BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

TECHNICZNE - E46 320i problem z zimnym silnikiem

Marcin0706 - 2015-04-05, 12:26
Temat postu: E46 320i problem z zimnym silnikiem
Witam.

Posiadam BMW 320i, 2.2l, 170 KM. Jakiś czas temu zmieniałem silnik bo poprzedni padł. Teraz mam problem gdy samochód jest zimny. Auto kompletnie nie ma mocy, czasami strzela też, szarpie. Często jest tak że zapala się check i auto nie wkręca się na obroty. Gaz w podłogę a oboroty wzrosną do 3 tys i później spadaja delikatnie strzelając. Świece zmieniane, cewki były przekłądane ze starego silnika i zamieniane miejscami i ciągle na zimnym silniku mam wypadający zapłon na 6 cylindrze. Na ciepłym po skasowaniu nie pojawia się. Na rozgrzanym silniku czasami jest czuć delikatne szarpanie przy przyśpieszaniu oraz czasami brakuje mu mocy.
Załączam zdjęcie z INPY: http://imageshack.com/a/img912/3957/cEslqx.png

Pozdrawiam!

Cypisek - 2015-04-05, 20:33

Jak odkręcisz korek oleju nie zasysa powietrza? Pokaż zakładkę vanosa i sond.
Marcin0706 - 2015-04-08, 17:29

Czuć delikatne zasysanie powietrza jak sie przyłoży rękę, ale bardzo słabe ono jest.

Zdjęcia z INPY: http://imageshack.com/a/img661/6650/7cEbG6.png

http://imageshack.com/a/img673/851/j3fIwl.png

http://imageshack.com/a/img540/3363/GmLJ2b.png

Mam jeszcze taki błąd, który czasami da się normalnie skasować i nie pojawia sie przez co najmniej pół godziny a czasami nie da się skasować w ogóle: http://imageshack.com/a/img911/5493/JPvjdk.png

Zmieniłem ten zawór wydechowy i myślałem że już bład się nie pojawi ale po kilku dniach jak podłączyłem INPE znowu się pojawił

Cypisek - 2015-04-09, 07:06

DISa do sprawdzenia i szczelność całego układu.
Marcin0706 - 2015-04-09, 15:56

DISe sprawdzałem i na moje oko wydawała się ok. Znawcą nie jestem ale czytałem trochę o tym i wydaje mi się że jest dobrze. A co do szczelności to sprawdzić wszystkie gumy od przepływki do przepustnicy, czy jeszcze coś?
wrona - 2015-04-11, 06:48

sprawdz wiazke zaworu

pozdr

Marcin0706 - 2015-04-12, 10:09

A jeżeli odłączę DISe na pracującym silniku to powinna być jakaś różnica w pracy silnka czy nie?

[ Dodano: 2015-04-18, 15:19 ]
DISa sprawdzona i działa tak jak należy. Zauważyłem że na zimnym mam błedy wypadajacego zapłonu na 6 i na 4 cylindrze z tym że ten 4 znika po kilkunastu sekundach a 6 zostaje cały czas dopóki go nie skasuje. Po skasowaniu błędu samochód przyśpiesza już tak jak powinien. Nie czuć najmniejszego szarpania w całym zakresie obrotów oraz nie brakuje mu mocy. Czy to może być wina nieszczelnego dolotu?

radoslawforum - 2015-04-24, 21:12

Proponuje sprawdzić wiązkę zaworu!
............
Przeprowadzki Polska Belgia


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group