|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
 |
Nasze Śmigiełka - 325e 2.7 Majonez
goska - 2012-05-23, 20:45 Temat postu: 325e 2.7 Majonez Witam Wszystkich.
Auto zastało kupione w lutym 2012 w Bolesławcu kolo Olkusza
325e 2.7 85 r
Wcześniejszy właściciel nie chętnie chciał sprzedać,
lecz koszta jakie musiał pokryć w Niemczech za wymianę belki +
robociznę = 1000 euro
Majonez zostaje ze mną na wieki wieków
Za pomoc przy zakupie i naprawę dziękuje Danielowi"Szajbaa"
Miłego ogladania:)
Beemka miała przerdzewiałą belke
która została wymieniona i zabezpieczona
tak wyglądało kolo jak eta przyjechała na lawecie
Zostały wymienione poszczególne zespoły
pompa wody
rolka napinająca + pasek
świece
olej + filtr
[/URL]
filtr paliwaFDC.
olej dyfer skrzynia
płyn chłodniczy
filtr paliwa
tuleje belki - poliuretany żółte
tuleje wahacza x4 - lemforder
amortyzatory sachs + poduszki tył
simering na wale z przodu silnika
wymienione zostały tulejki wahacza
gumki
wymieniona została prawa lampa oczywiście hella, bo coś się pociła
przewody paliwowe
zostaw wymieniony również fotel kierowcy
Tak prezentuje sie cala bawarka
Troszke środka
Radio Bawarka
Bagażnik
kielichy cale, kieszeń jest:)
Serduszko
Czeka mnie jeszcze konserwacja całego podwozia i poprawienie zaprawek
które zrobił wcześniejszy właściciel
Po wymianie wszystkiego co najważniejsze chce wymienić kołpaki na fajne
felgi
Cypisek - 2012-05-23, 20:50
To już się trochę wyjaśniło. Poznaje te buciki z 2 zdjęcia, przecież to Szajbaa. Napisz do niego, może powie Ci coś więcej o aucie.
[ Dodano: 2012-05-23, 20:53 ]
Nigdy nie widziałem tak zgniłej belki! aż dziwne że reszta auta jest zdrowa.
Adam86 - 2012-05-23, 21:28
Cypisek napisał/a: | Poznaje te buciki z 2 zdjęcia, przecież to Szajbaa. |
Cypisek dobry jesteś jak ty ludzi poznajesz po butach..
Kurde faktycznie dziwne że tylko belka tak zgniła.. grunt że cała reszta jest zdrowa
goska, baze do modyfikacji masz fajną na stracie fajne koło..
daniello - 2012-05-23, 21:55
to nie szajba to auto kolegi macka z buskoZ,dbac pucowac i sie cieszyc
goska - 2012-05-24, 07:04
daniello napisał/a: | to nie szajba to auto kolegi macka z buskoZ,dbac pucowac i sie cieszyc |
wiem o którego chłopaka ci chodzi z Buska, on ma beemke w automacje
całkowicie inny silnik, widzieliśmy się kiedyś na spocie w Ck
moja eta nie ma nic wspólnego z kolega Macka'a
dzidziusbmw - 2012-05-24, 10:24
super baza do modow i zajefajny kolor, bede sledzil jak sie maja prace z autem
E30 ROST - 2012-05-24, 11:26
panoiwe wytlumaczcie mi dlaczego 6garów i pojedynczy wydech przez wiekszosc auta? kolor wyebany kolor. graty
misza - 2012-05-24, 12:36
Tak było fabrycznie 122km i pojedyńczy wydech. Ale dlaczego dokładnie to nie wiem.
