|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - e30- Problem z visco/ przegrzewaniem
szymon921 - 2010-08-29, 22:31 Temat postu: e30- Problem z visco/ przegrzewaniem Witam kolegów.
Domyślam się że podobne tematy były już, ale odpowiedzi nie znalazłem
Moja e30 strasznie się grzeje w związku z czym wymieniłem na sam początek visco. (na nowe oczywiście) Problem polega na tym że jak się grzała tak grzeje dalej. Ba, nawet może i bardziej. Co ciekawe to cholerne visco chodzi tak samo jak to stare (a ze starym było coś "nie tak" bo tak samo pracowało na wolnych obr jak i przy 3-4 tys) i nie chłodzi jak powinno. Powiedziałbym że nawet wcale. Chłodnice odpowietrzyłem. Termostat raczej wykluczam bo ta rura co idzie od silnika do chłodnicy jest gorąca. Uszczelkę pod głowicą tak samo bo niedawno zmieniona była. Zostaje...pompa wody? Niech mnie ktoś oświeci jeśli się mylę bo w temacie jestem raczej zielony.
POzdrawiam
Szymon
bono20002 - 2010-08-30, 08:27
a osłona a raczej tunel chłodnicy jest?
Kruczek - 2010-08-30, 09:22
może zegary? u mnie wyjałem termostat, do tego wiatrak elektryczny i wskazówka szła do czerwonego i nie wracała, założyłem inne a tam ledwo co na niebieskie wchodzi, wyczyściłem te niby styki i jest ok.
szymon921 - 2010-08-30, 11:23
tunel chłodnicy jest, a co do zegarów to mam pewność bo tylko jak się grzeje to otwieram maskę i widać że za gorąco mu w tej chłodnicy Zmienię dziś termostat,może się dziad zepsuł
Pozdrawiam
DIEGO E30 - 2010-08-30, 15:11
szymon921 napisał/a: | Zmienię dziś termostat,może się dziad zepsuł |
Uszkodzony termostat prędzej nie dogrzewa jak przegrzewa.Sprawdz czy pompa wody lekko się obraca.
SUCHARUS - 2010-08-30, 17:46