|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
 |
Nasze Śmigiełka - [E46] ///M3 --==Mały==--
--==maly==-- - 2010-04-18, 11:05 Temat postu: [E46] ///M3 --==Mały==-- Witam
Rozkodowany VIN
Art. Wartość
Kod typu BL91
Typ M3 (EUR)
Typoszereg E E46 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik S54
Pojemność skokowa 3.20
Moc 252
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Tapicerka TEILLEDER W.N./ZIMT (N5ZM)
Data prod. 2001-07-05
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna elektryczna
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S473A ARMREST, FRONT Podłokietnik przedni
S490A SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT Regulacja szerokości oparcia
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S502A HEADLIGHT WASHER SYSTEM Spryskiwacze reflektorów
S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)
S521A RAIN SENSOR Czujnik deszczu
S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe
S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL + TV System nawigacji Professional+TV
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S630A CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.
S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM Harman Kardon System głośników HiFi Harman Kardon
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
Wyposażenie seryjne
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S210A DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy III
S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lusterko wewn. przyciemniane autom.
S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Regulacja fotela przedn. elektr. Memory
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna
S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów
S550A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy
S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Kier. sport. wielofunk.
S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Obicie podsufitki, antracyt
S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe
S832A BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT akumulator w bagażniku
S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki
I trochę innych pierdół czujnik ciśnienia w kołach, tempomat, pompowane fotele itp.
Auto kupione od 3 właściciela z pełną historią serwisową w ASO.
Kolor carbonschwarz oraz rude skóry.
Wszystkie kwitki od nowości łącznie z fakturą zakupu auta w DE oraz fakturami zakupu przez kolejnych właścicieli.
Nowe sprzęgło z dociskiem,katalizatory,piasty tył,wszystkie klocki, paski, filtry, sondy lambda i sporo innych. Kwoty za te elementy na fakturach z ASO. W sumie faktury na kwotę ok 30tyś z ostatnich 2 lat auto naprawdę dofinansowane.
Stan BDB od zakupu nie robiłem nic poza wymianą olejów płynów i ogólnym ogarnięciem.
Założyłem koła 19'' wypolerowane bo z salonu wyjechała na 18'', wypolerowałem nadwozie bo była myta na automatach oraz lampy diodowe na tył.
Miro - 2010-04-18, 11:32
Fajna ale te koła są paskudne
ChriS - 2010-04-18, 14:43
Miro napisał/a: | Fajna ale te koła są paskudne |
Nie tylko koła,ale kolor skór też.Ale to zawsze można zmienić-najważniejsze ,że emka w dobrym stanie mechanicznym.
maaaad - 2010-04-18, 15:43
A mi się podobają i koła, i wnętrze
--==maly==-- - 2010-04-18, 15:57
Wszystkie te rzeczy to kwestia gustu ja to nie widzę innego koła poza oryginałem.
Sobek - 2010-04-18, 22:33
zaje*****ta... szerokosci zycze...
Dixi - 2010-04-18, 23:38
Gratuluje. Wygląda sympatycznie.
kalolek16 - 2010-04-19, 00:23
Jak dla mnie piękna kolor auta jak i środka idealny. Felga słuszna, to nie e30 czy e36 gdzie felgi są więcej warte od auta. Szerokości kolego szerokości !
BMW - 2010-04-19, 11:09
kalolek16 napisał/a: | to nie e30 czy e36 gdzie felgi są więcej warte od auta |
jak masz zajechana e30 to moze i kola wiecej warte
kalolek16 - 2010-04-20, 12:01
Buhahaha...na chwilę obecną nie mam żadnej e30, jednak tą co miałem była w stanie bardzo dobrym ;-] mam nadzieje, że kolega z forum nie długo się pojawi z tematem i wtedy powiesz mi czy ta e30 była zajechana chłopaku
Pablo325i - 2010-04-20, 12:14
fajny potworek
pojedziesz na hamownie??
