|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - rejestracja po swapie
przem - 2011-09-21, 20:34 Temat postu: rejestracja po swapie witam
panowie chciał bym zarejestrowac e30 z 4,0 pod maska tylko u mnie w okolicy żadna stacja diagnostyczna nie chce wydać papierka potrzebnego do zmian w dowodzie rejestracyjnym na nowy silnik. Wyraźnie widać że nie czują tematu i nie chcą ryzykować wiec odsyłają, żeby szukać szczęścia dalej.
czy ktoś może polecić jakąś taką miejscówkę (najchętniej w okolicach pruszków-żyrardów ale jeśli trzeba będzie to podjadę i kawałek dalej) tak, żeby nie patrzyli na takie auto jak na ufo i gdzie będzie szansa dostać stosowny papier?
jeśli nie w tym dziale to przepraszam,ale nie wiem w którym powinno być
pozdrawiam
lijo1979 - 2011-10-11, 09:48
Hejka,
Nie podam Ci namiaru na warsztat ale z tego co piszesz oznacza że sa po prostu niekompetentni!!! Moze warto by to zgłosić gdzieś?
Możesz napisać do PUZ'a. On Swoje swapowane auta "przegląduje" gdzieś w okolicy Torunia.
Wymiana silnika polega na dodaniu adnotacji przy przeglądzie ze został wymieniony silnik. Musi być podana nowa pojemność i moc.
Diagnosta ma sprawdzić auto pod względem druciarstwa, wycieków i tym podobnych historii. A czy tam jest 4l czy nawet 6L to nie ma znaczenia.
TomekZG1 - 2011-10-11, 14:51
Wydaję mi się że potrzebny Ci jeszcze jest dokument od rzeczoznawcy, i dopiero wtedy na stację diagnostyczną i do WK.
Pozdrawiam
kafarek - 2011-10-11, 15:59
Żadnego rzeczoznawcy.
Jedziesz na stację diagnostyczną.. Diagnosta prosi o dokument stwierdzający pochodzenie silnika i jego dane. Dopiero wtedy zaczyna oględziny stanu technicznego. Diagnosta nie ocenia jakości swapa, ale stan techniczny pojazdu.. Silnik to część zamienna...
SmasherE30 - 2011-10-12, 21:17
Jaki ma to być dokument o sprzedaży silnika jak silnik był kupowany od osoby fizycznej? krótka umowa sprzedaży? co w tej umowie powinno się znaleźć? W sumie skoro silnik to część zamienna to po co to w ogóle?
kafarek - 2011-10-12, 21:56
Po to, że legalizacja tej części zmienia dane w dowodzie rejestracyjnym. Np pojemność, rodzaj paliwa itp.. Za tym idą pieniądze..
Jeśli chodzi o dokument, to potrzebna jest po prostu umowa kupna/sprzedaży. Musi ona jednak zawierać dokładne dane silnika lub chociaż numer. Jak diagnosta kumaty, to sobie sprawdzi sam.
Przechodziłem to jak PUZ mi swapował E30-tkę.. Zmieniłem wpis w dowodzie o pojemności.. A w ubezpieczalni policzyli mi za tuning ekstremalny bo zwiększyła mi się moc pojazdu o blisko 100%
Zmuszony zostałem do zmian w dowodzie, bo podczas kontroli drogowej policjant okazał się kumaty i zabrał mi dowód
LUKAS - 2011-10-13, 12:52
Panowie Panowie... powinno być tak:
1) musisz mieć papier stwierdzający wymiane silnika/zmiane kosntrukcyjną pojazdu, w warsztacie którego KRS jest wpisany na listę uprawnionych warsztatów mechanicznych do dokonywania zmian konstrukcyjnych pojazdów
następnie
2) z tym dokumentem jedziesz do SPK która równiez posiada uprawnienia do rejestracji pojazdów zabytkowych i zmian konstrukcyjnych pojazdów.
Tam dostajesz przegląd i kolejny dokument
3) z tym drugim dokumentem jedziesz do wydziału komunikacji i PO ROBOCIE
Jeśli masz jakies problemy to uderzaj do mnie na PW, pomogę Ci w tym.
Do Mińska daleko nie masz chłopaku
PZDR!!
LUKAS
Miro - 2011-10-13, 13:32
Tors przerabial ten temat na tyle ze zmienil nawet model na 335i po swapie na m30..
pozdro
|
|