|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - Problem z Obrotami i Odpalaniem POMOCY
Mareczek - 2011-01-16, 17:45 Temat postu: Problem z Obrotami i Odpalaniem POMOCY Siema. Mam problem z wolnymi obrotami... strasznie nierówno pracuje silnik. Jak odłączę przepływomierz to problem znika praca silnika jest równa.
Ciężko pali na zimnym i na ciepłym
DORADŹCIE CO TO JEST
POZDRAWIAM
BMW E34 M20B20
adik181 - 2011-01-16, 18:03
Moim zdaniem to przepływka padła. Jeśli odłączysz ja ta komputer przechodzi w tryb awaryjny i podaje stała dawkę paliwa i wtedy wydaje sie ze problem znika, ale chodzi w trybie awaryjnym
Mareczek - 2011-01-16, 18:11
okej rozumiem tylko ze to zaczęło sie dziać od momentu zmiany silnika czyli blok+głowica ale cały osprzęt jest od starego silnika i tam nie miałem takich problemów chodził równo
I dlaczego tak ciężko pali
Silnik mam od E30
adik181 - 2011-01-16, 18:15
a rozrząd dobrze ustawiłes? sprawdz
[ Dodano: 2011-01-16, 17:21 ]
w b20 silnikach jest ważne szczelność układu dolotowego jeśli ciągnie gdzieś lewe powietrze efekt będzie ten sam. nalej do spryskiwacza nitra troche i popsikaj na wszystkich złączach jeśli silnik wejdzie na wyszsze obroty to znaczy ze masz gdzieś nieszczelnośc.Czesto sie zdarza ze guma od przepływki do kolektora pęka na tym zgięciu.
Mareczek - 2011-01-16, 18:31
rozrządu nie ruszałem.. a to możne być powód złego odpalania??
i jeszcze jak wstawiłem ten silnik to były podparte zawory na 4 cylindrach..czemu sie tak stało??
makkus - 2011-01-16, 21:47
zawory podpierają się bo mimośrody na dźwigienkach się zużywają... i luzy kasują...
Artur C. - 2011-01-17, 19:13
Mimośrody się ścierają ale luz się nie kasuje lecz powiększa
Mareczek - 2011-01-17, 19:42
okej czyli muszę ustawić zawory tak
makkus - 2011-01-17, 22:29
Artur C. napisał/a: | Mimośrody się ścierają ale luz się nie kasuje lecz powiększa |
racja...
to z jakiego powodu zawory lubią się podeprzeć ? Pomijam kwestie głowicy po zrobieniu, gdzie z początku musi się wszystko uklepać...
Mareczek - 2011-01-19, 20:45
no i teraz mam pytanie
jak odłączę przepływomierz to silnik zaczyna równo pracować Pytanie czemu się tak dzieje jak przepływomierz działał bez problemów w pierwszym silniku
|
|