|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
Projekty i realizacja - [E30] Moja najnowsza zabawka 340 V8 M60B40
Michał540 - 2007-09-16, 11:23 Temat postu: [E30] Moja najnowsza zabawka 340 V8 M60B40 Witam
Prezentacja autka miała byc na Trackday ale nie wyszło myślałem ze zrobię Wam niespodziankę w Radomiu ale niestety
Bazą było 316 85r golusienkie gaźnikowe:)
Kilka szczegółów technicznych Uśmiech
Silnik M60B40
skrzynia 5b z 3.0 V8
sprzegło z 3.0 V8 nowe
maglownica E36 - mniej obrotów kierownicą
most zeszperowany oczywiście 2,65 e34 tds
zawieszenie przerobione na rozstaw 5x120
hamulce wzmocnione;) z dołożonym systemem ABS
przód tarcze 325x25 zawieszenie gwintowane H&R Bilstein
tył tarcze 272x10 amorki BOGE spręzyny Eibach - bedzie zmiana na niższe
wszystkie elementy zawieszenia typu drązki koncówki itp nowe
wydech - tłumik środkowy i koncowy przelotowy średnicy 3" -76mm z kwasówki
felgi jak widać na fotce Alpina 17" przód 8 tył 9
drugi komplet Hartge 17 " wszystkie 8 z kompletem slicków jeździły z dystansami na M5 w kielcach w czerwcu
Wnętrze seria z tym ze zmieniona kolorystyka teraz gości szara krata z IS-a kubełki przód tył seria
i dla wygody el szybki dorzucone
Radio oryginalne BAVARIA CII
co do pracy bawiłem sie z tym ok pól roku z czego jak by tak zliczyć dzien po dniu to wyszło by może z miesiąc
Waga auta gotowego do jazdy z pełnym bakiem bez kierowcy 1208kg
co do mocy 289KM 389Nm ( hamownia MAHA ) pokazało w awaryjnym trybie auto w obecnej chwili kręci sie do 5900 obr a powinno do 7200 więc jest niewielka szansa na trochę więcej
Brak jeszcze obrotomierza co powoduje pewien dyskomfort - ale zostanie zrobione w najbliższym czasie
co do kasy - no comment
a teraz kilka fotek
tak wyglądała zaraz po zakupie
kilka fotek podczas prac
i efekt obecny czyli prawie koncowy
Pozdrawiam Michał
ps miałem cichą nadzieję przyciąc sie z Bunim w Radomiu ale trzeba bedzie poczekać dłużej na tą okazję
Tymon - 2007-09-16, 11:31
Michał540, Pełen szacuneczek
Adi - 2007-09-16, 11:34
Fajną masz tą zabawkę
Czyli sprawdza się - Białe Mogą Więcej
Pietrek - 2007-09-16, 11:41
Aż nie wierze że powstało w Polsce 340i
Jestem pod ogromnym wrażeniem
Gratuluje udanego projektu !
alexil - 2007-09-16, 11:42
Pełen kozak. Najfajnieszy jest wygląd niezdradzający za bardzo tego,co jest pod maską
Pozdrawiam
Mlody - 2007-09-16, 11:43
Cos pieknego Dawaj ja na e30.de
Yakuzatti - 2007-09-16, 11:43
Pokłony!
Jak z trudnością swapa?
nibiru - 2007-09-16, 11:46
Pełen szacunek za ogrom włożonej pracy
Auto wygląda świetnie ...i ten motur....
maaaad - 2007-09-16, 11:48
No nieeeźleee, pieknie, pięknie . Mocno autko ryje przodem na zakrętach?
Tomek3er - 2007-09-16, 11:51
Rewelacja a jak to jezdzi da sie tym skrecac???
casus maximus - 2007-09-16, 11:52
super. projekt powala. ale jak to jezdzi? i nie pytam o osiagi ale o zwykla jazde. jak to sie zachowuje na drodze?
Kruczek - 2007-09-16, 12:02
pięknie, po prostu pięknie
e39 z tym silnikiem w manualu daje radę, a w e30 to musi być dopiero....
Piotrek E-30 - 2007-09-16, 12:06
Ogromne uznanie,pelen cicho ciemniak, juz sobie wyobrazam zdziwko wyłykanych gosci w super furach.
High-Tech - 2007-09-16, 12:11
Oooo jaaaa
To dopiero wilk w owczej skórze.
Street killer.
Gratuluje, pozdrawiam, zazdraszczam.
daniel325 - 2007-09-16, 12:14
to ty startowales tym autem na 1/4 w lodzi (byla jakas e30 z tym silnikiem ponoc), mimo powszechnej opini ze ten silnik jak i 12 nie nadja sie do e30 bo to bezsens, mi tam jednak sie podooba i to bardzo naprawde fajnie zrobiles ta e30 oby takich jak najwiecej
Michał540 - 2007-09-16, 12:17
autka sie jeszcze ucze wyjechałem 1.5 tyg temu z garazu zrobiłem do tej pory dopiero 750km ale już sie zaprzyjaźniliśmy
Autko lata całkiem przyjemnie prowadzi sie po zakrętach trochę lepiej niż standartowe E30 6 cyl może ze wzgledu na gwinowane zawieszenie i mały profil oponki
Auto nie jest bardzo cięzkie z przodu gdyz waga silnika jest podobna do M50 na zeliwnym bloku i silnik jest lżejszy niż 3.5 M30
co do przeróbek sporo kłopotów sprawił układ hamulcowy- czytaj servo i sterowanie nim
wydech po obydwu stronach z jednej mało miejsca przez rozrusznik a z drugiej przez wałek kierowniczy
co do jazdy całkiem przyjemnie sie jeździ na suchym kłopot z trakcją na 1. 2 trzeba sie łagodnie obchodzic z gazem na mokrym zrywa przyczepnośc na 5 b
narazie jezdze bez obrotomierza co z lekka jest drażniące i kłopotliwe przy ściganiu gdyż nie można sie za bardzo odnieśc do prędkosciomierza bo auto na początku zbyt szybko traci przyczepnośc
tak jak jest w trybie awaryjnym ścigałem sie z naszą M5 3.4 i zostałą z tyłu duzo i ze znajomym E36 325 z wrzuconym silnikiem M3 3.2 o wadze 1430 kg i mniej więcej równo lub z przodu zależy od ruszenia - jak długo mieli
Cytat: | to ty startowales tym autem na 1/4 w lodzi |
tak to ja ale występ kicha - za mokro
Pozdrawiam Michał
yaster - 2007-09-16, 15:45
kwintesencja cichociemności, pełen szacunek
DAREX - 2007-09-16, 16:39
Super
Jak oglądałem pierwsze fotki to miałem cichą nadzieje ze na koniec będzie czarna, ale spoko i tak jest okej
Sonny - 2007-09-16, 16:41
swietne auto , jaki jest przyblizony koszt takiej zabawki? Nagraj jakis filmik jak to pracuje i leci bokiem. Gratulacje kolego , oby wiecej takich zapalencow
Tors - 2007-09-16, 16:55
BLACK HELLA M-TECHNIC I NA GLEBE!! hehehe a tak na powaznie to super furka! Ja bym juz nic z wygladem nie robil! co najwyzej orginalny waski spoilerek na tylna klape i to wszystko! Gratuluje swapu i czekam na podanie osiagow w opcji "bez trybu awaryjnego"
wiechue30 - 2007-09-16, 17:36
MASAKRATOR prawdziwy WILK w owczej skórze
Tył -2cm i będzie ideał - reszta jest oki
nerwowy46 - 2007-09-16, 18:41
No właśnie takie coś mi lata po głowie ładne e30 i dopruty silnik. super temat . liczyłeś już mniej więcej koszty? jak z trakcją i hamulcami???? Bardzo popieram takie projekty
Pablo325i - 2007-09-16, 19:47
gratuluję auto zrobione bardzo porządnie...
