BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - [e36] 1.8is m42 nie pali na dwa gary

reskaxD - 2011-07-18, 20:15
Temat postu: [e36] 1.8is m42 nie pali na dwa gary
witam jak w temacie auto nie pali na pierwszy i trzeci gar od strony chłodnicy co moze byc przyczyna ?? ?
Cypisek - 2011-07-18, 20:42

Prawdopodobnie cewki zapłonowe. Przewody, świece. Nie ma tu wróżek, nie dostaniesz konkretnej odpowiedzi.
Grzesiek - 2011-07-18, 21:11

tez bym obstawial cewki ;/
reskaxD - 2011-07-19, 07:33

kable wsadziłem inne jak mogę cewkę sprawdzić ? tylko powiem ze iskra jest na każdym garnku. Podejrzewam ze rozrząd się przestawił
Cypisek - 2011-07-19, 09:17

reskaxD napisał/a:
Podejrzewam ze rozrząd się przestawił


Podejrzewam że prędzej skopałeś kolejność przewodów zapłonowych niż przestawił się rozrząd.

reskaxD napisał/a:
jak mogę cewkę sprawdzić ?


Zależy jakie masz cewki. Jeżeli takie w kwadracie 2x2 to po prostu zamieć wtyczki oraz przewody działających cylindrów na te które nie działają i zobacz co się dzieje. Jeżeli masz 4 cewki w rzędzie to chyba nic nie zrobisz. Najlepiej podmienić wszystko.

reskaxD - 2011-07-19, 10:02

mam 4 cewki a kabli raczej nie pomyliłem bo
działo się to zanim się tego dotknąłem jak by paliła na wszystkie to bym się nie tykal

Cypisek - 2011-07-19, 10:53

reskaxD napisał/a:
mam 4 cewki


IS ma 4 cewki, ja to wiem chodzi tylko o ich układ. Jeżeli cewki są w układzie 2x2 z 4 wtyczkami to możesz poprzemieniać wtyczki i przewody, jeżeli cewki masz 4 w rzędzie w plastikowej obudowie z jedną wkręcaną wtyczką to tak już ich nie sprawdzisz tylko musisz podmienić.

reskaxD - 2011-07-19, 12:38

no mam 4 wtyczki dzisiaj podmienie ale jak by cewka padla to dawała by iskrę bo iskra jest
Cypisek - 2011-07-19, 12:43

reskaxD napisał/a:
to dawała by iskrę bo iskra jest


Może być za słaba :wink:

reskaxD - 2011-07-19, 13:23

a jeszcze mam taka oznakę ze jak wyjmę fajke z tych garkow co chodza zostawiam fajki tylko na tych co nie chodza i przez chwilę zakręcę rozrusznikiem to po chwili strzela i to mocno aż ogien z rury poszedł . A jeszcze jedno możesz podać mi prawidłowe podłączenie cewek z garkami tak dla pewności u mnie ktoś tam już numerowal cewki
Cypisek - 2011-07-19, 13:32

Wszystko masz ponumerowane, cewki na plastikwej osłonce, przewody są ponumerowane, a cylindry 1, 2, 3, 4 od chłodnicy
reskaxD - 2011-07-19, 18:56

u mnie na tej plastikowej obudowie ni sa ponumerowane cewki . pozamienialem tee wtyczki i przewody i nic co jszcze moge sprawdzic przed rozrządem
Vindevil - 2011-07-20, 16:55

Nieszczelne zawory , jeśli elektryka odpada . Rozrząd na łańcuchu , więc musiałbyś mieć woła aby go przestawić.
Czy auto jeździ na gazie?

Grzesiek - 2011-07-20, 19:58

a co ze swiecami???? ja bym proponowal nowe swiece i kable tylko nie te za 80zł z tesco. Jaka byla przyczyna tego zaniemania???? nie masz czasem oleju w tych tulejach co sa swiece ?? ??? nie ma tam przebicia???? a moze stalo sie tak przy redukcji z 5 na 2 zamias 4 :] hehehe
reskaxD - 2011-07-21, 08:23

jak jak zamieniłem to nic żadnej reakcji jak przed zamianą świece nowe kable drogie oleju tam nie ma na łańcuszku też moze się przestawic któraś zebatka albo napinacz mógł pasc albo wyciągnięty łańcuszek
Vindevil - 2011-07-21, 10:09

A ciśnienie w cylindrach sprawdzał , he?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group