Jeszcze rzut na taśmę z SMT7. Ostatnie podejście tak dla sportu, bo klamka zapadła i MS-a biorę na 100%. Mianowicie, chcę spróbować podpiąć motronika z 530i (m30B30). Tak sobie na logikę wydumałem, że tam powinny być fabrycznie krótsze czasy wtrysku i może będzie łatwiej to ogarnąć. I tu pytanie do fachowców. Gdzie m30 ma impulsator i czy koło z wieńcem 60-2 jest takie samo jak w m20 ? Komputery są te same M1.3 lub M1.1, więc teoretycznie powinno banglać...
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Mody z osprzetem od m30 sa znane w rajchu
zestaw jaki sprzedaja to komp, wtryski,przeplywka i przepustnica przerobiona - chodzi o mocowanie i to wszystko - laduja to do m20 wlasnie pod turbo
nic o czujniku nie pisza ani o kole
z smt sa problemy, ja u siebie sprawdzalem mozliwosci motronica 1,3 z smt6 i przejsciem na map'a ze zmiana na map'a nie ma problemu ale po zalozeniu wtryskow 350 ( tak na przyszlosc) na wolnych zalewalo ( modyfikacja sygnalu przeplywki a dokladniej z mapa) po podlaczeniu wszystkich wtryskow pod wyjscie smt ( tzw turbo fueller) nawet po zejsciu z czasem wtrysku do 1,3 ms ( wg smt) przelewa.
moj megasquirt lezy i czeka na inna cewke i pare zabawek, napisales ze chcesz zmienic zaplon na EDIS6 to nie zapomnij o przekladce kola fonicznego z 60-2 na 36-1
jezeli chodzi o COP (osobne cewki np m50) kumpla w e30 z m50 MS z kodem MSNExtra chodzi w wastedspark'u, mamy problem prawdopodobnie z magnesowaniem sie kola fonicznego (m50 z bosch'em czyli czujnik indukcyjny) jedyne wyjscie to zmiana na kolo do m50/m52 z simensem i czujnikiem halla ( stosowalismy rozne filtry itp, odsuwalismy VR'ke ale nic nie pomoglo) wiec Dominiku szykuj sie na drobne porblemy z MS ale wszystko da sie rozwiazac
pozdrawiam i powodzenia z projektem hała
Ooo, widzę, że kolega jest w temacie . Składałeś sam emesa czy kupiłeś gotowca ?
P.S. Dzięki Sławciu. Na taką odpowiedź liczyłem
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
zlozyl mi go znajomy elektronik samochodowy (koles tez jezdzi na MSnExtra starym polo 1,3 oczywiscie nie wolnossacym i moja dlubnieta eta zostaje z tylu), plytki zamawia w firmie produkujacej plytki drukowane.
jezeli chodzi o osprzet od m30 to wydajnosc wtryskow m30/m20 192/153 a pojemnosc 3,5/2,5 wiec wychodzi na to samo moze ecu z 2,8 lub 3,0 ma krotsze czasy wtrysku ale po co rzezbic w "kupie"
w MS masz pelna kontrole nad dawka paliwa i zaplonem oraz pare bonusow (kontrola doladowania , launch control, natrysk wody na ic, knock sensor i pare innych mniej potrzebnych) a koszt nie jest zbyt wygorowany w dodatku $ idzie w dol
najtansza alternatywa jest DTA ale to i tak ok 2500
Działam, działam. Przyszła wiosna a z nią chęć do pracy. Złożyłem MS-a II w obudowie motronika, nie trzeba ciachać wiązki. Kupiłem cewki i czujnik położenia przepustnicy z potencjometrem. Zamówiłem nowy czujnik położenia wału, bo stary coś marudzi... Małymi kroczkami ale do przodu. Chęci nie brak tylko czasu...
