|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - [e30]Wymiary dużej głowy, dyfra, szpery.
makkus - 2012-01-27, 00:18 Temat postu: [e30]Wymiary dużej głowy, dyfra, szpery. Witam,
ma ktoś z Was szperę, lub zwykły dyfer wyjęty z dużej głowy, "na stole", tak żeby podać mi kilka wymiarów?
Póki co nie będę zadawał konkretnych pytań, najpierw chciałbym się zorientować, czy ktokolwiek ma coś takiego pod ręką, a nie pod autem...
LUKAS - 2012-01-29, 11:31
ja mam na stole duzą głowe, co potrzeba
makkus - 2012-01-30, 00:41
Potrzebuję wymiary zaznaczone na rysunku,
1 i 2 wiadomo o co chodzi, a 3 to jest średnica wewnętrzna koła talerzowego.
Pozdrawiam
LUKAS - 2012-01-30, 01:37
na oko jakby duza glowa, ale jakas dziwna...
Gdzie zgubiles talerz do czujnika predkosci?
Pomierzę jutro rano.
pzdr!!
makkus - 2012-01-30, 08:27
ta szpera nie jest z BMW..., da się ją wsadzić do małej, ale trzeba troszkę stoczyć, zanim coś takiegym zrobił, chciałbym poznać wymiary dużej głowy bo jeszcze nigdy w rękach nie miałem
temat warty przemyślenia bo S45....
LUKAS - 2012-01-30, 10:30
1 - 42mm
2 - 170mm
3 - 115mm
+/- 2mm
makkus - 2012-01-30, 18:07
niestety nic z tego nie będzie... za duża różnica w odsadzeniu koła talerzowego...
pozostałe wymiary praktycznie takie same
no nic, trzeba będzie pokusić się o wsadzenie tego do małej głowy
LUKAS - 2012-01-30, 19:45
No dobra, a teraz z czego to jest?
szwangru2 - 2012-01-30, 22:33
LUKAS napisał/a: | No dobra, a teraz z czego to jest? | Opel omega A ?
makkus - 2012-01-30, 23:18
dokładnie tak,
Omega 3000...
odkąd wsadziłem szperę S25 do małej głowy to fajnie by było, gdyby jednak nieco lepiej spinała...wiem, że można zacieśnić...ale doszedłem do wniosku, że mając dwie z omegi to porównam...no i teraz wiem, że jedyna opcja to taka, że będzie pasowała po stoczeniu, tak żeby nabrała kształt podobny do tej z małej głowy, i zmiana gwintu śrub koła talerzowego z M12 na M10 z wykorzystaniem tulejek w celu zlikwidowania luzu...najważniejsze, że wieloklin flanszy z BMW pasuje...nawet łożyska są te same...
|
|