P.s. Bardzo ładna e30tka
Pozdro
Cypisek - 2012-05-24, 13:33
Ładne auto, będą z niego ludzie.
daniello - 2012-05-24, 18:50
to sorki maciek od kombi e36 dostal od zony taka sama
G-R-Z-E-Ś - 2012-05-24, 20:26
Fajny stan E30 ! Zostawiasz ją w originale czy jakieś inne modyfikacje planujesz ?
goska - 2012-05-25, 13:15
G-R-Z-E-Ś napisał/a: | Fajny stan E30 ! Zostawiasz ją w originale czy jakieś inne modyfikacje planujesz ? |
Dziękuje
Tak zostaje zachowana w originale, nie planuje niczego zmieniać.
slawo - 2012-05-25, 13:56
super stan! dbaj o nia , bo juz niewiel oryginalow zostalo....
318Albert - 2012-05-25, 17:50
Ładnie zachowane auto jeśli kiedyś zmienisz zdanie chętnie ją odkupie
lukanio007 - 2012-06-03, 15:00
ładna sztuka, pamiętam z allegro
golum22 - 2012-06-03, 22:42
ładny kwadracik pozazdrościć tylko takiej pięknej e30 w majonezie na dodatek
oby służyła długo
High-Tech - 2012-06-04, 08:37
Szajba sporo o majonezie opowiadał. Faktycznie lalka niezła i w dobre ręce trafiła! A belka wygląda jakby nie z tego auta była
Pozdro!
goska - 2012-06-05, 08:37
High-Tech napisał/a: | Szajba sporo o majonezie opowiadał. Faktycznie lalka niezła i w dobre ręce trafiła! A belka wygląda jakby nie z tego auta była
Pozdro! |
Ogólnie do szajby to po części pojechałam
Finał był taki ze pojechaliśmy razem do Olkusza po Majoneza
Odnosnie belki to Szajba chyba wie co wymienia? Myle sie??
Moze jest coś o czym nie wiem
Pawel735 - 2012-06-05, 20:05
goska napisał/a: | High-Tech napisał/a: | Szajba sporo o majonezie opowiadał. Faktycznie lalka niezła i w dobre ręce trafiła! A belka wygląda jakby nie z tego auta była
Pozdro! |
Ogólnie do szajby to po części pojechałam
Finał był taki ze pojechaliśmy razem do Olkusza po Majoneza
Odnosnie belki to Szajba chyba wie co wymienia? Myle sie??
Moze jest coś o czym nie wiem |
Spokojnie Belka jest taka jak ma być tylko chłopaki mieli na myśli, że to aż niemożliwe, żeby w tak ładnym aucie była tak przegnita belka. Sam jestem ciekawy dlaczego tak ją zjadło. Jak reszta podwozia, mocowań, wnęk itp ?
goska - 2012-06-05, 21:56
podwozie jest nawet ok,wiadomo nie jest idealne
ale bedzie
cale będę konserwować sama
bo tu u mnie tzw mechaniki znają tylko szpachle i baranka
kupilam juz Elakson i Berner
528_driver - 2012-06-09, 18:49
masakra zakochalem sie
Cypisek - 2012-06-09, 20:00
528_driver w aucie czy właścicielce?
goska - 2012-06-11, 17:46
Malutka zapowiedz, co by nudno nie było
jeszcze nie skończony.
318Albert - 2012-06-19, 09:37
Jak chcesz mam jeszcze polerowany dekiel tylko trzeba go odświeżyć
goska - 2012-06-22, 09:53
318Albert napisał/a: | Jak chcesz mam jeszcze polerowany dekiel tylko trzeba go odświeżyć | Pomyślimy nad tym
[ Dodano: 2012-06-22, 10:03 ]
Odkręciłam klapkę,stary lakier ściągnięty przygotowana do malowania
koniecznie pamiętamy o Acetonie
Użyłam środka maxx line, wystarczy 5 minut i wszystko ładnie odchodzi
Rozebrane auto i przygotowane do konserwacji
Pod siedzeniami bajka
ale idąc dalej pojawiła sie dziurka i mi szczena opadła
Zostanie wstawiony zdrowy element, ale o tym niebawem iz gdyż jestem w trakcje robienia z pomocą mechanika który powiedział do mnie ze może wstawiamy blachę z forda bo ma mowie Boże kochany Panie zlituj sie , oczywiście się nie zgodziłam
Czeka mnie sporo pracy, ale jak skończę to
E30 ROST - 2012-06-22, 10:24
nie przejmuj sie ... taka dziura to nie dziura . pracuj nad nia dalej a napewno sie zrewanzuje
goska - 2012-06-28, 08:36
Nie planowałam jej rozbierać, ale powychodziły rożne paskudy
których być nie może
wycięte
wstawione
szlifowanie
efekt
juz zrobione
Praca trwa nadal
Luca - 2012-06-28, 11:15
I tak trzymać
A będzie malinka.