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2008-05-22, 00:46
CACY Z rolowańca lepiej mu idzie
Jak już wszystko będzie banglac na MSie to koniecznie musisz zadowolić zmysły audiofili (czyli dużej częsci z nas w szczególności mnie hehe) i wydech zrobić przelotowy bo teraz to jest okrutny dławik i nie ma tego gromu i wygaru (co an poczatku ... istny Sky RB26Dett ) tylko szum
Pozdro
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
Dźwięk z aparatu jest nieco inny niż w rzeczywistości. Mikrofon obcina niskie tony. W realu samochód jest dość głośny, co w trasie jest męczące no i trzeba zdejmować nogę z gazu na widok patrolu. Ale wydech będzie zrobiony.
Wczoraj beta przeszła chrzest bojowy na lotnisku w Ułężu. Dym z klocków, fioletowe tarcze, ślizgające się sprzęgło ale banan na twarzy. Wynikami się nie popisałem ale jak na pierwszy raz nie było najgorzej. Buni przejeżdżał 30 sekund szybciej ale on oprócz auta posiada jeszcze umiejętności, których mi brak Nie wiedziałem, że jazda po torze może dostarczyć tylu emocji. Polecam
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Coś zmontuję, niestety nagrywałem mało i nie mam zbyt wiele materiału. W dodatku okazało się, że aparat, który zabrałem, ma możliwość nagrywania sekwencji 15 sekundowych. Następnym razem wezmę kogoś do nagrywania.
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Jak już wszystko będzie banglac na MSie to koniecznie musisz zadowolić zmysły audiofili (czyli dużej częsci z nas w szczególności mnie hehe) i wydech zrobić przelotowy bo teraz to jest okrutny dławik i nie ma tego gromu i wygaru (co an poczatku ... istny Sky RB26Dett ) tylko szum
Pozdro
Widzisz... trudno będzie pogodzić zmysły audiofili ze zmysłami panów na stacji diagnostycznej Jest jeden patent działający na zasadzie przepustnicy i silnika krokowego. Pstryk i całe spaliny idą w bok, np tuż za przednie koło. Przy zamkniętej przepustnicy spaliny idą normalnie, przez cały wydech i tłumiki. Taki wynalazek nie jest nawet drogi, trzeba go niestety sprowadzić zza oceanu lub strugać samemu.
Kolejne weekendowe jazdy mocno zmęczyły sprzęgło, które powoli mówi "dobranoc". Podobno seria powinna wytrzymać 220-230 KM i nie spodziewałem się, że okaże się najsłabszym ogniwem. Co do osiągów to tu można obejrzeć. (1,3 MB)
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Krakow/Tbg
Wysłany: 2008-06-16, 22:37
TUTAJ CHODZI O PASJE, TUTAJ CHODZI O SILE ! TUTAJ CHODZI O MOC !
to jest jeden z projektow ktore przegladam z wielkim zaciekawieniem ! wiesz Dominik ze trzymam kciuki czekam na filmiki no i wykresy !
pozdro i do zobaczenia ziom !
Żyje, żyje. Przechodzi co prawda choroby wieku dziecięcego , ale... nie od razu Kraków zbudowano. Generalnie brak czasu. Samochód stoi 120 km od mojego aktualnego miejsca zamieszkania, więc nie ma jak dłubać po pracy. Druga sprawa to tuning mieszkania , który według mojej żony ma wyższy priorytet niż Niunia... Zresztą, na forum jest już tyle kozackich projektów, że nie chcę się już wychylać ze swoim paździochem Na dzisiejszy dzień sprzęgło jest do wymiany. Wystarczyło na 3 tys. km. Obawiam się, ze przed Kielcami nie zdążę go wymienić, ale przynajmniej będę miał na co zgonić w przypadku kiepskich czasów
_________________
cosmosschwarz orgazmotronic
Buda E30 320i 2D + 5 śrub + hybryda 2,7... w końcu nadmuchana... poszła do nowego pana
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach