|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
Nasze Śmigiełka - beta-respekt ->> E30 3,7 AC SCHNITZER
SmasherE30 - 2005-04-23, 19:37 Temat postu: beta-respekt ->> E30 3,7 AC SCHNITZER W aktualnym odcinku Kryminalnych własnie zauwazyłem że kolega od czarnej E30 "beta respect" użyczył swojego autka
Wygląda przewyśmienicie
Pawel-e30 - 2005-04-23, 19:44
czy mówimy o tej samej beemce???? co schnicerama??
SmasherE30 - 2005-04-23, 20:03
tak
własnie mam na nia wgląd i gdyby nie te polerowane 17tki to byłaby prawie jak każda inna, ale z tymi kołami to po prostu nie ma sobie równych
cinek_sw - 2005-04-24, 15:29
może ktoś ma jakąś fotke albo linka bo sem Ciekawy
Jacek E30 - 2005-04-24, 19:10
SMASHER czy to jest ta E30 o , której kiedys tak gadaliśmy przez GG ? Kiedy jeszcze mozna obejrzec ten odcinek z chęcią obejrze .
beta-respekt - 2005-04-26, 22:31 Temat postu: BETA RESPEKT jak ktoś chce fotki mojego schnitzera to niech pisze a odeśe.
becior325@op.pl
Pawel-e30 - 2005-04-26, 23:05
wnuczek zapodaj na beemka-e30@wp.pl
wzuce ci na serwer i wstawie na forum
pudzian - 2005-04-27, 08:36
no beta byla fajna i przez takie filmy jak kryminalni ludzie uwazaja wlascicieli bemek za bandziorow pozdro
Pawel-e30 - 2005-04-27, 12:50
Jak by komu nie furczały te fotki to poniżej są bezpośrednie linki
http://img11.echo.cx/img1...nitzer1p2fk.jpg
http://img11.echo.cx/img1...nitzer2p9gr.jpg
http://img11.echo.cx/img1...nitzer3p8wz.jpg
http://img11.echo.cx/img1...nitzer4p4un.jpg
http://img11.echo.cx/img1...nitzer5p9dn.jpg
Jacek E30 - 2005-04-27, 14:48
Fajnie fajnie - felgi BROCK B1 8,5x17 pierwsza klasa o takich marze tyle , że jeszcze 10J na tył , tylko niech te fele bardziej wystają szczególnie jeżeli chodzi o tył - na moje oko to opony są 205/40 a lepiej jakby było 215/40 , ale tak to wszystko na miejscu - tak jak jakbym to sobie wymarzył ! Inny by powiedział ( a nie raz na zlotach gadałem z takimi batonami na temat mojego auta) : "... a co on ma takiego felgi tylko i ciemne lampy ..." - tylko , że te fele i lampy to prawie połowa sukcesu ......
P.S. Jak dla mnie to chyba jedna z najlepszych E30 w stolicy .
Pawel-e30 - 2005-04-27, 14:55
Jacek K. E30 325i napisał/a: | te fele i lampy to prawie połowa sukcesu ......
. |
Jak to połowa to co ty byś jeszcze chciał??
Silnik zmieniony i moim zdaniem jej juz nic nie brakuje
cinek_sw - 2005-04-27, 14:56
jest super, a fele no wiadomo Brocki są cool 8) na allegro są na sprzedaż podobne tylko że 16' do tego lampy gleba no i ten kolor Czarny metalik... hehehe 8) 8)
beta-respekt - 2005-04-27, 14:58
Dziękowa Jacek za docenienie mojej laluni.
Ale naj leprze jest pod machą (zdjęcia niedługo)być może 1 maja będe na Bemowie startował.
Pawel-e30 - 2005-04-27, 15:01
Proponuje ci z Drack-iem w parze wystartowac
beta-respekt - 2005-04-27, 15:03
a co ma
Jacek E30 - 2005-04-27, 15:06
O silniku to ja nic nie wiem ! Kiedys to tam chyba było 2,0 litry a teraz to nie wiem .... skąd to miałem wiedzieć ! Pawle w żadnym wypadku nie chce tu nic wydziwiac bo naprawde te auto to GRACJA ! Nie chce mnie sie wymieniac co ja bym jeszcze zmienił i doszedł do 100 % satysfakcji gwarantowanej - oczywiście silnik to jakies 30 % to już mamy prawie 80 a reszta to np : M-technic II , wnętrze ITD ITD .
Pawel-e30 - 2005-04-27, 15:10
Spoko Jacek jak dla mnie m technik to nie bardzo podpasi ale nie wazne o gusta się nie dyskutuje
Co ma pod maską to ci Marcin powie jezdził z nim nawet, ja mu nie będe na forum robił reklamy więc pogadaj z Marcinem
beta-respekt - 2005-04-27, 15:43
silnik 3,7 z BMW s7 AC SCHNITZERA z kolem zamachowym od 2,5.
Wymiata niesamowicie
cinek_sw - 2005-04-27, 15:50
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa że jak ?? 3,7 litra, wow Respect for you!!! a coś bliżej jakieś osiągi, chociaż mniej więcej........
beta-respekt - 2005-04-27, 16:14
jest to rozwiercone 3,5 przez schnitzera do 3,7 nominalnie jest 272km ja w niej planowałem głowice i blok dodatkowo i zamieniłem koło zamachowe od 2,5 więdz coś się zmieniło na pewno ale nie wiem na ile.Odcine łapie w SEKUNDE!!!!!! Jak motor.Osiągów nie znam dokładnych kiedyś jak mieżylem z kolegą to wyszło nie całe 7 ale nie było przyczepności na 1 i 2-jce.200 łapie w chwile. 325 e36 bez wanosa do 120 dostaje jakieś 5 dłogości samochodu na oko.Na motorach bardzo sie dziwią.
