BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - Problem z M20 ( Od czego rurka)

Mareczek - 2011-02-24, 12:17
Temat postu: Problem z M20 ( Od czego rurka)
Panowie mam pytanie ;/

Od czego jest ta rurka ze sprężyna co idze od kolektora sącego do miski olejowej :?:

Jak jest nieszczelna to jakie mogą być objawy :?:

Bo mi z niej leci olej od strony miski :(

Może to być powodem ciężkiego odpalania Rano i na ciepłym silniku :?:

Ps Na ciepłym silniku muszę odpalać z delikatnym dodawaniem gazu

zietas - 2011-02-24, 13:10

odpowietrzenie skryni korbowej !! !
Mareczek - 2011-02-24, 13:15

okej a czy to ma związek ze ciężkim odpalaniem :?:
Kruczek - 2011-02-24, 15:45

nie ma wpływu na odpalanie, co najwyżej na nierówną pracę silnika (lewe powietrze)
Grzesiek2290 - 2011-02-25, 10:40

Rurka łączy głowice (spływ zarazem) z blokiem. Jeżeli daje tam olej to prawdopodobnie są przedmuchy co oznacza z reguły jedno. Brak pierścieni czyli remont
Mareczek - 2011-02-25, 22:39

Ale przecież jak by były pierścienie padnięte to by brał olej i kopnił na niebiesko choć troszkę a wogule nie kopci nawet ja mu zrobię odcinke i zachodzi z obrotów to nie ma żadnej chmury niebieskiego dymu
Stammek86 - 2011-02-25, 22:59

na tej rurce są jeszcze oringi i mogą byc juz "padniete" i dlatego tamtędy leci olej.
A sprezyne na tej rurce masz?

KszyszekN - 2011-02-26, 07:18

ta rurka to ODMA ;) moze źle złożone masz bo ona dosyć głeboko w miske wchodzi -troche zabawy z tym jest ;) mi sie niechcialo meczyc za czasow m20 z tym gumowym oringiem i go wywalilem i mi olej nielecial z tamtad :idea:
Mareczek - 2011-02-26, 08:31

tak sprężynę mam

a gdzie można kupić taki oring

Dantte26 - 2011-02-26, 11:51

w każdym sklepie specjalizującym się w sprzedaży simmeringów i łożysk bez problemu go dostaniesz...podajesz średnice wewnętrzną i grubość o-ringu...
Bloody - 2011-02-26, 13:41

Albo w ASO za kilka złotych... ;)
Dantte26 - 2011-02-26, 14:33

dokładnie...nawet lepiej bo nie będziesz musiał się piepszyć z wymiarami...będą wiedzieć o co biega...a tak to będziesz musiał wyjąć rurkę i pomierzyć, chyba że ktoś z forum poda ci gotowca jakie są jego wymiary...bądź co bądź w ASO takie pierdoły nie są takie drogie...
serek_pl - 2011-02-26, 14:42

z tego co pamiętam grubość o ringu 1.5 mm średnicę zmierz suwmiarka. Dorzuciłem do tego sylikon i jest sucho.
Dantte26 - 2011-02-26, 14:55

jeśli będą nowe o-ringi to nie trzeba silikonu...co do cieknącej rurki to tam przelatują jedynie opary oleju i cieknąć nie powinno bo opary są spalane...sprawdź czy czasem nie masz za wysokiego stanu oleju w silniku lub czy sama rurka nie jest zatkana galaretowatą substancją...co zdarza się dość często...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group