|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - Bmw M20b20 Problem..POMOCY!!!!
Mareczek - 2013-01-11, 20:22 Temat postu: Bmw M20b20 Problem..POMOCY!!!! Witam.
Mam problem ze spalaniem bmw e30 m20b20 LPG 2 generacji
spala mi z 18l przy normalnej jeździe
co może być powodem tego??
powiem ze na niskich obrotach kuleje na gazie nie chodzi równo
2 pytanie
nie działa mi obrotomierz
podmieniałem na drugi i tez nie działał
Proszę oo porady tylko z sensem
Pozdrawiam
Rat84 - 2013-01-12, 00:15
Witam jesli chodzi o spalanie to od jak dawna masz gaz? Mialem podobny problem u siebie zmienilem reduktor i jak reka odjal. Moje m20b25 w e34 pali 9,5-10,5 w trasie przy srednio ekonomicznej jezdzie a w miescie 13-14 gazu. Podstawa jest reduktor, swiece, kable, kopulka i palec. Moim zdaniem jesli reduktor jest starszy niz 3 lata i nigdy nie byla z niego maz spuszczana jest do wymiany. Z obrotomierzem moge zobaczyc jutro na schemacie jakie ida kable do tego.
Mareczek - 2013-01-12, 15:13
reduktor mam nowy bo widać..instalacja ma 1 rok... ok to zobacz co z tym obrotomierzem
ogolny - 2013-01-13, 07:26
A jakie spalanie na PB ? jeśli też wysokie to obstawiam sonde
lysy174 - 2013-01-13, 07:34
A jak jest podłączony gaz? Za czy przed przepływomierzem? Bo może przepływka zdechła i stąd wysokie spalanie.
Szajbaa - 2013-01-16, 14:04
raz sonda, dwa regulacja, 3 przepływka mui byc sprawna, auto musi na pb chodzi idealnie to i na lpg bedzie dobrze, kulenie na wolnych swiecej przewody.
obrotomierz to czarny przewód w wiazce, teraz kwesia czy to oryginał czy jakis swap. Moze byc nie podłaczony, od zawsze nie dziala czy padł?
Mareczek - 2013-01-16, 18:27
powiem tak mikser od gazu mam za przepławką.
zatankowałem 35l gazu i zrobiłem 200km przy spokojnej jeździe
to nie jest swap tylko originale m20b20
Szajbaa - 2013-01-17, 16:10
reasumujac spraw by chodzila jak trzeba na pb = sprawna przeplywka sonda przewody swiece wyregulowane zawory szczelny dolot, potem mozna bawic sie z lpg, skoro parownik nowy to regulacja i powinno chodzic jak trzeba,
podmieniles obrotomierz tzn?? cale zegary czy co?? mowie obrotomierz czarny przewód w wiazce silnika przez okrągłe gniazdo do budy wchodzi i do zegarów po drodze nic wiecej nie ma.
Mareczek - 2013-01-17, 19:18
dziś wymieniłem świece i filtr powietrza.. na gazie chodzi jak zegarek,a na benzynie to samo czyli na początku się dusi a od 2.5tys obrotów już jedzie jak trzeba. no i jak jest ciepła to nie trzyma obrotów(gaśnie)
lysy174 - 2013-01-18, 03:09
A powiedz mi kolego czy ktoś sprawdzał ciśnienie jakie daje pompa paliwa? Bo wygląda na to że masz podobną usterkę jak ja miałem w E34 kilka lat temu.
Podjedź do jakiegoś dobrego gazownika i poproś żeby sprawdził ciśnienie paliwa przed regulatorem. Jak jest poniżej 3,5 bara to masz winowajcę.
Mareczek - 2013-01-18, 20:31
wiesz ze nie sprawdzałem.. ale wiem ze chodzi strasznie głośno (wyje) a ma 15 l paliwa i tez wyje
lysy174 - 2013-01-19, 03:36
Kilka lat temu miałem E34 z tym samym silnikiem. Rano jak ją odpalałem to jeszcze była opcja żeby ją wkręcić na obroty (LPG drugiej generacji; na gaz przełączało się dodając gazu) ale jak się zagrzała to graniczyło już z cudem.
Jeździłem po gazownikach żeby patrzyli co się dzieje i dopiero jeden z nich zapiął jakiś rodzaj barometru na przewód paliwowy i okazało się że pompa daje 1 bar ciśnienia. Zmieniłem pompę i jak ręką odjął.
A skoro mówisz że u ciebie już rzęzi ta pompa to jest spore prawdopodobieństwo że to właśnie ona będzie przyczyną całego zamieszania.
cid85 - 2013-01-21, 08:48
jak rozgrzejesz silnik do normalnej tęperatury to odłącz sonde mówisz że od 2,5 tyś chodzi normalnie wiec go zalewa na wolnych obrotach gas śmiga dobrze bo sonda go nie reguluje odłączysz sonde i zobaczysz czy chodzi dobrze jesli tak sonda do wymiany narazie obstawiał bym taką wersje sprawdź i pisz co się dzieje
Mareczek - 2013-01-21, 20:41
to powiedz mi dlaczego rano odpala na strzał tylko nie chodzi równo (faluje tak od 500tys obrotów do 2000tys obr.. na gazie tez tak faluje jak jest zimna(ale jak się rozgrzeje to chodzi idealnie na gazie )
cid85 - 2013-01-29, 12:55
mowie sonda lapie dopiero od jakiejs temperatury niewiem czemu ci tak bardzo faluje bo to duzo od 500 do 2000 regulacja napewno wchodzi w gre rozgrzej silnik nie przelaczaj na gaz i odepnij sonde zobaczysz czy jest jakas zmiana jesli tak sonda kosz. od 2500 tys idzie nosmalnie bo duzo powietrza jest dostarczane i mimo tego ze go zalewa daje rade powiedz mi czy masz moc zbiera sie tak jak powinna czy muli?
Mareczek - 2013-01-30, 18:34
zbiera sie bardzo dobrze jak na m20b20.. a teraz mam znowu problem bo strzela mi z wydechu jak puszcze gaz jadąc na biegu. tylko na gazie strzela
cid85 - 2013-01-31, 16:57
o gazie to ja zielonego pojecia niemam niepomoge sory
|
|