BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - E46 zamiana lamp przednich

MaxxxS - 2011-06-12, 12:41
Temat postu: E46 zamiana lamp przednich
Witam zakupiłem e46 328 ci... Mam w niej zwykłe lampy a chciałbym włożyć używane lampy ksenonowe ze spryskami... znalazłem nawet takie z listewkami pod kolor auta.
Czy wszystko pasuje P&P ?? w senie kostki mocowania itp? czy spryski będą działać gdy ruszę manetką przy kierownicy?
Na jakie problemy natrafię??

Spedziłem godzine w szukajce .... i nic.

Pozdr. pls help.

wrona - 2011-06-12, 15:47

same lampy zalozysz bez problemu, wszystkie uchwyty beda pasowac, wtyczki do lamp również ale....

jak teraz nie masz spryskow to niestety do zalozenia kompletu potrzebna bedzie dodatkowa wiazka elektryczna( w sumie podlaczenie jest bajecznie proste spryski lamp obsluguje modul komfortu poprzez przekaznik) , pompa wysokocisnieniowa ,komplet weży no i oczywiscie spryski z listewkami ( upewnij sie ze nie cieknace bo to czesta wada w e46 - nowy 200 zl z przesylka - ostatnio kupowalem ;) )

dodatkowo po zalozeniu ksenonu zapalą ci sie kontrolki przednich lamp na zegarach, rozwiazanie na 3 sposoby :

1 wymiana wlacznika zespolonego na taki pod ksenon ( ale bedzie bład poziomowania bo zapewne czujnikow poziomowania auta zakladac nie będziesz)
2 zalozenie w instalacje elektryczna auta modulów "oszukujacych" kontrole oswietlenia ( ale juz dawno na allegro takowych nie widzialem - bo zreszta nie szukalem ;) )
3 wylaczenie kontroli lamp przednich przy pomocy odpowiedniego oprogramowania i komputera


jesli bedziesz potrzebowal to w podlaczeniu elektryki sluze pomocą

pozdr wrona

MaxxxS - 2011-06-13, 03:16

Dzięki Wrona. Możliwe ze się odezwę w tej sprawie. Mieszkam w Szwajcarii ale wpadam to Polszy często.
Jak odpalam samochód to mi swiatła lecą w górę i w dół wiec poziomowanie jest.

MaxxxS - 2011-06-13, 03:16

Dzięki Wrona. Możliwe ze się odezwę w tej sprawie. Mieszkam w Szwajcarii ale wpadam to Polszy często.
Jak odpalam samochód to mi swiatła lecą w górę i w dół wiec poziomowanie jest.

starscream - 2011-06-14, 21:59

tak jak kolega wczesniej opisal. wszystko sie zgadza. lepiej jest wylaczyc sprawdzanie lub dac opornik w bezpiecznym miejscu bo jesli nie bedzi emial samopoziomowania ,jakas regulacja musi byc. lcm od xenonow nie ma regulacji . a jak bys mial juz zakaldac auto poziomowanie to da sie przeprogramowac ten caly modul i pokretlo jest wtedy nieaktywne.

blad bedzie ci sie swiecil tylko przy wylaczonych lampach ,hjak wlaczysz xenon blad zniknie.[

przechodzilem przez wymiane lamp w e46 coupe z halogenowych na bi xenon od m3 mialem troszke rudniej ale tez bez problemow.

regulacje pozostawilem manualna,przydatne na trasie i w miescie . szczerze powiem swiatlo z bixenonu na 70ce soczewce + zarowka h7 100w jest niewiarygodne, noc staje sie dniem

d
o spryskow jest 2ga pompka i mozna ja wmontowac w or zbiornik lub kupic caly z 2 pompkami



i oczywiscie reszte wezykow i wiazke do zasilania pompki . zmyslny elektryk ci to podlaczy bo spryski dzilaja 1 na 8 spryskow szyby,, chyba

[ Dodano: 2011-06-14, 23:10 ]
MaxxxS napisał/a:
Dzięki Wrona. Możliwe ze się odezwę w tej sprawie. Mieszkam w Szwajcarii ale wpadam to Polszy często.
Jak odpalam samochód to mi swiatła lecą w górę i w dół wiec poziomowanie jest.


nie to zdecydowanie nei jest samopoziomowanie swiatel tylko test silniczkow od regulacji

jesli masz samopoziomowanie to musisz miec taki seryjnie wkladany modul swiatel




jesli masz taki modul jak nizej to jest regulacja manualna



poza tym jak by bylo samopoziomowanie to mial bys i xenon no chyba ze ktos wyjal i wlozyl halogeny hahhah to jak swap na m43 z m54


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group