Pozdrawiam i powodzenia życzę
goska - 2012-07-05, 10:01
Postanowiłam odkręcić sobie cały przód,
zdjęłam nerki grill lampy dokładkę pasa [ nasadka nr 8 ]
Z wrażenia złapałam się za głowę
Widok mało ciekawy
wyczyściłam aby zobaczyć czy jest tam cokolwiek blachy
Cały przód do roboty, wiec wakacje mam już zaplanowane
High-Tech - 2012-07-05, 10:15
A jednak belka to nie był tajemniczy przypadek...
pozdro
goska - 2012-07-05, 10:23
High-Tech napisał/a: | A jednak belka to nie był tajemniczy przypadek...
pozdro |
no nie stery
wszystko ładnie było przykryte
nie wielkie pęcherzyki zgrubienia a pod nimi dziury jak w d@pi@
Adam86 - 2012-07-05, 13:23
..Babeczka która operuje szlifierką i do tego spawa...
Naajjsss..
wyszło pare kwiatków ale dasz rade..
Nie zapomnij o dobrej konserwacji profili zamkniętych
ogolny - 2012-07-05, 20:43
Zobaczyć CIĘ w realu przy pracy - pewnie nie jeden by chciał
makkus - 2012-07-05, 23:35
nie ma tragedii... prace posuwają się na przód, i bardzo dobrze
nie byłoby wygodniej, jakby auto stało ciut wyżej ? niż leżeć...w dodatku na betonie...
miejsca, których nie będziesz w stanie z oczywistych przyczyn doczyścić z rdzy, polecam pomalować nie podkładem....a czymś z rodziny:
-fertan
-cortanin F
-brunox
a dopiero potem podkład, jakiś epoxydowy...i na wierzch akrylowy...
Szajbaa - 2012-07-08, 12:07
Kamil Spokojnie to tylko nalot, swoją droga sam sie zastanawiam z wierzchu lala podłoga podłużnice szwy kielicha przód i całe kielichy tył igła, dokręcany pas też ładny, a tu tyle wyprysków...
SQ3GJN - 2012-07-08, 17:14
no widać ze sporo roboty
goska - 2012-07-08, 19:55
Szajbaa napisał/a: | Kamil Spokojnie to tylko nalot, swoją droga sam sie zastanawiam z wierzchu lala podłoga podłużnice szwy kielicha przód i całe kielichy tył igła, dokręcany pas też ładny, a tu tyle wyprysków... |
przód, o te szwy kielicha chodzi??prawa strona, z lewej taka sama dziura
zerwałam gumę i tez było nie ciekawie
efekt
To nie jest tylko nalot sa duże wżery
[ Dodano: 2012-07-08, 20:19 ]
Ale i tak ja bede robic,momentami brakuje mi tylko wiary.
kielichy tył na szwach tez jest dziura
Cypisek - 2012-07-08, 20:31
Da się kit, będzie git. Naprawdę nie jest źle. Przygotuj się na wyjazd na sezon 2013 i tyle.
