BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - Składanie wału napędowego

MAJSU - 2010-07-02, 07:20
Temat postu: Składanie wału napędowego
Może ktoś już robił taką rzeźbę :) ? Mam tylną cześć wału z mojego E28 natomiast przednią z E30stki 2.5 i pytanie czy jak to złożę razem to będzie hulać bez wyważania ? Nie chce zabić nowej podpory.
ninja-5 - 2010-07-02, 20:32

raczej nie bardzo, ja kiedyś przez nie uwagę rozłożyłem wal nie zaznaczając go i miałem później misje zwana wywarzaniem.
mucha - 2010-07-03, 12:38

MAJSU - sprobowac mozesz ale szansa ze nie bedzie bilo mala - czeka cie wazenie
MAJSU - 2010-07-06, 19:06

Panowie jeszcze pytanko już po założeniu wału na samochód czy coś robimy z tą nakrętką ? Skręcany na maxa do tyłu/przodu czy to bez różnicy ?


szwangru2 - 2010-07-06, 20:02

Jak dopasujesz skręcasz na max w prawą stronę.
bąku - 2010-07-07, 14:50

Własnie to samo dzisiaj robiłem i też się zastanawiałem nad tą nakretką.
Czyli nam max w stronę tyłu auta tak?? Ale ręką ją dokręcić czy kluczem??

sanitariusz - 2010-07-07, 15:54

kluczem,na maxa do przodu auta :wink:
bąku - 2010-07-07, 16:11

Czyli jak mówisz że do przodu auta to mam ją odkręcić tak?? bo żeby się przesuneła w kierunku przodu auta to się odkręca jak do tyłu auta to się zakręca. Jak do przodu auta to ona niespadnie z tego gwintu??
Stammek86 - 2010-07-07, 17:38

bąku napisał/a:
Czyli jak mówisz że do przodu auta to mam ją odkręcić tak?? bo żeby się przesuneła w kierunku przodu auta to się odkręca jak do tyłu auta to się zakręca. Jak do przodu auta to ona niespadnie z tego gwintu??


ma byc mocno dokrecona w tą strone co sie dokreca...w przo czy w tył auta to zalezy od modelu auta bo w beemkach są roznie skladane wały.mam być dokrecona,

MAJSU - 2010-07-07, 18:12

Stammek86 napisał/a:
bąku napisał/a:
Czyli jak mówisz że do przodu auta to mam ją odkręcić tak?? bo żeby się przesuneła w kierunku przodu auta to się odkręca jak do tyłu auta to się zakręca. Jak do przodu auta to ona niespadnie z tego gwintu??


ma byc mocno dokrecona w tą strone co sie dokreca...w przo czy w tył auta to zalezy od modelu auta bo w beemkach są roznie skladane wały.mam być dokrecona,


Dziękuję za pomoc i pytanko pomocnicze jeszcze czy nie uważacie że ten wał jest za mocno "rozciągnięty" ?

Pzdr

bąku - 2010-07-07, 18:25

MAJSU napisał/a:
Stammek86 napisał/a:
bąku napisał/a:
Czyli jak mówisz że do przodu auta to mam ją odkręcić tak?? bo żeby się przesuneła w kierunku przodu auta to się odkręca jak do tyłu auta to się zakręca. Jak do przodu auta to ona niespadnie z tego gwintu??


ma byc mocno dokrecona w tą strone co sie dokreca...w przo czy w tył auta to zalezy od modelu auta bo w beemkach są roznie skladane wały.mam być dokrecona,


Dziękuję za pomoc i pytanko pomocnicze jeszcze czy nie uważacie że ten wał jest za mocno "rozciągnięty" ?

Pzdr


Stammek86 dzięki za konkretną odpowiedź :spoko:

Majsu jak zobaczyłem tą fotkę to właśnie wpadło mi w oko to co teraz napisałeś ze jakoś za bardzo jest rozciągnięty, wydaje mi sie że powinien być w tym miejscu co się ten nalot rdzawy zaczyna.

MAJSU - 2010-07-07, 18:35

bąku napisał/a:
Majsu jak zobaczyłem tą fotkę to właśnie wpadło mi w oko to co teraz napisałeś ze jakoś za bardzo jest rozciągnięty, wydaje mi sie że powinien być w tym miejscu co się ten nalot rdzawy zaczyna.


No niestety wyszło tak jak jest i wielowypust wystaje mocniej niż poprzednio.

bąku - 2010-07-07, 18:44

Majsu a tą nakrętkę dokręciłeś w końcu na maxa?? i dokręcałeś ją jak dyfer był w aucie połączony z wałem nie był zdjęty tak??
MAJSU - 2010-07-07, 18:50

bąku napisał/a:
Majsu a tą nakrętkę dokręciłeś w końcu na maxa?? i dokręcałeś ją jak dyfer był w aucie połączony z wałem nie był zdjęty tak??


Jeszcze nie skręcona. Wał połączony ale to kombinowany nie ory.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group