|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - Czy jest możliwe, że nie mam silnika krokowego ??
zborek-kkozle - 2009-12-09, 17:34 Temat postu: Czy jest możliwe, że nie mam silnika krokowego ?? BMW E28 520i. Nie umiem go znaleźć, myślę, że powinien być na gumie łączącej przepływkę z kolektorem czy się myle ?
szwangru2 - 2009-12-09, 17:40
Tak tam powinien się znajdowac ale jeśli ma silnik sterowany motronikiem .Masz sondę lambda i katalizator ? Gdzie masz umieszczony aparat zapłonowy w głowicy czy w bloku?
Grzesiek2290 - 2009-12-09, 17:43
Zapewne masz jakieś stare M20 na Jetronicu i masz zamiast silniczka krokowego rozbudowany system podciśnień. Łatwo rozpoznać po mnogości różnych przewodzików wychodzących z kolektora
zborek-kkozle - 2009-12-09, 17:44
Mam sondę lambda i katalizator. A aparat zapłonowy nie jest na głowicy tylko tak jakby na bloku.
[ Dodano: 2009-12-09, 17:45 ]
Tak właśnie mam wężę z podciśnieniem, tylko mam L-JETRONIC chyba. Mogę się mylić.
[ Dodano: 2009-12-09, 17:49 ]
Ogulnie to szukam czemu mi nie chodzi na PB. Wychodzi na to, że jeśli nie mam krokowca, to to może być tylko przepływomierz...
kamil.k - 2009-12-09, 23:05
zborek-kkozle, ale z odpieta przepływka powienien odpalic
sprzawdz czy podaje paliwo bo moze pompa licha albo filtr stary
bono20002 - 2009-12-10, 08:07
zaznaczyłem Ci "krokowy" na obrazku, masz m20b20 L-Jetronic
zborek-kkozle - 2009-12-10, 14:15
To ja takiego nie mam... to wygląda jak regulator ciśnienia paliwa. Ja zrobię zdjęcie swojego silnika dzisiaj i wstawię. A propo do kamil.k : jeśli by było coś nie tak z pompą paliwa i filtrem to czemu miałby kręcić między 2-3 tysiące dobrze i tylko w takim zakresie bo poniżej i powyżej gaśnie.
[ Dodano: 2009-12-10, 14:17 ]
Dobra dobra, mam taki krokowy, teraz sobie to uzmysłowiłem hehe... . Ale on jest ok.
MAJSU - 2009-12-10, 14:31
zborek-kkozle napisał/a: | Mam sondę lambda i katalizator. A aparat zapłonowy nie jest na głowicy tylko tak jakby na bloku.
|
Huh niezła rzeźba
Marcin E-30 - 2009-12-10, 14:36
Miałem e28 85rok tyle że 525e i też nie miałem krokowego z względu że ktoś dał waż i wsadził taką skrętkę jak masz w LPG do regulowania podtlenku LPG i chodziło a na benzynie nie chodzi to odkręć przewód paliwowy i zobacz czy pompa podaje jak podaje to albo któryś wtrysk leje albo jak ktoś modził LPG to namieszał w elektryce,ew sprawdź czy w kostce która jest przy pompie jest napięcie na włączonym zapłonie.
kamil.k - 2009-12-10, 22:10
zborek-kkozle, sprawdz co sie dzieje z odpieta przepływka
wez ja wyciagnij i obejrzyj czy nie byla juz klejona bo objaw jakby byla walnieta.tez tak mialem że po strzale lpg przepływka sie całkowicie popsuła i nie było wolnych obrotow i na wyższych przerywał i kopcil na szaro czarno
Grzesiek2290 - 2009-12-10, 23:11
Kolega miał E28 520i z aparatem w bloku. Nie wiem co za model wtrysku
zborek-kkozle - 2009-12-12, 14:41
Walnięta przepływka. Na gazie chodzi bo to gaz hehe, na benzynie nie mam wolnych, w tygodniu podmienie i napisze co i jak ...
Artur C. - 2009-12-13, 20:52
Na mur beton masz L-Jet'a a tam nie ma żadnego krokowca a ten mieszek zapobiega przygasaniu auta ale raczej występował z automatem. Za regulację wolnych obrotów w fazie rozgrzewania odpowiada automatyczny termostatyczny zawór regulacyjny pod kolektorem dolotowym a wygląda to prawie tak jak na rysunku.
Volume air flow sensor - BMW parts catalog
Element nr: 11
zborek-kkozle - 2009-12-14, 20:07
No tak, ale jeśli termostatyczny'' to w fazie rozgrzewania >??
|
|