|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
TECHNICZNE - [E34 M20B25] Nie pracuje na wszystkie cylindry
amon87 - 2013-09-18, 09:51 Temat postu: [E34 M20B25] Nie pracuje na wszystkie cylindry Cześć wszystkim!
jestem tu nowy, ale mam nadzieję, że nie zostanę sponiewierany i ktoś mądrzejszy ode mnie rzuci mi jakiś pomysł na temat mojego ulepa
Byłem moją e34 m20b25 z 1989 roku na wakacjach na węgrzech. Dojechała, ale z powrotem miała już drobne problemy. Nie sądzę, zeby było jakieś dupiate paliwo. Zaczęła szarpać przy 3 tysiącach i 4 tysiącach. Niżej i wyżej było okej. Tak, jakby wypadał zapłon, albo nie odpalało mieszanki. Wróciłem i od tego czasu z dnia na dzień było gorzej. Jakieś 2 tygodnie temu chodziła może na 3 albo 4 cylindry, więc powedrowała do garażu. I stoi tam do teraz.
Wymieniłem i sprawdziłem już trochę rzeczy. Pompa paliwa (3 bary tuż przed listwą), nowe przewody NGK (magneti marelli skonczyly sie po pol roku). Nowe świece, doszczelniony dolot, uszczelki. Nowy czujnik temperatury do komputera (2 kable). Nowe wtryski z Top Setup (zamienniki oryginalnych ev1 - nowsze generacyjnie ev6) i nowe świece. Auto pali moze na 5 cylindrów. Świece ładują jak szalone, a na poprzednich kablach 2 były mokre. Teraz nie chce ich wycagac, bo chce miec wszystko szczelne. Wszystko wydaje się okej, ale nadal nie pali na jeden cylinder. Zmienilem nawet czujnik położenia wału. Został mi do wymiany już tylko komputer (który resetowałem) i silnik.
Kopułka podmieniana - bez róznicy wszystko. Wyczyściłem cały dolot, czujnik położenia przepustnicy, przepustnicę, zmieniałem przepływki. Ciągle to samo. Nie pali na jeden cylinder. Albo na dwa. Ja już sam nie wiem i jestem głupi.
Ma ktoś może jakieś doświadczenie w takich sytuacjach beznadziejnych? Może mi ktoś jakoś pomóc? Bo ręce mi do gleby opadają już...
Pozdrawiam i dzięki za przeczytanie.
gtszudi - 2013-09-18, 10:24
to może sprawdz kompresje na garach
amon87 - 2013-09-18, 11:13
Zrobione, zapomniałem napisać. od 10,5 do 11 na każdym. Auto nie ma i nigdy nie mialo LPG.
Cypisek - 2013-09-18, 14:42
Regulowałeś kiedyś luz zaworowy?
amon87 - 2013-09-18, 16:43
Jasne, że tak. Jakies 6 tysięcy temu. Jeszcze sprawdzałem go ostatnio
grzesiekd111 - 2013-09-18, 18:30
cewke sprawdzałeś , jak nie podmien od kogos
Rafal_e30 - 2013-09-18, 20:25
Miałem taki objaw w m20 jak mi dźwigienka zaworowa pękła ale pewnie wtedy nie dobił by Ci kompresji. Na rozrządzie nie przeskoczył?
amon87 - 2013-09-18, 21:21
Cewki zmieniane. Zero różnicy. Oddałem ja do mechanika - sprawdza mi rozrząd. Moje możliwości się skończyły. Auto zagadka. Dam znać jak będę coś wiedział. Niech będzie dla potomnych
|
|