SmasherE30 - 2005-04-27, 16:33
Drack to ten koles o którym ci opowiadałem ( 316 na tylnej klapie i 16tki w stylu BBSów )... pod maską kiedys 1,6, a teraz m20 ... blok superEty, wał turbodizla, głowica od 2,5, dorabiane lżejsze zawory inny program, inne koło zamachowe, przepływka od M30 e30 i inne o których nie wiem.
Pewnego wieczoru w 2 osoby 6,35s do 96km/h.
Do zobaczenia na majówce ... na ten weekend wyjeżdżam
P.S. Co do 1wszej fotki ... Trzeba było stanąć również koło mnie Teraz moja niunia czyściusieńka, to byłaby fajna kompania
Pozdrawiam
Grzesio - 2005-04-27, 22:03
Furka fajna, bardzo mi się podoba, a na dodatek ten silniczek...mmm.malina
PS. a jak jest z apetytem takiego silnicza
Menel - 2005-04-27, 22:34
a menel na to ...
Jacek E30 - 2005-04-28, 06:41
Skoro taki agregat włozony no to wielki ukłon z mojej strony ku Marcinowi , takich lubie .... HEHE
beta-respekt - 2005-04-28, 07:35
spalanie koło 15
cinek_sw - 2005-04-28, 13:58
beta-respekt napisał/a: | spalanie koło 15 |
heheheh koło 15 mówisz.... chodzi Ci o to jak na skrzyżowaniu stoisz
center - 2005-04-28, 16:24
jak na skrzyzowaniu stoi to wszyscy sie zastanawiaja dlaczego na ekonomizerze nie ma ostatniej wartosci i czemu z tylu zaczyna byc sluchac wir, preradzajacy sie w cichutkie tornadko
Melis - 2005-04-28, 17:15
Wiadomo...nasze piękności lubią sobie wypić...w tym przypadku jest w co wlać 8) . Co do tej bejuni...miodzio!!!
beta-respekt - 2005-04-28, 18:20
no ale jej wystarczaja 3tysie by miec wszystkich z lusterku wiedz duzo nie spala sam jestem zdziwiony
cinek_sw - 2005-04-28, 18:43
beta-respekt napisał/a: | no ale jej wystarczaja 3tysie by miec wszystkich z lusterku wiedz duzo nie spala sam jestem zdziwiony |
no tak wiem coś o tym, moja rakiETA też wystarczy że się kręci do 3 tyś no ale z twoją niunią to z lekka wymięka 8) 8)
Pozdro
beta-respekt - 2005-04-28, 19:54
no te ety niezle lataja. filon z otwocka kiedys taka zrobil byla niezla.ja ta swoja bede sprzedawal
e30fan - 2005-04-28, 21:36
beta-respekt napisał/a: | no ale jej wystarczaja 3tysie by miec wszystkich z lusterku |
Ruszasz sobie ze świateł, 3 tysie, patrzysz w lusterko i się zastanawiasz: dlaczego wszyscy jeszcze stoją
300 KM robi swoje - szacun
beta-respekt - 2005-04-29, 06:43
hehe no wlasnie jak to jest
Baur - 2005-04-29, 12:29
Siemanko Betka respect ! Ze niby mam sie wypowiedzieć bo jezdziłem z Tobą Twoim wymiataczem... ZIEJE OGNIEM, WYRYWA KAMIENIE Z BRUKU, POŁYKA WSZYSTKO, I NAWET NA CHWILE NIE DOSTANIE ZADYSZKI Z TAKA LEKKĄ BUDĄ
Marcin - 2005-04-29, 13:29
Beta jestem pod wielkim wrazeniem. Wedlug mnie to najladniejsza E30 w Polsce (poza M3). Mysle, ze z takim autem spokojnie mozesz jechac na zachod (track days etc.) i wygrywac konkursy. Piekne auto. Fotografie tego samochodu powinny wisiec w kazdym warsztacie tuningowym z napisem: TAK WYGLADA DOBRZE ZROBIONA E30.
Brawo, brawo, brawo, szczena mi spadla
Łukasz - 2005-04-29, 13:45
Na te dane nie pozostaje mi nic innego powiedzieć jak
nie - sa -mo- wi - te.....
Za ile sprzedajesz tego pięknego sznikersa...... ?
cinek_sw - 2005-04-29, 17:57
pewnie cena kosmos , jeśli możesz to zapodaj fotki wnętrza z miłą chęcią zobacze.....
beta-respekt - 2005-04-29, 19:09
nie no przesadzacie z ta moja beema jaka ona jest jak kazda ma swoje wady. cena moim zdaniem nie jest wygorowana 15.000
e30fan - 2005-04-29, 23:52
Mam pytanie do beta-respect: jak sie jeździ tym monstrum w zimie ?
