BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - Czy jest możliwe, że nie mam silnika krokowego ??

zborek-kkozle - 2009-12-09, 17:34
Temat postu: Czy jest możliwe, że nie mam silnika krokowego ??
BMW E28 520i. Nie umiem go znaleźć, myślę, że powinien być na gumie łączącej przepływkę z kolektorem czy się myle ?
szwangru2 - 2009-12-09, 17:40

Tak tam powinien się znajdowac :D ale jeśli ma silnik sterowany motronikiem .Masz sondę lambda i katalizator ? Gdzie masz umieszczony aparat zapłonowy w głowicy czy w bloku?
Grzesiek2290 - 2009-12-09, 17:43

Zapewne masz jakieś stare M20 na Jetronicu i masz zamiast silniczka krokowego rozbudowany system podciśnień. Łatwo rozpoznać po mnogości różnych przewodzików wychodzących z kolektora :D
zborek-kkozle - 2009-12-09, 17:44

Mam sondę lambda i katalizator. A aparat zapłonowy nie jest na głowicy tylko tak jakby na bloku.

[ Dodano: 2009-12-09, 17:45 ]
Tak właśnie mam wężę z podciśnieniem, tylko mam L-JETRONIC chyba. Mogę się mylić.

[ Dodano: 2009-12-09, 17:49 ]
Ogulnie to szukam czemu mi nie chodzi na PB. Wychodzi na to, że jeśli nie mam krokowca, to to może być tylko przepływomierz... :(

kamil.k - 2009-12-09, 23:05

zborek-kkozle, ale z odpieta przepływka powienien odpalic

sprzawdz czy podaje paliwo bo moze pompa licha albo filtr stary

bono20002 - 2009-12-10, 08:07



zaznaczyłem Ci "krokowy" na obrazku, masz m20b20 L-Jetronic :)

zborek-kkozle - 2009-12-10, 14:15

To ja takiego nie mam... to wygląda jak regulator ciśnienia paliwa. Ja zrobię zdjęcie swojego silnika dzisiaj i wstawię. A propo do kamil.k : jeśli by było coś nie tak z pompą paliwa i filtrem to czemu miałby kręcić między 2-3 tysiące dobrze i tylko w takim zakresie bo poniżej i powyżej gaśnie.

[ Dodano: 2009-12-10, 14:17 ]
Dobra dobra, mam taki krokowy, teraz sobie to uzmysłowiłem hehe... :) . Ale on jest ok.

MAJSU - 2009-12-10, 14:31

zborek-kkozle napisał/a:
Mam sondę lambda i katalizator. A aparat zapłonowy nie jest na głowicy tylko tak jakby na bloku.


Huh niezła rzeźba :D

Marcin E-30 - 2009-12-10, 14:36

Miałem e28 85rok tyle że 525e i też nie miałem krokowego z względu że ktoś dał waż i wsadził taką skrętkę jak masz w LPG do regulowania podtlenku LPG :lol: i chodziło a na benzynie nie chodzi to odkręć przewód paliwowy i zobacz czy pompa podaje jak podaje to albo któryś wtrysk leje albo jak ktoś modził LPG to namieszał w elektryce,ew sprawdź czy w kostce która jest przy pompie jest napięcie na włączonym zapłonie.
kamil.k - 2009-12-10, 22:10

zborek-kkozle, sprawdz co sie dzieje z odpieta przepływka

wez ja wyciagnij i obejrzyj czy nie byla juz klejona bo objaw jakby byla walnieta.tez tak mialem że po strzale lpg przepływka sie całkowicie popsuła i nie było wolnych obrotow i na wyższych przerywał i kopcil na szaro czarno

Grzesiek2290 - 2009-12-10, 23:11

Kolega miał E28 520i z aparatem w bloku. Nie wiem co za model wtrysku
zborek-kkozle - 2009-12-12, 14:41

Walnięta przepływka. Na gazie chodzi bo to gaz hehe, na benzynie nie mam wolnych, w tygodniu podmienie i napisze co i jak ... :)
Artur C. - 2009-12-13, 20:52

Na mur beton masz L-Jet'a a tam nie ma żadnego krokowca a ten mieszek zapobiega przygasaniu auta ale raczej występował z automatem. Za regulację wolnych obrotów w fazie rozgrzewania odpowiada automatyczny termostatyczny zawór regulacyjny pod kolektorem dolotowym a wygląda to prawie tak jak na rysunku.

Volume air flow sensor - BMW parts catalog
Element nr: 11

zborek-kkozle - 2009-12-14, 20:07

No tak, ale jeśli termostatyczny'' to w fazie rozgrzewania >??

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group