ja bede zaraz zaczynal budowe e30 z silnikiem m30b35 z dolem schnitzera 3.7
a zeby móc na wprost dotrzymac kroku 340i zrobie turbo lub wolnossaco- barany, odchudzenie korb, tlokow, kola zamachowego, i moze ciekawy walek...
mam nadzieje ze nie bede dostawal mocnych batow od bialego potwora
zakupie maske carbon, a w srodku juz od dawna mam tylko 2fotele- jesli chodzi o wage
wiec do zobaczenia na jakims przyczepnym asfalcie
Cypisek - 2007-09-16, 20:06
Kozak! Jak będziesz chciał sprzedać to wal na PW
mattim_bmw - 2007-09-16, 20:57
respekt dla ciebie, furka marzenie, czy czegos wiecej mozna chciec... oczywiscie konkretnej gleby i felg z rantem
Ciekawi mnie jak zbudowno zawieszenie, moze fotki 0
Pozatym kozak po całosci
pozdro
Gasper - 2007-09-16, 21:59
O w mordę! Takie coś mi się marzy. Ideał!
Gustownie i z pazurem
LUCAS_M3 - 2007-09-16, 22:21
Masakra, czuje że tylne oponki to będziesz bardzo często mieniał. Full respect
To jest to
Piotr_1 - 2007-09-17, 01:19
o ja! Chciałbym się tym przejechać
MAJSU - 2007-09-17, 15:23
Nooooooo wreszcie widzę jakiś profi swap ! wszystko wyczyszczone pomalowane prawie jak nówka sztuka... Naprawdę robi wrażenie... normalnie jak nie z PL hehe Mam takie pytanko bo myślę na wsadzeniem 4,4 litra do siebie ale nie prędko i narazie tak teoretyzuję: wał na zamówienie ?, z czego dyfer, półośki ? Coś gdzieś jakąś balchę trzeba było ciąć ale dorabiać uchwyty żeby to wszytsko przykręcić ?
Mauser - 2007-09-17, 16:45
Troszke mi takie coś po głowie chodziło, bo niestandardowe, i niewiele osób ma coś takiego. . . . . jednak w bardzo odległej przyszłości . . .
Zapodaj więcej fotek, jak wkładałeś motor, od spodu fotki itp . . .
Z czym były największe problemy jeśli chodzi o silnik? Sporo ciachania było ze dorobieniem mocowań silnika, skrzyni?
No i buda - wzmocniłeś przy okazji, jakieś spawania ?
krzysiek e34 - 2007-09-17, 17:22
szacunek,gratulacje
Shreku - 2007-09-17, 19:17
ciarki mnie przechodzą.....
chce się pobawić takim cackiem
puz - 2007-09-19, 18:30
Gratuluje
szkoda, ze nie zdazylem przed Tobą
lokiecgb - 2007-09-22, 03:02
pelen szacunek dla zapalu . kosztowalo cie to na pewno duzo pracy i cierpliwosci..
niejeden gosc sie zalamie na starcie ze swiatel
kamil.k - 2007-09-22, 15:31
to jest silnik z tego rozwalonego e32 Bora
Michał540 - 2007-09-23, 11:48
Cytat: | No właśnie takie coś mi lata po głowie ładne e30 i dopruty silnik. super temat . liczyłeś już mniej więcej koszty? jak z trakcją i hamulcami???? Bardzo popieram takie projekty |
wyszło koło 15 tys ale czesci rzeczy nie liczyłem gdyż silnik skrzynie i nadwozie można by powiedzieć ze miałem za darmo - po prostu ich nie sprzedałem więc te rzeczy każdy moze sobie łatwo policzyć
Z tym ze większa czesc rzeczy jest nowa tak jak komplet hamulców włącznie z przewodami hamulcowymi elastycznymi i metalowymi chłodnica wisko sprzegło nowe lampy halogeny wszystkie elementy zawieszenia nowe poza przednimi gwintowanymi amorkami i tylnymi sprzeżynami i amorkami
Jak ktoś ma ładną bude można odliczyć koszt lakieru i wyszykowania auta pod lakier
W tych kosztach są również felgi
Auto robiłem dla Siebie nie na handel wiec nie oszczedzałem
co do trakcji są pewne kłopoty przy 1 i 2 ale mysle ze to jeszcze kwestia nauczenia sie jazdy tym autem i doboru odpowiednich opon na tył w obecnej chwili 225 w bardzo już kiepskim stanie bede próbował wcisnąc 235 245 ale zobaczymy
co do hamulców rewelacja ale na tył jeszcze zawędrują tarcze wentylowane
Cytat: | gratuluję auto zrobione bardzo porządnie...
