BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] slawo 345i
Autor Wiadomość
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-18, 10:57   

stalo sie to co sie stac musialo.....tesknota ;)
nie bylo jej ponad rok...
teraz troszke sie za nia zabiore na spokojnie, mam e36 wiec jezdzic czym jest, mozna dlubac ile wlezie hihihi
zrobie zdjecia jakies jutro, jest brudna po trasie, 900km drogi wczoraj przebyla do domku ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
yoshi 
Pepsi Mrucielago



Dołączył: 21 Lis 2004
Skąd: Warszawa - Zacisze
Wysłany: 2008-02-18, 12:42   

dawaj foty, dawaj foty, dawaj foty :D

no panie normalnie Ameryka :) RakiETA wróciła na stare śmieci i dostanie parę nowych gadżetów :D
_________________
Pozdr. Łukasz
Renault Espace 2.0dci '07
Peugeot Partner 1,9d '99
Fiat 126 '99
Baur TC2 '86
 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2008-02-18, 21:03   

No w końcu jest tam gdzie być powinna :spoko:
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
Miro 



Dołączył: 07 Maj 2007
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 2008-02-18, 21:09   

sentyment.. Gratuluje. Teraz chyba już nie sprzedasz
_________________

e30 325i M-Technic2
e30 324TD Touring
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-18, 21:44   

zostanie ze mna do konca....mojego lub jej hiihh

maly update zdjec,jutro postaram sie wiecej zrobic
dzis testowalem szpere czy aby sie nie zastala ;) hehe dziala moge Wam powiedziec dobrze haha

Pod maska duzo trzeba posprzatac....ale wszytsko w swoim czasie - dolot BMC CARBON




Kierownica M3 - skorzany nawet srodek jest



no i zabaweczka - wydech od hartge ;)


_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

Ostatnio zmieniony przez slawo 2008-02-22, 20:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
przem 



Dołączył: 21 Lip 2006
Skąd: WPR
Wysłany: 2008-02-18, 21:57   

czy byla jakas odczuwalna roznica po montazu tego dolotu? jak sie sprawuje "akustycznie"? milo czytac ze mozna tak tesknic za autkiem. realizacji planów zycze :jupi:
_________________
e30 327i mit 3.91 sperre - laleczka sprzedana
e30 340i wide- aktualnie na tapecie
Ostatnio zmieniony przez przem 2008-02-18, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-18, 22:03   

przem napisał/a:
czy byla jakas odczuwalna roznica po montazu tego dolotu? jak sie sprawuje "akustycznie"? milo czytac ze mozna tak tesknic za autkiem. realizacji planów zycze :jupi:


wiesz co nie wiem,dawno nia nie jezdzilem, a zalozylem przed wyjazdem,dzis jezdzilem ostro, wkreca sie strasznie szybko,ale to moga byc subiektywne oczucia
w kazdym badz razie dzwiek jest piekny....ale sa barany,jest wydech remus,wszytsko do kupy daje niezly efekt ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
yoshi 
Pepsi Mrucielago



Dołączył: 21 Lis 2004
Skąd: Warszawa - Zacisze
Wysłany: 2008-02-18, 22:18   

po1. wywal te uchwyt do tel. :!: :D
po2. nie było przypadkiem w niej skór :?: :D
_________________
Pozdr. Łukasz
Renault Espace 2.0dci '07
Peugeot Partner 1,9d '99
Fiat 126 '99
Baur TC2 '86
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-18, 22:26   

yoshi napisał/a:
po1. wywal te uchwyt do tel. :!: :D
po2. nie było przypadkiem w niej skór :?: :D


wywale wywale zaloze taki jak mam w e36, spokojnie,garaz sprzatam ;)
skor nie bylo i nie bedzie ;)

skory mam w e36 i tam mi wystarcza ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
RoboCop 
Morder...ator



Dołączył: 12 Maj 2005
Skąd: TrójkątTrzechCesarzy
Wysłany: 2008-02-19, 10:11   

Sosen napisał/a:
No w końcu jest tam gdzie być powinna :spoko:

Właśnie :brawo:
slawo - masz jaja chłopie, myslałem, że tylko ściemniasz (jak niektórzy), ze e30 wróci... brawo :D
_________________
Ile można zainwestować w swoją PASJĘ? Z czego można zrezygnować... jak bardzo można się w tym zatracić...
 
 
 
adrian e30 
Reanimator



Dołączył: 18 Paź 2004
Skąd: Czernikowo k/Torunia
Wysłany: 2008-02-19, 12:08   

mala porada: zaloz ten filtr jak najblizej przeplywki, inaczej nie bedzie to chodzilo tak jak powinno, u mnie byl simota, i jak byl odsuniety od przeplywki to ucieklo sporo mocy i niutonow.
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-19, 12:12   

adrian e30 napisał/a:
mala porada: zaloz ten filtr jak najblizej przeplywki, inaczej nie bedzie to chodzilo tak jak powinno, u mnie byl simota, i jak byl odsuniety od przeplywki to ucieklo sporo mocy i niutonow.


wiem o tym wiem,jest na oryginalnej gumie od BMC dolaczonej do zestawu
generalnie blizej to juz bedzie ciezko go zalozyc
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2008-02-19, 13:25   

zazdroszczę i zyczę powodzenia w dalszych modach, mam nadzieję, że wszystko zostanie na bazie m20 :?:
_________________
Weteran
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-22, 15:07   

