|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
OFFTOPIC MOTORYZACYJNY - Mały Szok....:-)
e-30 - 2005-05-06, 00:58 Temat postu: Mały Szok....:-) Witam
Dziśiaj scigalem sie z Calibrą 2.0 16v i odziwo wygralem... 3 razy...potem z vectra 2.5 v6 2 razy o 1.5 dlugosci....wygralem i wtedy juz bylem w szoku...wkoncu ma 180KM ja raptem 140... 8)
Jawor - 2005-05-06, 09:16
moc, mocy nie równa...pewnie jak byscie mieli nowe auta fabryczne to byś przegrał..trzeba tez pamietac ze w wyscigach rownoległych liczy sie takze moment a nie tylko moc...no i kierowca..niefrasobliwa zmiana chocby jednego biegu prowadzi do poraszki
Baur - 2005-05-06, 10:41
Dlaczego miałby przegrać ? Calibra ma 150 km, e30 coś grzebał, może ma tez 150 ? A vectra ma 170, a jest cięższa ! I wogóle opel to robił wcześniej rowery i maszyny do szycia, a BMW silniki do samolotów, DZIEDZICTWO NADAJE MOC I PEWNOŚĆ WYŻSZOŚCI ! :D A swoją droga ISy są szybkie jak sie je ładnie poprosi.
duchPW - 2005-05-06, 10:52
a od ilu RPM to jest ładnie
Baur - 2005-05-06, 11:06
Do 4 tys idzie jak normalne kulturalne 1.8, a powyżej, aż do 7tys troszke się wścieka . Nie jest to R6 które idzie zawsze !
SmasherE30 - 2005-05-06, 11:51
Baur napisał/a: | opel to robił wcześniej rowery i maszyny do szycia, a BMW silniki do samolotów |
Ty Baur .... bo wiesz ... Alpina to firma wywodząca sie z maszyn do pisania (żarcik )
Zbychu - 2005-05-06, 12:02
Kurcze, wczoraj gdzieś czytałem o Lancii co ma 300KM przy 6500RPM- przy 2000RPM miała zaledwie 48KM. Z tego wniosek, że bardzo wiele zależy od techniki jazdy. Trzeba znać swoje auto i tyle..
duchPW - 2005-05-06, 12:20
SmasherE30 napisał/a: | Baur napisał/a: | opel to robił wcześniej rowery i maszyny do szycia, a BMW silniki do samolotów |
Ty Baur .... bo wiesz ... Alpina to firma wywodząca sie z maszyn do pisania (żarcik ) |
... dlatego 'zwietrzyli pismo nosem' i zamiast przerabiać maszyny do szycia albo do pisania wzięli się za betki - umiejętność pisania jak widać się przydaje
Łukasz - 2005-05-06, 13:34
Stosunek mocy do masy to jest klucz, na ten przykład na przykład - jakiś czas temu miałem do testów przez kilka dni nowe Subaru Legacy 2.0 138 KM i objeżdżałem ten samochód swoją 115 konną 318 aż miło Nowego Peugota 407 2.0 też objechałem...i co? I nie ma się czym podniecać....A to dlatego, ze ta 4napedowa świnka(Subru - jak mówia Anglicy ) była dużo cięższa, no i miała straty na napędzie....Także jakaś tam krzywa Vectra V6 to jeszcze nic takiego, choć 150 konna Calibra z dobrym kierownikiem mogła cię objechać....
--==maly==-- - 2005-05-06, 14:08
Baur napisał/a: | Nie jest to R6 które idzie zawsze ! |
Z tym się nie zgodze r6 w 320 nie idzie w ogóle dopuki nie osiągnie 4tyś.
e-30 - 2005-05-06, 15:29
Calibra 2.0 16v ma 100kw czyli 136 koni jest jeszcze 2.0 8v 115 koni...ale i tak najwiekszy problem mialem z Ibizą 110KM tdI...
Chyba ze mowicie o tej 2.0 16v dohc ona ma 150KM,ja trafilem na 136 konną..
Łukasz - 2005-05-06, 16:05
bo chopaku jak wprowadzisz kilka drobiazgów do ibizy i ją jeszcze zavirusujesz to ho, ho ...nie ma bata..nawet 325 pęka i głośno jęka....Tak to juz niestety jest, ze w tych horernych turbodieslach można małym kosztem zrobić sobie mini rakietkę....
Baur - 2005-05-06, 16:10
Wiem wiem, że 2.0 R6 nie chce iść z dołu, ale już nie chciałem się narażać R6 stkówcowcom ! I byc posądzonym o stronniczość na rzecz ISa. Jak R6 to juz 2.5 lub więcej, albo stare 2.3. 2.0 to taki silnik co juz pali, a jeszcze nie jedzie. No ale ma 6 garków. Niestety zarówno m20b20 jaki i nawet m50b20 saczęsto objeżdzane przez ISy.
Łukasz - 2005-05-06, 16:12
Tu sie zgodzę, krówki -szóstki trzeba albo ciut wzmacniać, albo odchudzać coby porządnie jeździły, ładnie to pracuje, ale trochę jest ciężkie....A 6 kombinowane z etą lubi sobie też wypić na ten przykład....
ChriS - 2005-05-06, 18:11
Baur to może się spróbujemy.Twój IS vs. moje 320 24v.
Łukasz - 2005-05-06, 19:49
to może być naprawdę fajny KILLLL
Baur - 2005-05-09, 10:15
CHRIS, no problem. Zawsze podnosze rękawice.. Moze nie ze względu na przewage sprzętu, ale sportowe serce Ci co jezdza e36 is mówia że objezdzaja e36 2.0 m50. Ciekawe jak to wygląda w przypadku e30stek. Ile masz do stówy ? jaki masz dyfer ?
ChriS - 2005-05-09, 19:40
Do 100km/h jakieś 8,5s.Na dyfrze blaszka skorodowała i odpadła sobie
prawdobodobnie mam 3,91,no i trochę szerokie opony(215/40),ale do ścigania mogę założyć piętnastki 195/50.W Pile 3-5.06. pewnie nie będziesz,to spotkamy się pewnie dopiero w Borsku.
Baur - 2005-05-10, 14:46
Twój czas do setki jest całkiem niezły. Nie mierzyłem jeszcze g-techiem swojego is-a, ale wstępnie łapałem stoperem. Myślę że do stówki mamy wyrównane szanse, ponieważ wychodziło mi 8 sek do 100. ale to takie mierzenie na oko troszke.
|
|