ja bede zaraz zaczynal budowe e30 z silnikiem m30b35 z dolem schnitzera 3.7
a zeby móc na wprost dotrzymac kroku 340i zrobie turbo lub wolnossaco- barany, odchudzenie korb, tlokow, kola zamachowego, i moze ciekawy walek...
mam nadzieje ze nie bede dostawal mocnych batow od bialego potwora
zakupie maske carbon, a w srodku juz od dawna mam tylko 2fotele- jesli chodzi o wage
wiec do zobaczenia na jakims przyczepnym asfalcie |
jeżdziłęm przez jakiś czas 335 i średnio byłem zadowolony strasznie cięzki przód i jest to cholerny piec:) strasznie sie grzeje choć potem złożyłem chłopakowi 335 kabrio z czipem co odcinał przy 7tys i naprawde fajnie to jeździło z czym problem łapania temperatury przy pałowaniu postał nie wiem jak twoje auto bedzie śmigać ale wg moich odczuć jest bez porównania do "seryjnego" 335
a jeśli chodzi o wagę ja ma kompletnei złożone wnętrze włacznie z radiem i głośnikami
dołożyłem ABS i na podwozie wysmarowałem 3 kg zabezpieczenia antykorozyjnego
i waga wyszła mi jak pisałem 1200kg z pełnym bakiem więc jak ja wsiadam jest 1300:) na obecne 289KM 389Nm
Cytat: | Troszke mi takie coś po głowie chodziło, bo niestandardowe, i niewiele osób ma coś takiego. . . . . jednak w bardzo odległej przyszłości . . .
Zapodaj więcej fotek, jak wkładałeś motor, od spodu fotki itp . . .
Z czym były największe problemy jeśli chodzi o silnik? Sporo ciachania było ze dorobieniem mocowań silnika, skrzyni?
No i buda - wzmocniłeś przy okazji, jakieś spawania ?
|
Cytat: | Nooooooo wreszcie widzę jakiś profi swap ! wszystko wyczyszczone pomalowane prawie jak nówka sztuka... Naprawdę robi wrażenie... normalnie jak nie z PL hehe Mam takie pytanko bo myślę na wsadzeniem 4,4 litra do siebie ale nie prędko i narazie tak teoretyzuję: wał na zamówienie ?, z czego dyfer, półośki ? Coś gdzieś jakąś balchę trzeba było ciąć ale dorabiać uchwyty żeby to wszytsko przykręcić ? |
Szczegółów technicznych nie zdradzę ale mogę wykonać taką przeróbkę
Generalnie bardzo dużo roboty wsadzenie M50 M54 itp to dziecinna zabawa w porównaniu z V8 na e30.de bardzo mało informacji większośc robiona metodą prób i błędów najwięcej kłopotów sprawiło to co pisałem czyli wydech układ hamulcowy no i jeszcze samo wsadzenie tam silnika jak komus sie wydaje łatwe jest w błędzie jest bardzo szeroki i wbrew pozorom długi - miska olejowa bardzo odstaje do przodu i najwięcej kłopotu własnie ona sprawiła no i samo wyosiowanie potem silnika dodam ze mam wyspawane łapy i silnik siedzi na oryginalnej belce a nie spawane mocowania do podłużnic zeby nie obciązac konstrukcji auta
Cytat: | to jest silnik z tego rozwalonego e32 Bora |
Nie ten silnik Bor ma cały czas ja specjalnie kupiłem całe auto dla silnika 190 tys km przelotu na automacie z 7 zresztą podobnie było ze skrzynią również całe auto dla skrzyni i sprzegła generalnie nie mając kilku V8 na placu nie zabierałbym sie do przeróbki bynajmniej do tej pierwszej
ps po przejechaniu 1tys km jakoś zaczyna być mało - tylko co dalej[/quote]
lesiek - 2007-09-23, 19:27
Cytat: | ps po przejechaniu 1tys km jakoś zaczyna być mało - tylko co dalej |
Pozostają M-powery i V12
Gratuluje projektu
MAJSU - 2007-09-24, 19:07
Michał540 napisał/a: |
Szczegółów technicznych nie zdradzę ale mogę wykonać taką przeróbkę
|
A jaki koszt ?
Pablo - 2007-09-27, 06:39
Woooow!!! Gratuluje! Moje marzenie taki sprzet!!! Ile Ci pali? No wlasnie, ile bys wzial za zrobienie takiej fury?
Dawid-E36 - 2007-10-02, 00:28
Gratuluje BAAARDZO udanego projektu. Jedna z najciekawszych e30'stek jakie tutaj widzialem.
sarna1 - 2007-10-02, 10:57
swietna fura naprawde pelen respekcik.
buni - 2007-10-07, 11:22
wpadasz 20tego do KIELC na superoes ?
zobaczymy co i jak
Michał540 - 2007-10-09, 07:31
bardzo chcętnie bym zajrzał ale .. o godz 16 mam własny ślub i kobita by mi łeb urwała jak bym gdzieś pojechał
Życze więc udanej zabawy
ps obrotomierz podłączony poprawił sie komfort jazdy i auto tnie już przy 6500 jeszcze nie był na hamowni bo czekam na poprawnego chipa co ma ciąc przy 7200 wtedy pojade zmierzyć i na tyle wylądowały oponki 235/40 Goodyear F1 i już jest trochę lepiej z trakcją na 2 biegu na suchym
Autko przelatało już 3 tys km i konstrukcja super sie spisuje tak jak zozyłem narazie żadnych poprawek i błędów wieku dziecięcego nie było - oby tak dalej
Pozdrawiam Michał
adrian e30 - 2007-10-09, 08:46
gruuuubo.. ciekawe jak tosie sprawuje po zakretch bo na prostej to podejrzewam potwor.
maerik - 2007-10-09, 12:42
gratuluje! jestem rowniez pod wrazeniem! zazdroszcze potwora!
kris/// - 2007-10-09, 18:26
respekt piekna bestia prze takich jak ty innych swapowiczow niemoge spac po nocach ja tez chce taka zabawke najlepiej na swoje 7 urodziny
duchX - 2007-10-09, 19:28
No stary szacunek za prace jesli wszystko dzila idealnie to zajebioza ,teraz to tylko czeka Cie uturbienie V8 i ogien , ja mam zamiar wsadzic V8 do cabrio bede wiedzial kogo prosic o porade pozdro
daniel325 - 2007-10-10, 09:33
A ja gratuluje i życzę wszystkiego najlepszego na nowej drodze itd... i oby starczyło ci jaj
buni - 2007-10-14, 20:02
jeszzce a propo trakcji :
235/40 i 245/35 R17 wchodza spokojnie na tyl
puchatek27 - 2007-10-29, 15:43
no to musi byc rakieta Ja mam pytanie,czy ktos moze zna lub ogladal ten samochod: http://motoaukcja.interia...?item=260290026 .Pomyslalem,ze na zime jakis maly projekcik bym chciam stwozyc, na wieki ,do zabawy
Sosen - 2007-10-31, 11:14
Super-temat, sam chciałem coś takiego zrobić, ale skoro już powstało E30 4.0 V8 to nadszedł czas na E28 4.0 V8
pozdrawiam i gratuluję projektu!
