|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - m20b25 PALI JAK CZOŁG
Lewy066 - 2011-02-03, 09:02 Temat postu: m20b25 PALI JAK CZOŁG Witam wszystkich
Problem OGROMNEGO spalania nie ustapił.... PALI JAK CZOŁG. Średnie spalanie wychodzi ok 16-17L/100 i to jeżdżąć ok 90-100km/h poza miastem.... WTF moze byc??
Napiszcie swoje koncepcje... sprawdze każda krok po kroku!!
civicgut - 2011-02-03, 10:52
Moim zdaniem zresetuj Komputer (odepnij klemę minusową na pięć minut ) i sprawdź sondę lambda
G-R-Z-E-Ś - 2011-02-03, 10:55
To nie jest czołg tylko M20 B25 tak mam być
Moje tyle samo pali tylko że po mieście
Szukać : sonda , czujnik temp silnika , nieszczelny układ paliwowy ,
Cypisek - 2011-02-03, 10:55
Czujnik temperatury silnika, sonda, przepływomierz i ewentualnie nieszczelność w dolocie
G-R-Z-E-Ś - 2011-02-03, 10:57
Cypisek nie powtarzaj
Piotrek325 - 2011-02-03, 12:51
srednie spalanie powinno wyjsc na poziomie 12 litrów
tak jak poprzednicy pisali:
* uklad paliwowy
++ wycieki?
++ lejace wtryski
* lambda (sproboj pojezdzic bez)
* czujnik temperatury (ten dwu pinowy do kompa)
* sterownik kompa
co do przepływościomierza to raczej nie, bo była by odczuwalna słaba dynamika auta, źle by się zbierało itd.
BTW. piszesz ze problem spalanie nie ustąpił ? nie ustąpił po jakich zabiegach ?
Lewy066 - 2011-02-03, 15:44
Nie ustapił po tym jak sprawdziłem:
- szczelnośc dolotu
- wymieniłem węze paliwowwe (bo faktycznie tamtendy sie lało)
- wymieniłem wentylator nadmuchu (poprawiła sie praca silnika ))
Nadal faluja obroty miedzy 800-1000. Ma czasami czwkawke jak mu nagle wcisne gaz to mu obroty spadaja do 500 po czym budzi sie zwierze...i nie jest to leniwiec ))
Reakcja na dodanie gazu jest zajebista... od razu idzie bokiem )) Zalalem poki co 21L i mam przejechane 90km.... jeszcze paliwo jest wiec Wam powiem na ile mi wystarczyło. Jakbym przejechał 170km to byłbym cholernie zadowolony. Ale poki co to sie nie zapowiada tak optymistycznie.
[ Dodano: 2011-02-04, 10:30 ]
Kolejny zbiornik poszedł w eter....nie wyjete 17L/100km. Odłaczyłem sonde lambde... chwile pochodził i zdechł. Po kolejnym odpaleniu chodzi rowno na ok 850 obr/min . Zalałem kolejne 21L i sprawdze ile wciagnie bez sondy. A mam do Was pytanie... do czego słuzy ta śrubka zaznaczona kluczem??
https://picasaweb.google.com/101489290398633529994/BMWE30#5569764293586195842
[ Dodano: 2011-02-06, 16:51 ]
Po wkręcenie tej sruby zaczał zdecydowanie mniej palić. Zaczeły sie jednak problemy z rozruchem czy to na zimnym czy na ciepłym. Efekt?? Zmiana przepustnicy na taka bez śrubki ) Efekt? 2 godziny prób zapalenia..... po czym zapalił od strzała ni z gruszki ni z pietruszki...
zobaczymy ile teraz będzie złopał...
|
|