Jak jest ślisko to musisz chyba ruszać z trójki co ?
beta-respekt - 2005-04-30, 07:16
ogolnie ruszam z 2 bo nie oplaca sie ruszac 1 przy normalnej jezdze dlozej trwa wsadzenie 2 niz sie jedzie na jedynce.A w zime jezdzi sie jak kazda beema caly czas bokiem .
e30fan - 2005-05-01, 15:33
Beta będziesz na majówce
beta-respekt - 2005-05-01, 17:43
bede ale juz pewnie nie schnitzerem bo nie wiem czy go nie sprzedam w tygodniu
cinek_sw - 2005-05-04, 09:47
beta-respekt napisał/a: | A w zime jezdzi sie jak kazda beema caly czas bokiem . | no wiadomo że bokiem, bokiem panoćku
slawo - 2005-05-04, 14:36
cinek kolego Ty z tymi bokami to wiesz no zeby sie nie powtorzylo
cinek_sw - 2005-05-04, 17:30
wiem wiem Sławku, będe uważał... ale troszke mogę oki??
slawo - 2005-05-04, 18:49
no tak do 4300
Pancin - 2005-05-04, 20:53
Szkoda, że dopiero teraz ten topic zacząłem przeglądać. Byłem na Bemowie i widziałem to twoje autko. Naprawdę ładnie się prezentuje. Gadałem przez dłuższą chwilę z chłopakami od wybebeszonej E30 (czerwonej) i widziałem jak odjeżdżasz. Gdybym doczytał wcześniej co masz pod maską, na pewno bym nie przepuścił okazji obejrzenia z bliska tego "potwora". Naprawdę piękna sztuka.
beta-respekt - 2005-05-05, 00:36
jeszcze zobaczysz ją może w toruniu jak będziesz, kojaże że ktoś tam stał przy tej czerwonej jaki tam był potwór wsadzony?
Lord Lukasz - 2005-09-02, 12:21
Temacik troche zapomniany ale betka jeździ teraz u mnie w Sanoku. Wygląda lepiej niż na fotkach ale... właściciel był z tym na hamowni i wynik 204kM, na gazie kilka mniej. Ktoś podawał większe liczby, no i niedawno podobno łyknęła ją Alfa 156 z silnikiem 2.5. Więc mimo wszystko potwór jest nieprzeciętny ale troche przesadzony i pewnie Łukasz ze swoim Hartge był by lepszy.
Łukasz - 2005-09-02, 12:28
no nie wiem....Hartge wolne nie jest, ale do Ferrari Enzo mu daleko , 3.7 ma z tego co wiem problemy z trakcją, dlatego start ma nieco utrudniony. Poza tym mozliwe, że kierownik jeszcze nie opanował auta. Jeździć 200 konnym E30 nie jest łatwo.
Jeżeli silnik ma 204KM to nie jest w najlepszej kondycji pewnie, albo ma jakieś problemy. Zwykłe 3.5 M30 ma 218 KM w serii.
Slnik 3.7 był rozwiercany, mogą być problemy z osprzetem, może komputer podawać zły sygnał, tłoki są ponad wymiarowe i jeśliby właściciel chciał doprowadzić go do super stanu czeka go duuuzy wydatek.
156 2.5 nie jest wcale aż tak szybkie, a jest napewno cięższe od e30, więc stawiam, że nawet przy tej mocy kierownik nie wiedział jeszcze jak tym jexdzić.
Pozdrawiam
duchPW - 2005-09-02, 12:37
może ma strrrraszną zwężkę, bo faktycznie taki wynik na hamowni trochę dziwi.... chyba, że to już trup
Baur - 2005-09-02, 12:47
Co Ty Łukasz godosz ? Przecież ten silnik przed włożeniem (czyli ok rok temu) był rozebrany na elementy pierwsze, i uczciwie robiony, więc co ktos ma doprowadzac do porządku ? Inna sprawa, ze można wszystko w ten rok popsuć... Nie chce mi sie wierzyć w 200KM, jezdziłem tym autem... co prawda problemy z trakcją niwelowały rakietowe przyspieszenie, ale wiem jak chodzi 200konne e30, i to chodziło lepiej....
Łukasz - 2005-09-02, 12:52
właśnie o tym mówię, w rok mógł ktoś go zajeździć, nawet jeśli wczesniej był bum- cyk-cyk, bo przyznasz, że na ten motor 204 KM to jakiś straaaasznie mały wynik i nie mówię tu o błędach typu temperatura, opony itd.
Lord Lukasz - 2005-09-02, 13:01
Cytat: | Co Ty Łukasz godosz ? Przecież ten silnik przed włożeniem (czyli ok rok temu) był rozebrany na elementy pierwsze, i uczciwie robiony, więc co ktos ma doprowadzac do porządku ? Inna sprawa, ze można wszystko w ten rok popsuć... Nie chce mi sie wierzyć w 200KM, jezdziłem tym autem... co prawda problemy z trakcją niwelowały rakietowe przyspieszenie, ale wiem jak chodzi 200konne e30, i to chodziło lepiej.... |
Nie no wiesz ja nie widziałem na własne oczy jak robił pomiary ale sam właściciel tak mówi więc nie sądze żeby mówił mniej niż jest zazwyczaj każdy dodaje. Faktem jest że na gazie teź jeździ, coprawda sekwencja ale gaz. Tak czy tak problemy z trakcją faktycznie są. Odchudzona jest też maxymalnie, w bagażniku poza butlą nie ma nic łącznie z wykładzinami, nie wiem jak w środku ale pewnie też zrezygnował z opcji "siedzenia z tyłu"
Baur - 2005-09-02, 13:07
Prawda jest taka, ze nad tym autem trzebabyło jeszcze sporo popracować. Akurat "robił" je mój znajomy, i widziałem ile pracy i pietyzmu w to wkładał. W sumie wartość tego auta to super silnik, no i 17stki od audi.. Reszta to 320i. Sporo rzeczy trzeba było dopieścić, ale właściciel odpuscil i sprzedał to auto..... Nie wiem na jakim dyfrze gania to dzisiaj, ale wcześniej seria od m20b20 była zdecydowanie za krótka, i auto zamiast odjeżdzac, dymilo oponami....... Generalnie zabrałbym ten silnik do siebie , bo to perełka. Wrzuciłbym do Touringa i z długim zeszperpowanym dyfrem napewno żadna płużąca przodem alfa by nie dała rady !
