Jak ja gadalem z paroma gosciami o czyms takim 4.0 w E30 mi mowiono ze to auto tylko do jazdy na wprost, ze silnik ciezki i ze bede dostawal od E30stek z M54 i S50.
Silnik cięższy, ale wystarczy mały ruch pedałem gazu, żeby zarzucic tyłem i nadrobic ewentualne znoszenie przodu
A od kogo dostaniesz, to zależy od umiejętności kierowcy, a nie tylko od sprzętu.
Natomiast zgadzam się, że jeśli ktoś szuka samochodu do uzyskiwania rezultatów w zręcznościówkach to nie tędy droga.
Takie auto nigdy Ci sie nie znudzi
Co do miejsc gdzie można w pl można troche sie powygłupiać to masakra .
Między koszykami pod marketem a szkoda bo sporo fajnych aut już jeździ .
Pozdro.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Lip 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-07-03, 17:27
SajGoN napisał/a:
a gwiazda tego tematu jest wrecz (bez urazy) malo atrakcyjnie wygladajaca kobieta niczym Katechetka w brazowych rajstopach i spudnicy po kostki-ale zadbana.
chyba nie dokonczyles mysli... "ale bzyka sie jakbys to robil jednoczesnie z Carmen Electra, Jordan i Hally Barry
Pozdr.
_________________ Sex jest jak BMW... Radość z jazdy...
Ostatnio zmieniony przez ahir 2008-07-03, 17:31, w całości zmieniany 7 razy
Dziś miałeś okazje stanąć na swiatłach moim S50b32 w E30 z E30 4,4 286km No i dostała równe baty około dwie długości samochodu do drugich świateł a na następnych wystartowaliśmy znowu iii wtedy tak a jedną długośc aaa póżniej jak się S50 wkręciło a bł odcinek prosty z 3km tooo z 0,5km dostał Wierze w moje S50 I mnie nie zawiodło może dlatego że tak ładnie trzyma serie 319km bez sportowego tłumika aaa teraz jeszcze BASTUCK tooo tez z pare koni więcej Pozdrawiam
No to szczerze to mnie wynik zaskoczyl
Ja tez mam dylemat na sezon 2010, ale jendak chyba wybiore V8, bo mimo wszystko z dolu bedzie chyba lepszy.
Zreszta zadne ///M nie dorowna dzwiekowi jaki wydobywa sie z silnika V8 na pelnej k.... No chyba ze "fałka" ///M
Co do dzwięku to każdy jest fajny wrzóce filmik jak S50 chodzi na Bastucku naprawdę mi się wydaje że chyba ładniej ale to moje zdanie Podobnie do R1 bo z kolegą tak patrzyliśmy ale to są gusta aaa o nich się nie dyskutuje booo każdy lubi co innego
hehe Zaprosiłem tego Pana z tego 4,4 aby pojechał ze mną na lotnisko w ta niedziele wtedy nagram filmiki i będzie świadectwo co wygrało jak kto nie wierzy dół ma może i mocniejszy ale nie góre aaa tak od 100km/h to ona się liczy
Co do dzwięku to każdy jest fajny wrzóce filmik jak S50 chodzi na Bastucku naprawdę mi się wydaje że chyba ładniej ale to moje zdanie Podobnie do R1 bo z kolegą tak patrzyliśmy ale to są gusta aaa o nich się nie dyskutuje booo każdy lubi co innego
hehe Zaprosiłem tego Pana z tego 4,4 aby pojechał ze mną na lotnisko w ta niedziele wtedy nagram filmiki i będzie świadectwo co wygrało jak kto nie wierzy dół ma może i mocniejszy ale nie góre aaa tak od 100km/h to ona się liczy
O fajnie wrzuc filmiki
No tak... Ale w drifcie bardziej dol, moze z Sosenem postartuj na lotnisku, oczywiscie bokiem
hehe moja E30 nie nadaje się do driftu jest robiona na wyścigi równoległe tylko na przyśpieszenie bokiem nigdy nie bede latał booo budy nie chce porościągać a pozatym nie to nie kręci hehe w przyszłym roku przygotujemy z Łukaszem (luk325) niespodzianke Plan już jest
Ostatnio zmieniony przez Czaruś 2008-12-17, 14:58, w całości zmieniany 1 raz
hehe moja E30 nie nadaje się do driftu jest robiona na wyścigi równoległe tylko na przyśpieszenie bokiem nigdy nie bede latał booo budy nie chce porościągać a pozatym nie to nie kręci hehe w przyszłym roku przygotujemy z Łukaszem (luk325) niespodzianke Plan już jest
No to fakt, kazdego co innego kreci
chociaz to powiedzenie jest trafne: "Po prostej jezdzi samochod, kierowca - po zakretach.."
dół ma może i mocniejszy ale nie góre aaa tak od 100km/h to ona się liczy
Coś mi sie wydaje, że się mylisz. Jeśli będziesz miał włączony ten sam bieg w S50 co w V8, to nie ma mozliwości, żeby V8 natychmiast nie odjechało do przodu. Chyba, że przełożenie mostu w S50 miałbyś krótsze znacznie.
Natomiast zgadzam się, że od 0 do dowolnej prędkości szybsze będzie S50, bo masakruje jak wejdzie na obroty.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2008 Skąd: Jędrzejów
Wysłany: 2008-12-18, 07:26
Mam materiały w głowie, zrobiłem jedno takie auto ja osobiście własnymi rękami (nie robiłem tylko elektryki) trochę pomagał mi właściciel. I przyznam że to była pierwsza i ostatnia E30V8 jaką robiłem.
Jakby ktoś chciał to najprawdopodobniej w styczniu będzie do sprzedania.
Kilka zdjęć.
No i to jest 4,4 litra a nie 4,0. Moc ta sama ale większy moment obrotowy.
Ostatnio zmieniony przez POTEGAT 2008-12-18, 07:53, w całości zmieniany 3 razy
podobno idą na równo E30 V8 i E36 3,2 ale tylko tak słyszałem na własne oczy nie widziałem Jak będzie jakiś spot to się zobaczy bo część osób nie dowierza a jak na własne oczy to na własnie oczy ja nawet jak bym przegrał to przyjmę to przegraną z respektem dla wygrywającego żeby kto nie pomyślał że jak mam w E30 S50 to już myśle że nie ma na mnie mocnego bo napewno jest Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach