|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - SWAP z M54B22 na M54B25 lub M52B25 / M52B28
shuvit - 2011-12-05, 17:15 Temat postu: SWAP z M54B22 na M54B25 lub M52B25 / M52B28 problem dotyczy auta E46.
Obecnie siedzi zajechany na śmierć M54B22...silnik porażka nikomu nie polecam, jeżdzony w mieście jako auto rodzinne i pękła głowica... wybór padł na swap silnika.
Propozycje to M54B25, M52B25 lub B28.
Pytanie czy osprzęt jest zamienny i będzie mi pasować ze starego silnika ?
Czy oprócz ''słupka'' nowego serca, kompa i EWS'a będzie mi potrzebne coś jeszcze ?
Jest ktoś na forum ogarnięty kto sprzedaje silniki ? ktoś kogo możecie polecić ?
Przydałoby się żeby to był ktoś z wawy lub okolic.
MaxxxS - 2011-12-05, 19:55
Wiesz co ... Real oem... kartka długopis i spisujemy nr części osprzetu m54b22 i porównujemy z nr m54b25 lub b28 i będzie wiadomo . niektóre rzeczy można prównac wizualnie...
Robiłem coś takiego ostatnio z oplem ...
myślę że większoś osprzętu podejdzie.
shuvit - 2011-12-05, 23:31
może ktoś się jeszcze wypowiedzieć ?
Stammek86 - 2011-12-06, 01:01
jezeli bedziesz wsadzał m54b30 to wiazka silnika i nawet komp moze zostać od b22.
Cały osprzet powinien być taki sam. Nie wiem tylko jak z kolektorem ssacym...moze jest taki sam a moze ma wieksze kanały.
W przypadku m52 bedzie wieksza rzezba ale tragedi też nie powinno być pod warunkiem ze silnik i wiazką beda z e46.Na pewno bedzie trzeba zmienić pedał gazu...m52 jest na linkę a m54 ma pedał z potencjometrem.
shuvit - 2011-12-06, 08:37
ok czyli żeby było najprosciej to szukam M54B25, tylko czy silnik normalnie bedzie jechał na ECU i mapach paliwowych od 2.2 litra ?
RoboCop - 2011-12-08, 18:39
Stammek86 napisał/a: | jezeli bedziesz wsadzał m54b30 to wiazka silnika i nawet komp moze zostać od b22.
Cały osprzet powinien być taki sam. Nie wiem tylko jak z kolektorem ssacym...moze jest taki sam a moze ma wieksze kanały. |
Kolektor ssący z b22 jest zamienny z b25, w M54 b30 jest inny wiem, bo swój wymieniałem, co do reszty nie mam pojęcia.
|
|