Łukasz - 2005-09-02, 13:09
a jeszcze chciałem dodać - przysięgam nie złośliwie i bez podtekstów - gdzie można zrobić uczciwie taki silnik jak 3.7 schnitzer?
Czy to była praca po omacku, czy na oryginalnych częściach, czy może ten silnik wcale tak bardzo nie odbiegał od zwykłego 3.5?
Baur - 2005-09-02, 13:31
Dobre pytanie Łukasz. Powiem Ci tak, był to okres, kiedy na Ostroroga nie mieli jeszcze tyle pracy, to były początki. Paweł, poprzedni właściciel tego auta, pracował razem z Marcinem. Widziałem jak to robili, i rzeczywiście robili "dla siebie". Silnik odbiega znacznie od serii m30.
Łukasz - 2005-09-02, 13:35
jeżeli robili dla siebie to wszystko już rozumiem....
slawo - 2005-09-02, 20:06
a co sie stalo z ta slicznotka? poszla w ludzi?
Pawel-e30 - 2005-09-02, 23:14
slawo napisał/a: | a co sie stalo z ta slicznotka? poszla w ludzi? |
poszła poszła
Zobaczcie czasy z rozpoczęcia sezonu na bemowie coś chyba wysoki 14-nascie wykręciła więc myśle ze całkiem przyzwoicie
Baur - 2005-09-05, 10:08
Co do 3.7, to sam widziałem że były inne tłoki, inne śruby na korbach, inaczej zrobiona głowica itd. Tak było, co jest teraz, nie wiem. Ten silnik zachowywał sie naprawdę inaczej niż zwykłe 3.5. Jezdziłem e30 3.5, i jezdziłem tym 3.7. Była różnica. To ża Drack go objechał, świadczy że Drack ma naprawde szybvką furę, bo ma . Jeżdziłem nie raz z Drackiem, i nie ma specjalnej różnicy między tymi samochodami. To jego m20 ma naprawdę jadowita charakterystykę. Jest mocno wysilone. Gdyby w tym 3.7 były takie patenty... Ale... moc to jedno, a przenieść ją na asfalt, to drugie. Drack pracuje nad autem, nad techniką, kombinuje, dobiera dyfry, wydechy, ciśnienie w oponach, startowal na slickach 17stkach, podchodzi do tego w miare profesjonalnie. I są efekty ! A Paweł przyjechał schnitzerem "z ulicy", strzelił ze sprzęgła, pojechał i tyle.
cinek_sw - 2005-09-06, 17:39
ehhhhh chopoki na jeden dzień was zostawić i już burdy
i co ja mam z wami zrobić, bym musiał wszystkim uwagi powstawiać do dzienniczków....
i faktycznie niedziwię sięBecie - respect że się uniósł, bo jeśli to jests Ac schnizer to jest i dopóki nie bedzie jakiś dowodów to nie ma sensu się na ten temat rozwodzić...
a zresztą nie chce mi sięna to patrzeć bo samiast przyjemnego forum zrobiło się niesmacznie
ps. chłopaki jak widać niesmaczne i niepotrzebne posty zostały usunięte i plissss nie róbcie gnoju, zostawiłem t oco napisał Lord i Baur.... póki nie znajdą sięjakieś wykresy lub fotki rozebranego silnika czyt. info oparte na faktach, a nie na przypuszczeniach, niech mi nikt nie pisze pierdół...
ps.2 Baur gdzie mosz uzupełniony profil
VinCent318iS - 2005-12-07, 13:00
PIĘKNAAAAAAAAA i Serce tez ma jka czytałem wyżej ktoś napisał że ten blok Shnizera powinien miec 272 KM czy to prawda??? jesli wyszło 204KM to rzeczywiście może coś tam być nie tak
webretti - 2006-03-12, 21:35
VinCent318iS napisał/a: | PIĘKNAAAAAAAAA i Serce tez ma jka czytałem wyżej ktoś napisał że ten blok Shnizera powinien miec 272 KM czy to prawda??? jesli wyszło 204KM to rzeczywiście może coś tam być nie tak |
Wystarczy, że ktoś za bardzo ją dusił i katował i nie trzyma ciśnienia na cylindrach, więc stąd te 204 KM....poza tym gaz zdławił ten silnik, jeśli instalka gazu jest żle wykalibrowana to już na starcie silnik traci 30-50KM. Autko z opisu miodzio, ale jeśli to schnitzer prawdziwy, w co wątpię z podanego opisu, to należało by wykończyć schnitzer-owską optyką....