Wytrwałości
Miro - 2012-07-08, 20:39
Cypisek napisał/a: | Naprawdę nie jest źle. |
Jasne. Gorsze ratowali
Pozdro
knap - 2012-07-09, 07:19
nawet wiem kto ratował gorsze
Szajbaa - 2012-07-10, 16:53
nie o szfy pod bezpiecznikami i w bagazniku w okół kielicha
goska - 2012-07-31, 09:35
Początkowo wszystko czyściłam szlifierka,zabezpieczyłam podkładem epoksydowym,
lecz z chwila piaskowania wszystko było robione odnowa:) efekt
Belka,wahacze i Macphersony wymienione-dzieki Daniel 'Szajbaa'
Został mi jeszcze cały tyl do piaskowania łącznie z belka i wahaczami
Przepraszam za jakość zdjęć i za chaotyczny wygląd
Udało mi się dziś skonczyc pas przedni i wal napędowy
bąku - 2012-07-31, 09:53
Robota pierwsza klasa
Efekt końcowy na pewno będzie ekstra
G-R-Z-E-Ś - 2012-07-31, 10:04
Nie przejmuj się zdjęciami ważne że prace idą cały czas do przodu
POTEGAT - 2012-07-31, 15:14
Co najważniejsze zainwestuj w opony żeby nowy majonez nie zakończył żywota tak jak stary.
ogolny - 2012-07-31, 19:03
Większość lakieruje na czarno a TY na przekór CZERWONY Strój roboczy ekstra.
Chyba sama nie przypuszczałaś że będzie tyle z tym "majonezem" pracy? Pełen szacunek.
goska - 2012-07-31, 22:16
POTEGAT napisał/a: | Co najważniejsze zainwestuj w opony żeby nowy majonez nie zakończył żywota tak jak stary. |
Inwestować nie muszę bo zimówki mam
Ty za to postaraj się zainwestować w mózg , którego zresztą nigdzie nie kupisz
Pozdro
[ Dodano: 2012-07-31, 22:25 ]
ogolny napisał/a: | Większość lakieruje na czarno a TY na przekór CZERWONY Strój roboczy ekstra.
Chyba sama nie przypuszczałaś że będzie tyle z tym "majonezem" pracy? Pełen szacunek. |
Nie przypuszczałam ze będzie tyle pracy nad tym autem.
Ja nigdy nie widziałam czarnego podkładu
Ten czerwony o którym piszesz to reaktywny na to idzie jeszcze epoksydowy koloru szarego.
zytko - 2012-08-01, 12:29
podoba mi sie Twój projekt i nie trac wiary efekt koncowy napewno to wynagrodzi....!!
POTEGAT - 2012-08-01, 21:20
[quote="goska"] POTEGAT napisał/a: | Co najważniejsze zainwestuj w opony żeby nowy majonez nie zakończył żywota tak jak stary. |
Inwestować nie muszę bo zimówki mam
Ty za to postaraj się zainwestować w mózg , którego zresztą nigdzie nie kupisz
Pozdro
Więc może jeszcze napiszesz jak twoja poprzednia e30-stka leżała na dachu i jakie miałaś opony bo z tego co pamiętam to łyse były jak kolano.
Dużo w moim życiu widziałem aut które były mocno doinwestowane, naszpikowane gadżetami ale swojej podstawowej funkcji czyli bezpiecznej jazdy nie spełniały. Moim zamiarem nie było obrażanie ciebie (co ty czynisz w stosunku do mojej osoby), kwestia przypomnienia o oponach to jedynie dobra rada.
goska - 2012-08-01, 21:37
[quote="POTEGAT"] goska napisał/a: | POTEGAT napisał/a: | Co najważniejsze zainwestuj w opony żeby nowy majonez nie zakończył żywota tak jak stary. |
Inwestować nie muszę bo zimówki mam
Ty za to postaraj się zainwestować w mózg , którego zresztą nigdzie nie kupisz
Pozdro
Traktujesz mnie jak wroga a to była tylko dobra rada, już zapomniałaś jak twoja poprzednia e30-stka leżała na dachu. Łyse opony na pewno się do tego przyczyniły |
Nie, nie zapomniałam!
Nie traktuje Cie jak wroga, a rady zachowaj dla siebie.
I nie łyse tylko letnie!
