|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - Dyfer 320 do 318
yoshi - 2004-05-09, 23:20 Temat postu: Dyfer 320 do 318 hello
czy moge zalozyc do swojej 318 M10 dyfer od 320
jak tak to co sprawdzic i na co zwocic uwage
Gość - 2004-05-10, 07:10
możesz tylko ,że 2.0 ma przelorzenie 3.62 i na 2ce będziesz mial 100ke ja mam teraz 3.23 i jakoś rzyje chociasz już są durze problemy z paleniem laków bo 3ka kończy sie przy 170 km/h
yoshi - 2004-05-10, 08:54
a z Polskiego na nasze bo ja laik jestem
Gość - 2004-05-10, 09:29
chodzi o to na ile obrotów wału obruci się koło im przełorzenie większe tym krutsze biegi i większe przyśpieszenie ale mniejsza prędkość max np: loko zamiast 2.91 włorzył 3.91 był ponad sekunde szybszy do setki ale nie jechał szybciej niż 190km/h
muj fabryczny dyfer był 4.45 na 5tym biegu zamykałem obrotomierz i jechałem z prędkością około 205km/h na strarzackiej sprzedali mi 4.10 i przędkość max wzrosła do 220km/h
Anonymous - 2004-05-10, 09:30
Im niższe oznaczenie dyfra tym większe prędkości osiągane na poszczególnych biegach, ale wiąże się to z wydłużeniem przyśpieszenia. Jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
SmasherE30 - 2004-05-10, 11:32
Drack ... 3,64 to był dyfer 320 między 83' a 85' do starszej skrzyni, a nowsze miały 3,94 lub 4.10.
Ale może ty wiesz o jaki dyfer chodzi...
Gość - 2004-05-10, 13:08
smaszer ja mam czarne na białym,że przelorzenia w skrzyni od m20 2.0 są takie same jak w skrzyni od m40 a 2.0 ma większy Vmax nirz m40 .dyfer w 2ce napewno nie jest 4.10 wedz pod swojego i zobacz tabliczke znamionową na dyfrze jonas ma szeroką lampe a jego dyfer byl 3.62
SmasherE30 - 2004-05-10, 13:13
wystarczy, że zobaczysz na stronie łódzkiego klubu w tabelce!!
Ja mam dyfer 4,10 Inna szeroka lampa może mieć najwyżej 3,94 ... sprawdź betkę Laury przy okazji to zobaczymy...
sarna1 - 2004-05-10, 13:33
tez mam 4.1 ale w tym tygodniu wkladam dluzszy
Gość - 2004-05-10, 21:01
SmasherE30 napisał/a: | Ja mam dyfer 4,10 Inna szeroka lampa może mieć najwyżej 3,94 ... sprawdź betkę Laury przy okazji to zobaczymy... |
a no tak zapomniałem ty masz2.1/2 tam jest inny dyfer oki
SmasherE30 - 2004-05-10, 21:54
sam sobie zaprzeczasz
http://www.bmw.9x.pl/inde...exty//dyfer.php
kaprys - 2004-05-10, 21:57
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
loko - 2004-05-10, 23:02
a ty co z tymi ???? czytać nie umiesz? kliknij se w link i poczytaj.. a na samym końcu strony na samym dole po prawej też przeczytaj
yoshi - 2004-05-10, 23:41
niech i tak bedzie
czyli w skrocie dyfer od 320 z silnikiem M20B20 bedzie pasowal do M10 1,8
tak
Gość - 2004-05-11, 07:19
będzie tylko ,że będziesz wolniej pszyśpieszal a biegi się wydłurza o ile sie nie myle 4ka będzie około 200km/h
yoshi - 2004-05-11, 08:07
jeszcze jedno czy 350zl za dyfer z montazem to duzo
loko - 2004-05-11, 08:19
zanim jednak kupisz warto przyjżeć się syfrowi czy się nie różnią np. flansze czyli to do czego przykręcasz półosie...
sarna1 - 2004-05-11, 09:08
dyfer 4:10 to jakich malo - biegi sa starsznie krotkie - II sie konczy ok 90 km/h lipa straszna - wczoraj spotkalem sie na wyscigu z Nexia kolesia (90KM) i nie moglem mu zasadniczo odejsc, w gruncie rzeczy tylko delikatnie wygrywalem a wszystko polegalo na dobrym starcie - kiedy ja juz lecialem na III on przeciagal na II (powyzej 100 km/h) i nie moglem mu uciec - fakt ze jechalem na LPG (benzyny mialem chyba za malo i sie dusil w okolicach 3 tys obrotow) a na LPG to 320 nie ma wiecej niz 100 KM.