Sosen
Bertizzz - 2007-10-31, 18:36
...pewnie sie szmata odrywa od ziemi... fajna zabawka...
pp100 - 2007-11-01, 21:22
FUUL RESPEKT ,niezle to muśi latać napisz mi na pw ile sobie cenisz za zrobienie takiego potwora pozdrawiam
Melis - 2007-11-09, 17:56
coś pięknego GRATULUJE
jak wygląda sprawa spalania?
maerik - 2007-11-10, 08:15
Melis napisał/a: | :prosze: coś pięknego GRATULUJE
jak wygląda sprawa spalania? |
zapewne bezcennie
Michał540 - 2007-12-09, 21:41
pali ok 20 l
a dla ciekawych jak ją słychać i jak jeździ na baaardzo krętym filmik
http://pl.youtube.com/watch?v=q7WdIPihEKw
nagrywał kumpel biała zabawka jest w ok 5 min na jakieś 50sek
Pozdrawiam Michał
kafarek - 2007-12-09, 22:03
Troszkę jednak przód wyjeżdża , ale zawias i cale ratują sprawę i widać że prowadzi się lepiej niż seryjne R6.
Dźwięków i osiągów nie komentuje, bo filmik sam mówi za siebie. Do tego jeszcze widać, że ogarniasz lewar
Max - 2007-12-09, 22:04
Czy masz jeszcze jakiś filmik, żeby posłuchać jak to się wyżej wkręca na obroty? Bo po tych kilku metrach narobiłeś tylko smaczku tym dźwiękiem .
buni - 2007-12-09, 22:16
kafarek napisał/a: | Troszkę jednak przód wyjeżdża , ale zawias i cale ratują sprawę i widać że prowadzi się lepiej niż seryjne R6.: |
omfg... jasnowidz.... ja nie widze zeby przod gdziekolwiek wyjechal wiecej niz powinien..
widac ze mocy jest pod dostatkiem.. rwie asfalt dopoki sie nie ujmie...
kafarek - 2007-12-09, 22:34
buni napisał/a: | omfg... jasnowidz.... ja nie widze zeby przod gdziekolwiek wyjechal wiecej niz powinien.. |
Na tyle ile kierownik pozwoli; nadrabia bokami. Ale okolica 5:25, albo ciasno, albo jednak troszkę wyjeżdża Nie zmienia to jednak faktu, że przy blisko 30 kg różnicy (na kożyść M20 ) prowadzenie na pewno jest o niebo lepsze. Bynajmniej na filmie Najlepiej jakby się wypowiedział kierownik
buni - 2007-12-09, 22:39
troche za wolna proba zeby bylo cos widac... tutaj nawet 100kg wiecej z przodu bylo by zaleta;)
Piotrek E-30 - 2007-12-09, 22:43
Kopara opada na samą podloge, ten dziewk ta moc ten dym Ciekaw jestem kto górą w starciu z Bunim i Bmwm
Grucha Jr - 2007-12-09, 22:51
No ładnie to brzmi! Ale trzeba powiedzieć że kierownik ładnie ogarnia furkę
jaqub - 2007-12-09, 23:00
Piotrek E-30 napisał/a: | Ciekaw jestem kto górą w starciu z Bunim i Bmwm |
poczekajmy jak sie bedzie odpychac Daniela325 e30tka
a co do bialej to niezle idzie w porownaniu do tego czerwono czarnego mostrum
Michał540 - 2007-12-10, 08:23
jeszcze jeden filmik z wczorajszej wizyty na lotnisku - może dzwieku za dobrze nie słychać i nie był to "wyścig" w pełnym znaczeniu ale i tak fajnie wyszło
http://pl.youtube.com/watch?v=LKjMMhpjDhQ
puz - 2007-12-10, 08:37
hmmmmm calkiem calkiem co do pojedynku najpierw niech chłopaki poskładaja do kupy to S50 coby trzymało chociaz serie a wtedy mysla o pojedynku
pozdro
daniel325 - 2007-12-10, 10:50
puz napisał/a: | hmmmmm calkiem calkiem co do pojedynku najpierw niech chłopaki poskładaja do kupy to S50 coby trzymało chociaz serie a wtedy mysla o pojedynku
pozdro |
puz spokojna twoja rozczochrana, za dużo gadasz z lukaszem widze raczej nierealne jest wrócenie do seri b32(no chyba że wiesz co tam trzeba poskładać ze soba razem żeby była seria) ale zmienie sobie dekiel na b30 i może nie będzie wstydu. pozatym zawsze chętnie stanę dla fanu
na sr. napisalem że ten silnik nie podoba mi sie w e30 (bo w swapach które widzialem nie powalał) ale u ciebie wyglada na zdrowiznę i budzi respekt nie lubie tego ale zmieniam zdanie naprawde fajny projekt
Pietrek - 2007-12-10, 11:31
Ojoj Jestem pod wrażeniem Czekam na więcej
puz - 2007-12-10, 18:58
daniel325 napisał/a: | puz napisał/a: | hmmmmm calkiem calkiem co do pojedynku najpierw niech chłopaki poskładaja do kupy to S50 coby trzymało chociaz serie a wtedy mysla o pojedynku
pozdro |
puz spokojna twoja rozczochrana, za dużo gadasz z lukaszem widze raczej nierealne jest wrócenie do seri b32(no chyba że wiesz co tam trzeba poskładać ze soba razem żeby była seria) ale zmienie sobie dekiel na b30 i może nie będzie wstydu. pozatym zawsze chętnie stanę dla fanu
na sr. napisalem że ten silnik nie podoba mi sie w e30 (bo w swapach które widzialem nie powalał) ale u ciebie wyglada na zdrowiznę i budzi respekt nie lubie tego ale zmieniam zdanie naprawde fajny projekt |
heheh wcale nie gadalem z Łukaszem widzialem wykres z hamowni min dlatego nie mam zaufania do S50 słyszalem sporo negatywnych opini na temat B32 rzadko, która trzyma serie w przedciwienstwie do B30 ktora czesto ma górke. przeanalizowalem temat dosc dobrze i M3 E30 M52B28 po prostych modach czyli kolektor, walek, barany w konfrontacji z M3 E30 Kijafy czyli z S50B32 przegrała niecala dlugosc auta zatem czy warto?