Łukasz napisał/a:
zazdroszczę i zyczę powodzenia w dalszych modach, mam nadzieję, że wszystko zostanie na bazie m20 :?:


narazie przynajmniej zostaje m20 ;) chodzi calkiem calkiem jak na ete ;)
chodz kolega puz strasznie namawia na swap hihih nie daje sie narazie ;)

najblizszy mod to wydech

i tempomat ktory wlasnie dostalem w prezencie ;) - za to wielkie dzieki dla Sosena - przyjacielu jestes wielki!!!!!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Sosen 
BORN TO DRIVE



Dołączył: 01 Kwi 2004
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2008-02-22, 17:58   

niech dobrze służy :wink:
_________________
Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz

e36 318ti compact szrotex
 
 
 
reso 
WĄSKA NA MT II



Dołączył: 15 Lis 2007
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-02-23, 00:48   

adrian e30 napisał/a:
mala porada: zaloz ten filtr jak najblizej przeplywki, inaczej nie bedzie to chodzilo tak jak powinno, u mnie byl simota, i jak byl odsuniety od przeplywki to ucieklo sporo mocy i niutonow.


Nie chcesz może sprzedać tego boxa. Czy dalej go używasz?


Autko extra, trochę czasu i będzie igła
Ostatnio zmieniony przez reso 2008-02-23, 00:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-23, 15:28   

reso napisał/a:
Nie chcesz może sprzedać tego boxa. Czy dalej go używasz?


oj nie nie ;) zostaje w aucie ;)

malu update zdjec:

-short shift od z3 2.8



- klocki ebc black stuff




- nawirecane tarcze od Zimmermann'a



- nowe przewody od febi bilstein




- ringi zegarow

_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
G-R-Z-E-Ś 



Dołączył: 22 Mar 2007
Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2008-02-23, 20:07   

Piekinie idziesz do przodu :spoko:
_________________
Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić ! :)

Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA :(



Teraz jest WRANGLER , Cooper S, E81 118i :P
 
 
 
MAJSU 



Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-02-23, 20:43   

Niezłe bajery ! :) A ten short shift ile kosztował ??
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-23, 21:06   

MAJSU_WuWuA napisał/a:
Niezłe bajery ! :) A ten short shift ile kosztował ??


nowy w aso jakies 160zl o ile pamietam, naprawde tanio! i uwierzcie mi ze warto!!!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
MAJSU 



Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-02-23, 21:30   

slawo napisał/a:
MAJSU_WuWuA napisał/a:
Niezłe bajery ! :) A ten short shift ile kosztował ??


nowy w aso jakies 160zl o ile pamietam, naprawde tanio! i uwierzcie mi ze warto!!!


A od jakiego silnika założyłeś ? Ja myślę nad takim z 2.8-3.0 żeby nie było za ciężko zmieniać biegów... Jakie ogólne odczucia po zamontowaniu ?
_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2008-02-23, 21:40   

MAJSU_WuWuA napisał/a:
slawo napisał/a:
MAJSU_WuWuA napisał/a:
Niezłe bajery ! :) A ten short shift ile kosztował ??


nowy w aso jakies 160zl o ile pamietam, naprawde tanio! i uwierzcie mi ze warto!!!


A od jakiego silnika założyłeś ? Ja myślę nad takim z 2.8-3.0 żeby nie było za ciężko zmieniać biegów... Jakie ogólne odczucia po zamontowaniu ?


jest od z3 2.8 ten od z3 m jest za krotki
odczucia sa hmm...skok jest bardzo krotki, biegi wchodza precyzyjnie chodz z pewnym lekkim oporem - fajne uczucie
jedyne co to z 5 na 4 ciezej lekko idzie zrzucic - ale bez przesady
inaczej sie na tym jezdzi, w czwartek pokazywalem sosenowi jak to smiga
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
MAJSU 



Dołączył: 14 Wrz 2006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-02-23, 21:53   

slawo napisał/a:
MAJSU_WuWuA napisał/a:
slawo napisał/a:
MAJSU_WuWuA napisał/a:
Niezłe bajery ! :) A ten short shift ile kosztował ??


nowy w aso jakies 160zl o ile pamietam, naprawde tanio! i uwierzcie mi ze warto!!!


A od jakiego silnika założyłeś ? Ja myślę nad takim z 2.8-3.0 żeby nie było za ciężko zmieniać biegów... Jakie ogólne odczucia po zamontowaniu ?


jest od z3 2.8 ten od z3 m jest za krotki
odczucia sa hmm...skok jest bardzo krotki, biegi wchodza precyzyjnie chodz z pewnym lekkim oporem - fajne uczucie
jedyne co to z 5 na 4 ciezej lekko idzie zrzucic - ale bez przesady
inaczej sie na tym jezdzi, w czwartek pokazywalem sosenowi jak to smiga


Chcę taki sobie zapodać do E28 bo w piątce drążek zmiany biegów jest długi jak miotła :lol: A ten z 2.8 to chyba najlepsze rozwiązanie...

_________________
Nie Umiesz Ustawić Zaworów w Swoim M20/M30 ? Call On Me ! ;)

 
 
Sobek 
german style



Dołączył: 17 Wrz 2005
Skąd: PZL, Wernhout
Wysłany: 2008-02-23, 22:16   

Brawo brawo Sławo :D wielki szacun dla Ciebie :)
I powodzenia w dalszych moderniazcjach auta :)
_________________
(OO=[][]=OO) Bayerische Motoren Werke
 
 
 
Piotr_1 
Tempiciel sekund



Dołączył: 11 Sie 2005
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2008-02-24, 22:01   

Z tymi ringami to przegiąłeś
_________________
..............--.--.................. ______
E30 325ic 1987.........-.../
E34 525iA 1990..... ........-OO=[][]=OO
E30 M332 1991........ ....U__________\
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16