Jeśli silnik seria 3.5 był rozwiercany do 3.7 i wstawiono oryginalne schnitzer-owskie bebechy silnika i cały osprzęt AC łącznie z całym układem wydechowym i oprogramowaniem AC, to można powiedzieć, że SILNIK jest zrobiony na AC Schnitzer, ale nigdy nie będzie to oryginalny AC.....chyba, że robili ten silnik specjaliści z AC w Niemczech.
Tak czy siak 3.5 czy 3.7 robi wrażenie niesamowite przy tak lekkiej budzie jak E30 2dr, sam bym z chęcią wstawił do siebie taki silniczek....nad czym już powoli pracuje
Pozdrawiam i mam nadzieję, że to autko kiedyś zawita do 3city, co zobacze na żywo co on tam ma pod maską.....
Pawel-e30 - 2006-03-12, 21:46
webretti napisał/a: | nigdy nie będzie to oryginalny AC.....chyba, że robili ten silnik specjaliści z AC w Niemczech.
|
sory ale piszesz od zeczy....
Czy jak naprawiasz silnik np.m20b25 w jakimś warsztacie to po naprawie juz to nie bedzie silnik m20b25 skoro nie był w monachium naprawiany?? a niby co silnik od kosiarki to będzie??
Stary co to za rużnica czy naprawiali go w niemczech czy w wawie??
Dlaczego obecny właściciel nigdy się nie wypowiedział na temat tego auta na forum??
Tylko zawsze jakiś tam znajomy co coś słyszał pisze jakieś żeczy...
Łukasz - 2006-03-12, 21:48
webretti napisał/a: | VinCent318iS napisał/a: | PIĘKNAAAAAAAAA i Serce tez ma jka czytałem wyżej ktoś napisał że ten blok Shnizera powinien miec 272 KM czy to prawda??? jesli wyszło 204KM to rzeczywiście może coś tam być nie tak |
Wystarczy, że ktoś za bardzo ją dusił i katował i nie trzyma ciśnienia na cylindrach, więc stąd te 204 KM....poza tym gaz zdławił ten silnik, jeśli instalka gazu jest żle wykalibrowana to już na starcie silnik traci 30-50KM. Autko z opisu miodzio, ale jeśli to schnitzer prawdziwy, w co wątpię z podanego opisu, to należało by wykończyć schnitzer-owską optyką....
Jeśli silnik seria 3.5 był rozwiercany do 3.7 i wstawiono oryginalne schnitzer-owskie bebechy silnika i cały osprzęt AC łącznie z całym układem wydechowym i oprogramowaniem AC, to można powiedzieć, że SILNIK jest zrobiony na AC Schnitzer, ale nigdy nie będzie to oryginalny AC.....chyba, że robili ten silnik specjaliści z AC w Niemczech.
Tak czy siak 3.5 czy 3.7 robi wrażenie niesamowite przy tak lekkiej budzie jak E30 2dr, sam bym z chęcią wstawił do siebie taki silniczek....nad czym już powoli pracuje
Pozdrawiam i mam nadzieję, że to autko kiedyś zawita do 3city, co zobacze na żywo co on tam ma pod maską..... |
stary nie kompromituj się
webretti - 2006-03-12, 22:52
o co Wam Panowie chodzi, każdy ma chyba prawo się wypowiedzieć, a Wasza krytyka przypomina mi technikę stosowaną u braci K., "kto ma inne zdanie i jest przeciwko nam to jest naszym wrogiem, trzeba go tępić"
i kto tu się kompromituje??
Ja tylko stwierdziłem fakt, że silnik zrobiony przez kilku zapaleńców (to się chwali) z seryjnego 3.5 i przerobiony na 3.7 nie musi wcale być zaraz oryginalnym AC...
Poza tym nikt nie napisał co ten silnik ma z bebechów od AC, tylko że to oryginalny S3 3.7 AC Schnitzer, a później czytam, że to zmodyfikowany 3.5 przez kilku chłopaków w Polsce.......więc raz jeszcze się zapytam, czemu ktoś twierdzi że to oryginalny S3 3.7 AC??
Ja wyraziłem tylko swoje zdanie na ten temat, a silniczek i całe auto jest pierwsza klasa, co już pisałem poprzednio.
Dla mnie osobiście "oryginalny" to taki, który został wymontowany np. z jakiegoś rozbitego, czy tez uszkodzonego oryginalnego E30 S3 AC, lub poprostu kupiony gotowy taki silnik z wybitą tabliczką Tunera, lub gdy auto pojechało do Tunera do niemiec i tam zrobili silnik w tym konkretnym aucie, więc dla mnie to nie jest oryginalny AC, a wnioskuje to z opisów o tym aucie w tym temacie......co nie ulega wątpliwości że to auto jest samo w sobie wyjątkowe......
pozdrawiam
Pawel-e30 - 2006-03-12, 22:54
Z tego co ja wiem to jest orginał...
W polsce został przprowadzony tylko remont...
webretti - 2006-03-12, 22:57
Pawel-e30 napisał/a: | Z tego co ja wiem to jest orginał...
W polsce został przprowadzony tylko remont... |
no chyba, że to był remont silnika S3, to się zgadza.......
ale i tak nikt tu nic konkretnego nie napisał, tylko tyle, że "z tego co wiem, z tego co słyszałem, itd, itp." niech właściciel się wypowie, bo mnie to osobiście interesuje, a nie jak inni myślą, że się tylko czepiam, poprostu interesi mnie ten silnik jak nie wiem co i tyle....
pozdrawiam
Menel - 2006-03-13, 02:17
Cytat: | niech właściciel się wypowie |
wlasciciel to lata chyba teraz e36 316 "prawie jak....schnitzer "
Pawel-e30 - 2006-03-13, 07:09
menel słabe masz info...
Po za tym chodziło mi o obecnego właściciela...
RoboCop - 2006-03-13, 07:55
webretti napisał/a: |
Dla mnie osobiście "oryginalny" to taki, który został wymontowany np. z jakiegoś rozbitego, czy tez uszkodzonego oryginalnego E30 S3 AC, lub poprostu kupiony gotowy taki silnik z wybitą tabliczką Tunera, lub gdy auto pojechało do Tunera do niemiec i tam zrobili silnik w tym konkretnym aucie, więc dla mnie to nie jest oryginalny AC |
dokładnie tak samo rozumiem oryginalność...
Lord Lukasz - 2006-03-13, 18:16
Obecny właściciel teraz naprawia sprzęgło bo sie coś popsuło podobno chociaż chwalił sie kiedyś że planuje ulokowac w tym 5.0 V12 więc możliwe że sprzęgło to tylko przykrywka . Tak czy tak znajomy tym jeździł kilka razy i chodzi to porównywalnie jak e30 z silnikiem 2.5 24V. Na zlocik w tarnowie postaram sie go namówić
webretti - 2006-03-13, 18:36
Lord Lukasz napisał/a: | Obecny właściciel teraz naprawia sprzęgło bo sie coś popsuło podobno chociaż chwalił sie kiedyś że planuje ulokowac w tym 5.0 V12 więc możliwe że sprzęgło to tylko przykrywka . Tak czy tak znajomy tym jeździł kilka razy i chodzi to porównywalnie jak e30 z silnikiem 2.5 24V. Na zlocik w tarnowie postaram sie go namówić |
2.5 24v a 3.7 S3 AC to ogromna różnica, a tu prosze, porównywalny do 2.5 24v
AMISZ - 2006-03-13, 19:04
webretti napisał/a: | Lord Lukasz napisał/a: | Obecny właściciel teraz naprawia sprzęgło bo sie coś popsuło podobno chociaż chwalił sie kiedyś że planuje ulokowac w tym 5.0 V12 więc możliwe że sprzęgło to tylko przykrywka . Tak czy tak znajomy tym jeździł kilka razy i chodzi to porównywalnie jak e30 z silnikiem 2.5 24V. Na zlocik w tarnowie postaram sie go namówić |
2.5 24v a 3.7 S3 AC to ogromna różnica, a tu prosze, porównywalny do 2.5 24v |
No torszke dziwne zeby taki motor był prownywalny do 2.5 24v hmm to po co tam takiego klamota m30 upychac skor podobne osiagi sa na 2.5 24v który jest lzejszy i tak dalej A ma ktos moze fotek samego silnika jak on wyglada???
Ałto jest przepiekne moje marznie to wlasnie brock b1 w e30 17 8,5 i 17 10cala
webretti - 2006-03-13, 19:33
AMISZ napisał/a: | webretti napisał/a: | Lord Lukasz napisał/a: | Obecny właściciel teraz naprawia sprzęgło bo sie coś popsuło podobno chociaż chwalił sie kiedyś że planuje ulokowac w tym 5.0 V12 więc możliwe że sprzęgło to tylko przykrywka . Tak czy tak znajomy tym jeździł kilka razy i chodzi to porównywalnie jak e30 z silnikiem 2.5 24V. Na zlocik w tarnowie postaram sie go namówić |
2.5 24v a 3.7 S3 AC to ogromna różnica, a tu prosze, porównywalny do 2.5 24v |
No torszke dziwne zeby taki motor był prownywalny do 2.5 24v hmm to po co tam takiego klamota m30 upychac skor podobne osiagi sa na 2.5 24v który jest lzejszy i tak dalej A ma ktos moze fotek samego silnika jak on wyglada???
Ałto jest przepiekne moje marznie to wlasnie brock b1 w e30 17 8,5 i 17 10cala |
heh, witam kolege cabriolatawca , tak jak sam zauważyłeś żadnej fotki silnika nie pokazali, a samochodzik jaki był przedstawiony to czarne E30 2dr na ładnych brockach i to wszystko , w nagłówku tematu było że to "E30 3,7 AC Schnitzer", ale ja nigdzie nic nie widziałem na tym aucie od Schnitzera (chodzi mi o optykę zewnętrzną, progi/lotki/zderzaki/ oznaczenia/logo/wydech/emblematy/pasy nadwozia itp, itd),
a to co ma pod maską to tylko z opisu osób, które coś widziały coś słyszały itd.........
AMISZ - 2006-03-13, 19:42
Witam witam no bo to swap AC SCHNITZER z tego co wynika ale czekamy z niecierpilowscia na fotki silnika
Pozdro webretti
Kujon - 2006-03-13, 22:50
Ja widziałem kilka raży na żywo Bete RESPECT i powiem wam że auto potrofi wiele , jak i właściciel umie tym jezdzić i nie chodzi mi tu o palenie gumy
a tutaj zdjecie z mojej kolekcji
webretti - 2006-03-14, 00:28
Łukasz napisał/a: |
nie każde auto musi być oblepione jak Twoje
bez urazy |
kolego Łukaszu, przestań się czepiać, od momentu jak zrobiłeś tuning swojego silniczka to za bardzo się wozisz z tematami co do osiągów, bez urazy oczywiście........
a poza tym nie miałem na myśli oblepiania, jak Ty to nazywasz, ale wymieniłem to co AC miały na wyposażeniu, poza tym oblepienie chyba ci się z czymś innym pomyliło, bo jeśli masz na myśli moje auto to chyba nie widziałeś go na żywo, a to co jest u mnie jest markowe prosto z salonu AC, więc słowo "oblepienie" pasuje raczej do Fiata CC na wiejskim festynie, poćwicz moż nazewnictwo,
bez urazy oczywiście.....