daniel325 - 2007-12-10, 19:51
jak pół życia marzyło sie o takim swapie to chyba warto człowiek nie zastanawia się czy warto czy rozwiązanie dobre poprostu kończy to co kiedyś sobie wymyślił
Michał540 - 2007-12-10, 22:20
Cytat: | ak pół życia marzyło sie o takim swapie to chyba warto człowiek nie zastanawia się czy warto czy rozwiązanie dobre poprostu kończy to co kiedyś sobie wymyślił
|
święte słowa bracie:D
Cytat: | Ciekaw jestem kto górą w starciu z Bunim i Bmwm | z bunim jakoś sie zgrać nie możemy - za późno złożyłem auto i trzeba będzie czekac do następnego sezonu
a co do bmwm czyli Ciapka próbowałem go namówić bo mam go na miejscu ale za każdym razem albo nie moze albo cos mu wypada i tak naokrągło - boi sie dostać baty
328 E36 ( zczipowane z hamowni 205KM ) masakruję strasznie na koncu 1/4m jestem ok 6-7 długości z przodu
Cytat: | Najlepiej jakby się wypowiedział kierownik |
wg mnie prowadzi sie bardzo dobrze wręcz lepiej niż seryjne M20 tylko pytanie czy to kwestia zawiasu ale tylko na suchym na mokrym jest tragedia
pozdrawiam Michał
luk325 - 2007-12-10, 22:29
puz napisał/a: | daniel325 napisał/a: | puz napisał/a: | hmmmmm calkiem calkiem co do pojedynku najpierw niech chłopaki poskładaja do kupy to S50 coby trzymało chociaz serie a wtedy mysla o pojedynku
pozdro |
puz spokojna twoja rozczochrana, za dużo gadasz z lukaszem widze raczej nierealne jest wrócenie do seri b32(no chyba że wiesz co tam trzeba poskładać ze soba razem żeby była seria) ale zmienie sobie dekiel na b30 i może nie będzie wstydu. pozatym zawsze chętnie stanę dla fanu
na sr. napisalem że ten silnik nie podoba mi sie w e30 (bo w swapach które widzialem nie powalał) ale u ciebie wyglada na zdrowiznę i budzi respekt nie lubie tego ale zmieniam zdanie naprawde fajny projekt |
heheh wcale nie gadalem z Łukaszem widzialem wykres z hamowni min dlatego nie mam zaufania do S50 słyszalem sporo negatywnych opini na temat B32 rzadko, która trzyma serie w przedciwienstwie do B30 ktora czesto ma górke. przeanalizowalem temat dosc dobrze i M3 E30 M52B28 po prostych modach czyli kolektor, walek, barany w konfrontacji z M3 E30 Kijafy czyli z S50B32 przegrała niecala dlugosc auta zatem czy warto? |
w tym miejscu chcialbym tylko naprostowac ze te m3 e30 czerwone ma s50b30 z "tunerskim kolektorem ssacym" i wazy tyle co m3 e36. wiec porownanie nie odpowiednie.
co do nietrzymania serii s50b32 a trzymania s50b30 to mity. mke powinno sie hamowac na hamowni drogowej a nie na inercjach i to bez nawiewu.
Chce takze pogratulowac Michalowi540 swapa. ładnie wyglada i ładnie jezdzi.
Mam nadzieje ze na wiosne bedzie wiadomo co jest najszybsze w e30, czy m60 czy m54 a moze s50??
puz - 2007-12-10, 23:23
z tego co mi wiadomo silnik został zmieniony na B32, nieistotne. Jak zauwazyliscie najwazniejszy jest Fun. Rywalizacja (wyscig szczurow ) bedzie zawsze najwazniejsze zeby byla zdrowa
pozdro dla wszytkich nagrzanców
bmwm - 2007-12-11, 01:30
michal ciapkiem to sam jestes(zalezy co uwazasz,jaki sens tego slowa)
co do twojej 4l to wiadomo ze to spora roznica z 2.8l
ale mysle ze w najgorszym wypadku bym dostal 1-2 dl auta
spytaj adama z e36 m3 jak sobie po wlokniarzy jezdzilsmy(a byl w szoku adas ze 2.8 tyle moze) jechalem zaladowany i z pasazerem
pozdro
mod edit: panowie mówiłem o zdrowej rywalizacji proszę nie przenosić konfliktów lokalnych na forum pozdrawiam i ostrzegam ze posypia się nagrody
luk325 - 2007-12-11, 08:23
puz napisał/a: | z tego co mi wiadomo silnik został zmieniony na B32, nieistotne.
|
Jesli tak to zwracam honor. nie wiedzialem
puz napisał/a: | Jak zauwazyliscie najwazniejszy jest Fun. Rywalizacja (wyscig szczurow ) bedzie zawsze najwazniejsze zeby byla zdrowa
: |
dobre podsumowanie rozmowy "czysie oplaca czy nie".
Ps. to jest temat o BMW 340 wiec EOT
pp100 - 2007-12-12, 22:02
dzwiek jest piekny muzyka moich uszu radyjka chyba wogule nie słuchasz? szkoda zagłuszać silniczka,zapodaj jakies fajniejsze filniki a których cos bardziiej słychać i widać
ale furka respekt
Teodor - 2008-01-06, 01:08
ile razy wchodze w ten temat i patrze na to auto to robi mi sie mokro w majtach
m30 nie jest wcale taki ciężki w porównaniu do m20, dzisiaj w 2 osoby wkładaliśmy go na vana z full osprzetem..tylko skrzynia sciagnieta...łapy nadal bolą o kregosłupie nie wspomne
kaczi13 - 2008-02-02, 12:42
SŁOWNICTWO projekt!!!!!
gratuluje wytrwałości w pracy:)
p.s a znalazło by się miejsce dla turbosprężarki?
pozdrawiam
napomucen - 2008-02-05, 00:59
udzielilbys kilka porad ziomalowi w sprawie tego swapiku wiem ze to jest twoja tajemnica ja robie to chobistycznie bede wkladal teraz m60 b40 do swojej e30 glownie chodzi mi o lapy do silnika i rowne wywazenie go
ChriS - 2008-03-08, 20:07
Miałem dziś przyjemność być przewieziony białym potworkiem
Wrażenia bardzo pozytywne,mimo długiego dyfra przyspiesza b.dobrze.
Michał gratulacje,fajną masz zabawkę
P.S.Po czymś takim wsiąść do swojej słabowitej ety to ...
Sosen - 2008-03-09, 10:00
ChriS napisał/a: | ,mimo długiego dyfra przyspiesza b.dobrze. |
a jaki konkretnie siedzi dyferek?
Szajbaa - 2008-03-09, 10:10
"most zeszperowany oczywiście 2,65 e34 tds "
Sosen - 2008-03-09, 17:03
Szajbaa napisał/a: | "most zeszperowany oczywiście 2,65 e34 tds " |
no to masakrycznie długi
ja się martwię czy 3,07 nie będzie za długi
misza - 2008-03-09, 19:55
Sosen napisał/a: | Szajbaa napisał/a: | "most zeszperowany oczywiście 2,65 e34 tds " |
no to masakrycznie długi
ja się martwię czy 3,07 nie będzie za długi |
da rade, wiecej dymu przy niższych obrotach
przydał by sie jakis filmik tej 340stki hmm?
Ostry - 2008-03-09, 19:59
Mialem okazje jezdzic czyms takim z 2,93 i ze slikami na tyle i powiem ze masakra... Na zwyklych kapciach nie ma jazdy...dopiero na cieplych slikach jest fajnie...
Bandit - 2008-03-10, 00:38
Dzisiaj (czyt. wczoraj w niedzielę) Michał znowu pokazał klase w swoim białym potworze (zdobył kolejny puchar do kolekcji). To kolejny przykład na to, że złożył przepotężny samochód i bardzo dobrze go ogarnia. Ja również miałem tą niebywałą przyjemność jechać tym masakratorem.
Szajbaa - 2008-03-10, 16:11
jak mozesz to ogarnij jakis filmik jak to lata bokami;]
SuT - 2008-03-10, 18:06
Naprawde przepiekny projekt:D Ładna beemka z ładnym silnikiem:D
pozdrO!
Bandit - 2008-03-13, 18:26
Szajbaa napisał/a: | jak mozesz to ogarnij jakis filmik jak to lata bokami;] |
Michał raczej wykorzystuje "białą" do sprawnościówek i na 1/4 mili. Ja nie mam żadnego filmu z jego driftem.
Na youtube.com znajdź użytkownika gatunbmw. Możesz to zrobić poprzez wpisanie BMW Klub Łódź. Wyszukiwarka "pokaże" filmy z udziałem tego Klubu. Będą tam filmy gatunbmw, kliknij na tą ksywe i wówczas pokażą się filmy ze zręcznościówek (m. in. pod Carrefour) i tam wśród innych beemek możesz pooglądać dobrego kierowcę od tego bolidu i jego dobry samochód
cichecki0511 - 2008-03-13, 20:11
Konretnie tu koło 5 minuty:
http://www.youtube.com/watch?v=q7WdIPihEKw
i tu:
http://www.youtube.com/watch?v=zyIQUHJLe4g
Michał540 - 2008-03-16, 22:25
więc i ja cos dodam z filmików
jak zwykle wszystkie dzięki Gatunowi . . ( wielkie dzięki )
http://www.youtube.com/watch?v=SdnkhTOe95c
zręcznościówka z w zgierzu
http://www.youtube.com/watch?v=vHsZ_JPBU5M
wyścigi na lotnisku
co do mostu to może nastąpi mała zmiana
Cytat: | Mialem okazje jezdzic czyms takim z 2,93 i ze slikami na tyle i powiem ze masakra... Na zwyklych kapciach nie ma jazdy...dopiero na cieplych slikach jest fajnie... |
święta prawda
ale jednak zabawa zaczyna sie dopiero po przekroczeniu 4 tys obr i ok 50 km/h
wcześniej tylko walka z trakcją..
Pozdrawiam Michał
Szajbaa - 2008-03-22, 20:44
heh szkoda że nie bokami.... ale nie da sie ukryć że tłoki dobrze się otwieraja;]
Michał540 - 2008-04-07, 21:30
mały filmik z kręciawki KZK z niedzieli
http://pl.youtube.com/wat...3B21432&index=4
nastąpiły małe zmiany most S3.25
ale zdecydowanie z krótki Vmax ok 230km/h ( przy 220 kończy sie licznik )
Pozdrawiam Michał
reso - 2008-04-07, 22:12
Wow, ja też mam 3.25 ale w 2.8 M52 i max speed 220(gps).
Wyobrażam sobie jak 3.25 musi mielić u Ciebie.
SajGoN - 2008-04-23, 01:05
Witam fanow tego wymiatacza.
Czytajac 4 strony tego tematu zastanawialem sie o napisac, a raczej jak wyrazic uczucie zachwytu i niezlosliwej zazdrosci.
Bardzo podziwiam polaczenie BARDZO nie skromny silnik w BARDZO skromnie wygladajacej E30. NIe ma Show !
Skromna E30 w waskiej lampie. To nawet mniej niz skromna bo prawdziwego Germana mozna uznac za skomnego, poprzez zastosowanie oryginalnych podzespolow wizualnych.
BMW zawsze porownuje do kobiet.
E30 w MTII i na RSach to zdrowa, dojrzala kobieta ciut przed 40stka, a gwiazda tego tematu jest wrecz (bez urazy) malo atrakcyjnie wygladajaca kobieta niczym Katechetka w brazowych rajstopach i spudnicy po kostki-ale zadbana. Aha sa tez E30 z neonami i spoilerem typu Alfa - to angielskie malolaty w sobotnie noce ubrane w swiecace tandetne ciuchy jak tirowki.
