|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - OKROPNY SMRÓD W E30
macie30k - 2011-09-07, 11:39 Temat postu: OKROPNY SMRÓD W E30 Witam,
koledzy od paru dniu w moim aucie e30 324td zaczęło coś potwornie cuchnąć. Zapach można porównać do naprawdę porządnie zgniłych jaj i nie jest to śmieszne bo nie da rady jeździć tym autem.
Generalnie zapach ten zaczyna przeszkadzać pod czas jazdy, na postoju aż tak go nie czuć.
Najbardziej czuć to w bagażniku, otworzyłem boczki sprawdziłem nic nie ma, pod kołem zapasowym też.
Usterka śmieszna bez dwóch zdań, jeśli ktoś wie co to może być proszę o pomoc.
MaxxxS - 2011-09-07, 12:16
Winny jest kat albo mieszanka paliwowa... ale najprawdopodobniej katalizator.. To co czujesz to siarkowodór i inne syfy które kat ma wyłapywać... prawdopodobnie czas go zmienić... już swoje przeżył i zamiast łapać to spala i dlatego smierdzi jajem.
E30 ROST - 2011-09-07, 12:43
jestem tego samego zdaniaz e to kat. ale czy wymieniac wytnij go w pi.....u i wstaw rury kawal badz strumiennice, albo zwykly tlumik
MaxxxS - 2011-09-07, 14:00
są przelotówki imitujące kata za 80 zł na allegro..
Ogólnie zrobiłbym tak jak ROST mówi i podpisuje się pod jego słowami..... -- "Wytnij go w pi....u " ten tekst zawsze do mnie przemawia
macie30k - 2011-09-08, 07:57
dzisiaj rano zrobiłem mały test. mianowicie przez całą drogę do pracy miałem wyłączone radio. zaraz po włączeniu zaczęło potwornie śmierdzieć. na 99% jest to wina instalacji zasilającej wzmacniacz. Na dniach to sprawdzę i napiszę co i jak.
Zapomniałem dodać że kata wyciąłem już bardzo dawno także to odpada.
E30 ROST - 2011-09-08, 09:35
super tylko 1 raz szłysze ze instalacja wzmaka badz jaka kolwiek smierdzi jajami! niewazne .....
Yabi - 2011-09-11, 10:41
Sprawdź czy akumulator się nie gotuje przy włączonym wzmacniaczu
bogib184 - 2011-09-14, 21:35
Yabi dobrze prawi Stawiam na uszkodzony regulator napięcia w alternatorze i gotuje ci elektrolit - przerabiałem w mojej e34 ten przypadek.
beryl - 2011-09-14, 23:30
Nic prostszego zmierzyć napięcie miernikiem.
macie30k - 2011-09-17, 13:41
witam, okazało się że winien jest regulator. napięcie na biegu jałowym wynosiło 18.7V
Pozdrawiam, dzięki za pomoc.
|
|