Auto, które posiadam robi duże wrażenie za naszą zachodnią granicąi to co usłyszałęm od niemieckich fanów BMW, podczas gdy we wrześniu jechałem do Austrii, to mnie powaliło na nogi, od tamtej chwili mam szacunek do swojego auta, więc wybacz, ale różne opinie które tu słyszę ,na temat swojego auta, puszczę między palcami, bez urazy dla nikogo (to nie jest krytyka, bo sa gusta i guściki, a o tym się nie dyskutuje)
pozdrawiam
KotSylwester - 2006-03-14, 18:23
Kujon, zapodaj zdjęcie komory silnika, jak robiłes.
webretti - 2006-03-15, 00:45
A wiecie co ja wam powiem?? Jeśli tam naprawdę jest 3.7 S3 od AC to ja z chęcią je łyknę, niech tylko cene ktos władny tym autem poda 8)
A jeśli wszystko dobrze pójdzie to u mnie będzie silniczek na nowym osprzęcie od AC a mianowicie oryginalne S3 czyli 2.7 (2697 ccm) 210 KM 8) o czym zapomniałem dopisać przy swoim poście auta 8)
Łukasz - 2006-03-15, 10:09
uświadamiając kolege - S3 to przerobiony 2.5 M20 i nie ma 210 KM tylko 190KM mała róznica i ma wysoko moment bo 252 Nm przy 5000 obr
ma 7.5 sek do paki i przyspiesza do 200 km/h 7 sekund gorzej(40 sek) niż E30 M3, most ma 3.64 ze szperą.
Dowiedz sie jeszcze tego i owego zanim sobie sprawisz tego s3
pozdr
webretti - 2006-03-15, 13:10
Łukasz napisał/a: | uświadamiając kolege - S3 to przerobiony 2.5 M20 i nie ma 210 KM tylko 190KM mała róznica i ma wysoko moment bo 252 Nm przy 5000 obr
ma 7.5 sek do paki i przyspiesza do 200 km/h 7 sekund gorzej(40 sek) niż E30 M3, most ma 3.64 ze szperą.
Dowiedz sie jeszcze tego i owego zanim sobie sprawisz tego s3
pozdr |
więc polecam materiały prasowe, reklamowe i dokumenty techniczne Tunera AC Schnitzer, zapoznaj się z nimi dokładnie i dopiero wtedy uświadamiaj innych, bo jak narazie to sam jesteś niedokształcony........
center - 2006-03-15, 15:30
koniec glupich gadek, jak mali chlopcy, a moze byscie tak inteligentnie postapili jak ludzie i poszukali zanim cos napiszecie, tak trudno to zrobic, od razu trzeba sobie do gardel skakac??
Ac schnitzer S3 2.5l..okolo 190 km
Ac schniter S3 2.7l..okolo 210km...
http://www.bmw-klub-lodz....oto/e30_komplet
Lukasz:wczoraj przymknalem oko na Twoj text, dzisiaj rowniez,za 3 razem dostaniesz ostrzezenie, moze wtedy zrozumiesz ze warto do tego podchodzic z dystansem
webretti - 2006-03-15, 17:09
Ja juz nie bede niczego komentował, bo robi sie ta gadka nudna
i tak jak kolega wyzej napisał
- 2.5 S3 190 KM
- 2.7 S3 210 KM (jest to wersja 2.5 rozwiercona do 2.7 i wystepowala jeszcze wersja 205 KM, w zalezności jakie podzespoły były zastosowane) - wszystko jest w materiałach AC odnosnie modelu E30
pozdrawiam
P.S.
układ wydechowy AC cały wraz z baranami aż po końcowy tłumik do 325i daje 10KM wiecej
sarna1 - 2006-03-16, 10:10
widzialem to auto w Toronto robi piekielne wrazenie jest super.
Lord Lukasz - 2006-03-17, 11:27
Dzisiaj jak leczyłem moje auto przyjechał do warsztatu właściciel ze swoją "betą", miałem okazje tez sie tym przejechać (jako pasażer) i fakt auto robi wrażenie, ale pod maską siedzi stare poczciwe 3,5 i od schnitzera jest tam tylko pokrywa zaworów, była wychamowana na 205kM, dożucił jakiegoś chipa i niedawno wyszło 220kM. I nie wymyśliłem sobie tego tylko sam właściciel to mówił więc myśle że można zakończyć debate co jest pod maską...
landcar - 2006-03-17, 19:26 Temat postu: e30 jaki jest motor w tej bmw ?????
Lord Lukasz - 2006-03-17, 20:26
3.5 z deklem od schnitzera
Łukasz - 2006-03-17, 20:33 Temat postu: Re: e30
landcar napisał/a: | jaki jest motor w tej bmw ????? |
a nie chce sie przeczytać całego tematu?
