|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
Nasze Śmigiełka - [E36] miroll --> 328 Cabrio OEM+
miroll - 2013-07-11, 14:30 Temat postu: [E36] miroll --> 328 Cabrio OEM+ Witam.
Trochę mnie tu nie było
W zimie wymyśliłem sobie kolejną zabawkę - tym razem trafiło na samochód z otwartym dachem. Szukałem e36 M3 jednak jak widać nie udało mi się znaleźć
W skrócie:
- oryginalne 328 początek 96 roku
- oryginalny fabryczny m-technic
- fabryczna blokada dyferencjału
- O.Z. ACS 8.5x17 et13 strzelony Falken ZIEX-512 205x40
- zawieszenie -55/-35 (trochę już z tych gleb wyrosłem....)
- swap wnętrza na czarną skórę, oryginalnie była tandetna fioletowa półskora (kompletnie nie pasowała do tego samochodu)
- dach półautomat
Samochód ma wszystkie lampy, szyby i elementy karoserii z 96 roku.
Można się znęcać
Za jakość zdjęć przepraszam. Nie planowałem niczego po prostu strzeliłem na szybko crapfonem. Może uda mi się ogarnąć jakąś lepszą sesje w swoim czasie.
G-R-Z-E-Ś - 2013-07-12, 09:06
miroll napisał/a: | Można się znęcać |
Więc ! Czemu ma takie brzydkie kierunki ? Co to wogólę jest za gleba ? E36 ma leżeć na ziemi
Reszta może być
miroll - 2013-07-12, 19:07
G-R-Z-E-Ś napisał/a: |
Więc ! Czemu ma takie brzydkie kierunki ? Co to wogólę jest za gleba ? E36 ma leżeć na ziemi
Reszta może być |
Stwierdziłem ze skoro wszyscy mają podroby białych DEPO to ja będę miał marchewy oryginalne BMW. Zresztą jaki sens budować drugi raz to samo....
Cypisek - 2013-07-12, 19:53
miroll napisał/a: | G-R-Z-E-Ś napisał/a: |
Więc ! Czemu ma takie brzydkie kierunki ? Co to wogólę jest za gleba ? E36 ma leżeć na ziemi
Reszta może być |
Stwierdziłem ze skoro wszyscy mają podroby białych DEPO to ja będę miał marchewy oryginalne BMW. Zresztą jaki sens budować drugi raz to samo.... |
Marchewy mają swój urok. Ale koooooooza straszna
Pietrek - 2013-07-13, 00:22
Jak na auto po ciapatym to nie jest źle
miroll - 2013-07-13, 04:53
Cypisek napisał/a: |
Marchewy mają swój urok. Ale koooooooza straszna |
Jakbym nie napisał jakie zawieszenie to byście sie jarali ze jest nisko
[ Dodano: 2013-07-13, 04:55 ]
Pietrek napisał/a: | Jak na auto po ciapatym to nie jest źle |
Ciapaty tylko je przywiózł do PL - nie sądzę żeby nim jeździł bo miał na placyku większość droższych i młodszych samochodów. Nie zapominaj o szczegółach
Pietrek - 2013-07-13, 22:38
vin z touringa - potwierdzone info
miroll - 2013-07-14, 07:35
Pietrek napisał/a: | vin z touringa - potwierdzone info |
Z e21 touring Pani w urzedzie nie chciala zarejestrowac ale zrobilem ladne oczy i przeszlo
daniello - 2013-07-15, 21:33
koza to jest ,ale zeby zrobic glebe trzeba szarpac blotniki z tylu i robic negatyw
oczywiscie tylko opona 205/40/17
u mnie tak tyl wyglada max negatyw na mimosrodzie
przod jak mi na zbieznosci powiedzial ma 3 stopnie ,zrobione na tulejach miedzy zwrotnice a amor grubosc 5mm.
auto ma potencjal ,rob glebe i jest kozak kazdy sie bedzie ogladal za takim cabrio
miroll - 2013-07-16, 11:36
daniello napisał/a: | koza to jest ,ale zeby zrobic glebe trzeba szarpac blotniki z tylu i robic negatyw
|
Takie tuningi mnie nie interesuja. Musi byc oryginalny blotnik. Poza tym cabrio ma byc do spokojnej jazdy tym bardziej ze pod miska jest 2 cm nizej xbrace ktory skutecznie ogranicza glebienie. Przy obecnym setupie czasem sie przytrafi nim przywalic.
Z przodu wcale nie musiales robic dziwnych negatywow, odpowiednia opona zalatwia sprawe. Po fotkach ktore wkleiles widze ze masz dosc szerokie te 205tki - spotykalem wezsze 215.
Negatyw robiony podkladka w przypadku gwintu nie ma racji bytu (chociaz to tez zalezy od gwintu i grubosci sprezyn).
W e36 qp mam chora glebe i niech tak zostanie.
Tutaj nizej nie bedzie nigdy.
[ Dodano: 2014-03-30, 19:52 ]
Maly apdejt na sezon 2014:
|
|