BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - Problem po wyczyszczeniu silniczka krokowego.

potejtos - 2011-01-11, 00:44
Temat postu: Problem po wyczyszczeniu silniczka krokowego.
Czesc,

problem jest taki, ze po wymoczeniu silnika krokowego w benzynie ekstrakcyjnej, ustalo falowanie obrotow, jednak wolne obroty mam mniej wiecej 1200-1500 na cieplym i 2000obr na zimnym. Czasem zdarza sie, ze maja ok 900-1000, ale zdecydowanie czesciej 1200-1500.

Czy to oznacza, ze krokowiec nadaje sie do wymiany, czy tez szukac przyczyny?

Po zamontowaniu z powrotem, akumulator odlaczylem na ok. 30min.

E30 ROST - 2011-01-11, 11:24

krokowiec do wymiany!!
MAJSU - 2011-01-11, 13:45

Pomoczyć to sobie można nogi w wodzie a krokowca trzeba dokładnie wyczyścić w środku.
potejtos - 2011-01-11, 14:01

Majsu, z informacji jakie znalazlem na forum, jedynym sposobem wyczyszczenia go jest wymoczenie w benzynie ekstrakcyjnej. Z tego co wiem, nie jest to element rozbieralny, wiec czy moglbys podpowiedziec jak go dokladnie wyczyscic w srodku?
kemot324 - 2011-01-11, 21:57

Kupujesz środek w sprayu do mycia gaźników (np CRC) i dokładnie wymywasz wszystko ze środka. Dobrze też czyści przepustnice, bezdotykowo.
MAJSU - 2011-01-12, 15:15

potejtos napisał/a:
Majsu, z informacji jakie znalazlem na forum, jedynym sposobem wyczyszczenia go jest wymoczenie w benzynie ekstrakcyjnej. Z tego co wiem, nie jest to element rozbieralny, wiec czy moglbys podpowiedziec jak go dokladnie wyczyscic w srodku?


Normalnie bierzesz w łapę szczoteczkę do zębów albo pędzelek i szorujesz :roll:

Seta1987 - 2011-01-12, 19:41

Ja miałem wczoraj w swojej secie taki problem po zdemontowaniu silniczka krokowego obraz nędzy i rozpaczy :shock: po około godzinnym czyszczeniu benzolem ekstrakcyjnym doprowadziłem go do ładu najlepiej to zrobić poprzez wpuszczanie benzyny ekstrakcyjnej pod ciśnieniem lub zalewanie silniczka krokowego i telepanie nim, mozna wacikiem do uszu czyscić troszke w środku ta zapadke. Wszystkie te operacje wykonałem zakładam odpalam obroty 1200- 1400 gasze odpalam 1600 znowu to samo i 1200 wyjąłem znowu wypłukałem i teraz jest elegancko 600-700obr/min :) Praktykowałem to w czwartej mojej e30 i się udało więc proponuje się nie poddawać i czyścić do skutku, mój krokowiec już latać zaczynał po garażu no ale jakoś się udało pozdro :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group