Takze nie polecam dyfra 4.10, biegi sa za krotkie - sam bede zmienial na inny - leza jakies na szrocie to sie pobawie i zobacze ktory mi popasuje - chcialbym taki zeby na II ze 110 pociagnela
SmasherE30 - 2004-05-11, 12:45
Sarna ... ja się z Tobą nie zgodzę 4,10 jest wg. mnie optymalny do dwójki i wcale mi nie przeszkadza że 2jka jest do niecałych 90 (u mnie liczniowe 87 na odcięciu). Trójka jest dla mnie idealna (choć kończy się przy 137kmh). Za to na czwórce pojade już 180 a na piątce 226 i na tych biegach to już ewidentnie jest wołowaty Wogle jest wołowaty poniżej 3500obr
Po pierwsze lepiej się śmiga bokiem
Po drugie ze względu na wysoko położony moment krótkie przełożenie powoduje, że po wrzuceniu następnego biegu obroty nadal są w efektywnej strefie momentu dwólitrówki!! Jak założysz dłuższy to będziesz miał dziure jak w polonezie, czyli jedynka spoko ... dwója i ... UUUU .. i muł i juz cię wszyscy objechali Szczególnie jeśli masz gaz to zostaw sobie ten dyfer. Ja jestem bardzo zadowolony. Ale zobaczymy co uda mi się wycisnąć jak się w końcu zabiorę za ten silnik i wszystko powymieniam...
Moja filozofia wygląda tak ... dyfer w BMce do przyspieszeń musi być dobrany tak, aby na suchym na trójce zapiszczeć i aby po wrzóceniu trójki od razu silniczek ciągnął. Ide do roboty i zbieram na Getraga ... dla 2litrówki ta skrzynia to zbawienie!!
loko - 2004-05-11, 22:02
a mój na 3 biegu nie piszczy na oponach 195.... dwójkę mam do niecałych 80, trójkę do 120, czwórkę do 150-160 no i piątkę do jakiś 190-200...
SmasherE30 - 2004-05-11, 22:06
nie gadaj Lokuś że nie piszczy ... nie zawsze, ale potrafi
loko - 2004-05-11, 22:13
ja wiem swoje.. nie piszczy i tyle...
ale 15,8 na 400 mam
Anonymous - 2004-05-11, 22:43
Też mam 4,10 i na miasto jest to super dyfer, w trasie auto jest mało ekonomiczne, ale powiedzmy, że mi to nie przeszkadza
A kolega sarna1, to nie ma się co spodziewać, że z dłuższym dyfrem będzie Nexi uciekał i to jeszcze na gazie.
Apropos, czy to ktoś z klubu startował E30 320 w modlinie
Nie znam się za bardzo na czasach na 400m, ale był chyba niezły
kaprys - 2004-05-11, 22:53
postrach napisał/a: | Też mam 4,10 i na miasto jest to super dyfer, w trasie auto jest mało ekonomiczne, ale powiedzmy, że mi to nie przeszkadza
A kolega sarna1, to nie ma się co spodziewać, że z dłuższym dyfrem będzie Nexi uciekał i to jeszcze na gazie.
Apropos, czy to ktoś z klubu startował E30 320 w modlinie
Nie znam się za bardzo na czasach na 400m, ale był chyba niezły |
Jonas (jeden z BB) ... ma m20... czasik piekny jak na ten silnik
do tego wiem że startował koleś 1.8 i podałem mu adres strony beemka może się ujawni???
sarna1 - 2004-05-11, 23:15
wiec postanowilem ze mikser i klapa ida w piatek na poleczke - ja zalewam Pb i jezdze , jezeli stwierdze wielka poprawe to juz chyba te elementy nie wroca do auta - trudno bedzie sie mniej jezdzilo
SmasherE30 - 2004-05-11, 23:37
huraaaaa Kolejny nawrócony
ScOOti - 2004-05-12, 20:32
Sarna zmien mikser na 50 mm wywal klape i bedzie smigal ladnie
a mam misker 35 i jest gowno. Klapy nie mam.
Czekam teraz na mikser 50 mm i bedzie chyba juz dobrze
SmasherE30 - 2004-05-12, 20:36
To ScOOti koniecznie pochwal się efektami!!
ScOOti - 2004-05-12, 20:41
spoko tylko zapomnialem dodac na ten mikser czekam wiec coz jak przyjdzie zamontuje go oraz zrobie skrzynke na ten filtr i powinno byc dobrze zobaczymy. eszcze dyfer 3.91 i bedzie ladnie smigac
|
|