Dla twojej wiadomości jechać nie chciałam bo zdawałam sobie sprawę ze opony mam nie zmienione.
Poprosiła mnie koleżanka i nie potrzebnie się zgodziłam-mój błąd
Swoje odchorowałam po wypadku
Także nie udzielaj mi rad!!
bąku - 2012-08-01, 23:01
Na podkład rekatywny nie kładzie się epoksydowego i odwrotnie też nie. Po reaktywnym stosuje się podkład akrylowy i na ten ewentualnie można położyć epoksyd.
BIERNAŚ - 2012-08-03, 11:14
Kibicuję w odbudowie! Nie przejmuj się na moim e46 jest pewnie więcej rdzy niż na Twoim "majonezie"
Pozdro!
knap - 2012-08-06, 21:29
mi mówili że podklad antykorozyjny się zważy przy malowaniu
a poszło ładnie nic nie zważyło i nie posiadało
goska - 2012-08-07, 08:27
bąku napisał/a: | Na podkład rekatywny nie kładzie się epoksydowego i odwrotnie też nie. Po reaktywnym stosuje się podkład akrylowy i na ten ewentualnie można położyć epoksyd. |
Przed korozją najlepiej chronią podkłady reaktywne, tzw. wash primery. Tajemnica ich skuteczności kryje się w utwardzaczu, który zawiera niewielkie ilości kwasu fosforowego, zapewniają znakomitą przyczepność do podłoża. Tym samym uniemożliwiają one rozprzestrzenianie się korozji podpowłokowej nawet w miejscach uszkodzeń powłoki (odpryski, rysy itp.). Oczywiście wash primery mają również odpowiednie dodatki antykorozyjne (fosforany cynku lub wapnia), stanowiące dodatkowe zabezpieczenie podłoża.
Podkłady tego typu nanosi się zazwyczaj bardzo cienkimi warstwami (o grubości kilkunastu mikrometrów), wymagają, więc one pokrycia innym podkładem (zwykle akrylowym), pozwalającym na uzyskanie odpowiedniej odporności barierowej i mechanicznej. Im lepszej jakości jest ten podkład, tym skuteczniejszą ochronę zapewnia zestaw wash primer - podkład akrylowy.
W przypadku najwyższych wymagań stosuje się nawet nakładanie na podkład Reaktywny podkładu Epoksydowego.
Reaktywny nie gryzie sie z Epoksydowym
knap - 2012-08-08, 22:15
z teorii raczej słaby jestem jeśli o lakiernictwo chodzi
ale za to z praktyki jestem lepszy
bąku - 2012-08-10, 18:30
goska napisał/a: | bąku napisał/a: | Na podkład rekatywny nie kładzie się epoksydowego i odwrotnie też nie. Po reaktywnym stosuje się podkład akrylowy i na ten ewentualnie można położyć epoksyd. |
Przed korozją najlepiej chronią podkłady reaktywne, tzw. wash primery. Tajemnica ich skuteczności kryje się w utwardzaczu, który zawiera niewielkie ilości kwasu fosforowego, zapewniają znakomitą przyczepność do podłoża. Tym samym uniemożliwiają one rozprzestrzenianie się korozji podpowłokowej nawet w miejscach uszkodzeń powłoki (odpryski, rysy itp.). Oczywiście wash primery mają również odpowiednie dodatki antykorozyjne (fosforany cynku lub wapnia), stanowiące dodatkowe zabezpieczenie podłoża.
Podkłady tego typu nanosi się zazwyczaj bardzo cienkimi warstwami (o grubości kilkunastu mikrometrów), wymagają, więc one pokrycia innym podkładem (zwykle akrylowym), pozwalającym na uzyskanie odpowiedniej odporności barierowej i mechanicznej. Im lepszej jakości jest ten podkład, tym skuteczniejszą ochronę zapewnia zestaw wash primer - podkład akrylowy.
W przypadku najwyższych wymagań stosuje się nawet nakładanie na podkład Reaktywny podkładu Epoksydowego.
