|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - [e39]Dwumasowe koło zamachowe M52B28 / M54B30
HARTGE - 2012-02-29, 21:39 Temat postu: [e39]Dwumasowe koło zamachowe M52B28 / M54B30 Jak w temacie, czy ktoś przerabiał (lub wie jak przerobić) dwumasowe koło zamachowe na tradycyjne (jednomasowe) koło zamachowe w E39 z silnikiem M52B28 lub z M54B30 ?
s50 - 2012-03-03, 21:44
A co chcesz tym osiagnac? Czy poprostu ci sie rozlecialo? Kola przerabiaja osoby, ktore chca zaoszczedzic na kupnie nowego, np moj kumpel zaspawal kiedys kolo w V8. Ogolnie sie skonczylo tym ze rozwalilo mu skrzynie i skonczyl na drzewie. Jesli chcesz przejsc na jednomas to zaloz kolo zamahowe od M20, jesli chodzi o redukcje kosztow to bez sensu bo mozna kupic bardzo tanio uzywke -to sie poprostu nie psuje tak czesto jak w np dieslach, temu jest duzo tansze.
Kruczek - 2012-03-04, 10:49
można też jednomas m50 roztoczyć pod 240 mm, tarcza od m30 z jednomasu ze sprężynkami + docisk z m57
Adam86 - 2012-03-04, 11:50
HARTGE, po co chcesz coś takiego dłubać.. to ma być pod sport czy do codziennej jazdy
HARTGE - 2012-03-05, 16:22
s50 napisał/a: | A co chcesz tym osiagnac? |
Adam86 napisał/a: | HARTGE, po co chcesz coś takiego dłubać.. to ma być pod sport czy do codziennej jazdy |
Pytam zupełnie profilaktycznie.
E39 do sportu to się raczej nie nadaje
Po 7 latach jeżdżenia X-em (4X4) trochę zatęskniłem za możliwością postawienia auta bokiem na suchym asfaldzie (strzałem ze sprzęgła) i myślę właśnie o E39 M52B28 lub M54B30 dlatego pytam o ewentualne możliwości skutecznego i jednorazowego usunięcia ww. awarii.
PS.
Koledze w VW 1,9 TDi 90 PS rozleciało się koło dwumasowe, wypłacił 3000 zł. za nowe sprzęgło + nowe koło dwumasowe LUC-a i po tygodniu (normalnej taksówkarskiej jazdy) ww. koło rozleciało się ponownie ...
|
|