BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW e32 750i - po przejechaniu 10km hamulce same hamują
Autor Wiadomość
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-10-31, 18:02   BMW e32 750i - po przejechaniu 10km hamulce same hamują

rano odpalam auto i wszystko jest ok, hamulce normalnie działają, przejade około 10km i auto samo zaczyna hamować, tak bardzo że pod górke skrzynia nie daje rady go upchać i przełącza sie w tryb awaryjny, jak po prostej chwile pojade to tarcze robią sie czerwone i całkowicie wyłączają sie hamulce

Pedał ogólnie jest taz miękki i łapie na dole, potem jak trzymają hamulce łapie na górze


Auto postoi 3-4 godziny i normalnie można jechać, poziom płynu hamulcowego jest cały czas taki sam.

Od czego zacząć ? ktoś mi podpowiadał że nawala hydrauliczne wspomagania hamulca czyli ta druga pompka, lub regulator ciśnienia od tej hydraulicznej pompki, ktoś jeszcze mówił mi o jakiejś gruszce ?

Zaciski wykluczam ponieważ jak wyłączą sie już hamulce to odrazu puszczają wszystkie koła i robią sie zimne, tak samo rano, przez te 10km hamulce wogule sie nie grzeją,

Byłem na rolkach do sprawdzania hamulców i dopuki same nie zaczną ahmować to skuteczność hamowania jest ok, przednie koła mają małe opory toczenia ale przypuszczam że spowodowane jest to tym że auto stało rok czasu nie jeźdzone


BYłem na komputerze i nie da sie połączyć z komputerem abs, wyszło że nie działa wogule ? wydaje mi sie że to nie ma nic wspólnego z całą sytuacją ?
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
michal540i 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 29 Mar 2009
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2009-10-31, 18:15   

Może cały układ się zapowietrza?
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-10-31, 18:20   

Raczej nie po np. płynu hamulcowego poziom jest cały czas taki sam, najprawdopodobniej zamieszanie robi hydrauliczne wspomaganie hamulca, to takie przypuszczenie, nie miałem nigdy w życiu do czynienia z układem wspomaganym nie serwem tylko hydrauliką
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
Vindevil 
Syn motopompy!



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Gru 2004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-10-31, 18:23   

Wymień płyn , naciągnął wody przez postój.
_________________
Coś się stało że się ze...ło
 
 
 
gatun0 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Skąd: Uć
Wysłany: 2009-10-31, 18:24   

rusz zaciski , prawdopodobnie stoją .
 
 
jackx 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-31, 18:25   

wszystko zalezy od tego z którego roku masz samochód, w pierwszych rocznikach było montowane hydrauliczne wspomaganie hamulcy i ten objaw co podałes mniej wiecej własnie sie tak objawia jak jest juz do wymiany akumulator cisnienia czyli tzw. "gruszka" dokładnie taka sama jak w nivo , gromadzi ona olej pod cisnieniem zdaje sie 100 atmosfer i po porzez system zaworów uwalnia olej do pompy wpsomagającej pompe hamulca .
całe ustrojstwo powinno sie znajdowac obok pompy hamulca na nadkolu
_________________
 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-10-31, 18:42   

Zaciski nie stoją bo przez te 10km koła są zimne, dopiero potem zaczynają same hamowaj, auto mam z roku 1992 i ktoś mi też mówił o tej gruszce,

Jak sie to wymienia skoro takie ciśnienie tam jest ? po wymianie trzeba coś jakoś odpowietrzać ?
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
metaldaw 
Emigrant



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Cze 2005
Skąd: Glasgow
Wysłany: 2009-10-31, 18:53   

po wymianie odpowietrzanie :spoko:
_________________
Była: SuperETA (OO=[][]=OO)
0-100/V-max: 8,29s/225km/h
OCALIŁA MI ŻYCIE - brak mi jej :placze:

http://metaldaw.posadzdrzewo.pl
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-10-31, 19:15   

stawiam na pompe hamulcowa, ktoras sekcja nie cofa sie do konca, wlasnie kolega mial taki problem
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

Ostatnio zmieniony przez slawo 2009-10-31, 19:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jackx 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Sty 2007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-31, 20:08   

Lord Lukasz, z wymianą nie ma najmniejszych problemów , odkrecasz starą przykrecasz nową , cisnienie jest jak pracuje pompa od wspomagania bo jest to jeden układ , na 99% jest to wina gruszki , przechodziłem to samo w swojej e23

a co do roku to nie wiem jak było w 750 , byc moze układ hydrauliczny był tam przez cały okres produkcji ze wzgledu na brak miejsca na tradycyjne serwo , na pewno w e32 z 6R na poczatku produkcji układ wspomagania hamowania był hydrauliczny a pózniej wprowadzili tradycyjne serwo podcisnieniowe
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackx 2009-10-31, 20:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2009-10-31, 20:59   

Zgadzam sie gruszka od serwa hydraulicznego. Znany problem juz w e28.
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-11-01, 15:14   

Dzisaj zauważyłem jeszcze że jak heble zaczynają hamować pedał robi sie wysoki i jest jakiś taki sprężynujący troche i twardy, gruszke będe miał we wtorek, powiedzcie mi jeszcze co to jest za urządzenie zaznaczone na fotce bo wydaje mi sie że to też jest jakiś regulator ciśnienia bo idzie od niego wężyk do tej pompy wspomagającej hamulec ? wymienić to też ?u

i tak przy okazji gdzie jest komp od abs-u w e32 ?