E46 M ma na tyle nowoczesna linie ze jeszcze wiele lat bedzie powodowac takie spojrzenia nawet u ludzi ktorzy nie interesuja sie BMW
[ Dodano: 2010-04-20, 12:15 ]
Podsumowujac- przepiękne auto z cudnym tyłem
Chyba jedyny słuszny kolor
kalolek16 - 2010-04-20, 12:17
Pablo325i napisał/a: | fajny potworek
pojedziesz na hamownie??
E46 M ma na tyle nowoczesna linie ze jeszcze wiele lat bedzie powodowac takie spojrzenia nawet u ludzi ktorzy nie interesuja sie BMW
[ Dodano: 2010-04-20, 12:15 ]
Podsumowujac- przepiękne auto z cudnym tyłem
Chyba jedyny słuszny kolor |
Zgadzam się, ale co do koloru są jeszcze dwa słuszne biały i czerwony
Łukasz - 2010-04-20, 12:19
Koła IMHO za duże trochę, ale to Twój wybór. 18tki wystarczyłyby moim zaniem. Po polerce ładnie wygląda. Lakierowana gdzieś?
Skóry tylko słabo wyglądają - zmęczone i kolor niekoniecznie szczególny, kierownica niemożliwie wyślizgana - obszyłbym na nowo
Ale tak to kultowy wóz. Hamowałeś?
Zainwestuj w kurs BMW w Zielonym Piekle
--==maly==-- - 2010-04-20, 13:24
Łukasz napisał/a: | Koła IMHO za duże trochę, ale to Twój wybór. 18tki wystarczyłyby moim zaniem. Po polerce ładnie wygląda. Lakierowana gdzieś?
Skóry tylko słabo wyglądają - zmęczone i kolor niekoniecznie szczególny, kierownica niemożliwie wyślizgana - obszyłbym na nowo
Ale tak to kultowy wóz. Hamowałeś?
Zainwestuj w kurs BMW w Zielonym Piekle |
Łukasz felgi 18'' od M3 wyglądają marnie takie właśnie miała jak kupiłem oryginalnie ta sztuka na takich wyjechała z fabryki ale nie byłem zadowolony.
Co do lakierowania 3 błotniki i maska malowane auto kiedyś wypadło z drogi i wjechało w krzaki naprawa w ASO.
Mam zdjęcia od poprzedniego właściciela jak to wyglądało i nic groźnego żadnego uderzenia nie było.
Na aucie nigdzie nie ma szpachli wszystkie poduszki są z tego samego rocznika i miesiąca szyby wszystkie oryginalne łącznie z przednią żadne wnęki nie malowane tylko powierzchownie.
Skóry są brudne nie są nigdzie wytarte ani zniszczone.
Kierownica również brudna nie jest w żaden sposób wyślizgana specjalnie dla Ciebie zrobię fotki po czyszczeniu skóry i kierownicy jak mi się w końcu będzie chciało to zrobić. Auto ma 160tyś przebiegu do końca serwis w ASO więc przy takim przebiegu ciężko zniszczyć skóry zwłaszcza nappę.
Co do Hamowania to jeszcze nie na razie miałem tylko odniesienie do kilku szybkich aut i wiem,że jest dobrze czas licznikowy 0-200 około 15-16s więc tak jak ma być błędów w komputerze brak. Z Hamowaniem m3 nie jest tak prosto wybiorę się na jakieś grupowe hamowanie z innymi M3 żeby mieć odniesienie do innych sztuk bo czyste wyniki są bardzo różne na różnych hamowniach w przypadku m3 bardzo duże znaczenie ma nadmuch.
http://www.youtube.com/watch?v=JCdrMH0DHVw
Film 0-220km/h start z niskich obrotów bo niestety jeszcze wtedy były opony zimowe.
Łukasz - 2010-04-20, 13:39
--==maly==-- napisał/a: | Łukasz napisał/a: | Koła IMHO za duże trochę, ale to Twój wybór. 18tki wystarczyłyby moim zaniem. Po polerce ładnie wygląda. Lakierowana gdzieś?
