|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - Regulator ciśnienia paliwa M20B20
trebuh111 - 2012-07-17, 18:29 Temat postu: Regulator ciśnienia paliwa M20B20 Czy po odkręceniu wężyka (tego który wychodzi od filtra paliwa) od regulatora ciśnienia paliwa w bmw e30 powinna być benzyna po dłuższym postoju samochodu? Mam problem z odpalaniem:( i podejrzewam że może być to właśnie regulator ciśnienia. Odkręciłem wężyk i nie było w nim paliwa w samym regulatorze było paliwo.
Cypisek - 2012-07-17, 19:43
Powinno być paliwo. Jeżeli paliwa nie ma to prawdopodobnie paliwo spływa do baku. Za utrzymanie ciśnienia paliwa odpowiada pompa paliwa. Miałem to kiedyś u siebie, zimne auto nie chciało odpalać, trzeba było długo kręcić. Pompa paliwa dawała bardzo niskie ciśnienie i nie trzymała paliwa, ciepły palił jako tako bo paliwo było już blisko.
trebuh111 - 2012-07-18, 21:19
A to nie bedzie wina regulatora cisnienia? Paliwo pompuje paliwo dochodzi do regulatora i regulator reguluje cisnienie na wtryskach jezeli jest za duze to przelewa sie spowrotem do baku wiec ten wezyk przelewowy po wylaczeniu silnika powinien byc czyba pusty tak na chlopski rozum. Jest jakis sposob aby w prosty sposob sprawdzic czy pompa trzyma cisnienie? Z moim silnikiem jest tak ze jak wylacze silnik i od razu odpale dziala bez zarzutu i czasami np. po postoju dluzszym 3dni tez zapali czasami bez problemu...
Artur C. - 2012-07-22, 12:32
Regulator ciśnienia jest na wyjściu z listwy wtryskowej i jego zadaniem jest utrzymanie stałego ciśnienia paliwa w listwie.
Po odpięciu wężyka na regulatorze czyli odpływowego paliwo natychmiast ucieka do zbiornika i tak ma być.
Problemem natomiast jest gdy po postoju brak paliwa w wężu zasilającym listwę bo tam ciśnienie powinno utrzymywać się dość długo.
Z Twojego opisu wynika że Masz odwrotnie podpięte węże.
|
|