BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - m20b25 PALI JAK CZOŁG

Lewy066 - 2011-02-03, 09:02
Temat postu: m20b25 PALI JAK CZOŁG
Witam wszystkich
Problem OGROMNEGO spalania nie ustapił.... PALI JAK CZOŁG. Średnie spalanie wychodzi ok 16-17L/100 i to jeżdżąć ok 90-100km/h poza miastem.... WTF moze byc??
Napiszcie swoje koncepcje... sprawdze każda krok po kroku!!

civicgut - 2011-02-03, 10:52

Moim zdaniem zresetuj Komputer (odepnij klemę minusową na pięć minut ) i sprawdź sondę lambda :wink:
G-R-Z-E-Ś - 2011-02-03, 10:55

To nie jest czołg tylko M20 B25 tak mam być :wink:
Moje tyle samo pali tylko że po mieście :wink:

Szukać : sonda , czujnik temp silnika , nieszczelny układ paliwowy ,

Cypisek - 2011-02-03, 10:55

Czujnik temperatury silnika, sonda, przepływomierz i ewentualnie nieszczelność w dolocie
G-R-Z-E-Ś - 2011-02-03, 10:57

Cypisek nie powtarzaj :wink:
Piotrek325 - 2011-02-03, 12:51

srednie spalanie powinno wyjsc na poziomie 12 litrów

tak jak poprzednicy pisali:
* uklad paliwowy
++ wycieki?
++ lejace wtryski
* lambda (sproboj pojezdzic bez)
* czujnik temperatury (ten dwu pinowy do kompa)
* sterownik kompa

co do przepływościomierza to raczej nie, bo była by odczuwalna słaba dynamika auta, źle by się zbierało itd.

BTW. piszesz ze problem spalanie nie ustąpił ? nie ustąpił po jakich zabiegach ?

Lewy066 - 2011-02-03, 15:44

Nie ustapił po tym jak sprawdziłem:
- szczelnośc dolotu
- wymieniłem węze paliwowwe (bo faktycznie tamtendy sie lało)
- wymieniłem wentylator nadmuchu (poprawiła sie praca silnika ;) ))
Nadal faluja obroty miedzy 800-1000. Ma czasami czwkawke jak mu nagle wcisne gaz to mu obroty spadaja do 500 po czym budzi sie zwierze...i nie jest to leniwiec ;) ))
Reakcja na dodanie gazu jest zajebista... od razu idzie bokiem ;) )) Zalalem poki co 21L i mam przejechane 90km.... jeszcze paliwo jest wiec Wam powiem na ile mi wystarczyło. Jakbym przejechał 170km to byłbym cholernie zadowolony. Ale poki co to sie nie zapowiada tak optymistycznie.

[ Dodano: 2011-02-04, 10:30 ]
Kolejny zbiornik poszedł w eter....nie wyjete 17L/100km. Odłaczyłem sonde lambde... chwile pochodził i zdechł. Po kolejnym odpaleniu chodzi rowno na ok 850 obr/min . Zalałem kolejne 21L i sprawdze ile wciagnie bez sondy. A mam do Was pytanie... do czego słuzy ta śrubka zaznaczona kluczem??
https://picasaweb.google.com/101489290398633529994/BMWE30#5569764293586195842

[ Dodano: 2011-02-06, 16:51 ]
Po wkręcenie tej sruby zaczał zdecydowanie mniej palić. Zaczeły sie jednak problemy z rozruchem czy to na zimnym czy na ciepłym. Efekt?? Zmiana przepustnicy na taka bez śrubki ;) ) Efekt? 2 godziny prób zapalenia..... po czym zapalił od strzała ni z gruszki ni z pietruszki...
zobaczymy ile teraz będzie złopał...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group