Lordzie, właściciel może nawet nie wiedzieć , że tam jest ACS, zdajesz sobie sprawę? Musiałby ją wybebeszyć i porównać kazdy grat z gratem od zwykłego 3.5 m30.
Ale tak BTW co nam po tych dywagacjach
Lord Lukasz - 2006-03-18, 07:58
Cytat: | Lordzie, właściciel może nawet nie wiedzieć , że tam jest ACS, zdajesz sobie sprawę? Musiałby ją wybebeszyć i porównać kazdy grat z gratem od zwykłego 3.5 m30 |
Kto jak kto ale ten koleś wie dobrze co ma, pozatym uwieżysz że ACS ma 220kM ?? Siedziałem obok jak jechał i naprawde kumpla 2.5 24V idzie lepiej od tego. Hamował to 2 razy i wyszło tak jak napisałem.
Pawel-e30 - 2006-03-18, 08:53
Lord nie chce mi się z tobą przegadywać bo pewnie i tak jestem już na celowniku bana...
Ale to co widziałeś z zewnątrz żeczywiście wygląda jak m30
ACS poznasz po tym co kryje się w bloku... Niech sobie ma i te 200ps ale nie zmienia to faktu że to jest ACS...
świr E-36 - 2006-03-18, 09:49
Przeczytałem wątek od początku i teraz już wiem o jakie auto chodzi, powiem tak oglądałem ją w Toruniu na majówce w 2005 roku i wtedy z zewnątrz była piękna, ale silnik i cały swap istne druciarstwo. Na innym forum była opisywana i nie tylko ja i kumple widzieliśmy kawałek drewienka wciśnięty koło chłodnicy żeby nie "latała" na boki plus opaski którymi była sama przymocowana i jeszcze pare felerów. Może teraz jest lepiej ale wtedy wystarczyło porównać swapa z niej do tego u kumpla Grześka z E30 Cabrio też 3.5 wynik Niebo i Ziemia.
David - 2006-03-18, 11:25
Zgadzam sie ze swirem w 100%. Tez ta e30 ogladalem na majowce 2005 i jak zobaczylem sposob w jaki silnik byl zamontowany...to sie zalamalem
slawo - 2006-04-13, 20:23
http://www.allegro.pl/ite...zer_240_km.html
chyba powrocila
Sobek - 2006-04-13, 20:26
slawo napisał/a: | http://www.allegro.pl/item98265065_bmw_e30_ac_schnitzer_240_km.html
chyba powrocila |
Ooo powrot potworka
Pawel-e30 - 2006-04-13, 20:27
instalacja na srubke
No i ciekawe gdzie ta moc uciekła
Brawo chłopaki daliście popis tylk nikt nie wspomniał chyba o zwężce??
Piekne antenki jej nowy wlasciciel dolozyl brawo o tym czys na blotnikach nie wspomne
Marcin - 2006-04-13, 22:23
I tak hitem jest chlodnica, ktora jest zamocowana opaskami zaciskowymi
webretti - 2006-04-13, 23:48
Marcin napisał/a: | I tak hitem jest chlodnica, ktora jest zamocowana opaskami zaciskowymi |
to sa gumki od słoików
Menel - 2006-04-14, 00:02
tia..i stozek na tasme
ale rzezba
Sobek - 2006-04-14, 00:03
No kurna chlopaki to prawdziwy AC SCHNITZER
Lord Lukasz - 2006-04-14, 06:39
Heheh schnitzer z ponad 300km właściciel i tak dodał 20kM bo ostatnio mówił że ma 220, najciekawsze jest to że tródno sie dowiedzieć dlaczego chce ja sprzedać
Rom535 - 2006-04-14, 08:01
Z tym gazem to ktoś dał w ci.............
puz - 2006-04-14, 08:09
a takie ładne było antenki, pierdołki, pomijajac kwestie swapa to juz mi siem to auto nie podoba. Poza tym czy wystraczy zminic silnik zeby mowic ze to ACS albo Hartge czegos tu nie rozumiem szukam w takim razie motoru od M3 i zmieniam nick na puz E30 M3
webretti - 2006-04-14, 10:29
puz napisał/a: | a takie ładne było |
ładne to było jak było serią i nie było dotknięte ludzką POLSKĄ ręką
KotSylwester - 2006-04-14, 10:49
Polacy wszystko schrzanią, a hans co nie dotknie to w złoto zamienia... cudo co;)
Arczi e30 - 2006-04-14, 15:20
puz napisał/a: | . Poza tym czy wystraczy zminic silnik zeby mowic ze to ACS albo Hartge czegos tu nie rozumiem szukam w takim razie motoru od M3 i zmieniam nick na puz E30 M3 |
to samo mnie śmieszy w opisach aut .... silnik czy skrzynia nie powoduje tego że auto z seryjnej np. e28 czy innego modelu stoje sie Hartge, czy Alpinką bo zostal tam włożony taki silnik .... ALPINE TO MIAł KIREK A PISANIE ZE MA SIE HARTGE ALBO ACS BO AUTO MA NAKLEJKE I SMIESZNE ...
urbi - 2006-04-14, 15:51
"schnitzer" nie jest zadnego z forumowiczy i na dodatek dyskusja schodzi calkowicie na inne tematy w zwiazku z tym ZAMYKAM.
Jesli ktorys z forumowiczow ja kupi prosze o PW to odblokuje i bedziemy mogli podyskutowac
POZDRAWIAM
|
|