Skóry tylko słabo wyglądają - zmęczone i kolor niekoniecznie szczególny, kierownica niemożliwie wyślizgana - obszyłbym na nowo
Ale tak to kultowy wóz. Hamowałeś?
Zainwestuj w kurs BMW w Zielonym Piekle |
Łukasz felgi 18'' od M3 wyglądają marnie takie właśnie miała jak kupiłem oryginalnie ta sztuka na takich wyjechała z fabryki ale nie byłem zadowolony.
Co do lakierowania 3 błotniki i maska malowane auto kiedyś wypadło z drogi i wjechało w krzaki naprawa w ASO.
Mam zdjęcia od poprzedniego właściciela jak to wyglądało i nic groźnego żadnego uderzenia nie było.
Na aucie nigdzie nie ma szpachli wszystkie poduszki są z tego samego rocznika i miesiąca szyby wszystkie oryginalne łącznie z przednią żadne wnęki nie malowane tylko powierzchownie.
Skóry są brudne nie są nigdzie wytarte ani zniszczone.
Kierownica również brudna nie jest w żaden sposób wyślizgana specjalnie dla Ciebie zrobię fotki po czyszczeniu skóry i kierownicy jak mi się w końcu będzie chciało to zrobić. Auto ma 160tyś przebiegu do końca serwis w ASO więc przy takim przebiegu ciężko zniszczyć skóry zwłaszcza nappę.
Co do Hamowania to jeszcze nie na razie miałem tylko odniesienie do kilku szybkich aut i wiem,że jest dobrze czas licznikowy 0-200 około 15-16s więc tak jak ma być błędów w komputerze brak. Z Hamowaniem m3 nie jest tak prosto wybiorę się na jakieś grupowe hamowanie z innymi M3 żeby mieć odniesienie do innych sztuk bo czyste wyniki są bardzo różne na różnych hamowniach w przypadku m3 bardzo duże znaczenie ma nadmuch.
http://www.youtube.com/watch?v=JCdrMH0DHVw
Film 0-220km/h start z niskich obrotów bo niestety jeszcze wtedy były opony zimowe. |
Świetnie. Wielkie Gratulacje. Jest kozacki. Dbaj o niego i ucz się ogarniać, bo proste to nie jest zapewne
--==maly==-- - 2010-04-20, 13:49
To już moje w sumie 8 lub 9 BMW w tym drugie M3 więc nie jest źle już zaczyna brakować mocy jednak,żeby kręcić dobre czasu trzeba treningu choć mnie jazda na czas średnio cieszy szkoda mi auta bardziej traktuję go jako szybkie auto do codziennej jazdy i tam trzeba się tylko nauczyć przenosić moc na asfalt.
Przemass - 2010-04-20, 15:26
na filmie biegi chodza jak sekwencja a ty masz manual a przebieg chyba wiekszy na liczniku
--==maly==-- - 2010-04-20, 15:45
Przemass napisał/a: | na filmie biegi chodza jak sekwencja a ty masz manual a przebieg chyba wiekszy na liczniku |
Licznik był zmieniany przez poprzedniego właściciela bo stary wariował zacinał się i wskazówki spadały do zera.
Różnica w przebiegach była 19000km i właściciel stwierdził,że nie chciał już tego korygować.
Dał mi płytkę ze starego licznika i zdjęcia z wymiany z widocznymi przebiegami na płycie CD.
Ja prawdopodobnie go skoryguję o tę wartość bo denerwuje mnie ta różnica.
A co do biegów to nie sekwencja to tylko ja zmiany 1 na 2 normalnie,żeby nie zerwać trakcji dalej zmiana biegów bez odpuszczania gazu.
http://www.youtube.com/watch?v=Mp3iNjNkGVc
Tu jest film z moja byłą 530i na którym zmieniam biegi w ten sam sposób ale mniej się wczuwając niestety po zmianie biegu nie ciągnie tak ładnie jak M.
fileo - 2010-04-23, 23:12
Panie, piękna ta szmata
|
|