|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - Problem po Swapie
ogolny - 2012-07-13, 20:37 Temat postu: Problem po Swapie Swap eta na elektryce z m20b20 na m20b25 z 325ix.
Stara wiązka z m20b20 90r, nowa z 325ix .
Komputer z 325ix na którym też chodziło wcześniej .
Brak iskry, nie słychać krokowego, nie działa pompa paliwa, świeci kontrolka poziomu oleju.
Rozrusznik kręci .
Kolory nie pokrywające się w złączu :
Pin 2 : nowa biało-nieb ,stara żółto- zielony
pin 10: nowa żółto-nieb , stara niebieski
pin 12. nowa brązowy ,stara szary
Dodatkowa w starym złączu jest:
pin 8 biało czarny, 9 czarny , 14 biało czarny ,15 zielono czarny , 20 żółto czerwony
a w nowym : 17 żółto czarny
Dodam że wiązka z ix-a jest z automata, nie wiem czy to ma znaczenie
Czekam na wszelkie porady.
knap - 2012-07-13, 20:58
pompe paliwa możesz uruchomić na krótko
mostkując kablem bezpieczink nr. 11 i 12
miałem podobny problem po swapie w mojej e30
wszystko się uspokoiło po wymianie przekaźników
i sprawdź czy z instalacją gazową masz wszystko ok.
bo u mnie przekaźniki od gazu namieszały też po swapie i nie mogłem odpalić bo instalacja gazowa odcinała i gaz i wtryski
tak że iskra była, kompresja była, ciśnienie paliwa na listwie było a silnik nie chciał odpalić
Pietrek - 2012-07-13, 21:01
Rok produkcji od 11/82 do 5/85
1 D+ Alternator - kontrolka ładowania
2 sta Poziom oleju statyczny
4 FT Temperatura płynu chłodniczego
6 15s Napięcie zasilania przy włączonym zapłonie przy zabezpieczeniu
7 EP Elektryczna pompa paliwa
8 50 Napięcie przy rozruchu
10 15u Napięcie zasilania przy włączonym zapłonie, przewód niezabezpieczony
15 dyn Poziom oleju dynamiczny
16 öl Ciśnienie oleju
17 SI Interwał serwisowy, ustawienie wsteczne
Rok produkcji od 6/85 do 7/87
1 D+ Alternator - kontrolka ładowania niebieski
2 STA Poziom oleju statyczny zielono-żółty
4 FT Temperatura płynu chłodniczego brązowo-fioletowy
5 OELD Ciśnienie oleju brązowo-zielony
6 15S Napięcie przy włączonym zapłonie przy zabezpieczeniu zielono-biały
7 15U Napięcie przy włączonym zapłonie, przewód niezabezpieczony zielony
8 TI Ekonomizer
10 DYN Poziom oleju dynamiczny niebieski
11 SI Interwał serwisowy, ustawienie wsteczne biało-zielony
12 CARB Wskaźnik błędu, tylko w modelach na rynek US zielony
13 EKP Elektryczna pompa paliwa zielono-fioletowy
14 TACH Sygnał z prędkościomierza czarno-biały
15 P/N Położenie dźwigni czarno-zielony
16 airb. Złącze diagnostyczne biało-czarny
18 50 Napięcie przy rozruchu czarno-żółty
Trzy pinowe złącze w schowku
1 ws Sygnał prędkości obrotowej (dla kombinacji z A7)?
2 gr DWA (plus z zapłonu z BC)?
3 ge Sygnał o poziomie spalania (dla kombinacji z A11)?
Rok produkcji od 8/87 do 88
1 D+ Alternator - kontrolka ładowania niebieski
2 STA Poziom oleju statyczny niebiesko-biały
3 X TI Sygnał wtryskowy biało-czarny
4 FT Temperatura płynu chłodniczego brązowo-fioletowy
5 OELD Ciśnienie oleju brązowo-zielony
6 15S Napięcie przy włączonym zapłonie przy zabezpieczeniu zielono-biały
7 15U Napięcie przy włączonym zapłonie, przewód niezabezpieczony zielony
8 TI ekonomizer
9 X TD obrotomierz
10 DYN Poziom oleju dynamiczny
11 SI Interwał serwisowy, ustawienie wsteczne biało-zielony
12 CARB Wskaźnik błędu, tylko w modelach na rynek US brązowy
13 EKP Elektryczna pompa paliwa zielono-fioletowy
14 TACH Sygnał z prędkościomierza czarno-biały
15 P/N Położenie dźwigni czarno-zielony
16 AIRB. Złącze diagnostyczne biało-czarny
17 Oeltemp Temperatura oleju tylko w M3 brązowo-fioletowy
18 50 Napięcie przy rozruchu czarno-żółty
Rok produkcji od 88 do 94
1 D+ Alternator - kontrolka ładowania niebieski
2 STA Poziom oleju statyczny niebiesko-biały
3 TXD Przewód do samodiagnozy biało-fioletowy
4 FT Temperatura płynu chłodniczego brązowo-biały
5 OELD Ciśnienie oleju brązowo-zielony
6 15S Zacisk 15 zabezpieczony zielono-żółty
7 15DW Zacisk 15niezabezpieczony zielony
8 X TI ekonomizer
9 TD obrotomierz czarny
10 DYN Poziom oleju dynamiczny
11 SI Interwał serwisowy, ustawienie wsteczne biało-niebieski
12 CARB Wskaźnik błędu, tylko w modelach na rynek US brązowy
13 EKP Elektryczna pompa paliwa zielono-fioletowy
14 TACH Sygnał z prędkościomierza czarno-biały
15 X 30H Sygnał z bendiksa czarno-zielony
16 AIRB. Złącze diagnostyczne biało-czarny
18 50 Napięcie przy rozruchu czarno-żółty
19 Oeltemp Temperatura oleju tylko w M3 brązowo-fioletowy
20 X ABS Sygnał ABS czerwono-żółty
X – różnice w stosunku do poprzedniego modelu
ogolny - 2012-07-14, 16:59
Wymieniłem całą wiązkę silnika z powrotem z m20b20 i mnie szlak chce trafić .Teraz rozrusznik nie kręci
Pietrek - 2012-07-15, 19:12
sprawdź czy jest napiędzie na zółto czarnym przewodzie
ogolny - 2012-07-15, 20:00
Jest napięcie, rozrusznik podpinany na krótko z prostownika też nie reaguje. Złośliwość rzeczy martwych.Jutro wyciąganie rozrusznika.
Beta odpaliła teraz jeszcze wymiana siłownika przy skrzyni ( coś się nie chce odpowietrzyć)
|
|