OK nie wiem czy ktos zrozumial oj przekaz ale chcialem tylko wyrazic ze jestem pelen podziwu i uznania za stworzenie czegos co niby jest malo praktczne.
Jak ja gadalem z paroma gosciami o czyms takim 4.0 w E30 mi mowiono ze to auto tylko do jazdy na wprost, ze silnik ciezki i ze bede dostawal od E30stek z M54 i S50.
Mam prosbe do Michał540,
Czy muglbys nagrac jakis filmik z jazdy czysto cywilnej?
Jedziesz sobie wieczorowa pora, dojesza do Ciebie Calibra 2.5 V6 i jestem ciekaw jak szybko znika z lusterka wstecznego. Jka auto sie zbiera z dolu przy predkosci 120-140km.
Pozdrawiam
SuT - 2008-04-23, 02:52
Jakby dojechala Calibra;] to podejrzewam ze najpierw trzeba by zlapac trakcje:D a potem odstawiac hehehe;]
BTW SajGoN, ale masz porownanie:D pozdrO!
daniel325 - 2008-04-23, 10:04
sajgon wracaj do polski bo ci angielskie małolaty odiora chęć do życia
southOFheaven - 2008-04-23, 10:19
pomyslales zeby zrobic rozklad masy 50:50? zalac betonem wneke kola zapasowego? gdzies widzialem na necie ze tak ktos zrobil
Sputnik - 2008-04-23, 11:00
Można poprostu wytoczyć stalowy pierścień i przykrecic go w miejscu koła zapasowego.
daniel325 - 2008-04-23, 22:08
mozna też wsadzić przypadkowego przechodnia (najtaniej)
BOR - 2008-04-27, 20:44
SajGoN napisał/a: | Jak ja gadalem z paroma gosciami o czyms takim 4.0 w E30 mi mowiono ze to auto tylko do jazdy na wprost, ze silnik ciezki i ze bede dostawal od E30stek z M54 i S50.
|
Silnik cięższy, ale wystarczy mały ruch pedałem gazu, żeby zarzucic tyłem i nadrobic ewentualne znoszenie przodu
A od kogo dostaniesz, to zależy od umiejętności kierowcy, a nie tylko od sprzętu.
Natomiast zgadzam się, że jeśli ktoś szuka samochodu do uzyskiwania rezultatów w zręcznościówkach to nie tędy droga.
Vitek_Slupsk - 2008-04-27, 22:32
e30 godna podziwu. piękna furka. pełen respekt dla ciebie Michał
Mr X - 2008-04-28, 00:01
Takie auto nigdy Ci sie nie znudzi
Co do miejsc gdzie można w pl można troche sie powygłupiać to masakra .
Między koszykami pod marketem a szkoda bo sporo fajnych aut już jeździ .
Pozdro.
zerathu - 2008-06-19, 12:15
Super:) do mojego m50 sie nie umywa haha:P, chyba czas na v8...
pelen respect za projekt
pozdrawiam
woytas_E30 - 2008-07-03, 14:00 Temat postu: [E30] Moja najnowsza zabawka 340 V8 M60B40 przekozak, i co najwazniejsze wszystko dyskretnie schowane... , no cos pieknego,
gratuluje projektu,
mistrzostwo swiata,
ahir - 2008-07-03, 17:27
SajGoN napisał/a: | a gwiazda tego tematu jest wrecz (bez urazy) malo atrakcyjnie wygladajaca kobieta niczym Katechetka w brazowych rajstopach i spudnicy po kostki-ale zadbana. |
chyba nie dokonczyles mysli... "ale bzyka sie jakbys to robil jednoczesnie z Carmen Electra, Jordan i Hally Barry
Pozdr.
kkowalsky - 2008-08-14, 14:38
a jak wygląda temat podkręcenia tego silnika? wałki? zmiana sterowania?
Czaruś - 2008-12-16, 22:43
Dziś miałeś okazje stanąć na swiatłach moim S50b32 w E30 z E30 4,4 286km No i dostała równe baty około dwie długości samochodu do drugich świateł a na następnych wystartowaliśmy znowu iii wtedy tak a jedną długośc aaa póżniej jak się S50 wkręciło a bł odcinek prosty z 3km tooo z 0,5km dostał Wierze w moje S50 I mnie nie zawiodło może dlatego że tak ładnie trzyma serie 319km bez sportowego tłumika aaa teraz jeszcze BASTUCK tooo tez z pare koni więcej Pozdrawiam
SajGoN - 2008-12-16, 23:55
Czaruś
Twoja wypowiedz wyglonda jak odpowiedz, problem w tym ze nie widze pytania.
luk325 - 2008-12-17, 08:35
Hehe, nie wazne ze nie bylo pytania , wazne ze jest odp na pytanie ktore juz dawno bylo zadawane "co szybsze".
Czarus
daniello - 2008-12-17, 09:03
340i v8 marzenie ile trzeba miec zapalu ile wyzeczen zeby zlozyc takie cudo respect ziom
Enzo - 2008-12-17, 09:12
No to szczerze to mnie wynik zaskoczyl
Ja tez mam dylemat na sezon 2010, ale jendak chyba wybiore V8, bo mimo wszystko z dolu bedzie chyba lepszy.