Reaktywny nie gryzie sie z Epoksydowym |
Cała ta wypowiedź jest cytatem z innego forum, na którym większość użytkowników nie stosuje metody reaktywny + epoxyd
JUBY - 2012-08-12, 10:08
Wydaje mi sie , ze kolega posiada wiedze czysto teoretyczna ktorej nigdy jeszcze nie uskutecznia. Forum sluzy do zdobywania informacji jak i dzielenia sie nimi a nie do tego aby pokazywac kto jest wiekszym cwaniakiem.
Jeszcze troszke i majonez bedzie gotowy
goska - 2012-08-24, 12:03
Była sobie kiedyś dziuuuura
przyszły ranty czekam tez na osłony
[ Dodano: 2012-08-24, 12:19 ]
bąku napisał/a: | goska napisał/a: | bąku napisał/a: | Na podkład rekatywny nie kładzie się epoksydowego i odwrotnie też nie. Po reaktywnym stosuje się podkład akrylowy i na ten ewentualnie można położyć epoksyd. |
Przed korozją najlepiej chronią podkłady reaktywne, tzw. wash primery. Tajemnica ich skuteczności kryje się w utwardzaczu, który zawiera niewielkie ilości kwasu fosforowego, zapewniają znakomitą przyczepność do podłoża. Tym samym uniemożliwiają one rozprzestrzenianie się korozji podpowłokowej nawet w miejscach uszkodzeń powłoki (odpryski, rysy itp.). Oczywiście wash primery mają również odpowiednie dodatki antykorozyjne (fosforany cynku lub wapnia), stanowiące dodatkowe zabezpieczenie podłoża.
Podkłady tego typu nanosi się zazwyczaj bardzo cienkimi warstwami (o grubości kilkunastu mikrometrów), wymagają, więc one pokrycia innym podkładem (zwykle akrylowym), pozwalającym na uzyskanie odpowiedniej odporności barierowej i mechanicznej. Im lepszej jakości jest ten podkład, tym skuteczniejszą ochronę zapewnia zestaw wash primer - podkład akrylowy.
W przypadku najwyższych wymagań stosuje się nawet nakładanie na podkład Reaktywny podkładu Epoksydowego.
Reaktywny nie gryzie sie z Epoksydowym |
Cała ta wypowiedź jest cytatem z innego forum, na którym większość użytkowników nie stosuje metody reaktywny + epoxyd |
Aaa Ty cycku Ty owszem ta wypowiedz jest z innego forum. Nie posiadam wystarczającej wiedzy i dlatego czytam i sie doradzam jak powinno być zrobione aby było dobrze.Wiem ze chcesz mi doradzić dobrze ale uwierz mi na słowo ze nic się nie dzieje po nałożeniu epoksydu na reaktywny.Wiem ze na odwrót nie wolno
karola_jf - 2012-08-24, 12:21
Witam,
Nigdy nie opisałam tu swojego Majoneza, ale po zobaczeniu tego tematu zamierzam to jak najszybciej zrobić. Ja swoją posiadam od 2007 roku i długa historia za mną, ale przede wszystkim POWODZENIA i GRATULACJE z mojej strony!
Biorę się za kompletowanie materiału na opisanie swojej.
goska - 2012-08-24, 12:28
karola_jf napisał/a: | Witam,
Nigdy nie opisałam tu swojego Majoneza, ale po zobaczeniu tego tematu zamierzam to jak najszybciej zrobić. Ja swoją posiadam od 2007 roku i długa historia za mną, ale przede wszystkim POWODZENIA i GRATULACJE z mojej strony!
Biorę się za kompletowanie materiału na opisanie swojej. |
Super Nałożymy koszule i będzie pełny lans. Nie mogę się doczeka kiedy zobaczę Twoja bunie. Pozdrawiam
misza - 2012-10-09, 18:13
Jak tam idzie remont? Jakieś zdj. by się przydały bo ciekaw jestem jak to teraz wygląda.
Pozdro
|
|