okazało że laga ma 51mm
golum22 - 2010-12-22, 19:33
jestem ciekaw jak będzie to -50 z tyłu wyglądało. osobiście mam też z przodu -75 i ładnie siedzi
Bloody - 2010-12-28, 22:03
Prezent gwiazdkowy:
Oraz prezent ode mnie - dla mnie:
[ Dodano: 2011-01-04, 17:50 ]
No to kolejny zakupik
Pietrek - 2011-01-05, 01:05
panele czy w ori miejsca ?
Bloody - 2011-01-09, 22:49
Spoiler już zamontowany:
golum22 - 2011-01-09, 22:57
no i elegancko
Bloody - 2011-02-05, 14:40
Mała garażowa kolekcja:
Oraz progi Pfeby:
golum22 - 2011-02-06, 00:41
będziesz zakładał cały pakiet pfeby ?
Bloody - 2011-02-06, 13:28
Jeśli uda mi się go skompletować to tak Brakuje mi tylnej i przedniej dokładki (do pasa 83-85)
golum22 - 2011-02-06, 16:16
jak dobrze pamiętam to Bono miał przednią dokładkę ale to było parę miesięcy temu
Bloody - 2011-03-14, 21:07
W ostatnim czasie troszkę popracowałem:
Dzisiaj w końcu zacząłem myć maskę od środka, prawy dolny róg przed - reszta po robocie... Różnicę widać gołym okiem
Tak przy okazji, polecilibyście mi coś do wygłuszenia maski od środka?
Przeleciałem pastą "Aluchrom" zderzaki, lewa część zdjęcia - przed, prawa część - po.
Oraz dokładka w czasie przygotowywania do malowania:
[ Dodano: 2011-03-19, 22:46 ]
W końcu auto jakoś wygląda :
[ Dodano: 2011-04-27, 20:57 ]
Walka z rudą rozpoczęta, narazie dwa z około 8 miejsc zrobione
Pietrek - 2011-04-27, 21:19
Mam nadzieje że nie dałeś podkładu w "szpreju" na goły metal
Bloody - 2011-08-21, 22:38
No to taka mała sesyjka jak auto wygląda aktualnie
Samochód jest na sprzedaż. Jeśli ktoś jest chętny, zapraszam na PW.
Jak macie jakieś pytania (nie o sprzedaż tylko w ogóle ) to śmiało
|
|