Zreszta zadne ///M nie dorowna dzwiekowi jaki wydobywa sie z silnika V8 na pelnej k.... No chyba ze "fałka" ///M
Czaruś - 2008-12-17, 13:58
Co do dzwięku to każdy jest fajny wrzóce filmik jak S50 chodzi na Bastucku naprawdę mi się wydaje że chyba ładniej ale to moje zdanie Podobnie do R1 bo z kolegą tak patrzyliśmy ale to są gusta aaa o nich się nie dyskutuje booo każdy lubi co innego
hehe Zaprosiłem tego Pana z tego 4,4 aby pojechał ze mną na lotnisko w ta niedziele wtedy nagram filmiki i będzie świadectwo co wygrało jak kto nie wierzy dół ma może i mocniejszy ale nie góre aaa tak od 100km/h to ona się liczy
Enzo - 2008-12-17, 14:40
Czaruś napisał/a: | Co do dzwięku to każdy jest fajny wrzóce filmik jak S50 chodzi na Bastucku naprawdę mi się wydaje że chyba ładniej ale to moje zdanie Podobnie do R1 bo z kolegą tak patrzyliśmy ale to są gusta aaa o nich się nie dyskutuje booo każdy lubi co innego
hehe Zaprosiłem tego Pana z tego 4,4 aby pojechał ze mną na lotnisko w ta niedziele wtedy nagram filmiki i będzie świadectwo co wygrało jak kto nie wierzy dół ma może i mocniejszy ale nie góre aaa tak od 100km/h to ona się liczy |
O fajnie wrzuc filmiki
No tak... Ale w drifcie bardziej dol, moze z Sosenem postartuj na lotnisku, oczywiscie bokiem
Czaruś - 2008-12-17, 14:56
hehe moja E30 nie nadaje się do driftu jest robiona na wyścigi równoległe tylko na przyśpieszenie bokiem nigdy nie bede latał booo budy nie chce porościągać a pozatym nie to nie kręci hehe w przyszłym roku przygotujemy z Łukaszem (luk325) niespodzianke Plan już jest
Enzo - 2008-12-17, 17:48
Czaruś napisał/a: | hehe moja E30 nie nadaje się do driftu jest robiona na wyścigi równoległe tylko na przyśpieszenie bokiem nigdy nie bede latał booo budy nie chce porościągać a pozatym nie to nie kręci hehe w przyszłym roku przygotujemy z Łukaszem (luk325) niespodzianke Plan już jest |
No to fakt, kazdego co innego kreci
chociaz to powiedzenie jest trafne: "Po prostej jezdzi samochod, kierowca - po zakretach.."
BOR - 2008-12-17, 20:01
Czaruś napisał/a: | dół ma może i mocniejszy ale nie góre aaa tak od 100km/h to ona się liczy |
Coś mi sie wydaje, że się mylisz. Jeśli będziesz miał włączony ten sam bieg w S50 co w V8, to nie ma mozliwości, żeby V8 natychmiast nie odjechało do przodu. Chyba, że przełożenie mostu w S50 miałbyś krótsze znacznie.
Natomiast zgadzam się, że od 0 do dowolnej prędkości szybsze będzie S50, bo masakruje jak wejdzie na obroty.
POTEGAT - 2008-12-17, 22:10
Ja też włożyłem V8 tylko M62 B44
A oto filmik z próbnego odpału:
http://pl.youtube.com/watch?v=dJeneE_ljLQ
Dantte26 - 2008-12-18, 02:57
Piękna sprawa...Szacun. Ma ktoś może jakieś materiały do takiej przeróbki???
POTEGAT - 2008-12-18, 07:26
Mam materiały w głowie, zrobiłem jedno takie auto ja osobiście własnymi rękami (nie robiłem tylko elektryki) trochę pomagał mi właściciel. I przyznam że to była pierwsza i ostatnia E30V8 jaką robiłem.
Jakby ktoś chciał to najprawdopodobniej w styczniu będzie do sprzedania.
Kilka zdjęć.
No i to jest 4,4 litra a nie 4,0. Moc ta sama ale większy moment obrotowy.
luk325 - 2008-12-18, 09:11
widzialem to auto ostatnio ...ciekawie rozwiazany wydech
ps. moze ktos przeniesie te glupoty do osobnego tematu zeby nie zasmiecac tematu Michalowi540
esiue30 - 2008-12-18, 12:56
a jak na kresce by wygladała konfrontacja e30 v8 z e36 3,2
Bob(E)k(30) - 2008-12-18, 19:39
Gratuluję, piękne cudeńko Brak słów, Potwór
Czaruś - 2008-12-19, 12:09
podobno idą na równo E30 V8 i E36 3,2 ale tylko tak słyszałem na własne oczy nie widziałem Jak będzie jakiś spot to się zobaczy bo część osób nie dowierza a jak na własne oczy to na własnie oczy ja nawet jak bym przegrał to przyjmę to przegraną z respektem dla wygrywającego żeby kto nie pomyślał że jak mam w E30 S50 to już myśle że nie ma na mnie mocnego bo napewno jest Pozdrawiam
esiue30 - 2008-12-20, 01:00
ostatnio mam spory dylemat w co uderzać e36 3,2 a e30 4,4 i tak sobie gdybam
daniel325 - 2008-12-20, 01:16
e30 v8 kontra e46 s54 nie wypadłą zbyt ciekawie jakieś 7 długości na 400 metrów wiec nic rewelacyjnego fajny silnik jak dlamnie ale do wyczynu trzeba go troche podrobic
esiue30 - 2008-12-21, 13:50
ale chyba wiekszą radośc z jazdy i warjowania da e30 co
to taki dzikus
Michał540 - 2009-01-01, 22:12
Cytat: | podobno idą na równo E30 V8 i E36 3,2 ale tylko tak słyszałem na własne oczy nie widziałem Jak będzie jakiś spot to się zobaczy bo część osób nie dowierza a jak na własne oczy to na własne oczy ja nawet jak bym przegrał to przyjmę to przegraną z respektem dla wygrywającego żeby kto nie pomyślał że jak mam w E30 S50 to już myślę że nie ma na mnie mocnego bo napewno jest Pozdrawiam
|
Moja E30 z przełożeniem 3.25 na oponkach 235/40 17 jakieś barumki więc bez rewelacji
E36 sedan było 325 jest 3.2 z programem i wydechem z kwasu most o przełożeniu 3.64 shamowane 330KM
na 400m jeżdżone kilkanaście razy wypadało w miarę równo z przewagą wygranych e30 różnice od połowy do długości auta wynikające głownie z ruszenia na starcie
inna konfrontacja
E30V8 BOR most 3.25 reszta identyczna jak u mnie
E30V8 aktualnie 2.93
ze startu odskakuję na chwilę potem dostaję baty z rolowanego ok 50 km/h BOR z przodu z tym ze na autostradzie BOR kończy na 220 a ja mam dopiero 5 tys obr
z e30 S50B32 jeszcze nie jeździłem ale bardzo chętnie sie sprawdzę byle by na suchej nawierzchni
od przełożenia zależy bardzo wiele tylko trzeba dobrać na tyle odpowiednie żeby auto jeszcze chciało ruszać.. o ile w e36 trakcja jest bdb i można sobie pozwolić na drastyczne skrócenie mostu bo i tak będzie dobrze ruszać a w e30 jak przesadzimy to możemy zapomnieć o używaniu pierwszego biegu
Pozdrawiam Michał
|
|