|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - sprzęgło m40 po wymianie twardo wchodza biegi
lowczaspl - 2012-11-27, 14:42 Temat postu: sprzęgło m40 po wymianie twardo wchodza biegi Witam, wymieniłem sprzęgło na typoweka sash komplet oprócz wysprzęglika , mianowiicie problem jest tego typu ze przy wrzucaniu biegów podczas jazdy ciężko wchodzą... wyglada tooo tak jakby tarcza przy wciskaniu pedału sprzęgła nie oodsuwała sie na tyle aby umozliwic idealne przełożenie... Czy to wina wysprzęglika ? gdyby tak to jak sie do tego zabrać koszt wysprzęglika to 70 zl ale nie wiem jak odpowietrzyc sprzęglo prosze o pomoc
beryl - 2012-11-27, 20:58
Jest dużo o odpowietrzaniu wysprzęglika, poszukaj, po drugie gdyby nie wysprzęglało to byś miał zgrzyty.
ogolny - 2012-11-28, 17:28
U mnie trwało ok.300km zanim się poukładało. Teraz jest cacy.
A jakbyś odpowietrzał sprzęgło to wcześniej zalej płyn po sam korek.
lowczaspl - 2012-11-28, 18:35
ogolny napisał/a: | U mnie trwało ok.300km zanim się poukładało. Teraz jest cacy.
A jakbyś odpowietrzał sprzęgło to wcześniej zalej płyn po sam korek. |
w tym rzecz ze nigdy sprzęgła nie odpowietrzałem po wymianie wysprzęglika
maroFX - 2012-11-28, 22:26
U mnie po wymianie sprzęgła wszytsko działo od razu jak na starym sprzęgle. Czy sprawdziłeś/regenerowałeś wysprzęglik ? Natomiast napotkałem inny problem. Nie moge odpowietrzyć sprzęgła! ( ) Okzuje sie, ze po odkręceniu odpowietrznika i depnięciu pedału z wysprzęglika nic nie leci! ;o Totalny brak drożności. A też podejrzewam niewielka ilość powietrza w układzie bo czasami 1,2 twardziej wchodzą.
Kruczek - 2012-11-28, 22:35
weź cienkiego drucika i spróbuj przepchnąć to miejsce gdzie wkręca się odpowietrznik
lowczaspl - 2012-11-29, 14:54
Kruczek napisał/a: | weź cienkiego drucika i spróbuj przepchnąć to miejsce gdzie wkręca się odpowietrznik |
to moze pomoc ? w moim przypadku? chce kupiic nowy wysprzeglliiik i go wymienic poprostu bo wszystko zostalo w skrzynii wymienione oprocz niiego a zrobilem juz 1000 km i dalej biegi wchodza ciezko i czasem zgrzyta
beryl - 2012-11-29, 23:52
A jak założysz nowy i dalej będzie to samo? Nie lepiej najpierw odpowietrzyć ten, a później kupować nowy. Reperaturki kupisz za 7 zł i będziesz miał to samo. Zdejmij wysprzęglik, rozbierz (to nie jest trudne) zobacz stan cylinderka, kup nowe gumki, wymień, zalej wysprzęglik płynem strzykawką z igłą, puść luźno przewód giętki żeby popłynął płyn i skręć ze sobą wszystko.
Może pompa sprzęgła coś nawala?
Dobrze założyłeś wysprzęglik tzn. odpowietrznikiem w dół?
lowczaspl - 2012-11-30, 11:08
beryl napisał/a: | A jak założysz nowy i dalej będzie to samo? Nie lepiej najpierw odpowietrzyć ten, a później kupować nowy. Reperaturki kupisz za 7 zł i będziesz miał to samo. Zdejmij wysprzęglik, rozbierz (to nie jest trudne) zobacz stan cylinderka, kup nowe gumki, wymień, zalej wysprzęglik płynem strzykawką z igłą, puść luźno przewód giętki żeby popłynął płyn i skręć ze sobą wszystko.
Może pompa sprzęgła coś nawala?
Dobrze założyłeś wysprzęglik tzn. odpowietrznikiem w dół? |
odpowietrznikiem w dół ? muszę to sprawdzić bo już sam nie pamiętam , w tym tygodniu to rozbiorę i sprawdzę co ii jak pewnie poniedziałek , wtorek a byc może niedziela
|
|