|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - Eibach Pro Kit jakie amorki?
nommad86 - 2012-02-26, 21:00 Temat postu: Eibach Pro Kit jakie amorki? Witam. Panowie mam eibach pro kit i tylny amorek padł, takze tyl do wymiany. Tu pytanie kupic amorki o skróconym skoku firmy Mts czy standardowe np. bilstein b4 czy kayaba excel-g. Boje sie ze zwykly amor szybko padnie a o Mts ach nie mam zdania może coś podpowiecie?
Ps. bilstein b8 itd odpada nie ten budzet. Pozdrawiam
sarna1 - 2012-02-26, 23:14
może już lepiej FK - na allegro nowe w cenie złomu... przynajmniej TUV jest.
Adam86 - 2012-02-27, 10:55
nommad86, Kup coś o skróconym skoku. Miałem MTSy i byłem zadowolony z nich. Seryjne amortyzatory ze sportowymi sprężynami zużywają się znacznie szybciej.
Cypisek - 2012-02-27, 11:02
Ja w e36 mam z przodu i z tyłu mts technik. Bujam się od roku i jestem zadowolony.
nommad86 - 2012-02-27, 13:43
I o takie odpowiedzi mi chodziło. Opinie o tych mts ach rozne ale jak mowicie ze wporzadku to chyba wezme i to od razu komplet. Bez sensu bedzie miec z tylu o skroconym skoku a z przodu serie. Wiele bylo przypadkow ze u diagnosty amor ok a faktycznie wylany. Tak bylo w e36 u brata. Teraz jeszcze jedna opcja:
1. Kpl amorkow Mts 500zl + Eibach Pro Kit
2. Gwint Fk 800zl
Boje sie ze przy gwincie kola moga obcierac itd.
Kola lato 17' 7,5 i 8,5 cali et41
Kola zima 17' 7,5 cala et30
Adam86 - 2012-02-27, 18:54
nommad86 napisał/a: | Opinie o tych mts ach rozne | Jak ktoś kupuje kpl sportowych amorków za 500 zł i myśli że komfort bedzie taki jak na bilsteinie b6-b8, to to raczej oczywiste że będzie wylewał swoje żale: "Jakie to złe i niedobre.."
Wm. Jakość relatywna do ceny (bynajmniej Ja byłem zadowolony) nommad86 napisał/a: | Boje sie ze przy gwincie kola moga obcierac itd |
..Do tego nie jest regulacja wysokości...
makkus - 2012-02-27, 22:43
ja mam MTSy już 25miesięcy na aucie...jak ma być gleba to musi być i twardo, a to z kolei przekłada się na cenę, chciałem żeby wytrzymały 2lata (w ogólnym rozrachunku 50zł/szt. na rok) i się udało, prawy z przodu zaczyna się wylewać, ale zrobiły koło 50tys więc jak OK,
a tak na marginesie, ile są warte nowe Bilsteiny B6 zrobione pod konkretne sprężyny utwardzone, (czyli to już B8 pewnie)
sarna1 - 2012-02-28, 17:49
przerabiam aktualnie temat,
B8 na przód cena od 500-700 za sztukę zależnie od hurtowni
tył 350-500.
Dość rozsądnie wygląda zamówienie kompletnego Kitu (sprężyny i amorki) = kosztuje 2400.
nommad86 - 2012-02-28, 21:35
Obcieranie o kolumne i cos w tym typie o to mi chodzilo przy gwincie. Wtedy potrzebne znowu dystanse. 50 tys na tych amorkach spoko kupie kpl Mts ów.
makkus - 2012-02-28, 22:46
sarna1 napisał/a: | przerabiam aktualnie temat,
B8 na przód cena od 500-700 za sztukę zależnie od hurtowni
tył 350-500.
Dość rozsądnie wygląda zamówienie kompletnego Kitu (sprężyny i amorki) = kosztuje 2400. |
to cena jednak jest spora, w najbliższym czasie (+/- 2miesiące) będę miał bilsteiny w nieco "innej" cenie, żeby nie powiedzieć półdarmo, mowa oczywiście o nowych, jak będę już je miał w rękach to dam znać, i pewnie rzucę ogłoszeniem...
sarna1 - 2012-02-29, 09:35
no to czekam na informację, zawias chcialem robic na wiosne więc taka informacja wskazana
makkus - 2012-05-22, 21:59
Kontynuując watek Bilsteinów, to źródło z którego będę brał swój komplet oferuję praktycznie każde, B6, B8... (teraz przyszły mi bilsteiny robione na specjalne zamówienie, bo nie ma ich wogóle w ofercie do takiego konkretnie samochodu) są w stanie zrobić amorki pod konkretne sprężyny, z konkretną twardością, wszystko zależy od tego czego sobie klient zażyczy.
Cena to jakieś 90Euro za sztukę.
|
|