_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
bono20002 
W.G.M.



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Skąd: Mińsk Maz.///Otwock
Wysłany: 2009-11-02, 09:43   

Lord Lukasz napisał/a:


i tak przy okazji gdzie jest komp od abs-u w e32 ?


o ile dobrze pamietam gdzieś w okolicach schowka w desce od strony pasażera...
_________________
Wszystko do e30 504-413-297
 
 
 
seba19862 


Dołączył: 11 Lis 2008
Skąd: Gołdap
Wysłany: 2009-11-02, 23:51   

jestm mechanikiem w eurowarsztacie sprawdzi tloczki i reparaturki jesli masz duzo rdzy na tloczkach i duze wrzery wymien komplet czyli tloczek i reperaturke i oczywiscie plyn przewaznie jest tak ze tloczki nie odbijaja bo sa zardzeiale a jesli masz wszystko ok to odpowietrz na zaplonie bo pompka abs moze trzymac powietrze
 
 
Cypisek 
inż. Żuljan



Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Maj 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-11-03, 09:12   

seba19862 napisał/a:
jestm mechanikiem w eurowarsztacie sprawdzi tloczki i reparaturki


Dlatego omijamy eurowarsztaty :spoko:
_________________


E30 + E91
 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-11-03, 15:17   

Cytat:

jestm mechanikiem w eurowarsztacie sprawdzi tloczki i reparaturki jesli masz duzo rdzy na tloczkach i duze wrzery wymien komplet czyli tloczek i reperaturke


:x :x :x napisalem przecież że na zimnym wszystko działa, pościągałem wszystkie koła i czy zapalony czy nie zaciski ładnie puszczają, na codzień zajmuje sie regeneracją zacisków więc na samym początku je sprawdziłem i są ok, każdy sie cofa po puszczeniu hamulca,

płyn sie nie gotuje napewno bo jak auto było podniesione i chodziło chwile to koła normalnie sie obracały do pewnego momentu i potem zaczęło samo łapać i w końcu zblokowało koła tak że obrócić sie nie dało tak więc wykluczam układ hamulcowy bo jak auto chodziło na podnośniku to nie dotykałem hamulców

, wczoraj dostałem sie do gruszki od hamulców o której wspominał ktoś wyżej i była ogólnie mokra z płynu od wspomagania takjakby przeciekała, zamówiłem gruszke i to urządzenie którego fotke wklajałem ,nazywa sie to regulator ciśnienia chyba, jak żadne z tych nie pomoże to pozostaje tylko pompa wspomagania hamulca
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
seba19862 


Dołączył: 11 Lis 2008
Skąd: Gołdap
Wysłany: 2009-11-03, 19:01   

jeszcze moze sprubuj podmienic komputer od abs
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-11-04, 21:02   

No wlasnie nikt nie chce sie przyznać gdzie jest komputer abs w e32 ?? ???
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-11-04, 21:04   

Lord Lukasz napisał/a:
No wlasnie nikt nie chce sie przyznać gdzie jest komputer abs w e32 ?? ???


pod maska obok normalnego kompa
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-11-06, 20:40   

Witam, zmieniłem gruszke i dalej to samo, już myślałem że jest ok bo dłuższą chwile pojeździłem, jest tak samo jak było czyli wszystko ok i w pewnym momencie pedał robi sie twardszy i auto zaczyna samo hamować, jak zaczęły hamować tylko troche to zgasiłem auto i po 10 minutach puściło, krótka przejaźdzka i znowu to samo,


Kompa abs-u nie znalazłem w puszczce w której są pozostałe kompy.... tak więc jest w innym miejscu, pod siedzeniami tył też go nie ma ale zastanawiam sie czy poszukiwania mają sens bo abs i asc działają dobrze.
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
Ostatnio zmieniony przez Lord Lukasz 2009-11-06, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-11-06, 20:41   

dalej stawiam na pompe hamulcowa
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Lord Lukasz 
ciągłe zmiany



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 18 Kwi 2005
Skąd: Sanok
Wysłany: 2009-11-06, 21:36   

Cytat:
dalej stawiam na pompe hamulcowa


Zimne auto stoi na podnośniku, odpalam i nie dotykam pedału hamulca tylko auto chodzi i obrcam co jakiś czas podniesionymi kołami, po kilku minutach zaczynają łapać i nie da sie ich już obrócić ręcznie, od momentu odpalenia do momentu złapania kół nie dotykany by pedał hamulca,

myle sie czy pompe hamulcową można wykluczyć łącznie z zaciskami ?
_________________
Regeneracja zacisków hamulcowych 600 853 689
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=2160082

E36 325i qp

http://www.youtube.com/user/TheLordLukasz
Ostatnio zmieniony przez Lord Lukasz 2009-11-06, 21:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
seba19862 


Dołączył: 11 Lis 2008
Skąd: Gołdap
Wysłany: 2009-11-06, 22:14   

widzialem taki przypadek w pasacie gdzie tylnie kola same sie zaciskaly wina bylo swiksowanie komputera abs
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-11-07, 19:52   

Lord Lukasz, a masz tam jakis alarm :?: może on uruchamia blokade kół
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
Artur C. 
Zawsze naprawić!



Pomógł: 37 razy
Dołączył: 31 Sty 2005
Skąd: Lubuskie - Cybinka
Wysłany: 2009-11-07, 23:14   

Raczej nie pompa hamulcowa jest winna a serwo hydrauliczne lub błąd w regulacji cięgna do pedału hamulca.
_________________
E39 530d 00r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15